Mwjaaaaaaa da's waar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over de conclusie die je trekt.
Lekker wijf is subjectief.. Toch?
Roddelen gebeurt hier niet hoor! Wij zijn FHF, het FHF is heilig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwjaaaaaaa da's waar.
Ik laat jullie weer alleen, niet roddelen want dan kom ik terug
Ga je nu alweer weg dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwjaaaaaaa da's waar.
Ik laat jullie weer alleen, niet roddelen want dan kom ik terug
Neh.... ik denk niet dat ik me hier thuis ga voelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ga je nu alweer weg dan?
Ik denk: een nieuw gezicht in de sc, leuk pop-art.. Maar niet dus
Kom eerst maar met argumenten waarom ik een egoistisch mannetje ben die altijds zn gelijk wil hebben. Kan ik me niet helemaal in verplaatsen namelijk...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik wil eigenlijk horen waarom JIJ zo bot bent.
en ik kan me niet verplaatsen in ''sufkut''quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kom eerst maar met argumenten waarom ik een egoistisch mannetje ben die altijds zn gelijk wil hebben. Kan ik me niet helemaal in verplaatsen namelijk...
Koffie staat altijd klaar hier, bij mij althansquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh.... ik denk niet dat ik me hier thuis ga voelen![]()
Misschien kom ik nog eens op de koffie, jeweetmaarnooit...
Nee, dat hoef jij niet te weten.quote:
dat is zo typisch he. je roept van alles zo vaak en vaak ook namens 'anderen', maar als iemand iets vraagt is dit je standaard reply.quote:
Dit idd. Heel vervelende manier van communiceren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is zo typisch he. je roept van alles zo vaak en vaak ook namens 'anderen', maar als iemand iets vraagt is dit je standaard reply.
roep niet zoveel onzin dan man.
of zeg a en ook b, of zeg niets.
zo standaard weer dit he of ontwijken of negeren.
geloof dat ireth btw al een paar keer een directe vraag aan je heeft gesteld nav wat je in de fb riep bv, maar zal wss ook nooit een antwoord op komen
En dit komt van iemand die wel van Liesje en mij verwacht dat wij jou alle volledige info geven over ons doen en laten? En hierover aan jou verantwoording afleggen? Voor mij heb je nu echt een stuk geloofwaardigheid verloren. Jammer.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit komt van iemand die wel van Liesje en mij verwacht dat wij jou alle volledige info geven over ons doen en laten? En hierover aan jou verantwoording afleggen? Voor mij heb je nu echt een stuk geloofwaardigheid verloren. Jammer.
Hoe moet ik nu weten wat jij van Jaleesa vind?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gelijk? Of heb ik Gelijk?
Ze had gewoon een legitieme reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
uhu... de ''redder in nood''
Nee, nee... ik had zin om te rellen met DJMO en Papabear want daar ben ik altijd heeeeel lief tegen geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ok ze is niet lelijk zal ik maar zeggen
maar ook met rucky bv, ging hij er ook heen omdat ze wat extra mankracht nodig hadden bij t tillen
Ik geloof niet dat je bij FHF als vertrouwenspersoon staatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik trek de hulp verzoeken ook steeds meer naar mijn dm/pm en dat is niet zomaar.
Ik vind het alleen maar triest dat het zo moet.
Een tijd terug is hier duidelijk gezegd dat je met dit soort zaken naar fb moet gaan. Dit onderhuidse gedoe in een slowchat is dodelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik word moe van sommige modjes... en las in de FAQ van FHF echt dat gemakzucht niet gewenst is. En dat zijn die enquetes wel behoorlijk naar mijn idee.
Mja, wordt niet gewaardeerd als je dat uit in FHF. Ach... ik reageer wel als er op mij gerageerd wordt en als dat vice versa is kan dat langdradig en irritant worden.
We?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.Daar is het fhf gewoonweg niet voor bedoeld.
En als het een fokker is die meedoet in het fok forum dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen maar voor iemand die zich speciaal registreerd om de enquette te dumpen is in mijn ogen geen fokker.
Nag nag nag, zeur zeur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik spreek ook niet als woordvoerder, maar denk wel dat veel users er niet blij mee zijn eigenlijk.
Ik scroll ook door, meestal.
Maar goed, vond het afgelopen week wel frappant dat YYvonne topics sloot, en dat liesje kennelijk niet elke dag op FHF leest
Ik wil even melden dat Pulver en ik Rucky een voorstel hebben gedaan voor het weekend er voor aangezien het weekend waarin hij daadwerkelijk verhuisd is ons slecht uit kwam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:44 schreef Inlognaam het volgende:
Pure bijzaak dat Rucky de longen uit zn lijf loopt voor FHF maar niemand anders hulp aan had geboden.
Ik wist wel dat jij hulp aan had geboden in dat weekend voor de verhuizing, dat is ook gewoon in de SC gebeurd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat Pulver en ik Rucky een voorstel hebben gedaan voor het weekend er voor aangezien het weekend waarin hij daadwerkelijk verhuisd is ons slecht uit kwam.
Dus wel hulp aangeboden maar niet in het openbaar.
Pulver was tijdens de daadwerkelijke verhuizing absoluut niet beschikbaar en zelf heb me door Rucky laten verzekeren dat het geregeld was, dat het wel goed kwam.
Daar is bevestigend op geantwoord dus heb m'n eigen ding gedaan dat weekend.
Daarom was ik ook zo nieuwsgierig met hoeveel personen ze nou eigenlijk bezig waren als je je die vraag van me hier in fhf nog kan herinneren.
Er is dus wel hulp aangeboden geweest alleen niet zichtbaar voor iedereen.
Pulver is pas een lekkere vent!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaleesa is zeker een lekker wijf dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |