Neuh, in principe onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Onzeker gedoe hierAls je niet iemand van het tegenovergestelde geslacht als beste/goede vriend kan hebben zonder bijbedoelingen. Kom nou
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1. Zij wil hem niet.
2. Hij wil haar niet want ze is niet lekker.
Dat kan alleen als jij homo bent of zij op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heb al jaren een heel goede vriendin waarvan ik 100% zeker weet dat er over een weer geen aantrekkingskracht is.
Slechte ervaring gehad?
Inderdaad ,we willen elkaar niet als seksuele partner maar wel als vrienden. En dat gaat al jaren lang primaquote:
Dat zeg ik, jij was niet geinteresseerd maar hij wel. Waarom denk je dat je hem niet meer zietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:19 schreef TripleS het volgende:
Nounou...Ik heb een beste vriend en ik werkelijk nog nooit seksuele spanning gevoeld , integendeel , ik moet er niet aan denken![]()
![]()
Sinds een tijdje heeft hij een vriendin en nu zien we elkaar nauwelijks![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zal wel een loser zonder ballen in de friendszone zijn. I ain't buying it.
Joh! Hoe zou DAT nou komen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:19 schreef TripleS het volgende:
Nounou...Ik heb een beste vriend en ik werkelijk nog nooit seksuele spanning gevoeld , integendeel , ik moet er niet aan denken![]()
![]()
Sinds een tijdje heeft hij een vriendin en nu zien we elkaar nauwelijks![]()
Omdat zijn vriendin jaloers is , zo is hij zijn halve vriendenkring kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, jij was niet geinteresseerd maar hij wel. Waarom denk je dat je hem niet meer ziet
Dat is geenszins het geval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan alleen als jij homo bent of zij op vrouwen valt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb ook jaren een 'beste vriendin' gehad
Afin, ik wou dr het liefste kapot neuken maar dat zag zij niet zo zitten. Ziet ze mij als dr beste vriend. Pfft tijdje volgehouden met de gedachte ik lul dr wel het bed in of het gebeurt een keer in een dronken bui maar nee hoor.
Lekker dood laten bloeden dag, wat heb ik nou aan een 'beste vriendin'? Geen behoefte aan.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik was er altijd van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, maar daar ben ik op terug gekomen. Er is altijd één partij die meer wil, bewust of onbewust.
Dat is nou eenmaal zoals de natuur werkt.
Goede relatie bro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als mijn vrouw mij eens voor de keuze zou stellen zij of ik, zou ze van een koude kermis thuis komen.
Godsamme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Joh! Hoe zou DAT nou komen?![]()
Dit is ook gewoon zo, het voordeel is dat dit enkel van de kant van de man komt. Behalve als:quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef MusicIsLove_ het volgende:
Hee,
een echt hechte vriendschap tussen een man en een vrouw zonder.. ik weet niet hoe ik het moet noemen.. 'aantrekkingskracht' erg zeldzaam is.
Vrouwlijke vrienden is wat anders dan een beste vriendin slimmerik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Dennis_enzo het volgende:
Laat die experts hier maar lullen, ik heb zelf een vriendin en meerdere vrouwelijke vrienden waar ik nooit 'meer' mee zou willen, dat kan gewoon prima. Ik ken ook zat andere mensen in die situatie. De enige reden dat je jaloers bent is omdat ze toevallig een vrouw is in plaats van ook een man, twrwijl dat in het geval van een vriendschap weinig uitmaakt. Als ze elkaar al jaren kennen zonder dat er iets 'meer' is gebeurd, dan lijkt de kans me sowieso nihil dat ze ooit een relatie of met elkaar naar bed gaan. Die kans is veel kleiner dan de kans dat een man en een vrouw vrienden zijn.
Waarom ben je dan getrouwd met je vrouw ? Lijkt me niet gezond als je BFF belangrijker is dan je vrouw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb ook een vrouwelijke BFF en mijn huidige vrouw heeft het ook wel es uitgesproken daar ze daar wel es moeite mee heeft gehad maar nu doen we veel dingen al met zijn 4en. Het is nou eenmaal een onderdeel van mijn leven.
Als mijn vrouw mij eens voor de keuze zou stellen zij of ik, zou ze van een koude kermis thuis komen.
Ik zie niet hoe een beste vriendin anders is dan een beste vriend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Vrouwlijke vrienden is wat anders dan een beste vriendin slimmerik.
Omdat hij haar wel kan neuken en jou niet, du'h!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:29 schreef TripleS het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin jaloers is , zo is hij zijn halve vriendenkring kwijtgeraakt
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik was er altijd van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, maar daar ben ik op terug gekomen. Er is altijd één partij die meer wil, bewust of onbewust.
Dat is nou eenmaal zoals de natuur werkt.
Nou , na een avondje stappen hebben we geregeld uit noodzaak bij elkaar in bed geslapen , hij heeft dus alle kans gehad om iets te proberen en dat deed hij niet ook al lag ik naakt en klotezat naast hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat hij haar wel kan neuken en jou niet, du'h!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |