nah....... kweetniet..........quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk valt Inlognaam best mee hoor
Echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah....... kweetniet..........
Prima argumentatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah....... kweetniet..........
Mwah, ik ben niet altijd even positief (geweest). IK heb ook weleens wat teruggelezen waarvan ik later dacht: waarom schreef ik het zo bot eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah inlognaam is ok imo he. in t begin dacht ik ook dat hij vaak negatief was ofzo. maar was n verkeerd beeld.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik trek de hulp verzoeken ook steeds meer naar mijn dm/pm en dat is niet zomaar.
Ik vind het alleen maar triest dat het zo moet.
ow... nee dit wil ik ook wel horen !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet altijd even positief (geweest). IK heb ook weleens wat teruggelezen waarvan ik later dacht: waarom schreef ik het zo bot eigenlijk?
hehe, maar was maar ff hoor.:)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet altijd even positief geweest. IK heb ook weleens wat teruggelezen waarvan ik later dacht: waarom schreef ik het zo bot eigenlijk?
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. wil ik ook wel eens horen
Wie niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. wil ik ook wel eens horen
idd zoals bv afgelopen week, wilde hij gewoon met jaleesa op de fiets ergens heen omdat ze geen vervoer had. gewoon midden ind e nachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Echt. Recalcitrant vaak, maar wel z'n hart op de goede plek
Nee, ik wil eigenlijk horen waarom JIJ zo bot bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ook
Ik hoop voor 'm dat er wat leuke geile vrouwtjes bij 'm aankloppen voor hulp, maar ik vrees dat dat niet is wat ie bedoelt
jaleesa is zeker een lekker wijf dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
idd zoals bv afgelopen week, wilde hij gewoon met jaleesa op de fiets ergens heen omdat ze geen vervoer had. gewoon midden ind e nacht
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaleesa is zeker een lekker wijf dan?
Ja, best wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon, om ik zeg wat ik dacht en dat ook gewoon neerplemp terwijl dat niet even leuk is voor iedereenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... nee dit wil ik ook wel horen !
Waarom ben jij zo bot?
hehehe ok ze is niet lelijk zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
uhu... de ''redder in nood''
Ik heb het vooral over de conclusie die je trekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gelijk? Of heb ik Gelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |