Ja, dat dus. Als je niet kan dichten, doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef Conflict het volgende:
En dan "dat ik ook je binnenkant wil leren kennen", man o man, wat komt dat fout over zeg!
Uhm, is geen grapje. Kan me voorstellen dat niet iedereen ervan gediend is als zijn vriendin een eng briefje onder haar ruitenwissers vindt.quote:
en dit ja, het is echt heel slechtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieusquote:
Mag wel iets serieuzer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi knappe vrouw,
Ik wil graag neuken met jouw.
Opzetje hoor!
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieus
arme vrouw moet dan opzoek naar een nieuwe sportschool!
Niet doen TS. Dit is gewoon creepyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het hangt tegen humor en triestheid aan.
Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het is raar
ik zou denken brrrr
en eens gaan kijken hoe lastig het is om van sportschool te switchen
het is stalkerig en vrouwen vallen niet op mannen die niet durven te praten in hun bijzijn
beter spreek je haar gewoon eens aan
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt..
Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee directquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
Ik zie wat jij zegt eerlijk gezegd niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef vraag12345 het volgende:
Ik ben te verlegen om te praten, maar denk niet dat het geheel onverwachts voor haar komt. Ze kijkt me vaak aan maar ik kijk altijd weg omdat ik dan ga trillen van de zenuwen
dan zeg ik niets doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag wel iets serieuzer.
[..]
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt..
Dan weet ie toch meteen hoe het zit? In plaats van dat ze 'm gaat ontlopen omdat ze 'm creepy vindt. Voor beide beter dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee direct
mooi, dan ben jij de uitzonderingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk?![]()
![]()
Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden
nee, zelf verzinnen is het leukst... maar ik ben het met velen hier eens: het gedicht is wel n beetje TE....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg ik niets doen
maar goed als je gebrand bent op een gedicht dan ga voor iets van een grote dichter, vooral als je het zelf niet kunt
een mooi stukje Byron of zo
zou ik persoonlijk nog een beetje waarderen omdat je dan wel een intelligente stalker bent
hoewel dat klinkt trouwens wel als de gevaarlijkste soort
Ja ik wou gewoon aangeven dat dit net als internet een gemakkelijke manier voor hem is maar niet direct goed. Voor beide beter om het niet te doen lijkt me ook. Hij moet zijn mond opentrekken en woorden eruit laten vloeienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan weet ie toch meteen hoe het zit? In plaats van dat ze 'm gaat ontlopen omdat ze 'm creepy vindt. Voor beide beter dus.
Maar je ziet het wel gebeuren dat hij durft te praten wanneer ze 'm aanspreekt over z'n gedicht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik zie wat jij zegt eerlijk gezegd niet gebeuren.
dat is inderdaad het leukste als je verder komt dan: ik hou van jouw, kus me gauw, anders word ik blauw en dat is niet lauwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
nee, zelf verzinnen is het leukst... maar ik ben het met velen hier eens: het gedicht is wel n beetje TE....
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je ziet het wel gebeuren dat hij durft te praten wanneer ze 'm aanspreekt over z'n gedicht?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef zarGon het volgende:
Ik bedoel, hoe gaat dat straks als ze positief reageert? Je wil toch wel normaal met haar kunnen praten? Of helpt whatsappen en sms'en je dat je straks wel met haar kunt communiceren?
Dat ben ik helemaal met je eens. Eerst een praatje zonder ergens druk op te leggen lijkt mij ook een goede stap.quote:Lijkt me makkelijker om eerst over iets algemeens/oppervlakkigs te praten dan gelijk over een liefdesverklaring, als je toch al heel verlegen bent.
Ja, koude douche ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Als vrouwen ergens nat van worden is het wel van mannen die geen hallo tegen ze durven te zeggen.
Ow hehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Eerst een praatje zonder ergens druk op te leggen lijkt mij ook een goede stap.
Werkt niet. Zij denkt dat hij haar nooit heeft gezien omdat hij steeds wegkijkt als zij kijkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef RetepV het volgende:
Volgens mij is het makkelijkste gewoon om de volgende keer als ze naar je kijkt, naar haar toe te lopen en de algemeen erkende beste openingszin ooit te gebruiken: "Hee, ik zie je hier nu al een paar keer, hoe heet jij eigenlijk?".
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef maily het volgende:
misschien moet TS gewoon proberen bij haar in de buurt te gaan sporten...
en dan zijn handdoek laten vallen ofzo...
nee, maar dan heeft hij een excuus om n beetje dichterbij te komen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoor
ik kom echt niet van mijn machine af omdat iemand zijn handdoek op de grond mikt
En dan z'n hoofd stoten tegen haar apparaat, waarop ze vraagt: "oei, gaat het?"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoor
ik kom echt niet van mijn machine af omdat iemand zijn handdoek op de grond mikt
in een sportschool mag je ook gewoon het apparaat naast haar nemen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
nee, maar dan heeft hij een excuus om n beetje dichterbij te komen...
en van het een komt het ander...
hopelijk...
Oh ja, vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Werkt niet. Zij denkt dat hij haar nooit heeft gezien omdat hij steeds wegkijkt als zij kijkt.
Op zich wel, alleen er is een erg grote kans dat dit gedicht (mede door de plaats/timing) een hele negatieve invloed heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten.
Nee, effe serieus, mijn tips zijn niet bedoeld om grappig te zijn, maar om TS te laten zien dat hij het van meer kanten moet bekijken dan alleen vanuit zijn hormonen. Een vrouw heeft ook hersens en een eigen wil. Die wil ga je niet beinvloeden met een gedicht ofzo.
Hmm, het is de bedoeling dat hij haar gaat nemen, niet het apparaat naast haar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in een sportschool mag je ook gewoon het apparaat naast haar nemen hoor
je hoeft geen excuus voor elke meter
Gewoon haar op het apparaat nemen dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, het is de bedoeling dat hij haar gaat nemen, niet het apparaat naast haar.
Ow no you didn'tquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Gewoon haar op het apparaat nemen dan.
Het is toch geen stalker gedicht? oke misschien is het een beetje te lang ts en te slijmerig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef RetepV het volgende:
Kortom. Ik zou niet met een stalker-gedicht komen. Ik zou mijn zenuwen inslikken, met haar gaan praten, en dan kijken of het gesprek wat wordt.
Als het gesprek niks wordt, dan wordt de relatie sowieso toch al niet veel.
Stel je nou voor, je wil seks met haar, maar je durft al niet eens met haar te praten...
Zelfs als je wil dat ze je geruststelt, zul je toch echt met haar moeten praten hoor.
eens kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Het is toch geen stalker gedicht? oke misschien is het een beetje te lang ts en te slijmerig.
Maar het concept is leuk.
Vind je het idee alleen ook niet leuk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eens kijken
2 mensen hier noemen het romantisch
20 noemen het stalkerig
tja het is zijn keus maar de odds zijn wel echt against
nee ik vind het idee alleen ook niet leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Vind je het idee alleen ook niet leuk?
Omdat het alternatief - gewoon aanspreken - beter is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind het idee alleen ook niet leuk
bijna niemand hier
Weet jij hoe TS is? Misschien is hij wel een psychopaat. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat hij Fok!ker is, een sportschool bezoekt en een meisje leuk vindt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Vind je het idee alleen ook niet leuk?
Juist. En dan zijn er nog bergen vrouwen die helemaal geen romantisch gedoe willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En omdat je beter romantisch kan zijn tijdens een relatie in plaats van voordat je iemand hebt aangesproken ook denk ik.
Nu het niet gaan pushen he...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Juist. En dan zijn er nog bergen vrouwen die helemaal geen romantisch gedoe willen.
Soms zijn vrouwen net mensen. Echt waar!
Dat wel, maar niet op de ruit plakken! Als de liefde niet wederzijds is dan kan ze die brief overal laten zien. Dan sta je eeuwig voor lul. En als vrouw zou ik deze actie van een onbekende dus niet kunnen waarderen. Voelt gewoon verkeerd en zelfs creepy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef maily het volgende:
leuk en romantisch![]()
hopelijk vindt zij dat ook!
hmm.... daar heb je wel gelijk in... en dan staat zijn kenteken en telefoonnummer er ook nog bij...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet op de ruit plakken! Als de liefde niet wederzijds is dan kan ze die brief overal laten zien. Dan sta je eeuwig voor lul. En als vrouw zou ik deze actie van een onbekende dus niet kunnen waarderen. Voelt gewoon verkeerd en zelfs creepy.
Ach maakt niet uit... yolo!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
hmm.... daar heb je wel gelijk in... en dan staat zijn kenteken en telefoonnummer er ook nog bij...
het zou mij wel uit maken... (als ik TS was...)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit... yolo!
in dat geval kan TS hier uit komen huilen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja of we hebben hem de enige kans op levensgeluk ontnomen omdat we geen vertrouwen in zijn methode hadden. Het kan alle kanten op
Ja precies. En het is altijd zo voorspelbaar met die openingszinnen:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Revanches het volgende:
Las eerst ''gezicht onder ruitenwisser.''
Ik vind het wel schattig.
Houd wel van dat romantische. Iedereen is zo kil tegenwoordig
Hoi, ik zie je hier wel vaker. Hoe heet je? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer, ik ga even wat drinken. Zin om mee te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja precies. En het is altijd zo voorspelbaar met die openingszinnen:
Hoi! Hoe is het?
Kom je hier vaker?
Hoe lang kom je hier?
Vind je het leuk hier?
Heb je het naar je zin hier?
Wat doe je verder als je hier niet bent?
Wat kijk je boos/chagrijnig?
dat "hoe heet je" kan beter achteraan... of: "ik heet vraag12345"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hoi, ik zie je hier wel vaker. Hoe heet je? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer, ik ga even wat drinken. Zin om mee te doen?
Ja precies! Ook al kan het gedicht wat tips gebruiken, ik zou het heel origineel vinden. Gewoon líef.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Revanches het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
dat "hoe heet je" kan beter achteraan... of: "ik heet vraag12345"
hou ons op de hoogte TS!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef vraag12345 het volgende:
Ok jongens,
Ik had niet zoveel reacties verwacht! Dankje.
Ik heb het dus maar niet gedaan.
Ik jad besloten gewoon alleen hoi te zeggen. Maar ze was er dus niet gvd
Er speelt nog meer:
Al 2x is ze het apparaat naast me gaan gebruiken en ze staart mij steeds aan. Behalve de laatste keer toen negeerde ze me maar was ze met eem vriendin.
Had ik eerder actie moeten omdernemen?
Als ik weet dat als ik op haar afstap heel onzeker overkom is dat dan toch de beste manier?
Ik krijg haar niet uit mijn hoofd.
misschien zit zij precies met hetzelfde probleem....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef vraag12345 het volgende:
Ook toen ze naast me zat en ik keek naar haar zag ik dat ze me aan zat te staren. Dus ik snel weer wegkijken
En als ze het in Google intikt, weet ze gelijk dat je op FOK! zit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Niets mis met gedichtjes leuk vinden (zelfs dit geprutsquote:
Het gedicht komt toch van een vrouw?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets mis met gedichtjes leuk vinden (zelfs dit gepruts) maar de meeste vrouwen zullen er niet van gediend zijn. Je maakt gewoon meer kans door een praatje te maken.
Dat weet ik niet, maar het is in elk geval voor een vrouw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het gedicht komt toch van een vrouw?
quote:Voor de mooiste vrouw van XXX en omstreken met deXXXpeugeot XXX,
Ongeveer 3x per week zie ik je in de sportschool,
Dit is wat verwarrend... Is TS ook een vrouw?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het is in elk geval voor een vrouw.
[..]
Nee slimpie, TS is een man en heeft dit gedicht geschreven voor een vrouw in de sportschoolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dit is wat verwarrend... Is TS ook een vrouw?
Ok. Dan had ik het weer eens verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee slimpie, TS is een man en heeft dit gedicht geschreven voor een vrouw in de sportschool
Ik denk hetquote:
Ik zou het best leuk vinden om een gedicht te krijgen, of ik erop reageer is een tweede (denk het niet).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef vraag12345 het volgende:
I het raar dit onder iemand zijn ruitenwisser te plakken op de sportschool?
Voor de mooiste vrouw van XXX en omstreken met deXXXpeugeot XXX,
Ongeveer 3x per week zie ik je in de sportschool,
Altijd breng jij mijn hoofd weer op hol,
Zo geweldig knap als dat jij bent,
Had ik je maar gekend,
Het is een gevoel wat ik heb geprobeerd weg te stoppen,
Maar elke keer blijk je mijn hart weer sneller te laten kloppen,
Zodra jij in mijn buurt komt sla ik van verlegenheid steeds dicht,
Het is dan ook duidelijk dat ik voor jouw schoonheid ben gezwicht,
Ik kan niet anders dan aan jou denken,
Dus heb ik besloten jou dit gedicht te schenken,
Ik heb nog nooit een vrouw gezien die zo dicht van buiten aan perfectie weet te tippen,
Dit doet mij verlangen haar te kussen op haar prachtige volle lippen!!!
Ik ben zo nieuwsgierig naar wat jij allemaal in je leven doet,
Wat mij betreft gaan wij dan ook samen een leuke tijd tegemoet,
Al deze gedachten samen doen mij beseffen dat ik ook je binnenkant wil leren kennen!!!,
Zo kwam ik op het idee dit bericht naar jou te verzenden,
-xxx- XXXXX (XXX opel XXXXXX @ XXXXX)
Whatsapp/SMS XXXXXXXXXX
P.S. als je hier niet van gediend bent mag je mij negeren. Ik zal je verder niet lastig vallen. In dat geval excuus.
Ik ben te verlegen om te praten, maar denk niet dat het geheel onverwachts voor haar komt. Ze kijkt me vaak aan maar ik kijk altijd weg omdat ik dan ga trillen van de zenuwen
Dit, ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef Conflict het volgende:
En dan "dat ik ook je binnenkant wil leren kennen", man o man, wat komt dat fout over zeg!
Nee het idee is idd niet verkeerd, alleen de uitwerking is nu nog op standje kamikaze. Met dit gedicht wordt het natuurlijk een fiasco.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ah kom op mensen, het gedicht kan zeker stukken beter maar brand nou niet iemand af. Zet iemand eens een keer zijn gevoelens op papier is het helemáál niet goed voor de meesten.
Iedereen heeft een andere aanpak. Ikzelf zou een gedicht ontzettend leuk vinden: omdat daar moeite en tijd uit blijkt. Voor je het weet krijg je een steriel SMS-je of weet ik veel, alsof dat zo enig is.
TS![]()
een briefje is ook wel anders dan een super slecht gedicht vol dingen als 'onze toekomst samen'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een keer op mijn werk een briefje onder mijn toetsenbord gevonden van een extern iemand die bij ons op kantoor schermen aan het installeren was.
Dat vond ik wel echt leuk(geen gedicht).
Heb ook nog contact met hem gehad, maar hij was totaal niet mijn type en te jong.
Ach welnee!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
(de ontvanger, vrouw dus beeld-denker ziet direct een masturberende ouwe viezerik in grijze regenjas voor zich)
arrogante reacties?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach welnee!
Heb je wel enig idee hoe bijzonder het is dat nog iemand de moeite neemt om zijn gevoelens in een gedicht te verwoorden? Dát zijn de dingen die je bijblijven als ontvangster! En al die reacties van mensen die een gedicht afbranden, hebben nooit het voorrecht mogen genieten er één te ontvangen, daar wil ik wat om verwedden. Want een schrijver van een gedicht steekt z'n nek uit, dus heeft per definitie léf.
Ik kan me echt ergeren aan die arrogante reacties
Inmiddels waren er al wel wat meer uitzonderingen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
arrogante reacties?
de meeste vrouwen die hier posten geven toch aan dat precies is wat ze voor zich zien
ja er zijn 2 uitzonderingen maar daar zou ik toch mijn hoop niet op vestigen
Mij lijkt het gewoon eng dat een vent die ik nog nooit gesproken heb zo heel z'n hebben en houwen eruit gooit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach welnee!
Heb je wel enig idee hoe bijzonder het is dat nog iemand de moeite neemt om zijn gevoelens in een gedicht te verwoorden? Dát zijn de dingen die je bijblijven als ontvangster! En al die reacties van mensen die een gedicht afbranden, hebben nooit het voorrecht mogen genieten er één te ontvangen, daar wil ik wat om verwedden. Want een schrijver van een gedicht steekt z'n nek uit, dus heeft per definitie léf.
Ik denk dat het percentage vrouwen wat nog helemaal wegzwijmelt bij gedichtjes onder de tien procent ligt, we leven niet meer in de Middeleeuwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach welnee!
van iemand waarmee je nog never ook maar één woordt heb gewisseld, is feitelijk gewoon creepy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef vraag12345 het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw gezien die zo dicht van buiten aan perfectie weet te tippen,
Dit doet mij verlangen haar te kussen op haar prachtige volle lippen,
Ik ben zo nieuwsgierig naar wat jij allemaal in je leven doet,
Wat mij betreft gaan wij dan ook samen een leuke tijd tegemoet,
Al deze gedachten samen doen mij beseffen dat ik ook je binnenkant wil leren kennen,
Dat 'denken' en 'schenken' is helemaal pijnlijk idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef t4rt4rus het volgende:
Niet dat ik kan dichten() maar dit lijkt inderdaad op een sinterklaasgedicht.
Maak je niet zo druk, vrouwen zijn ook gewoon mensen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef vraag12345 het volgende:
Ok jongens,
Ik had niet zoveel reacties verwacht! Dankje.
Ik heb het dus maar niet gedaan.
Ik jad besloten gewoon alleen hoi te zeggen. Maar ze was er dus niet gvd
Er speelt nog meer:
Al 2x is ze het apparaat naast me gaan gebruiken en ze staart mij steeds aan. Behalve de laatste keer toen negeerde ze me maar was ze met eem vriendin.
Had ik eerder actie moeten omdernemen?
Als ik weet dat als ik op haar afstap heel onzeker overkom is dat dan toch de beste manier?
Ik krijg haar niet uit mijn hoofd.
Kan een mening bescheiden zijn? Een persoon kan toch bescheiden zijn maar een mening toch niet? Dacht ik gewoon even aan omdat je het wel zo vaak leestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:00 schreef kingmob het volgende:
Verplaats je eens in je slachtoffer zou ik zeggen, je lijkt op een onzekere puber op deze manier.
Aldus mijn bescheiden mening
Natuurlijk kan dat wel, een bescheiden mening is een heel genuanceerde mening, maar bescheiden bekt lekkerder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan een mening bescheiden zijn? Een persoon kan toch bescheiden zijn maar een mening toch niet? Dacht ik gewoon even aan omdat je het wel zo vaak leest
Hmm ja ik weet het echt niet. Het wordt zovaak gebruikt dat het me ook lijkt dat het wel klopt maar toch twijfel ik. Nuanceren is alweer wat anders. Want een persoon kan niet genuanceerd zijn maar een mening wel bijvoorbeeld. Zo lijkt het me ook dat een mening niet bescheiden kan zijn maar een persoon wel... omdat het van toepassing is op de psyche en niet op een object (mening). Maar goed offtopic een heel klein beetjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, een bescheiden mening is een heel genuanceerde mening, maar bescheiden bekt lekkerder.
Of ik gebruik het gewoon verkeerd.
K, zullen we een gedicht maken voor TS? Of ga je haar aanspreken, TS?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het echt niet. Het wordt zovaak gebruikt dat het me ook lijkt dat het wel klopt maar toch twijfel ik. Nuanceren is alweer wat anders. Want een persoon kan niet genuanceerd zijn maar een mening wel bijvoorbeeld. Zo lijkt het me ook dat een mening niet bescheiden kan zijn maar een persoon wel... omdat het van toepassing is op de psyche en niet op een object (mening). Maar goed offtopic een heel klein beetje
Edit of kan een persoon nu ook genuanceerd zijn? Ik ben nu wat in de warik ga maar weer ontopic
Nou ja hij gaat geen gedicht meer doen, is wel een leuk idee om te maken maar een briefje is misschien beter. Ik zou dan zoiets doen:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
K, zullen we een gedicht maken voor TS? Of ga je haar aanspreken, TS?
Is wel superrrrronzeker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hey, ik kom je vaak tegen maar ik ben een beetje verlegen en daarom heb ik je nog nooit echt goed durven aanspreken. Zou ik graag wel willen want je lijkt me een leuke meid. Ik ben (beschrijving). Hoop niet dat je dit berichtje erg vind maar wou toch proberen wat contact te maken. Als je me toe wil voegen op facebook dan kan dat gewoon bijvoorbeeld. Hoop dat je het niet erg vindt, ik wil verder geen rare situatie maar moet toch een poging wagen omdat ik je best leuk vind overkomen
Zeker allesbehalve ideaal. Het is sowieso beter als je met haar praat denk ik, maar als je echt een briefje wil doen doe dan iets zonder 'hoop niet dat je het erg vindt'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja hij gaat geen gedicht meer doen, is wel een leuk idee om te maken maar een briefje is misschien beter. Ik zou dan zoiets doen:
Hey, ik kom je vaak tegen maar ik ben een beetje verlegen en daarom heb ik je nog nooit echt goed durven aanspreken. Zou ik graag wel willen want je lijkt me een leuke meid. Ik ben (beschrijving). Hoop niet dat je dit berichtje erg vind maar wou toch proberen wat contact te maken. Als je me toe wil voegen op facebook dan kan dat gewoon bijvoorbeeld. Hoop dat je het niet erg vindt, ik wil verder geen rare situatie maar moet toch een poging wagen omdat ik je best leuk vind overkomen
Zoiets als dit is nog verre van ideaal trouwens vind ik hoorZou het zelf ook niet doen. Maar zo leg je gewoon de situatie uit, geef je wel aan wat je wil aangeven en komt het al wel minder eng over. Gewoon meer alsof een normaal persoon een briefje voor je achterlaat die niet goed durft te praten..
Ja klopt maar zo is TS ook, dus ik zou het niet vinden passen om dan juist die onzekerheden weg te halen.. anders kan het juist wel weer raar overkomen denk ik, zeker als ze daarna wel met hem praat. Ik zou de tekst juist wat onzeker laten, is voor de meid ook minder eng toch lijkt me?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Is wel superrrrronzeker.
Maar stel dat ze hapt he, hoe moet TS dat vervolgens aanpakken dan?
Hij wordt nu letterlijk al bang als ze hem aankijkt en durft dan nog steeds niet met haar te praten.
Nou ja dat vind ik dus niet. Jezelf indekken is niet verkeerd als hij ook zo is. Zo'n zin is overbodig als hij lef heeft ja, maar denk dat het wel nut kan hebben als hij het er wel bij gebruikt. Komt beetje onderdanig over, minder eng. Onderdanig is niet het juiste woord misschien maar jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeker allesbehalve ideaal. Het is sowieso beter als je met haar praat denk ik, maar als je echt een briefje wil doen doe dan iets zonder 'hoop niet dat je het erg vindt'
Een briefje is per definitie al onzeker want dan heb je dus al niet de ballen om iemand te benaderen. Kan op zich nog werken hoor, maar als je die onzekerheid dan ook nog gaat benadrukken maak je op mij als vrouw iig geen indruk. Niet rot bedoeld, maar zo is het wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt maar zo is TS ook, dus ik zou het niet vinden passen om dan juist die onzekerheden weg te halen.. anders kan het juist wel weer raar overkomen denk ik, zeker als ze daarna wel met hem praat. Ik zou de tekst juist wat onzeker laten, is voor de meid ook minder eng toch lijkt me?
Ik probeer hem toch te helpen? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand een natte poes van ts zn gedichtje krijgt. Steek er wat meer moeite in ts, koop desnoods een rijmwoordenboek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach welnee!
Een gedicht onder de ruitenwissers van de auto van een meid die je niet aan durft te kijken is wel wat anders dan een valentijnskaart hé. Valentijnskaart is een mooi ietsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach welnee!
Zoals hier omschreven lijkt me de enige manier dat dit zou kunnen werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Silenus het volgende:
Met dat onderdanige en ‘ohhhh als je maar niet boos wordt, alleen als je het leuk lijkt en geen probleem hoor, ik kniel voor je, dat sowieso, maar heb je in je onmetelijke agenda wellicht EVEN tijd om me te beantwoorden, zo niet dan niet, alles is goed, je bent toch geweldig’-toontje…zet je jezelf direct al in de loser-positie. Niet echt dat waar je in wil zitten als man, zeker niet bij een vrouw die nog gehosseld moet worden.
Nogmaals, ik snap best dat het eng is als je op haar afloopt en er meteen een date-uitnodiging ingooit..maar met een briefje kun je natuurlijk dat verlegen toontje best weglaten. Dan hoef je ook niet meteen de soepele bennie uit te hangen (want dat is TS niet), maar gewoon iets leuks/neutraals.
En het hoeven ook geen hele lappen tekst te zijn met veertien disclaimers om het maar aardig te houden. Gewoon ‘Hey! Zag je een paar keer lopen, en je ziet er leuk uit! Zin om eens wat te drinken met een leuke jongen? ;-) 06 blabla’ (of een emailadres. 06 is leuker natuurlijk)
Niks mis mee. Zij heeft geen 100 redenen om af te knappen en het ergste, het ALLERergste wat kan gebeuren is dat ze niet reageert. Daar gaat niemand dood van. Dus ik zeg: doen!
En iemand niet durven aanspreken is toch net zo afstandelijk en "kil"?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Revanches het volgende:
Las eerst ''gezicht onder ruitenwisser.''
nog steeds op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Inmiddels waren er al wel wat meer uitzonderingen..
En vervolgens altijd op een ander tijdstip gaan sporten zodat je niet geconfronteerd wordt met die creepquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Fascination het volgende:
Als ik zoiets zou krijgen zou ik eerst een-gezicht trekken en me daarna afvragen welke spichtige nerd dit geschreven kan hebben. Allemaal een beetje treurig.
Inderdaad. Ook zulke heftige gevoelens krijgen van iemand die je nooit gesproken hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En vervolgens altijd op een ander tijdstip gaan sporten zodat je niet geconfronteerd wordt met die creep
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En vervolgens altijd op een ander tijdstip gaan sporten zodat je niet geconfronteerd wordt met die creep
Niet zo sarcastisch. Je hebt er rare types tussen zitten hoor.quote:
Ik begrijp je argwaan niet... of misschien zijn we met z'n allen wel verleerd om je gevoelens voor een ander in een gedicht te verpakken. In deze tijd van ultrasnelle mobiele gadgets.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch. Je hebt er rare types tussen zitten hoor.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi knappe vrouw,
Ik wil graag neuken met jouw.
Opzetje hoor!
In dit geval was het sarcasme iigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan een mening bescheiden zijn? Een persoon kan toch bescheiden zijn maar een mening toch niet? Dacht ik gewoon even aan omdat je het wel zo vaak leest
Sowieso doorbreek je met dit soort manieren gewoon enorm veel ongeschreven regels. Als je haar op een bepaalde manier aanspreekt is eht voor iedereen duidelijk dat je interesse hebt, ook voor haar. Maar door het luchtig en op "kom je hier vaker" niveau te houden geef je iedereen de kans om zonder gezichtsverlies of social awkwardness de boel af te houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Silenus het volgende:
Met dat onderdanige en ‘ohhhh als je maar niet boos wordt, alleen als je het leuk lijkt en geen probleem hoor, ik kniel voor je, dat sowieso, maar heb je in je onmetelijke agenda wellicht EVEN tijd om me te beantwoorden, zo niet dan niet, alles is goed, je bent toch geweldig’-toontje…zet je jezelf direct al in de loser-positie. Niet echt dat waar je in wil zitten als man, zeker niet bij een vrouw die nog gehosseld moet worden.
Nogmaals, ik snap best dat het eng is als je op haar afloopt en er meteen een date-uitnodiging ingooit..maar met een briefje kun je natuurlijk dat verlegen toontje best weglaten. Dan hoef je ook niet meteen de soepele bennie uit te hangen (want dat is TS niet), maar gewoon iets leuks/neutraals.
En het hoeven ook geen hele lappen tekst te zijn met veertien disclaimers om het maar aardig te houden. Gewoon ‘Hey! Zag je een paar keer lopen, en je ziet er leuk uit! Zin om eens wat te drinken met een leuke jongen? ;-) 06 blabla’ (of een emailadres. 06 is leuker natuurlijk)
Niks mis mee. Zij heeft geen 100 redenen om af te knappen en het ergste, het ALLERergste wat kan gebeuren is dat ze niet reageert. Daar gaat niemand dood van. Dus ik zeg: doen!
Nou...in het gedicht en in de OP komt TS over als iemand die socially awkward en mild obsessief is. Ik heb genoeg rare overhalen gehoord om te weten dat je met dit soort brieven/acties maar het beste afstand kunt bewaren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp je argwaan niet... of misschien zijn we met z'n allen wel verleerd om je gevoelens voor een ander in een gedicht te verpakken. In deze tijd van ultrasnelle mobiele gadgets.
Ik zou dit gedicht van TS, ondanks de onhandige tekst, niet snel vergeten.
nee ik ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp je argwaan niet... of misschien zijn we met z'n allen wel verleerd om je gevoelens voor een ander in een gedicht te verpakken. In deze tijd van ultrasnelle mobiele gadgets.
Ik zou dit gedicht van TS, ondanks de onhandige tekst, niet snel vergeten.
Oké.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou...in het gedicht en in de OP komt TS over als iemand die socially awkward en mild obsessief is. Ik heb genoeg rare overhalen gehoord om te weten dat je met dit soort brieven/acties maar het beste afstand kunt bewaren.
TS is gewoon knetterverliefd en knetterverlegen. Als je verliefd bent kun je toch rare dingetjes doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ook nietmaar niet om redenen die de TS graag wil
kom op, begint toch niet over 'een toekomst samen' etc en al die bla als je nog geen woord gewisseld hebt?
Dat ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ook nietmaar niet om redenen die de TS graag wil
kom op, begint toch niet over 'een toekomst samen' etc en al die bla als je nog geen woord gewisseld hebt?
schreven tekst is oke (hey, wil je eens wat gaan drinken?)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké.
Maar een gedicht in het algemeen dan....? Het kan toch niet zo zijn dat je sowieso schrikt van een geschreven liefdestekst?
na je 16 word je niet meer knetterverliefd op vreemdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS is gewoon knetterverliefd en knetterverlegen. Als je verliefd bent kun je toch rare dingetjes doen?
Volgens mij is bijna niemand dit gewend. Het zal via FaceBook gaan of Tetter, ik weet het niet, of SMS of zo.
Nee dat zou ik goed kunnen waarderen maar alleen van mensen die ik ken, niet van iemand die ik nog nooit gesproken heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké.
Maar een gedicht in het algemeen dan....? Het kan toch niet zo zijn dat je sowieso schrikt van een geschreven liefdestekst?
Dan is TS maar een rare waus, niet raar genoeg voor deze schone.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na je 16 word je niet meer knetterverliefd op vreemden
of je bent een rare waus
ik wil geen 16jarige daten en ook geen wauzen
zelfde geld voor liefdesverklaringen via hippe social media als je die persoon nog niet kent
zie ook mijn andere post
Dat je niet geďnteresseerd bent, prima. Maar om zo'n open gedicht als not done te bestempelen, dat vind ik arrogant overkomen. En ook vrij respectloos naar de verliefde in kwestie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil geen 16jarige daten en ook geen wauzen
zelfde geld voor liefdesverklaringen via hippe social media als je die persoon nog niet kent
zie ook mijn andere post
volgens de algemeen heersende norm in de slv is het not donequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat je niet geďnteresseerd bent, prima. Maar om zo'n open gedicht als not done te bestempelen, dat vind ik arrogant overkomen. En ook vrij respectloos naar de verliefde in kwestie.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat je niet geďnteresseerd bent, prima. Maar om zo'n open gedicht als not done te bestempelen, dat vind ik arrogant overkomen. En ook vrij respectloos naar de verliefde in kwestie.
Vrouwen moeten altijd alles leuk lief en aardig vinden wist je dat niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Iemand mag daar toch van vinden wat hij of zij vindt? Nee, je moet het maar leuk vinden. Flikker een eind op.
Rhubarbje, ik heb je heel hoog (lees vaak je reacties!) maar deze reactie snap ik niet van je. TS wordt afgeschilderd als een monster met enge ideeën.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens de algemeen heersende norm in de slv is het not done
dat blijkt ook wel uit dit topic
en ik vind het respectloos naar die vrouw
hij kent haar niet, hij gebruikt haar om van alles op te projecteren...
Waar jij aan voorbij gaat is dat ts vraagt of dit kan, hij krijgt iig genoeg feedback om zelf een afweging te maken om dit wel of niet te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat je woest werd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Iemand mag daar toch van vinden wat hij of zij vindt? Nee, je moet het maar leuk vinden. Flikker een eind op.
ik zeg niet eng, ik zeg raarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rhubarbje, ik heb je heel hoog (lees vaak je reacties!) maar deze reactie snap ik niet van je. TS wordt afgeschilderd als een monster met enge ideeën.
De beste knul is alleen maar erg verlegen en heeft de moeite genomen om zijn gevoelens op papier te zetten. Dat serveer je toch niet zomaar af...
"Alleen maar erg verlegen." Nee, hij komt als een sociaal onbeholpen figuur over door zulke intense gevoelens te koesteren voor iemand die hij nooit gesproken heeft en deze gevoelens ook nog eens in dichtvorm aan haar kenbaar te willen maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rhubarbje, ik heb je heel hoog (lees vaak je reacties!) maar deze reactie snap ik niet van je. TS wordt afgeschilderd als een monster met enge ideeën.
De beste knul is alleen maar erg verlegen en heeft de moeite genomen om zijn gevoelens op papier te zetten. Dat serveer je toch niet zomaar af...
TS heeft geen literaire talenten dan wel aspiraties om er een complete driedelige roman van te maken en denkt, de dichtvorm spreekt mij wel aan, het liefst in het Frans maar vooruit, Hollands. Het is een beetje een verhaal van 'wat wil ik met deze actie bereiken' en 'hoe krijg ik dit het beste voor elkaar'. Ergens is dit mis gegaan want uit onzekerheid neigt dit stukje proza meer naar een smeekbede dan naar een charmante actie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat ik not done vind is dat er geen romantisch zinnetje tussen staat, ts heeft gewoon zijn best niet gedaan en dat leest iedereen ervan af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je het helemaal bij het juiste eind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg niet eng, ik zeg raar
als je een bepaalde leeftijd voorbij komt dan word je niet meer zomaar hoteldebotel verliefd
TS projecteert waarschijnlijk vanalles op haar: ze is een godin en samen met haar zal zijn leven beter zijn
hij zal niet meer zo verlegen zijn, hij zal op magische wijze boeiend en zelfverzekerd worden etc
jij hebt het over respectloos naar TS, maar ik vind dit respectloos naar die arme vrouw
zij heeft er ook niet voor getekend om de obsessie van een verlegen kerel te worden
wie weet heeft ze een heel leuke relatie met 3 kinderen of zo
ik zou er echt echt echt niet blij van worden als iemand mij op zo'n voetstuk plaatst om dingen in zijn eigen leven te compenseren
Dit dus, ik vond mijn gedicht nog beter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar jij aan voorbij gaat is dat ts vraagt of dit kan, hij krijgt iig genoeg feedback om zelf een afweging te maken om dit wel of niet te doen.
Wat ik not done vind is dat er geen romantisch zinnetje tussen staat, ts heeft gewoon zijn best niet gedaan en dat leest iedereen ervan af.
Leeftijd dacht ik zelf wel hoger, dacht 30 maar volgens mij zit TS ergens tussen de 20 en 25.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Tjeetje Mina, het is een stuk tekst die je onder je ruitenwisser vindt. Hij springt toch niet in een donkere steeg op je af met een zaklamp onder z'n hoofd?
Ik schat TS niet ouder dan 16, 17. Misschien zit ik er totáál naast, maar ik begrijp de paniekerige reacties daardoor niet. Ik vind het nogal harteloos. Als ik die jongen was zou ik me totaal op m'n ziel getrapt voelen.
En waarom? Omdat ik een onhandig gedicht voor iemand heb gemaakt die ik enkel ken uit een sportschool. Maar dat mag eigenlijk niet want ik kén haar helemaal niet.
Ach dames, kom op zeg.
heb je het gedicht wel gelezen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Tjeetje Mina, het is een stuk tekst die je onder je ruitenwisser vindt. Hij springt toch niet in een donkere steeg op je af met een zaklamp onder z'n hoofd?
Ik schat TS niet ouder dan 16, 17. Misschien zit ik er totáál naast, maar ik begrijp de paniekerige reacties daardoor niet. Ik vind het nogal harteloos. Als ik die jongen was zou ik me totaal op m'n ziel getrapt voelen.
En waarom? Omdat ik een onhandig gedicht voor iemand heb gemaakt die ik enkel ken uit een sportschool. Maar dat mag eigenlijk niet want ik kén haar helemaal niet.
Ach dames, kom op zeg.
Spijker op de kopquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg niet eng, ik zeg raar
als je een bepaalde leeftijd voorbij komt dan word je niet meer zomaar hoteldebotel verliefd
TS projecteert waarschijnlijk vanalles op haar: ze is een godin en samen met haar zal zijn leven beter zijn
hij zal niet meer zo verlegen zijn, hij zal op magische wijze boeiend en zelfverzekerd worden etc
jij hebt het over respectloos naar TS, maar ik vind dit respectloos naar die arme vrouw
zij heeft er ook niet voor getekend om de obsessie van een verlegen kerel te worden
wie weet heeft ze een heel leuke relatie met 3 kinderen of zo
ik zou er echt echt echt niet blij van worden als iemand mij op zo'n voetstuk plaatst om dingen in zijn eigen leven te compenseren
Oké, nou dat doet me goed te horen dat de inhoud verkeert valt. Niet het idee op zich. Want dat zou ik echt heel vreemd vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je het gedicht wel gelezen?
we vallen niet over het gedicht ansich maar over de inhoud
maar ik gok dat je het niet gelezen hebt anders had je ook gelezen dat TS een auto rijdt en dus minstens 18 is
maar ik gok wat ouder
misschien moet je mijn posts eens terug lezen want dat heb ik al uitgelegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, nou dat doet me goed te horen dat de inhoud verkeert valt. Niet het idee op zich. Want dat zou ik echt heel vreemd vinden.
En inderdaad heb ik niet goed gelezen: hij rijdt zelf ook auto. Dus boven de 18.
Maar toch nog even navragen: als het een kort, lief gedicht zou zijn, slaan de stoppen dan ook door of kan er dan tóch nog een glimlachje vanaf...
sinds wanneer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef Djieluh het volgende:
Heb meer het idee dat vele hier jaloers zijn dat zij zelf niet zo'n gedicht hebben gekregen. Ik moet toegeven dat er bepaalde zinnen inzitten die ik liever had weggelaten. Maar het gaat zich om het idee toch? En OH SNAP, de hele bedoeling van een gedicht is dat het lekker kinderlijk en "sinterklaasachtig" is.
Dit dus, bovenstaande kerel heeft duidelijk niet van de mede van Zwalker greproefd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sinds wanneer?
ik gok dat lord Byron en Kromrij het niet met je eens zijn
Voor iemand met als ondertitel 'voor al uw no nonsense' ben je toch wel blind voor het feit dat dit hele verhaal een sfeer ademt van een man die zo onzeker is, dat er bij voorbaat al een kansloze situatie ontstaat. Hij trilt niet alleen als een rietje als hij een vrouw wil aanspreken, hij gaat die situatie ook nog eens uit de weg; denkt dat te kunnen herstellen door een slecht Sinterklaasgedicht onder een ruitenwisser te plaatsen - dat nog net geen huwelijksaanzoek omvat - en zoekt zelfs voor die actie nog vooraf bevestiging op een anoniem forum.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar toch nog even navragen: als het een kort, lief gedicht zou zijn, slaan de stoppen dan ook door of kan er dan tóch nog een glimlachje vanaf...
Dan weet je volgens je schema ook hoe laat ze komt. Ga daarvoor bankdrukken, doe nog wat biceps oefeningen voor die extra boost zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef vraag12345 het volgende:
Gister was ze er ook niet, maar volgens schema zou ze er morgen moeten zijn :p
waarom? frisdrank geeft je ook geen magisch zelfvertrouwenquote:
Komrij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sinds wanneer?
ik gok dat lord Byron en Kromrij het niet met je eens zijn
sorry typoquote:
Jij bent nooit onzeker en pakt alles geweldig aan? Jezelf nooit op een foutje kunnen betrappen? Alles van een leien dakje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor iemand met als ondertitel 'voor al uw no nonsense' ben je toch wel blind voor het feit dat dit hele verhaal een sfeer ademt van een man die zo onzeker is, dat er bij voorbaat al een kansloze situatie ontstaat. Hij trilt niet alleen als een rietje als hij een vrouw wil aanspreken, hij gaat die situatie ook nog eens uit de weg; denkt dat te kunnen herstellen door een slecht Sinterklaasgedicht onder een ruitenwisser te plaatsen - dat nog net geen huwelijksaanzoek omvat - en zoekt zelfs voor die actie nog vooraf bevestiging op een anoniem forum.
Het is ook niet goed of het deugt niet hé... zó jammer dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? frisdrank geeft je ook geen magisch zelfvertrouwen
hoogstens een sugarrush waardoor je overkomt als een adhd-er
het is ook niet goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook niet goed of het deugt niet hé... zó jammer dit.
Om de rake klappen wat te verzachten die hier worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb jij hier nou toegevoegd? TS krijgt ook echt geen betere resultaten omdat jij hier medelijden met hem zit te hebben
zo hard ben ik nou ook weer niet, de realiteit is harderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Om de rake klappen wat te verzachten die hier worden uitgedeeld.
Allemachtig, wat kun jij hard zijn zeg.
Rhubarbje, we worden het niet eens denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo hard ben ik nou ook weer niet, de realiteit is harder
of denk je dat ze meteen op een wit paard de zonsondergang tegemoed gaan rijden? ik gok dat ze zegt 'nee dankje' en dat is dan de aardige variant
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
en omdat jij daar voor gaat is dat nog niet de enige manier om te reageren
we worden het inderdaad niet eens want ik ben van mening dat je met jouw houding ook wat kapot kunt makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rhubarbje, we worden het niet eens denk ik.
Als dit nou de derde keer was dat TS met zo'n gedicht komt, dan snap ik goed dat je onderhand een verbale lel gaat uitdelen. Maar volgens mij is dit de eerste keer en dan hoef je m.i. iemand niet zó op z'n ziel te trappen door zijn actie en intentie zó neer te sabelen. Daar kun je óók iets kapot mee maken. Snap je?
van redbull krijg je extra adrenaline en een zenuwachtig gevoel , is dus nie zo een puik plan. Kan je liever nog een borrel nemen hehe .quote:
Beetje overgevoelig vandaag? Jezus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Om de rake klappen wat te verzachten die hier worden uitgedeeld.
Allemachtig, wat kun jij hard zijn zeg.
absoluut niet, daarom juist.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bent nooit onzeker en pakt alles geweldig aan? Jezelf nooit op een foutje kunnen betrappen? Alles van een leien dakje?
Eens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:41 schreef zarGon het volgende:
Ik ben voor 'trillen van de zenuwen en in die staat alsnog aanspreken'.
Plus dat je niet echt fris uit je mond ruikt na een blikje enery zooi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi TS!
Ik hoop dat het gaat lukken
Verder wat meer mensen hier zeggen. Doe maar geen energiedrink. Daar kun je erg onrustig van overkomen. Dan kan je beter zelf wat adrenaline kweken
Veel succes morgen!
Dat ook idd. Goed punt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Plus dat je niet echt fris uit je mond ruikt na een blikje enery zooi.
Had jij toen al een auto?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef annee1 het volgende:
Ik (v) zou hier echt NIET op reageren... Misschien toen ik 15 was ofzo?
True! Jij ook?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Techno het volgende:
/sorry voor de offtopic
Blue Note, jij moet haast wel een Jazz liefhebber zijn?
Zeker. Coltrane, Miles Davis, McLaughlin, Chet Baker, Count Basie, George Benson, Herbie Hancock.. en tja, sowieso het Blue Note label.quote:
Top man! En toch ook Davis, Frank en Dean Martin in The Ratpackquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeker. Coltrane, Miles Davis, McLaughlin, Chet Baker, Count Basie, George Benson, Herbie Hancock.. en tja, sowieso het Blue Note label.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |