abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:50:00 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118366228
quote:
12s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

''Zo werkt de natuur nou eenmaal''
die natuur zegt ook dat je niet nutteloos moet investeren (met een f dan) in een vruchtloze relatie waar je toch geen nageslacht mee kan krijgen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:53:08 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_118366319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef mirjammajrim het volgende:

[..]

Je hebt misschien gelijk. Ikzelf ben redelijk lichamelijk wat betreft knuffelen enzo, dat doe ik ook met familie en vriendinnen. Misschien hebben vrouwen dat sowieso meer als mannen.
En misschien kunnen mannen en vrouwen daarom geen vrienden zijn.
Je hoeft toch niet perse innig om iemand heen te hangen om vrienden te zijn. Ik knuffel mijn maten ook niet, en mijn platonische vriendinnen ook niet.

Maar je moet niet raar opkijken als er bepaalde oerdrangen gewekt worden bij een man wanneer je die op een intieme manier benaderd. En ja, om hem heen hangen met je lichaam en knuffelen is intiem.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:54:51 #153
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_118366356
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef Re het volgende:

[..]

die natuur zegt ook dat je niet nutteloos moet investeren (met een f dan) in een vruchtloze relatie waar je toch geen nageslacht mee kan krijgen
Citeer je nou gewoon Species? Overigens hebben wij dat ratten-instinct niet.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:56:37 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118366407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet perse innig om iemand heen te hangen om vrienden te zijn. Ik knuffel mijn maten ook niet, en mijn platonische vriendinnen ook niet.
Niet geheel waar overigens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:56:58 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_118366422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar als je er wat van zegt ben je de ongevoelige klootzak die alleen maar aan één ding kan denken en is alle kans verspeeld... :')

Volgens mij kennen we dezelfde vrouwen... :P
Ik moest een beetje gniffelen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:56:59 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118366424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Citeer je nou gewoon Species? Overigens hebben wij dat ratten-instinct niet.
het instinct hebben we wel maar we hebben er een laagje overheen gelegd met als naam, zelfbewustzijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118366467
Met maten knuffelen? Ik ben toch goffedomme geen hommo of wat dan.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:03:37 #158
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118366669
Mannelijke bitchfight in dit topic. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_118366958
Je moet wel volslagen kansloos zijn om een beetje met een lekkere vriendin te knuffelen en te stoeien en dan niets uit te halen. Godsamme zeg dan is er maar één optie. Nat weghangen of optiefen. Knuffelen... Laat mij niet lachen zeg. Dat doe je maar met een vriendin, als je een man gaat knuffelen dan verwacht hij seks. Of de man is dermate vaak teleurgesteld dat hij al blij is met een knuffel, maar dat zijn geen mannen.
pi_118367046
Ik heb nog geen één keer meegemaakt dat een knuffelpartij niet eindigde in seks. De eerste keer dat zo'n meid tegen mij zegt dat ze echt gewoon wil knuffelen kan gaan. Dan heb je niets te bieden.
pi_118367320
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef Re het volgende:

[..]

Dat is niet wat de natuur tegen mannen zegt hoor. Die zegt: spuit het in zoveel mogelijk vrouwtjes exemplaren en dan snel wegwezen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118367343
quote:
4s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:12 schreef HyperViper het volgende:
Of de man is dermate vaak teleurgesteld dat hij al blij is met een knuffel, maar dat zijn geen mannen.
Klopt. Die schijnt men hier 'choosers' te noemen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118367395
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Losers zou beter volstaan. Maar ach. Dat zijn ook juist de figuren waar de pro-gemengde vriendschap lui hun mening op baseren. Nee domme trut, hij wil wel meer. Hij heeft gewoon niet de ballen in zijn broek om je te forceren een keuze te maken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:26:14 #164
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118367426
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, jij zit je zo te profileren als super alpha mannetje dat het gewoon ongeloofwaardig begint te worden. :')
pi_118367503
quote:
3s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, jij zit je zo te profileren als super alpha mannetje dat het gewoon ongeloofwaardig begint te worden. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef MPC60 het volgende:
Mannelijke bitchfight in dit topic. :')
Dit is nou typisch zo'n slijmjurkje die nooit wat krijgt. Zo'n figuur die tijdens een discussie tussen mannen en vrouwen steevast de kant van de vrouw kiest, puur om zich te profileren en in zijn ogen een kans te maken. Ik heb nieuws voor je, suck up. Niemand geeft ook maar een vliegende fuck om laffe sufkutten zoals jij.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:34:22 #166
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118367694
quote:
4s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

[..]

Dit is nou typisch zo'n slijmjurkje die nooit wat krijgt. Zo'n figuur die tijdens een discussie tussen mannen en vrouwen steevast de kant van de vrouw kiest, puur om zich te profileren en in zijn ogen een kans te maken. Ik heb nieuws voor je, suck up. Niemand geeft ook maar een vliegende fuck om laffe sufkutten zoals jij.
Ja inderdaad man wat ken jij mij goed. :') dat jij je eigen mannelijkheid via een internetforum moet bewijzen is niet mijn probleem, nerd.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:35:29 #167
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118367735
Het is hierboven misschien wat bot verwoord, maar in hoofdlijnen heeft HyperViper gelijk. Alleen worden de meesten door schade en schande pas wijs (ik ben hierin geen uitzondering ;) ) Meestal zie je het licht pas later... ;)
Don't let my username fool you...
pi_118367839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Metalfreak het volgende:
Het is hierboven misschien wat bot verwoord, maar in hoofdlijnen heeft HyperViper gelijk. Alleen worden de meesten door schade en schande pas wijs (ik ben hierin geen uitzondering ;) ) Meestal zie je het licht pas later... ;)
Waarin heeft ie in hoofdlijnen gelijk dan ?

Dat MPC een slijmjurkje is die nooit wat krijgt ?
Dat figuren die de kant van de vrouw kiezen in een discussie dit altijd doen om zich te profileren en een kans te maken op sex?
Dat niemand een ''vliegende fuck'' geeft om ''laffe sufkutten''?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:39:08 #169
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_118367875
Ja en ergens wist ik dat dondersgoed hoor, dat knuffelen meer betekend.
In de tijden dat ik vrijgezel ben, knuffel ik met alles en iedereen. Als ik een relatie heb, knuffel ik alleen met mijn vriend, en dan mag verder geen een man (familie uitgezonderd), mij op die manier vasthouden of aanraken. Dat voelt dan niet goed meer ofzo.

Anyway, in de tijd dat ik nog wel met mannelijke vrienden knuffelde, dacht ik dat het niet veel kwaad kon omdat ze altijd op hun allerhardst riepen dat ze toch niks van me wilden op die manier.
Waarom zeggen mannen dat als het dus stiekem toch wel zo is?
pi_118367891
quote:
4s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ja inderdaad man wat ken jij mij goed. :') dat jij je eigen mannelijkheid via een internetforum moet bewijzen is niet mijn probleem, nerd.
Ik heb niets te bewijzen, geloof mij maar, er zijn genoeg kansloze dingen aan mij. (hoogtevrees en ik luister wel eens naar Ace of Base.) Geloof mij maar dat ik geen ene fuck geef om wat mensen hier over mij denken, diegene die mij in het echt kennen weten dat ik open kaart speel. Jij etaleert het gewoon, de kansloze opmerking, het aanvallen van een van de krachtigere sprekers hier door op de man te spelen. Ik heb het al zo vaak zien gebeuren, altijd weer die onzekere drommels die met dit soort bocht aan komen kakken. Ik ben er wel over uit.
pi_118367924
quote:
4s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
ik luister wel eens naar Ace of Base
:D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:41:55 #172
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_118367967
quote:

[..]

Ik heb niets te bewijzen, geloof mij maar, er zijn genoeg kansloze dingen aan mij. (hoogtevrees en ik luister wel eens naar Ace of Base.) Geloof mij maar dat ik geen ene fuck geef om wat mensen hier over mij denken, diegene die mij in het echt kennen weten dat ik open kaart speel. Jij etaleert het gewoon, de kansloze opmerking, het aanvallen van een van de krachtigere sprekers hier door op de man te spelen. Ik heb het al zo vaak zien gebeuren, altijd weer die onzekere drommels die met dit soort bocht aan komen kakken. Ik ben er wel over uit.
3 werf :') voor je reactie! Als er iemand zichzelf laat kennen ben jij het wel. Maar ik lees het al ik heb je internetvriendje aangevallen. ;(
pi_118367995
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef mirjammajrim het volgende:
In de tijden dat ik vrijgezel ben, knuffel ik met alles en iedereen. Als ik een relatie heb, knuffel ik alleen met mijn vriend, en dan mag verder geen een man (familie uitgezonderd), mij op die manier vasthouden of aanraken. Dat voelt dan niet goed meer ofzo.

Anyway, in de tijd dat ik nog wel met mannelijke vrienden knuffelde, dacht ik dat het niet veel kwaad kon omdat ze altijd op hun allerhardst riepen dat ze toch niks van me wilden op die manier.
Ach, kom op nou. Jij wilde gewoon bewijzzen dat je een onweerstaanbare vrouw bent. Je gaat niet zomaar met jan en alleman knuffelen. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_118368000
quote:

[..]

Ik noem dat soort mannen altijd 'valse nichten', ze verloochenen hun eigen soort om maar wanhopig een kans te kunnen blijven maken bij het meisje dat hun overduidelijk niet ziet staat. Dat soort mannen verliezen de alpha-strijd ook altijd, dus proberen ze op deze manier hun zaad te laten 'overleven'.
pi_118368028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef mirjammajrim het volgende:

Wat had jij gedaan als ze hadden gezegd dat ze je mee wilden sleuren naar hun grot en je daar helemaal uit willen wonen? Wedden dat je dan gestopt was met knuffelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')