Ik schrok al, vond het nummer ook niet echt bij je passen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Scheelt dat ik dat nr ook absoluut niet bedoelde.
Ik heb nog tien keer liever een virus op me computer, dan dat ik Marco Borsato erop laat draaien.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb nog tien keer liever een virus op me computer, dan dat ik Marco Borsato erop laat draaien.
Dit vond en vind ik nog steeds zijn beste nummer!quote:
Nee, dat is Frans Bauer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Marco lijkt mij echt een onwijs lieve en normale man..
Dat denk ik toch niet.. Maar dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, dat is Frans Bauer.
Die zak van een Borsato is zo nep als het maar zijn kan.
Kom op zeg!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.. Maar dat mag jij vinden
Oké ik heb je PM ontvangen, een stuk of 6 geloof ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze had gewoon een legitieme reden.
"redder in nood'... dat was dr broer
Ik vond het net even te ver gaan om dr taxi te betalen voor dr, maar heb het wel even overwogen. Omdat... de reden. En omdat... *
zie pm..
Okeeeee...dat had ik geloof ik ff gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik heb je PM ontvangen, een stuk of 6 geloof ik![]()
Ja oké dat is heel aardig van je dat je dat meisje hebt geholpen, maar je hoeft aan mij
geen tekst en uitleg te geven hoor !![]()
Ik was druk aan het klussen !![]()
en eh... nee ik heb geen hulp nodigtis wel een pokkewerk dat dan weer wel
Ik heb teruggelezen, wat een gedoe !![]()
en nu krijg ik kramp in mijn kaken van dezedus ik moet effe bijkomen
![]()
Oké, ik ben weer weg
Even een stukje tekst uit "Rood"quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nogmaals, mag jij vinden.. Het lijkt mij een sympathieke eerlijke man
De eerste zin is een rijmelarij, wat je tegenkomt in sinterklaas gedichten.quote:Ik loop de deur door en naar buiten waar de zon begint te schijnen
Laat alles achter, kijk vooruit en met mijn laatste rooie cent
Koop ik een veel te grote bos met honderdvijftig rode rozen
Een voor elk jaar waarvan ik hoop dat jij nog bij me bent
Ben je nou echt serieus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Even een stukje tekst uit "Rood"
[..]
De eerste zin is een rijmelarij, wat je tegenkomt in sinterklaas gedichten.
Het rijmt wel, maar daar is ook alles mee gezegd.
Bovendien schijnt de zon niet binnen, maar gaat ook niet ineens aan de gang, zodra je deur uit gaat.
Laat alles achter (raar, ik sleep altijd me bankstel en me vaatwasser mee) en kijk vooruit (da's vrij normaal gedag als je loopt.)
Maar dan komt ie: en met zijn laatste rooie cent (was vlak na het vallen van de TEG denk ik), koopt ie honderdvijftig (150!!!) rozen! Wat denkt ie wel niet wat wat rozen kosten! De gek!
Gelukkig ziet ie wel in dat de bos veel te groot is.
Maar dat doet ie dan "één voor elk jaar, waarbij hij hoopt dat ze bij hem is".
Honderdvijftig?? Hij is geen Jezus. Een normaal mens haalt de 150 niet en hij zeker niet.
Vijftig rozen waren meer dan genoeg en ik denk zelfs dat je met 10 of 20 rozen ook iemand heel blij kan maken.
Nee natuurlijk niet,denk je dan dat ik zo'n lap tekst neerzet?quote:
Ik mag je opa nou al!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mn opa heeft ook een grafhekel aan hem..
Hahaha, achja.. Hij is ook een ajacied..quote:
Ik mag hem steeds meer!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, achja.. Hij is ook een ajacied..
Oh god :/quote:
Het is dat ie met je Oma is getrouwd, anders zou ik hem 150 rozen aanbiedenquote:
Je hebt in je bed geplast?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij is hier zojuist een misdaad gepleegd :/
Nee serieus, ik hoorde een aantal schoten dacht ik, en nog geen 20seconde later zie ik 3 mannen het bos hiernaast in rennen :/ dafuuuuuuqquote:
Die hadden ons dan mooi te pakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee serieus, ik hoorde een aantal schoten dacht ik, en nog geen 20seconde later zie ik 3 mannen het bos hiernaast in rennen :/ dafuuuuuuq
Rare buren heb jij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh whut?
Ik heb voor de zekerheid de politie gebeld en die zouden gaan kijken. Ik zit nu als een debiel al een half uur naar buiten te staren :/
En, gebeurt er al wat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh whut?
Ik heb voor de zekerheid de politie gebeld en die zouden gaan kijken. Ik zit nu als een debiel al een half uur naar buiten te staren :/
ja hier!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:57 schreef Rucky het volgende:
Ik ben vergeten mijn wekker uit te zetten. Ben ik een keer op tijd wakker, hoef ik niet te werken.![]()
Wie moet er koffie?
your wish is my command SIR!quote:
Jij weet waar de koffie staat? En als je gaat halen neem dan ook voor mij mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:19 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zelf maar koffie gaat pakken ..
aangezien rucky weer in slaap geflikkerd lijkt te zijn :/
sorry, Ik geef net de laatste kop aan papabear .. zie hierbovenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij weet waar de koffie staat? En als je gaat halen neem dan ook voor mij mee.
Wie de laatste kop neemt moet nieuwe zetten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry, Ik geef net de laatste kop aan papabear .. zie hierboven
Ik niet maar ik heb meer te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:28 schreef dolfina-chica het volgende:
iedereen weer in slaap gekegeld???
mams belde... mijn leer en kralen zijn uit china binnen!!!![]()
![]()
![]()
dromenvanger bestelling nummer 1 kan straks de deur uit
als ik de 2 die maken moet klaar hebquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb meer te doen.![]()
Maar wanneer kan ik een dromenvanger bij je bestellen?
ook weer waar, alleen moet ik eerst zorgen dat ik genoeg basisringen heb, anders neem ik bestellingen aan die ik niet leveren kanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:56 schreef vannelle het volgende:
Bestellen kan toch wel alvast? Gewoon geen leverdatum noemen.
Als die maar door elfjes in het maanlicht gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:56 schreef vannelle het volgende:
Bestellen kan toch wel alvast? Gewoon geen leverdatum noemen.
Je bent toch niet boos?quote:
wanneer kan ik hem meenemen ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:46 schreef dolfina-chica het volgende:
als ik de 2 die maken moet klaar heb
als ie klaar isquote:
ja duhhhquote:
ja schat, stel dan niet van die gekke vragenquote:
is geen gekke vraagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ja schat, stel dan niet van die gekke vragen
ja wel.. wel wanneer of je hem mee kan nemen..quote:
quote:
Nog wilde plannen vandaag?quote:
uhh wild.. altijd.. ik ben niet te temmenquote:
nee neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:36 schreef dolfina-chica het volgende:
uhh wild.. altijd.. ik ben niet te temmen
wou je zeggen dat het je al gelukt is?quote:
Laat het hem proberen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wou je zeggen dat het je al gelukt is?
druk bezig dus....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef dolfina-chica het volgende:
wou je zeggen dat het je al gelukt is?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Laat het hem proberen, zou ik zeggen.
Gek genoeg merk ik er niets vanquote:
hmmmquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:43 schreef dolfina-chica het volgende:
Gek genoeg merk ik er niets van
ik laat je in je waanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:45 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
dacht dat ik op de goeie weg was, niet dus....
* kwiebuske dan maar in hoekje gaat staanquote:
* dolfina-chica gooit een pakje zakdoekjes!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske dan maar in hoekje gaat staan
sniksnottersnuif
* kwiebuske wel even een thaise massage wil gevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:01 schreef Rucky het volgende:
Naar de action gaan en al je keukenspullen halen terwijl je geen eigen vervoer hebt is niet garpig.![]()
Wie kan mijn rug zometeen even komen masseren?
ik heb een grote rugzak, loopt lekkerder dan die klote tasjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:01 schreef Rucky het volgende:
Naar de action gaan en al je keukenspullen halen terwijl je geen eigen vervoer hebt is niet garpig.![]()
Wie kan mijn rug zometeen even komen masseren?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb een grote rugzak, loopt lekkerder dan die klote tasjes
Is goed hoe laat ben je er en doe je wel naaldhakken aan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske wel even een thaise massage wil geven
( dat is toch het lopen over ruggetjes)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is goed hoe laat ben je er en doe je wel naaldhakken aan?
was toch den haag ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef Rucky het volgende:
Is goed hoe laat ben je er en doe je wel naaldhakken aan?
dat maakte nou net het beeld af!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
was toch den haag ?
uurtje
en hakken heb ik niet nodig
grijns
maatje 47 in naaldhakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:30 schreef dolfina-chica het volgende:
dat maakte nou net het beeld af!
whahahaha...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
maatje 47 in naaldhakken
waar kan ik die nu nog gaan kopen dan ?
helaaschquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:32 schreef dolfina-chica het volgende:
whahahaha...
succes!!!
http://www.stravers-shoes.com/grote-maat-damesschoenen
ben niet voor 1 gat te vangen schat!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
helaasch
46 als grootste
*grijns*
heb ik ook nooit beweert schatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:39 schreef dolfina-chica het volgende:
ben niet voor 1 gat te vangen schat!
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=hakken+maat+47
ebay mijn grootste vriend!
ik ga ervan uit dat er nog wel een speciaalzaak open is, met maatje 47quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb ik ook nooit beweert schat
maar die heb ik niet meer voor vanmiddag...
en rucky heeft het NU nodig...
alleen als jij nog meegaat...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga ervan uit dat er nog wel een speciaalzaak open is, met maatje 47
hoe laat kom je me halen?quote:
zal rond 1700 zijnquote:
beetje jammer...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zal rond 1700 zijn
reistijd is helaasch niet minder
is er dan nog wel wat los in dat gat daaro....
sorryquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:56 schreef dolfina-chica het volgende:
beetje jammer...
nee, dan is hier niets meer open.. en dan ligt die arme ruck gestrekt te w88, want dan moet je daar nog heen...
op blote voeten kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:00 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry
dan gaat het over
sorry rucky
kan alleen een thaise massage doen dan
zonder stilletto's
Kom hier ff langs dan. platter mag altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:15 schreef FYY het volgende:
Met een beetje liefdevol gestamp en geplet, wordt ie vanzelf wat breder. En platter ook trouwens
Wil je dat hij een sixpack kneedt van je bolle buik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kom hier ff langs dan. platter mag altijd.
Absoluutquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil je dat hij een sixpack kneedt van je bolle buik?
Zoiets als deze vrouw?quote:
zoveel vrouw ben ik niet, dus dat staat nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zoiets als deze vrouw?
[ afbeelding ]
Dat is pas een voorgevel. Als ze op de bank zit kan ze haar bord met eten ook kwijt. Die is geen tafel meer nodig.
Bij jou zou zoiets niet passen. Maar imposant is het wel. Niet mooi.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoveel vrouw ben ik niet, dus dat staat niet
ik had het over meer tiet, niet boel tietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij jou zou zoiets niet passen. Maar imposant is het wel. Niet mooi.
Dat mens moet wel rugklachten hebben. Vrouwen met een enorme voorgevelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had het over meer tiet, niet boel tiet
Hier is ze offlinequote:
Hmmmmmm dn staat dat er nog niet weer op denk ik!quote:
Praat net ff wat makkelijker via msn. Beter dan dm berichten iig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmmmmmm dn staat dat er nog niet weer op denk ik!
Jup :pquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Praat net ff wat makkelijker via msn. Beter dan dm berichten iig.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat mens moet wel rugklachten hebben. Vrouwen met een enorme voorgevelNet een handje vol, groot zat.
Wil je een massage lieverd!quote:
Ik wil van mn dikke tetten afquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wil je een massage lieverd!
Geef maar aan dolfi :pquote:
quote:
Ze komt weer online.quote:
doe mij maar een bietsje erbijquote:
nie nodigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
doe mij maar een bietsje erbij
yska, hij staat aan!!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe mij maar een bietsje erbij
yska, hij staat aan!!
meer tietttttttttttttttquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik kom eraan hoor!!! ik zit al achter de laptop speciaal voor jou!
hmmmquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik kom eraan hoor!!! ik zit al achter de laptop speciaal voor jou!
dat weet je toch!quote:
dan moeten we even een afspraak maken... je rok.. je haarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
wat gezellig! Herinnert me er opeens aan dat ik vanavond mn haar weer in de verf wilde gaan zetten. Maar de zin erin is weer gegaan....
En ik heb weer zin in de kerstpakketten aktie!
Dat vind ik ook een vd leukste acties. Ik hoop dat die dit jaar weer succesvol wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
wat gezellig! Herinnert me er opeens aan dat ik vanavond mn haar weer in de verf wilde gaan zetten. Maar de zin erin is weer gegaan....
En ik heb weer zin in de kerstpakketten aktie!
Kun je nagaan wat er in een jaar tijd besproken wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit het topic van vorig jaar door te lezen en daar werd op 13 december gezegd dat de sc maar eens omhoog gekickt moest worden. Ireth kickte en dat was de FHF SC #4! Whaaaa we zijn al bijna 250 topics verder!
moet je eens kijken vanaf juniquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit het topic van vorig jaar door te lezen en daar werd op 13 december gezegd dat de sc maar eens omhoog gekickt moest worden. Ireth kickte en dat was de FHF SC #4! Whaaaa we zijn al bijna 250 topics verder!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
ik kom alleen even melden dat ik veilig thuis ben .. vond alleen heel slecht nieuws bij de post, dus ik ben even te chagerijnig voor woorden en meng me dergalve even niet in de gesrekken hier. Fijne avond iedereen
Ik vind het maar slap gelul.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er in een jaar tijd besproken wordt.
Das toch het mooistequote:
ondanks datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
ik kom alleen even melden dat ik veilig thuis ben .. vond alleen heel slecht nieuws bij de post, dus ik ben even te chagerijnig voor woorden en meng me dergalve even niet in de gesrekken hier. Fijne avond iedereen
Dan zou ik juist blijven hangen dan kunnen we je even opbeuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
huh? das wel heel drastisch ook zeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
waar het in het kort op neer komt is dat de raad van de kinderbescherming inderdaad gaat adviseren om mij uit de ouderlijke macht te ontzetten, aangezien ik de problematiek van yolana zou onderschatten. heel kort door de boct genomen dan.
en nee, rucky, samen met de dm die ik je stuurde is dat voldoende om niet door de sc opgevrolijkt te kunnen worden
Jij ook al?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
* Pulver is zo moei als een zieke hond.
Die was er al hoor, 22 september om precies te zijn.quote:
Slepen met een komplete keukenuitrusting en 's middags bezoek hebben hakt er ook wel in. Maar het was een leuke dag.quote:
Sorry hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die was er al hoor, 22 september om precies te zijn.
Ze verkopen bij de Action ook bokwielen en zwenkwielen. Had je die ff onder je tas moeten schroeven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Slepen met een komplete keukenuitrusting en 's middags bezoek hebben hakt er ook wel in. Maar het was een leuke dag.
Maar dan moet je je spullen ook meeslepen. -edit-quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze verkopen bij de Action ook bokwielen en zwenkwielen. Had je die ff onder je tas moeten schroeven.
Hoogstwaarschijnlijk waar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ach, hij lult er toch weer overheen.
Dus ik moet het maar niet meer doen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ach, hij lult er toch weer overheen.
Misschien moet je ook gewoon eens op vragen ingaan die mensen je stellen, en niet zeggen 'dat gaat je niks aan' oid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik moet het maar niet meer doen?
?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gewoon eens op vragen ingaan die mensen je stellen, en niet zeggen 'dat gaat je niks aan' oid.
Negatieve discriminatie ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Positieve of negatieve discriminatie?
gezien onze reacties... ik gok op negatief...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Positieve of negatieve discriminatie?
slaap lekker tot morgenquote:
rij rond 1400 wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef dolfina-chica het volgende:
slaap lekker tot morgen![]()
hoe laat ben je int noorden?
rij voorzichtig!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
rij rond 1400 weg
dus reken maar uit
Dat dacht ik al, maar wat er voor mij buiten het forum geregeld wordt heeft ook een reden. En die reden gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen diegene en mij.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar wat er voor mij buiten het forum geregeld wordt heeft ook een reden. En die reden gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen diegene en mij.
maar jij had t over meerdere verzoeken naar je pm/dm trekken. dat is toch net wat anders dan wat je nu zegt imoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar wat er voor mij buiten het forum geregeld wordt heeft ook een reden. En die reden gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen diegene en mij.
dan moet je het niet noemen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welke discussie? Bedoel je dat ik mijn opmerking in feedback had moeten zetten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.
Discriminerende opmerkingen (al dan niet met knipoog) mogen achterwege blijven.
En de eindeloze discussie gaan we hier ook niet meer oprakelen. Daar is FB voor bedoeld.
Cat heeft het over 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Welke discussie? Bedoel je dat ik mijn opmerking in feedback had moeten zetten?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
naja ik ga de stad in, vrienden zijn er eindelijk.
laters
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Welke discussie? Bedoel je dat ik mijn opmerking in feedback had moeten zetten?
Ik zou degenen die er over doorgaan gewoon bannen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.
Jullie weten vast wel waar het over gaat: doel van FHF, moderatie, users, doelgroep etc.
Houd de SC waar hij voor bedoeld is, niet voor het bespreken en becommentariëren van beleid op Fok (kan in FB) of voor persoonlijke sneren en aanvallen (problemen met andere users bespreek je via PM of vraag Liesje of mij om mee te kijken).
Anders gaat hij écht op slot. Liesje en ik zijn het gedoe spuugzat.
Verdere posts hierover in dit topic (van wie dan ook) ga ik verwijderen.
sorry hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.
Jullie weten vast wel waar het over gaat: doel van FHF, moderatie, users, doelgroep etc.
Houd de SC waar hij voor bedoeld is, niet voor het bespreken en becommentariëren van beleid op Fok (kan in FB) of voor persoonlijke sneren en aanvallen (problemen met andere users bespreek je via PM of vraag Liesje of mij om mee te kijken).
Anders gaat hij écht op slot. Liesje en ik zijn het gedoe spuugzat.
Verdere posts hierover in dit topic (van wie dan ook) ga ik verwijderen.
Nou nog? ik lig allang in bed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
naja ik ga de stad in, vrienden zijn er eindelijk.
laters
ff nieuwe adapter scoren danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
Oh mn laptop is dood boeh. Zit nu mobiel te fokken maar das lang zo hip niet
Het begint pas na twaalven wat gezellig te worden in de meeste kroegenquote:
mja de draadjes zitten niet meer vast bij het stekkertje wat in de laptop gaat denk ik. Dus eerst ff kijken hoe ik dat kan fixenquote:
pff, mij veels te laatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het begint pas na twaalven wat gezellig te worden in de meeste kroegen
redelijk eenvoudig te fixen dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
mja de draadjes zitten niet meer vast bij het stekkertje wat in de laptop gaat denk ik. Dus eerst ff kijken hoe ik dat kan fixen
hmja ik ben wel handig maar dit heb ik nooit gedaan.. Morgen op YT maar ff kijken en ergens een soldeerbout lenen.quote:
mogguhquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef espri het volgende:
avondje lieve mensen, ben ook weer thuis
en 40/60 tin voor het solderenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
hmja ik ben wel handig maar dit heb ik nooit gedaan.. Morgen op YT maar ff kijken en ergens een soldeerbout lenen.
1998 wil zijn msn terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
* Pulver slingert zijn MSN maar aan, want vind de spanning hier een beetje om te snijden.
En ik hou verder commentaar maar voor me.
let wel op.. dat je op nu kopen kijkt, anders zit je nog aan bied-tijden vastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
Ik zit dankzij Dolfi nu lolita jurkjes te bekijken uit China via eBay
tssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
1998 wil zijn msn terug.
* cvboer gebruikt het zelf sporadisch ook nog
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:
Niet slaan, doet auquote:
Heb je enig idee hoe koud of dat dat NU is om in te lopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth:
http://www.ebay.nl/itm/La(...)&hash=item6fcded87a3
nog geen 8euro
pyama broek eronderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe koud of dat dat NU is om in te lopen
Das een roze met witte hondjes.... heb enigzins het idee dat dat niet geheel matcht....quote:
legging dan maar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een roze met witte hondjes.... heb enigzins het idee dat dat niet geheel matcht....
Meen je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een roze met witte hondjes.... heb enigzins het idee dat dat niet geheel matcht....
quote:
die rucky van de week hier neergooide..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]Maar das een bankhangoutfit, ik slaap er niet in
Heb ook jarenlang in zo'n pyama ineen geslapen, met allemaal van die knoopjes, maar das verdomd lastig als je hoognodig moet piesen!!!
hek nie gezien??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die rucky van de week hier neergooide..
zo'n jumpsuit
quote:
Dat lijkt mij ook. sta je eerst een kwartier te hannessen, Schiet niet op natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]Maar das een bankhangoutfit, ik slaap er niet in
Heb ook jarenlang in zo'n pyama ineen geslapen, met allemaal van die knoopjes, maar das verdomd lastig als je hoognodig moet piesen!!!
Ik ben als initiator van FHF zó enorm benieuwd waar FHF dan voor bedoeld was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pardon? Hou het fhf waarvoor het bedoeld is anders trap ik een admin in de grond in.
Oja, die had ik wel gezienquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest direct aan Teletubbies denken....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben als initiator van FHF zó enorm benieuwd waar FHF dan voor bedoeld was.
En jij trapt een admin de grond in?
En IK typ al langzaam!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef cvboer het volgende:
[..]Jij ook al? je bent me net voor met je post.
dies ook gaaf!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, die had ik wel gezien
Deze lijkt me ook wel leuk
http://www.morphsuits.com/muscle-morphsuit
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest direct aan Teletubbies denken....
Kun je nagaan.quote:
Jij bent net een geest wat in elk hoekje en gaatje van dit huis zit volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het eens rucky? Wie trap jij de grond in?quote:
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Jij bent net een geest wat in elk hoekje en gaatje van dit huis zit volgens mij
Ach, anders wordt het jurkje gewoon wat korter, geeft niks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
Zou ik nog zo snel kunnen breien??
[ afbeelding ]
Nog korter?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, anders wordt het jurkje gewoon wat korter, geeft niks.
We zouden het daar niet meer over hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?
Ik ben al stilquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?
Nou ja, als er gedreigd wordt een admin de grond in te trappen dan mag ik wel een hogere verzekering afsluiten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
Yvonne staat zo onderhand op de inboedelverzekeringslijst van FhFMoet gewoon het dubbele aan premie betaald worden nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah, nee, even duidelijk, dit alles is normaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
We zouden het daar niet meer over hebben.
* dolfina-chica gaat voor yvonne staan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, als er gedreigd wordt een admin de grond in te trappen dan mag ik wel een hogere verzekering afsluiten.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeMet extra salami alsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Hé.quote:
waarom zie ik jou nou in zo'n doos lopen?quote:
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeEuh, nee, ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Zou jij het willen? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij zou eerst mee doen aan de vbl-sc gangbang, dan komen de dozen pasquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom zie ik jou nou in zo'n doos lopen?
tsss... fllauw hoorquote:
* Ireth valt even stil....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
waar meld ik me aan??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou eerst mee doen aan de vbl-sc gangbang, dan komen de dozen pas
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth valt even stil....
* Ireth neemt een aanloop....
* Ireth valt GGMM in de armen!!!
Ganster!!!!!!!!!!!!! Ouwe liefde!!! Vader van mijn kind!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je dat allemaal nog weet ook![]()
Per DM/PMquote:
Was eigenlijk met een leuker onderwerp bezig maar vooruit:quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, nee, even duidelijk, dit alles is normaal?
Of ze moeten grotere dozen hebben....quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth valt even stil....
* Ireth neemt een aanloop....
* Ireth valt GGMM in de armen!!!
Ganster!!!!!!!!!!!!! Ouwe liefde!!! Vader van mijn kind!!!!geeft niets ireth...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik loop hier lang genoeg rond, om nergens van op te kijken
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
bij wie?quote:
Je bedoelt tssss... Blauw hoorquote:
Bij mij natuurlijkquote:
pas maar op wat je zegt!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of ze moeten grotere dozen hebben....
Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das nog wel het meest erge van dit allemaal
blauw=nu flauwquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je bedoelt tssss... Blauw hoor
quote:
Eehhm... ik ben 163 cm groot??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
DM ontvangenquote:
Hm, ik zie nu dingen voor me wat ik liever niet zie eigenlijk.quote:
Ja lekker!! Ouder, wijzer, ouder vooral, niet veel groter, wel ouder...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
Afgezien van het gedoe hier natuurlijk.
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moment van m'n groet was ongelukkig ja.
Het scheelt niet veel, of er moet nu al een grotere doos gebruikt worden. Kijk maar eens naar die dekselquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DM ontvangen
Binnenkort ontvang je een mail van ons geheime gangbanggenootschap
Ga maar naar fb.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou jij het willen? Ik in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |