nee, dat heeft voor mij ermee te maken, dat ik SCHIJT heb wat een ander vindt! want poe.. dat is toch te lelijk voor woorden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jezus, jij wilt echt niet over het hoofd gezien worden
Dat er 's nachts niets in ligt dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef DJMO het volgende:
's nachts, niks. overdag: m'n dekbed en hoofdkussens
Niet dát nachtkastje schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef DJMO het volgende:
's nachts, niks. overdag: m'n dekbed en hoofdkussens
oh je bedoelt de grote inbouwkast in de woonkamer die op slot is voor de kinderen?quote:
whahahaha.. hoeveel ervan is niet voor kinderogen bestemd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh je bedelt de grote inbouwkast in de woonkamer die op slot is voor de kinderen?
Oh, ligt daar ook watquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh je bedoelt de grote inbouwkast in de woonkamer die op slot is voor de kinderen?
Ik vind 'm oerlelijk jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat heeft voor mij ermee te maken, dat ik SCHIJT heb wat een ander vindt! want poe.. dat is toch te lelijk voor woorden?
Klote club dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:11 schreef DJMO het volgende:
mail van jeugdzorg![]()
ik quote:
[..]
alsof k het leuker zou vinden als de afspraak niet door zou gaanstelletje apen
Nou, niet altijd. Ik vind dat afgeven op JZ ook helemaal niet zo nodigquote:
ik kan er ook kwaad om worden dat ze haar in haar peuter tijd op vijf verschillende adressen hebben gedumpt omdat de verschillende opvanggezinnen om de een of andere reden ineens andere prioriteiten hadden dan het pleegkind. En dan nu maar roepen dat ze last heeft van hechtingsproblematiek en een loyaliteitsstoornis waardoor ze absoluut niet thuis kan wonen en het nodig is dat ik uit de ouderlijke macht ontheven wordt zodat jeugdzorg alle macht heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, niet altijd. Ik vind dat afgeven op JZ ook helemaal niet zo nodig. Ze kan blij zijn dat er zoiets bestaat om haar dochter op te vangen.
Tja, het zal allemaal wel. Ik ga die discussie verder niet aan, ik blijf bij wat ik zei. Er zal vast veel meer achter zitten ook dan jij nu vertelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan er ook kwaad om worden dat ze haar in haar peuter tijd op vijf verschillende adressen hebben gedumpt omdat de verschillende opvanggezinnen om de een of andere reden ineens andere prioriteiten hadden dan het pleegkind. En dan nu maar roepen dat ze last heeft van hechtingsproblematiek en een loyaliteitsstoornis waardoor ze absoluut niet thuis kan wonen en het nodig is dat ik uit de ouderlijke macht ontheven wordt zodat jeugdzorg alle macht heeft.
moraal van dit verhaal: oodeel niet voor je het hele verhaal kent!
Jee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, niet altijd. Ik vind dat afgeven op JZ ook helemaal niet zo nodig. Ze kan blij zijn dat er zoiets bestaat om haar dochter op te vangen.
Ik heb geen ervaring met jeugzorg. Maar ook ik hoor en zie wel eens wat, als je kinderen eenmaal bij je weg zijn of je bent uit de ouderlijke macht gezet, moet je van goede huize komen om je eigen kinderen te mogen opvoeden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ik vind hem mooi van lelijkheidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind 'm oerlelijk jaMaar als jij 'm mooi vind
Da's wel jammer ja. Beter focus je gewoon op de positieve dingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef DJMO het volgende:
true, ik ga ook het hele verhaal niet posten hier, dat is (later) ook te herkenbaar voor haarzelf. Feit blijt echter dat jeugzorg in mijn/onze/deze zaak op zeker steken heeft laten vallen.
Dan nog Ehhe... een kind van opvangadres naar opvangadres sturen... nee dat is bevorderlijk voor de ontwikkeling van het kindquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tja, het zal allemaal wel. Ik ga die discussie verder niet aan, ik blijf bij wat ik zei. Er zal vast veel meer achter zitten ook dan jij nu vertelt.
sterker nog .. omdat mijn dochter onder toezicht staat, werd er bij Geertje een onderzoek door de raad van de kinderbescherming ingesteld of ik wel een goede moeder was .. dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg, deed niet terzake. Ergo: één kind onder toezicht betekent bij elke volgende zwangerschap een standaard onderzoek door de raad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met jeugzorg. Maar ook ik hoor en zie wel eens wat, als je kinderen eenmaal bij je weg zijn of je bent uit de ouderlijke macht gezet, moet je van goede huize komen om je eigen kinderen te mogen opvoeden.
Lijkt me op zich ook niet heel verkeerd. Er zijn genoeg gevallen waar het verkeerd blíjft gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterker nog .. omdat mijn dochter onder toezicht staat, werd er bij Geertje een onderzoek door de raad van de kinderbescherming ingesteld of ik wel een goede moeder was .. dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg, deed niet terzake. Ergo: één kind onder toezicht betekent bij elke volgende zwangerschap een standaard onderzoek door de raad.
wat in SOMMIGE situaties alleen maar goed is!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterker nog .. omdat mijn dochter onder toezicht staat, werd er bij Geertje een onderzoek door de raad van de kinderbescherming ingesteld of ik wel een goede moeder was .. dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg, deed niet terzake. Ergo: één kind onder toezicht betekent bij elke volgende zwangerschap een standaard onderzoek door de raad.
En dat vind ik dan niet raar. Eerder heb je namelijk een kind gehad dat je niet kunt opvoeden. Waarom nu dan wel. Prima dat dat onderzocht wordt; uiteindelijk is je eerdere kind ook afgenomen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, die is gelezen... hier ook... gewoon gelezen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie de zin: dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg goed gelezen? dat was dus op bevel van jeugdzorg. Ze wisten dus dat het prima ging, want anders was de ots van Jan destijds niet beeindigd
Dus moet je alles maar over 1 kant scheren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lijkt me op zich ook niet heel verkeerd. Er zijn genoeg gevallen waar het verkeerd blíjft gaan.
Hallo,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als jullie nog niet gestemd hebben, doe dan effe ?![]()
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Elke dag, elke seconde wordt ik ouder! En dat al meer dan 30 jaar langquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat in SOMMIGE situaties alleen maar goed is!!!!
want elke mafklap met eierstokken en elke randebiel met een gevulde zak kan ouder worden...
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat het niet verkeerd is dat dat in de gaten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus moet je alles maar over 1 kant scheren?
Dat het in sommige situaties goed is dat ben ik zeker met je eens. Maar ik weet ook hoe jz bij DJMO bezig is en dat is ronduit schofterig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat in SOMMIGE situaties alleen maar goed is!!!!
want elke mafklap met eierstokken en elke randebiel met een gevulde zak kan ouder worden...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hallo,
Als ik voetbal, doe ik dat zonder mn benen te gebruiken. Compleet overbodig; ik stem liever op Nintendo, Microsoft of welke andere producente van computer(spelen).niemand gooit deze op slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar als je niet wil stemmen vind ik jammer![]()
En zonder eierstokken zelfs.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Elke dag, elke seconde wordt ik ouder! En dat al meer dan 30 jaar lang
Zeg dat maar niet te vroeg... een eerder topic voor een andere voetbalclub via dezelfde site ging ook op slot. Alleen was dat wel lachen, want er kwam een tegenoproepquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niemand gooit deze op slot![]()
maar als je niet wil stemmen vind ik jammer
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken en als ik niets hoef te bevestigen middels een mail, krijgen ze van mij ook een stem
en daarna bij geert? nogmaals de bevestiging. gewoon ff een controle, alles was goed en verder geen last van toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie de zin: dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg goed gelezen? dat was dus op bevel van jeugdzorg. Ze wisten dus dat het prima ging, want anders was de ots van Jan destijds niet beeindigd
de irritatie was dan ook vooral dat het pas werd aangekondigd toen ik al acht maanden zwanger was .. onder het mom van oh jh .. vergeten maar je krijgt nog een raadsonderzoek voor je moet bevallen.. ipv een onbezorgde bevalling zat ik nu vol stress ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna bij geert? nogmaals de bevestiging. gewoon ff een controle, alles was goed en verder geen last van toch?
dat die check er is is imo ook wel goed.
Weet je Fann het is een beetje net als die kut enquettes in het fhf. Hit en run topics waar we hier moe van worden. Maar omdat de ts blijft reageren zal ik er ook even naar kijken.quote:
-tquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Elke dag, elke seconde wordt ik ouder! En dat al meer dan 30 jaar lang
dan nog... er is niets te verbergen.. laat maar komen kijken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat het in sommige situaties goed is dat ben ik zeker met je eens. Maar ik weet ook hoe jz bij DJMO bezig is en dat is ronduit schofterig.
Dat destijds haar dochter bij haar weggehaald werd was toen een goede zet maar nu is de situatie anders dan 10 jaar geleden.
Dit is anders, geloof me !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet je Fann het is een beetje net als die kut enquettes in het fhf. Hit en run topics waar we hier moe van worden. Maar omdat de ts blijft reageren zal ik er ook even naar kijken.
Ik heb er niks mee gedaan, je moet je mailadres opgeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet je Fann het is een beetje net als die kut enquettes in het fhf. Hit en run topics waar we hier moe van worden. Maar omdat de ts blijft reageren zal ik er ook even naar kijken.
ah k. dat is een ergernis die ik wel snap idd ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
de irritatie was dan ook vooral dat het pas werd aangekondigd toen ik al acht maanden zwanger was .. onder het mom van oh jh .. vergeten maar je krijgt nog een raadsonderzoek voor je moet bevallen.. ipv een onbezorgde bevalling zat ik nu vol stress ..
dan haak ik ook al af. wilde net ff checken, maar stem nooit als ik mailadres moet achterlatenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee gedaan, je moet je mailadres opgeven.
klopt, ik ook niet, maar zoals ik ^^ zei..quote:
Denk dat dat ook het imago van jeugdzorg is. Dingen vergeten en op het laatste moment nog ff er doorheen rammen. Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat er een dergelijke organisatie bestaat, maar men mag wel eens wat zorgvuldiger te werk gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dat is een ergernis die ik wel snap idd ja.
beetje slordig om t zo te doen. komt dan idd over als 'shit vergeten. effe snel erdoor heen jassen nu' terwijl ze bij dat soort dingen idd wel beter mogen communiceren en timen.
Der is ook niets te verbergen maar soms heeft jz een gedachtegang die ondoorgrondelijk is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan nog... er is niets te verbergen.. laat maar komen kijken...
ik zie het probleem niet! sorry
dat imago is er imo ook met een redenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk dat dat ook het imago van jeugdzorg is. Dingen vergeten en op het laatste moment nog ff er doorheen rammen. Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat er een dergelijke organisatie bestaat, maar men mag wel eens wat zorgvuldiger te werk gaan.
nogmaals.. ik weet ook genoeg van jz.. heb er ook genoeg mee te maken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is ook niets te verbergen maar soms heeft ja een gedachtegang die ondoorgrondelijk is.
Dr moet ook voor geneukt wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
-t
en je snapt best wat ik bedoel!
Vrouwen kunnen nog KI toepassen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr moet ook voor geneukt wordenIk denk dat je dat bedoelt? Afhankelijk van de vrouw kan dat best lastig zijn, hoor. Plus dat die rammelende eierstokken ook nog eens eitjes moeten vrijlaten.
En dom van me die +tAl die taalverloedering, en ik doe net zo hard mee op zo'n manier.
Dat heb je goed verwoord en ik ben blij dat zo'n instantie bestaat om kinderen te beschermen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
dat imago is er imo ook met een reden
hoor zoveel verhalen van mensen die er beroepsmatig mee te maken hebben en dat jz echt zo absurd laks en traag is in een hele hoop gevallen.
en dan dus ook vaak zo dat t kind dan bijna de dupe is als anderen niet op tijd aan hun oren trekken.
de intentie van iets als jz is imo heel goed, de manier waarop ze heel vaak te werk gaan laat imo een hele hoop te wensen over.
Dat scheelt mij weer kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee gedaan, je moet je mailadres opgeven.
kan ook.. gewoon de slet uithangen om zwanger te kraken.. kan ookquote:
hehe een linkje naar zo een stemtopic zal fann niet geven gok ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat scheelt mij weer kijken.
Sorry FANN. Maar mocht er een stemtopic komen voor Hellas exit dan stem ik wel. Ook als ik een emailadres achter moet laten
Het lijkt me een machtig mooi werkwoord: zwanger kraken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ook.. gewoon de slet uithangen om zwanger te kraken.. kan ook
Dan maar ophouden met zieltjes winnen via een forum.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe een linkje naar zo een stemtopic zal fann niet geven gok ik
ongewenst zwanger, kraakachtie, en me op afquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt me een machtig mooi werkwoord: zwanger kraken.
Ik kraak zwanger
Jij kraakt zwanger
Wij kraken zwanger
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt me een machtig mooi werkwoord: zwanger kraken.
Ik kraak zwanger
Jij kraakt zwanger
Wij kraken zwanger
Voor acteve Fokkers of een goed doel vind ik het niet zo erg. Mits je ook op concurrenten kan stemmenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan maar ophouden met zieltjes winnen via een forum.
Ik kan alleen niet als man zwanger kraken dus het is weer een typische vrouwenactiviteitquote:
En die zijn er meer dan genoeg. Tijd voor een colportagewet op Fok!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor acteve Fokkers of een goed doel vind ik het niet zo erg. Mits je ook op concurrenten kan stemmen
Alleen moeten het niet allemaal linkdumpers worden
Ik vind wel dat er voor zo'n topic eisen gesteld moeten kunnen worden. Bijv. een minimum aantal posts, of een minimumduur dat je actief bent. Ben je een newbie? Jammer dan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
En die zijn er meer dan genoeg. Tijd voor een colportagewet op Fok!
Wees blij dat jij geen last hebt van rammelende eierstokken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet als man zwanger kraken dus het is weer een typische vrouwenactiviteit
[Viva modus]a maar zwanger ben je samen.[/vivamodus]quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet als man zwanger kraken dus het is weer een typische vrouwenactiviteit
Nee, klotsende ballen is leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wees blij dat jij geen last hebt van rammelende eierstokken.
Misschien ben je juist wel heel erg gelukkig als ze rammelen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wees blij dat jij geen last hebt van rammelende eierstokken.
Dat is binnen 2 minuten op te lossen.quote:
ik las kotsendequote:
Wat een nare vent ben jij eigenlijk, ik dacht dat jullie zo graag mensen hielpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor acteve Fokkers of een goed doel vind ik het niet zo erg. Mits je ook op concurrenten kan stemmen
Alleen moeten het niet allemaal linkdumpers worden
Ja maar dat vergeet ik altijd en dan kom ik weer te laat op mijn werk omdat ik de volgende ochtend mijn beddelaken van mijn buik af moet scheuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is binnen 2 minuten op te lossen.
nah zo is t niet hoor. denk dat t achterlaten van een mailadres vaak mensen tegen zal houden. in mijn geval is dat de reden om niet te stemmen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of helpen jullie alleen ''elkaar''?
Nou.... succes dan maar ...
Waarom? wat is daar nou zo erg aan ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
nah zo is t niet hoor. denk dat t achterlaten van een mailadres vaak mensen tegen zal houden. in mijn geval is dat de reden om niet te stemmen.
ho ho...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Helpen is een ding, enquêtes door je strot geduwd krijgen is het andere.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een nare vent ben jij eigenlijk, ik dacht dat jullie zo graag mensen hielpen
Dit is geen enquête, dat zie je toch ook wel, maar ze zullen het wel redden zonder jouw stem hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helpen is een ding, enquêtes door je strot geduwd krijgen is het andere.
Users zitten er niet op te wachten of overal maar een mailadres achter te laten om
vervolgens hun mailbox gevuld zien worden met allerlei junkmail.
doe ik eigenlijk nooit. gewoonte geworden inmiddels. maar omdat jij t bent, ben ik bezig een uitzondering te maken en aan t stemmenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom? wat is daar nou zo erg aan ?
Vast wel,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is geen enquête, dat zie je toch ook wel, maar ze zullen het wel redden zonder jouw stem hoor.
Nou dat vind ik heel lief, maar het is voor de voetbaljongens natuurlijk, niet voor mij,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
doe ik eigenlijk nooit. gewoonte geworden inmiddels. maar omdat jij t bent, ben ik bezig een uitzondering te maken en aan t stemmen
nee i know. t is ook een goed project idd. als ik dat niet zou vinden zou ik helemaal niet stemmen. maar jouw vasthoudenheid heeft me doen stemmen hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat vind ik heel lief, maar het is voor de voetbaljongens natuurlijk, niet voor mij,
maar dat istenminste weer één stem !
Als jij het doet, doe ik het ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
doe ik eigenlijk nooit. gewoonte geworden inmiddels. maar omdat jij t bent, ben ik bezig een uitzondering te maken en aan t stemmen
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nee i know. t is ook een goed project idd. als ik dat niet zou vinden zou ik helemaal niet stemmen. maar jouw vasthoudenheid heeft me doen stemmen he
net gedaan iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als jij het doet, doe ik het ook.
Het is dat FANN een rijke postgeschiedenis heeft hier op Fok!, anders had ik het niet gedaan.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als jij het doet, doe ik het ook.
Het is dat FANN een rijke postgeschiedenis heeft hier op Fok!, anders had ik het niet gedaan.
Hoezo een nare vent?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een nare vent ben jij eigenlijk, ik dacht dat jullie zo graag mensen hielpen
Nu vind ik je opeens een zuurpruim!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Geen last van, dat van mij is op poederbasis. Na 30+ jaren zonder vrouw krijg je dat.quote:
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat blijft mooi. pure plezier van de beste voetballer op dat moment. niets druk en resultaat, gewoon pure plezier zoals hij dat als kind wss had als hij met een bal speeldequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor allen die wél gaan stemmen !
Het staat ook niet in fhf maar in voetbal, ik dacht dat er hier gewoon mensen zaten met het hartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.Daar is het fhf gewoonweg niet voor bedoeld.
En als het een fokker is die meedoet in het fok forum dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen maar voor iemand die zich speciaal registreerd om de enquette te dumpen is in mijn ogen geen fokker.
Ondanks dat ik een stem heb uitgebracht moet ik hier even op ingaan. Jij zegt dus dat wanneer mensen niet stemmen om wat voor reden dan ook ze hun hart niet op de juiste plek hebben?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het staat ook niet in fhf maar in voetbal, ik dacht dat er hier gewoon mensen zaten met het hart
op de goede plek en die zitten er hier ook, maar niet allemaal.
That's life !
Verder niks aan de hand en ik ga eten
Nee, dat zei ik niet, maar laat maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een stem heb uitgebracht moet ik hier even op ingaan. Jij zegt dus dat wanneer mensen niet stemmen om wat voor reden dan ook ze hun hart niet op de juiste plek hebben?
Beetje vreemde reactie, vind je ook niet? Degene die dus geen mailadres willen prijsgeven zijn harteloos volgen jou.....Juist.
Je insinueert het anders welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet, maar laat maar![]()
Prettige avond verder !
Rucky,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.Daar is het fhf gewoonweg niet voor bedoeld.
En als het een fokker is die meedoet in het fok forum dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen maar voor iemand die zich speciaal registreerd om de enquette te dumpen is in mijn ogen geen fokker.
heeeeeeequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
het grote poofertjes avontuur!
Er was eens een gietijzeren poffertjespan die voor de eerste keer werd ingesmeerd met olijfolie en lekker opgestookt werd:
[ afbeelding ]
Hierna werd de maagdelijke pan ingewijd met het poffertjesbeslag:
[ afbeelding ]
al snel was het eerste poffertje zover om omgedraaid te worden:
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
en lagen ze heerlijk te garen:
[ afbeelding ]
Tot slot werden de poffertjes bedekt met een laagje koninklijke poedersuikeren ambachtelijke roomboter:
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ [url= http://i208.photobucket.c(...)G2456.jpg]afbeelding[/url] ]
op!
dit vind ik een frappant stukje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maak me gekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Er was eens een gietijzeren poffertjespan die voor de eerste keer werd ingesmeerd met olijfolie en lekker opgestookt werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot werden de poffertjes bedekt met een laagje koninklijke poedersuikeren ambachtelijke roomboter:
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ afbeelding ]
op!
beetje raar om weer te beginnen over de enquetes bij de vraag om hierop te stemmen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
verse poffertjes zijn niet te versmaden iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ afbeelding ]
op!
Goed punt waarin je zeker gelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky,
Je hoeft niet in 'we' te spreken hoor. Spreek gerust namens jezelf in plaats van woordvoerder te spelen. Dat ben je namelijk niet, alleen voor jezelf
hehe, ik heb dus meer iets van ok, scroll.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef frederik het volgende:
Hoewel iedereen voor zichzelf kan spreken zijn er wel meer mensen die soms een overdosis van enquetes krijgen hoor. Hoe je vervolgens daar mee omgaat is dan een tweede. In het geval van Rucky naar mijn gevoel in de vorm van een "kruistocht", in mijn geval een beetje een gevoel van, "niet weer 1"
edit : dat "niet weer 1" slaat natuurlijk op de enquete, niet op de zoveelste uiting van de kruistochthoewel het niet mijn vorm van uiten is.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren bij Boskalisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed punt waarin je zeker gelijk hebt.![]()
Maar ik houd ergens ook mij persoonlijke mening voor mij.
Jij wordt wel eens gezien als een bagger mongool terwijl ik weet dat jij dat niet bent.
Ik word moe van sommige modjes... en las in de FAQ van FHF echt dat gemakzucht niet gewenst is. En dat zijn die enquetes wel behoorlijk naar mijn idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik heb dus meer iets van ok, scroll.
maar van t gedoe om de enquetes wordt ik inmiddels een beetje gallisch.
en ook dat om de haverklap menen te spreken namens anderen. dat begint me ook de keel uit te hangen
Dit idd. Ik vind het ook nog heel irritant dat je steeds 'het' fhf zegt maargoed dat is mijn dingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky,
Je hoeft niet in 'we' te spreken hoor. Spreek gerust namens jezelf in plaats van woordvoerder te spelen. Dat ben je namelijk niet, alleen voor jezelf
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ afbeelding ]
op!
yeah ok, maar om dan over 3 weken bv weer diezelfde discussie op te starten, dat is waar ik dus gallisch van wordt. niet t reageren in een discussie op zich. ook niet als dat lang doorgaat. maar als de discussie voorbij is om dan een week of 3 later weer diezelfde discussie te beginnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik word moe van sommige modjes... en las in de FAQ van FHF echt dat gemakzucht niet gewenst is. En dat zijn die enquetes wel behoorlijk naar mijn idee.
Mja, wordt niet gewaardeerd als je dat uit in FHF. Ach... ik reageer wel als er op mij gerageerd wordt en als dat vice versa is kan dat langdradig en irritant worden.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ok, maar om dan over 3 weken bv weer diezelfde discussie op te starten, dat is waar ik dus gallisch van wordt. niet t reageren in een discussie op zich. ook niet als dat lang doorgaat. maar als de discussie voorbij is om dan een week of 3 later weer diezelfde discussie te beginnen.
ik heb die fb sinds een tijd dus in mn at staan. en die discussie komt echt om de zoveel weken terug. en altijd met woordvoerder die namens anderen spreekt. en wordt ook altijd gezegd van spreek namens jezelf. maar 3 weken laten ofzo zelfde verhaal en weer woordvoerderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Ik lees niet al die tijd die FB he?
Maar als ik op een geven moment 5 nieuwe users zie op een dagen ik het idee heb dat dat 'mag' terwijl ik het anders lees in de FAQ.
Het is net een echt persoonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik spreek ook niet als woordvoerder, maar denk wel dat veel users er niet blij mee zijn eigenlijk.
Ik scroll ook door, meestal.
Maar goed, vond het afgelopen week wel frappant dat YYvonne topics sloot, en dat liesje kennelijk niet elke dag op FHF leest
liesje een real lifequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik spreek ook niet als woordvoerder, maar denk wel dat veel users er niet blij mee zijn eigenlijk.
Maar goed, vond het afgelopen week wel frappant dat YYvonne topics sloot, en dat liesje kennelijk niet elke dag op FHF leest
kan je die downloaden??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
liesje een real life
*schrik*
da ken nie
nee bedoelde eigenlijk rucky met dat woordvoerdergedoequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
kan je die downloaden??
of is ie ook te bestellen.. net als dat chillpak???
Ik zeg geen 'het FHF'. Ik zeg hooguit FHF. maar niet 'het FHF'. Wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit idd. Ik vind het ook nog heel irritant dat je steeds 'het' fhf zegt maargoed dat is mijn ding. FHF is gewoon een subforum binnen FOK!, geen heilig iets..
Ik trek de hulp verzoeken ook steeds meer naar mijn dm/pm en dat is niet zomaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ok, maar om dan over 3 weken bv weer diezelfde discussie op te starten, dat is waar ik dus gallisch van wordt. niet t reageren in een discussie op zich. ook niet als dat lang doorgaat. maar als de discussie voorbij is om dan een week of 3 later weer diezelfde discussie te beginnen.
veel plezierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Plan van aanpak voor vanavond:
1. Plan van aanpak delen op fok want stok achter de deur.
2. Advil liquid achterover tikken tegen pijn in kies/kaak en kop
3. Naar boven sjouwen voor de handdoeken was en weer naar benee en ze in de wasmachine rammen, wasmachine aanzetten
4. Vaatwasser vol rammen en aanzetten
5. Telefoonlader zoeken in auto en n de omgeving van de eettafel. Wel gevonden: telefoon inpluggen. Niet gevonden: facebook status updaten en schoonmoeder een berichtje via fb sturen over morgen.
6. Op Ruckies dm reageren.
7. Opa's kastje opnieuw inrichten zodat alle zooi IN de kast kan.
8. Eettafel opruimen
9. Omgeving tv opruimen
10. Vieze kleding van boven halen en sorteren op kleur.
11. Was uit de wasmachine halen, in de droger mikken en nieuwe was in de wasmachine. Allebei aanzetten.
12. Glaasje drinken opzupen
13. Slaapkamers opruimen
14. Droger en vaatwasser uitzetten, was uit de wasmachine ophangen
15. Slapen
16. Het is zaterdag! Wakker worden!
17. Stofzuigen
18. Douchen, aankleden
19. Als de telefoonoplader niet gevonden is bij punt 5, naar werk rijden en de lader ophalen en mijn collega het lijstje geven wat er gedaan moet worden
20. Met schoonmama in de tuin werken.
ik zeg later!
Dit was ook niet naar jou gericht, mss niet heel duidelijk. Mijn reactie was naar Ruckyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zeg geen 'het FHF'. Ik zeg hooguit FHF. maar niet 'het FHF'. Wezenlijk verschil.
Maar ik kan me niet voorstellen dat FHF dus de dumpplek van Fok moet zijn, 'omdat je nu eenmaal helpt'. FOKKERS helpen fokkers, geen gemakzucht. En dat laatste vind ik dus wel zo met enquetes en newbees met linkdumpjes.
Maaruhg, gaan we die discussie hier overdoen
Kijk, lieve Rucky, dit stond niet in FHF maar in voetbal, dus deze vraag kwam gewoon van mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
pff je hebt het nog maar druk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
3. Naar boven sjouwen voor de handdoeken was en weer naar benee en ze in de wasmachine rammen, wasmachine aanzetten
4. Vaatwasser vol rammen en aanzetten
5. Telefoonlader zoeken in auto en n de omgeving van de eettafel. Wel gevonden: telefoon inpluggen. Niet gevonden: facebook status updaten en schoonmoeder een berichtje via fb sturen over morgen.
6. Op Ruckies dm reageren.
7. Opa's kastje opnieuw inrichten zodat alle zooi IN de kast kan.
8. Eettafel opruimen
9. Omgeving tv opruimen
10. Vieze kleding van boven halen en sorteren op kleur.
11. Was uit de wasmachine halen, in de droger mikken en nieuwe was in de wasmachine. Allebei aanzetten.
12. Glaasje drinken opzupen
13. Slaapkamers opruimen
14. Droger en vaatwasser uitzetten, was uit de wasmachine ophangen
15. Slapen
16. Het is zaterdag! Wakker worden!
17. Stofzuigen
18. Douchen, aankleden
19. Als de telefoonoplader niet gevonden is bij punt 5, naar werk rijden en de lader ophalen en mijn collega het lijstje geven wat er gedaan moet worden
20. Met schoonmama in de tuin werken.
ik zeg later!
ah ik denk dat je gewoon moet selecteren in welke threads je wel en niet aanklikt. bij die enquetes staat t er gewoon bij. gewoon overheen lezen. hoef je je er ook niet aan te storen hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik trek de hulp verzoeken ook steeds meer naar mijn dm/pm en dat is niet zomaar.
Ik vind het alleen maar triest dat het zo moet.
aha..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
downloaden
duurt alleen wel errug lang hoor dat downloaden
daarom doe ik dat niet
Waarschijnlijk wel bestelbaar via realdoll.comquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan je die downloaden??
of is ie ook te bestellen.. net als dat chillpak???
Jij baggert niet alleen, je bent ook nog eens strondvervelend en nu ik toch bezig ben...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens gaan solliciteren bij Boskalis
Soms bagger ik ook, dus mij mogen ze best baggermongool noemen. Mooie nick voor een kloonaccount trouwensIk ga 'm onthouden
Maar mochten ze me Jozef van Nazarareth willen noemen op Joep Ladekast dan mag dat ook.
Moeten ze het wel even zeggen, want anders reageer ik nietMaar als ze me Rucky gaan noemen, dan word ik boos.
Alsof ik dagelijk FHF FB en Fok! mededelingen volg
begin je vast met dll danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef dolfina-chica het volgende:
aha..
als ik hem nou download.. dan brand ik hem, krijg je die mee, voor als je weer naar huis gaat
Ja, en dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
nee bedoelde eigenlijk rucky met dat woordvoerdergedoe
ik ben t er wel mee eens hoor dat er een hoop eerder gesloten mogen worden.
en liesje is ook maar vrijwilliger he en cat was er niet, begreep ik.
als liesje dan ook zelf druk is kan t gebeuren dat ze langer staan zou moeten.
Hoe kom je er bij dat het zo moet? Ben jij de enige die mensen kan helpen ofzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik trek de hulp verzoeken ook steeds meer naar mijn dm/pm en dat is niet zomaar.
Je bedoelt dat mensen jouw benaderen met hulpverzoeken, of dat jij hulp vraagt per dm?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Haha punt 15 ik ga slapen en daarna is het zaterdagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
veel plezier
jij is druk dus.....
NU nog ?
hier is het donker![]()
ik wist t ook niet hoor, las ik ook daarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, en dat wist ik dus nietdat Cat er niet was. En als Lies dan ook niet elke dag leest
ja, ben al begonnen...quote:
I know. Toen niet, later wel maar ik had geen zin om het te deletenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit was ook niet naar jou gericht, mss niet heel duidelijk. Mijn reactie was naar Rucky
Eigenlijk valt Inlognaam best mee hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij baggert niet alleen, je bent ook nog eens strondvervelend en nu ik toch bezig ben...
een naar egoistisch mannetje die altijd zijn gelijk wil halen, kostte wat het kost.
tenminste zo zie ik jou.
Wel dit muziekje opzetten danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aha..
als ik hem nou download.. dan brand ik hem, krijg je die mee, voor als je weer naar huis gaat
yeah inlognaam is ok imo he. in t begin dacht ik ook dat hij vaak negatief was ofzo. maar was n verkeerd beeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk valt Inlognaam best mee hoor
En hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij baggert niet alleen, je bent ook nog eens strondvervelend en nu ik toch bezig ben...
een naar egoistisch mannetje die altijd zijn gelijk wil halen, kostte wat het kost.
tenminste zo zie ik jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je gewoon een goede beurt nodig hebt eigenlijk omdat je gefrustreerd bent. Sufkut dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Maar strontvervelend kan ik wel zijn![]()
Soms bewust, soms onbewust
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En hoe kom je daarbij?
Graag wel geargumenteerd. En niet daarna de discussie uit de weg gaan aub.
Als jij tegen iemand ingaat en iemand een naar mannetje vind, dan mag dat best.
Ik vind het uitermate vreemd, dat jij mij een egoist noemt. Ook dat mag je best even argumenterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je gewoon een goede beurt nodig hebt eigenlijk omdat je gefrustreerd bent. Sufkut dat je bentNee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het gaat niet eens meer om die club, die moet je vergeten, ik ben ook niet gefrustreerd
en ik heb geen beurt nodig hoor![]()
Dat je zulke dingen zegt, zegt meer over jou dan over mij weet je dat?
Dat is écht sneu![]()
Nu ben ik er NOG meer van overtuigd dat je een naar mannetje bent.
nah....... kweetniet..........quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk valt Inlognaam best mee hoor
Echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah....... kweetniet..........
Prima argumentatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah....... kweetniet..........
Mwah, ik ben niet altijd even positief (geweest). IK heb ook weleens wat teruggelezen waarvan ik later dacht: waarom schreef ik het zo bot eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah inlognaam is ok imo he. in t begin dacht ik ook dat hij vaak negatief was ofzo. maar was n verkeerd beeld.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
ow... nee dit wil ik ook wel horen !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet altijd even positief (geweest). IK heb ook weleens wat teruggelezen waarvan ik later dacht: waarom schreef ik het zo bot eigenlijk?
hehe, maar was maar ff hoor.:)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet altijd even positief geweest. IK heb ook weleens wat teruggelezen waarvan ik later dacht: waarom schreef ik het zo bot eigenlijk?
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. wil ik ook wel eens horen
Wie niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. wil ik ook wel eens horen
idd zoals bv afgelopen week, wilde hij gewoon met jaleesa op de fiets ergens heen omdat ze geen vervoer had. gewoon midden ind e nachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Echt. Recalcitrant vaak, maar wel z'n hart op de goede plek
Nee, ik wil eigenlijk horen waarom JIJ zo bot bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ook
Ik hoop voor 'm dat er wat leuke geile vrouwtjes bij 'm aankloppen voor hulp, maar ik vrees dat dat niet is wat ie bedoelt
jaleesa is zeker een lekker wijf dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
idd zoals bv afgelopen week, wilde hij gewoon met jaleesa op de fiets ergens heen omdat ze geen vervoer had. gewoon midden ind e nacht
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaleesa is zeker een lekker wijf dan?
Ja, best wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon, om ik zeg wat ik dacht en dat ook gewoon neerplemp terwijl dat niet even leuk is voor iedereenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... nee dit wil ik ook wel horen !
Waarom ben jij zo bot?
hehehe ok ze is niet lelijk zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
uhu... de ''redder in nood''
Ik heb het vooral over de conclusie die je trekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gelijk? Of heb ik Gelijk?
Mwjaaaaaaa da's waar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over de conclusie die je trekt.
Lekker wijf is subjectief.. Toch?
Roddelen gebeurt hier niet hoor! Wij zijn FHF, het FHF is heilig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwjaaaaaaa da's waar.
Ik laat jullie weer alleen, niet roddelen want dan kom ik terug
Ga je nu alweer weg dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwjaaaaaaa da's waar.
Ik laat jullie weer alleen, niet roddelen want dan kom ik terug
Neh.... ik denk niet dat ik me hier thuis ga voelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ga je nu alweer weg dan?
Ik denk: een nieuw gezicht in de sc, leuk pop-art.. Maar niet dus
Kom eerst maar met argumenten waarom ik een egoistisch mannetje ben die altijds zn gelijk wil hebben. Kan ik me niet helemaal in verplaatsen namelijk...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik wil eigenlijk horen waarom JIJ zo bot bent.
en ik kan me niet verplaatsen in ''sufkut''quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kom eerst maar met argumenten waarom ik een egoistisch mannetje ben die altijds zn gelijk wil hebben. Kan ik me niet helemaal in verplaatsen namelijk...
Koffie staat altijd klaar hier, bij mij althansquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh.... ik denk niet dat ik me hier thuis ga voelen![]()
Misschien kom ik nog eens op de koffie, jeweetmaarnooit...
Nee, dat hoef jij niet te weten.quote:
dat is zo typisch he. je roept van alles zo vaak en vaak ook namens 'anderen', maar als iemand iets vraagt is dit je standaard reply.quote:
Dit idd. Heel vervelende manier van communiceren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is zo typisch he. je roept van alles zo vaak en vaak ook namens 'anderen', maar als iemand iets vraagt is dit je standaard reply.
roep niet zoveel onzin dan man.
of zeg a en ook b, of zeg niets.
zo standaard weer dit he of ontwijken of negeren.
geloof dat ireth btw al een paar keer een directe vraag aan je heeft gesteld nav wat je in de fb riep bv, maar zal wss ook nooit een antwoord op komen
En dit komt van iemand die wel van Liesje en mij verwacht dat wij jou alle volledige info geven over ons doen en laten? En hierover aan jou verantwoording afleggen? Voor mij heb je nu echt een stuk geloofwaardigheid verloren. Jammer.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit komt van iemand die wel van Liesje en mij verwacht dat wij jou alle volledige info geven over ons doen en laten? En hierover aan jou verantwoording afleggen? Voor mij heb je nu echt een stuk geloofwaardigheid verloren. Jammer.
Hoe moet ik nu weten wat jij van Jaleesa vind?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik gelijk? Of heb ik Gelijk?
Ze had gewoon een legitieme reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
uhu... de ''redder in nood''
Nee, nee... ik had zin om te rellen met DJMO en Papabear want daar ben ik altijd heeeeel lief tegen geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ok ze is niet lelijk zal ik maar zeggen
maar ook met rucky bv, ging hij er ook heen omdat ze wat extra mankracht nodig hadden bij t tillen
Ik geloof niet dat je bij FHF als vertrouwenspersoon staatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een tijd terug is hier duidelijk gezegd dat je met dit soort zaken naar fb moet gaan. Dit onderhuidse gedoe in een slowchat is dodelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik word moe van sommige modjes... en las in de FAQ van FHF echt dat gemakzucht niet gewenst is. En dat zijn die enquetes wel behoorlijk naar mijn idee.
Mja, wordt niet gewaardeerd als je dat uit in FHF. Ach... ik reageer wel als er op mij gerageerd wordt en als dat vice versa is kan dat langdradig en irritant worden.
We?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nag nag nag, zeur zeur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil even melden dat Pulver en ik Rucky een voorstel hebben gedaan voor het weekend er voor aangezien het weekend waarin hij daadwerkelijk verhuisd is ons slecht uit kwam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:44 schreef Inlognaam het volgende:
Pure bijzaak dat Rucky de longen uit zn lijf loopt voor FHF maar niemand anders hulp aan had geboden.
Ik wist wel dat jij hulp aan had geboden in dat weekend voor de verhuizing, dat is ook gewoon in de SC gebeurd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat Pulver en ik Rucky een voorstel hebben gedaan voor het weekend er voor aangezien het weekend waarin hij daadwerkelijk verhuisd is ons slecht uit kwam.
Dus wel hulp aangeboden maar niet in het openbaar.
Pulver was tijdens de daadwerkelijke verhuizing absoluut niet beschikbaar en zelf heb me door Rucky laten verzekeren dat het geregeld was, dat het wel goed kwam.
Daar is bevestigend op geantwoord dus heb m'n eigen ding gedaan dat weekend.
Daarom was ik ook zo nieuwsgierig met hoeveel personen ze nou eigenlijk bezig waren als je je die vraag van me hier in fhf nog kan herinneren.
Er is dus wel hulp aangeboden geweest alleen niet zichtbaar voor iedereen.
Pulver is pas een lekkere vent!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De lekkerste FHFer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Pulver is pas een lekkere vent!
Oh, het ging over vrouwen
Hmmmm, is er ook een poedelprijs?quote:
neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Pulver het volgende:
Hmmmm, is er ook een poedelprijs?
Die wil ik!!!!!!
Er is nog geen prijzenpakket samengesteld geloof ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hmmmm, is er ook een poedelprijs?
Die wil ik!!!!!!
Lang niet alles gaat via de DM of de PM hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef yvonne het volgende:
Als alles per dm/pm gaat kan FHF wel dicht..
Dat zou jammer zijn. Op een paar excessen na is het hier ook gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef yvonne het volgende:
Dat zie ik heus wel na het laatste akkefietje, maar 1 iemand die zichzelf FHF vind en 1 iemand die alles in twijfel trekt is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Op een paar excessen na is het hier ook gewoon gezellig.
alle fok!kers die meedoen zijn FhFquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef yvonne het volgende:
Dat zie ik heus wel na het laatste akkefietje, maar 1 iemand die zichzelf FHF vind en 1 iemand die alles in twijfel trekt is niet de bedoeling
Dat ben ik met je eens. Dat soort dingen zou ook niet mogen gebeuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie ik heus wel na het laatste akkefietje, maar 1 iemand die zichzelf FHF vind en 1 iemand die alles in twijfel trekt is niet de bedoeling
Dus ga ik daar wat aan doen, want ik zie donders goed dat het na het laatste akkefietje hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat soort dingen zou ook niet mogen gebeuren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ga ik daar wat aan doen, want ik zie donders goed dat het na het laatste akkefietje hiergaat.
En nu ga ik bankhangen
Is idd op het forum ook besproken, alleen de details niet maar da's redelijk normaal als het om details gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hulp aan had geboden in dat weekend voor de verhuizing, dat is ook gewoon in de SC gebeurd.
Rucky is wel van de 'komt wel goed' iddMaar jij bent toch niet verantwoordelijk voor het al dan niet bieden van hulp? Als je niet wil/kan is dat toch ook prima?
Hop! Ga het dan eens ergens over hebben! Kan deze SC wel gebruiken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Is Yska aanwezig met notulen of moet ik echt anderhalf topic door om tot de ontdekking te komen dat het (wéér!) nergens over gaat????
Ik was ook druk vandaag, maar heb me ook door al die pagina's heengeworsteld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Is Yska aanwezig met notulen of moet ik echt anderhalf topic door om tot de ontdekking te komen dat het (wéér!) nergens over gaat????
HE!! das niet waar... Alles is een groot begrip he!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ik ben youtube aan het afstruinen om te kijken hoe ik een vette mohawk kan maken bij mezelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hop! Ga het dan eens ergens over hebben! Kan deze SC wel gebruiken!
hmmmquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
HE!! das niet waar... Alles is een groot begrip he!!
Ik wil er wel om knokken hoor!!
Komt er eigenlijk op neer dat Jeugdzorg geen enquêtes meer mag plaatsen hier want het is een irritante instantie die goed werk zou kunnen doen mits goed aangestuurd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef Rucky het volgende:
He, yvonne ik heb nog een aantal tijdschriften liggen waar jij om vroeg.
En ik ga kijken of ik 24 uur achter elkaar wakker kan blijven!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben youtube aan het afstruinen om te kijken hoe ik een vette mohawk kan maken bij mezelf.
Ik knok mee!!! (oke, loop nog een reactie of 60 achter.. ben onderweg!!!)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
HE!! das niet waar... Alles is een groot begrip he!!
Ik wil er wel om knokken hoor!!
Need help? Ik heb een tondeusequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben youtube aan het afstruinen om te kijken hoe ik een vette mohawk kan maken bij mezelf.
Whoaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ga kijken of ik 24 uur achter elkaar wakker kan blijven!
(Jullie lijken het immers ook te kunnen)
Nog 3 uur te gaan!
Ik wil dan met mijn zijkanthaar strak naar achter, niet geschoren.quote:
en zo zien we er dan dus ook uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ga kijken of ik 24 uur achter elkaar wakker kan blijven!
(Jullie lijken het immers ook te kunnen)
Nog 3 uur te gaan!
ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
d-c vs yvonne
ik weet de uitslag
lol
Ik denk dat ik het snap, proberen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil dan met mijn zijkanthaar strak naar achter, niet geschoren.
Zonder tondeuse. En ik doe het zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het snap, proberen?
Dat moet gezien wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zonder tondeuse. En ik doe het zelfMorgen. Als het gelukt is upload ik wel 'n foto
Nou, het is gewoon touperen en vastzetten met speldjes en veul haarlak. Ik wil het al tijden proberen maar het lukt me nooitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat moet gezien wordenIk doe het niet, mijn haar is me heilig.
Dat al, die maakt er een coupdetondeuse van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon touperen en vastzetten met speldjes en veul haarlak. Ik wil het al tijden proberen maar het lukt me nooitMaarja nu tutorials gezien en volgens mij gaat 't lukken.
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat al, die maakt er een coupdetondeuse van.
Dan laat je het toch weer groeien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerMaar dat gaat vriendlief gewoon écht niet tof vinden en ik ben bang dat ik het na 2 dagen al zat ben
Een troost, haar groeit. Ik heb jarenlang een tondeusekapsel gehad, laat het nu wat langer. Maarja, zoveel keuze wat je ermee kan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerMaar dat gaat vriendlief gewoon écht niet tof vinden en ik ben bang dat ik het na 2 dagen al zat ben
Als je er mee kunt vlechten is het wel erg lang.quote:
Ja maar ik ben n vrouw! Dan is het toch weer andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een troost, haar groeit. Ik heb jarenlang een tondeusekapsel gehad, laat het nu wat langer. Maarja, zoveel keuze wat je ermee kan.
Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
Als ik trouwens mijn twee centjes hierbij mag plaatsen.
Ik zie FHF niet persé alleen voor mensen die het 'financieel niet makkelijk hebben'.
Daar is het misschien uit ontstaan, maar in mijn ogen is het geen must.
Zelf zie ik het als een leuke community waarin hulp gegeven of aangeboden wordt en aan de andere kant daar dankbaar gebruik van kan worden gemaakt.
Dus als iemand verhuist en daar hulp bij kan gebruiken, is het mooi meegenomen als er mensen in de buurt zijn om te helpen.
Of als iemand een meubeltje of (school)computers over heeft en daar een ander blij mee kan maken is het ook mooi meegenomen.
Het moet echter niet zo zijn dat alles op een weegschaaltje gelegd gaat worden.
Soms kan je helpen en soms kan je hulp gebruiken. Zo simpel zie ik het.
Het moet echter niet zo zijn, dat daardoor de ene fokker beter is dan een andere.
En dat onderling de zooi geregeld gaat worden, want dan ben ik het met yvonne eens; dan kan je net zo goed een slot op FHF gooien.
/twee centjes mode uit.
Yska peert m altijd bij gezeik, daar hou ik niet van!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
21: TANDARTS BELLEN!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik zeg later!
Voor het zingen de kerk uit. Oh nee, dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska peert m altijd bij gezeik, daar hou ik niet van!
Jij ook nog wakker?quote:
ik slaapinternetquote:
Heb ik gehad!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk wel een hele goeie! En daarop aanvullend: als de een goed kan behangen en de ander kan goed schilderen kan je elkaar ook helpen. Ongeacht of je een bijstandsmoedertje bent of niet. Fokkers Helpen Fokkers! De een helpt hiermee, de ander helpt daarmee. Dat kan helpen met spullen zijn, maar ook met advies of met een (weder)dienst. Je kan ook iemand van zijn spullen afhelpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
Als ik trouwens mijn twee centjes hierbij mag plaatsen.
Ik zie FHF niet persé alleen voor mensen die het 'financieel niet makkelijk hebben'.
Daar is het misschien uit ontstaan, maar in mijn ogen is het geen must.
Zelf zie ik het als een leuke community waarin hulp gegeven of aangeboden wordt en aan de andere kant daar dankbaar gebruik van kan worden gemaakt.
Dus als iemand verhuist en daar hulp bij kan gebruiken, is het mooi meegenomen als er mensen in de buurt zijn om te helpen.
Of als iemand een meubeltje of (school)computers over heeft en daar een ander blij mee kan maken is het ook mooi meegenomen.
Het moet echter niet zo zijn dat alles op een weegschaaltje gelegd gaat worden.
Soms kan je helpen en soms kan je hulp gebruiken. Zo simpel zie ik het.
Het moet echter niet zo zijn, dat daardoor de ene fokker beter is dan een andere.
En dat onderling de zooi geregeld gaat worden, want dan ben ik het met yvonne eens; dan kan je net zo goed een slot op FHF gooien.
/twee centjes mode uit.
quote:
ik ga verder star trekquote:
Veel plezierquote:
Bij mij is alles geschoren geweest op een klein knalrood kuifje na aan de voorkant. En het was toen zo lang dat het tot over mijn kont hingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik heb al een afspraak staan hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij is alles geschoren geweest op een klein knalrood kuifje na aan de voorkant. En het was toen zo lang dat het tot over mijn kont hing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het 2 jaar terug ook best kort gehad met een langere lok. Mijn haar donker en de lok beetje blond/oranje-achtig. Was ook heel mooi alleen wil ik het nu eerst nog wat laten groeien voor ik er weer radicaal de schaar in zet
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij is alles geschoren geweest op een klein knalrood kuifje na aan de voorkant. En het was toen zo lang dat het tot over mijn kont hing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik de spoilers niet had gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Last van visualisatie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de spoilers niet had gelezen
Dies volgens mij juist door de spoilers om zeep geholpenquote:
complimenten en een dikke kus van papabearquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak staan hoorvorige week zijn er foto's gemaakt. 31 okt afspraak.
Het plaatje is kapot, dat klopt. je ziet het zo voor je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies volgens mij juist door de spoilers om zeep geholpen
Nee, wel van pingpong ballen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
Wie heeft er wel eens last gehad van een tennisarm?
Mijn mama. Wel 2 zelfsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
Wie heeft er wel eens last gehad van een tennisarm?
Hier komt Yska met de heimlich!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar ging een pepernoot mijn strot in....
Whiii held!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hier komt Yska met de heimlich!
Zo begon het standje voordat ik pingpong ballen had ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hier komt Yska met de heimlich!
Ik denk het niet, weet het wel zeker. zowel links als rechts. diagnose is gedaan in het ziekenhuis. Fysio ben ik 4 maanden mee bezig. Helpt niks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn mama. Wel 2 zelfsDenk jij dat je er een hebt?
Oiiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, weet het wel zeker. zowel links als rechts. diagnose is gedaan in het ziekenhuis. Fysio ben ik 4 maanden mee bezig. Helpt niks.
nou liggen ze los in hun netje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zo begon het standje voordat ik pingpong ballen had ook
In Hoogeveen kan dat. Wil eens kijken wat dat precies inhoud. Of anders een operatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OiiMijn moeder had dat ook, alleen niet gelijktijdig. En heb je al injecties overwogen?
Heftig! Ik denk wel dat dat het overwegen waard is, zeker als het na 4 maand nog niet beter gaat..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
In Hoogeveen kan dat. Wil eens kijken wat dat precies inhoud. Of anders een operatie.
Ik ben blij dat het reactie is op de tennisarm van cvboer en niet op me pingpong ballenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OiiMijn moeder had dat ook, alleen niet gelijktijdig. En heb je al injecties overwogen?
Maandag maar even bellen. Zal mij benieuwen hoelang je uit de running bent dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heftig! Ik denk wel dat dat het overwegen waard is, zeker als het na 4 maand nog niet beter gaat..
Met injecties volgens mij niet zo heel lang hoor. Met een operatie lijkt me dat een ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maandag maar even bellen. Zal mij benieuwen hoelang je uit de running bent dan.
Ik geen wiiquote:
Whiii is wat anders dan wiiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik geen wii
Er staat hier wel een ps3 en ik heb tekken! Ik speel alleen nooit op de ps3 :p
Hm. heb het niet zo op injectienaalden. Maar dit is ook niks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met injecties volgens mij niet zo heel lang hoor. Met een operatie lijkt me dat een ander verhaal.
Soms heb je niet echt een keus meer lijkt me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hm. heb het niet zo op injectienaalden. Maar dit is ook niks.
Slaap lekker Ireth!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef Ireth het volgende:
* Ireth spuugt pepernoot uit en besluit direct om de hond uit te gaan laten en te gaan pitten!
Laterz!!! Dikkevoor Yska voor het redden van mijn leven!!!
Das waar,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Soms heb je niet echt een keus meer lijkt me.
Hm, ben ff gaan googlen en soms kan je er best lang last van houden, tot wel een jaarquote:
Ik wil niet zeuren (al ga ik het toch een beetje doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hm. heb het niet zo op injectienaalden. Maar dit is ook niks.
en jij .. heb je zin om een bakkie te komen doen rond een uur of half twee bij rudy? zie ik jou ook nog eensquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren (al ga ik het toch een beetje doen)
Maar als je al 4 maanden ermee loopt, lijkt het me dat je al genoeg van je arts en specialist heb gehoord. En van je fysio. Plus dat je (neem ik aan) al het nodige op de interwebs hebt opgezocht.
Denk niet dat hier dan iemand een goed advies kan geven wat je wel of niet moet doen.
zodra ik thuis ben wel. Kan overdag niet zonder mijn armen. Ik heb niet echt zwaar werk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hm, ben ff gaan googlen en soms kan je er best lang last van houden, tot wel een jaar. Geef je je armen wel rust?
Heb je in je werk wel dingen aangepast qua beweging van je armen? Tennisarmen ontstaan natuurlijk door steeds dezelfde bewegingen maken...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
zodra ik thuis ben wel. Kan overdag niet zonder mijn armen. Ik heb niet echt zwaar werk.
Ik zit weer eens in Lelystad. Verhuizing van me zus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
en jij .. heb je zin om een bakkie te komen doen rond een uur of half twee bij rudy? zie ik jou ook nog eens
Was meer benieuwd of anderen hier ervaring mee hadden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren (al ga ik het toch een beetje doen)
Maar als je al 4 maanden ermee loopt, lijkt het me dat je al genoeg van je arts en specialist heb gehoord. En van je fysio. Plus dat je (neem ik aan) al het nodige op de interwebs hebt opgezocht.
Denk niet dat hier dan iemand een goed advies kan geven wat je wel of niet moet doen.
zus gaat voor FOK!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zit weer eens in Lelystad. Verhuizing van me zus.
Is welliswaar geen fokker, maar kwam er niet onderuit
Haha ooooh echtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whiii is wat anders dan wii
Whii is een hysterisch gilletje
Jij thanks voor het redden van mijn leven. Ik kan niet leven zonder jou.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef Ireth het volgende:
* Ireth spuugt pepernoot uit en besluit direct om de hond uit te gaan laten en te gaan pitten!
Laterz!!! Dikkevoor Yska voor het redden van mijn leven!!!
Ik had begrepen dat cvboer al een tijdje vrijgezel isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb je in je werk wel dingen aangepast qua beweging van je armen? Tennisarmen ontstaan natuurlijk door steeds dezelfde bewegingen maken...
http://songteksten.net/ly(...)even-zonder-jou.htmlquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jij thanks voor het redden van mijn leven. Ik kan niet leven zonder jou.....
Hoe ging dat liedje ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |