dat imago is er imo ook met een redenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk dat dat ook het imago van jeugdzorg is. Dingen vergeten en op het laatste moment nog ff er doorheen rammen. Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat er een dergelijke organisatie bestaat, maar men mag wel eens wat zorgvuldiger te werk gaan.
nogmaals.. ik weet ook genoeg van jz.. heb er ook genoeg mee te maken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is ook niets te verbergen maar soms heeft ja een gedachtegang die ondoorgrondelijk is.
Dr moet ook voor geneukt wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
-t
en je snapt best wat ik bedoel!
Vrouwen kunnen nog KI toepassen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr moet ook voor geneukt wordenIk denk dat je dat bedoelt? Afhankelijk van de vrouw kan dat best lastig zijn, hoor. Plus dat die rammelende eierstokken ook nog eens eitjes moeten vrijlaten.
En dom van me die +tAl die taalverloedering, en ik doe net zo hard mee op zo'n manier.
Dat heb je goed verwoord en ik ben blij dat zo'n instantie bestaat om kinderen te beschermen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
dat imago is er imo ook met een reden
hoor zoveel verhalen van mensen die er beroepsmatig mee te maken hebben en dat jz echt zo absurd laks en traag is in een hele hoop gevallen.
en dan dus ook vaak zo dat t kind dan bijna de dupe is als anderen niet op tijd aan hun oren trekken.
de intentie van iets als jz is imo heel goed, de manier waarop ze heel vaak te werk gaan laat imo een hele hoop te wensen over.
Dat scheelt mij weer kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee gedaan, je moet je mailadres opgeven.
kan ook.. gewoon de slet uithangen om zwanger te kraken.. kan ookquote:
hehe een linkje naar zo een stemtopic zal fann niet geven gok ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat scheelt mij weer kijken.
Sorry FANN. Maar mocht er een stemtopic komen voor Hellas exit dan stem ik wel. Ook als ik een emailadres achter moet laten
Het lijkt me een machtig mooi werkwoord: zwanger kraken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ook.. gewoon de slet uithangen om zwanger te kraken.. kan ook
Dan maar ophouden met zieltjes winnen via een forum.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe een linkje naar zo een stemtopic zal fann niet geven gok ik
ongewenst zwanger, kraakachtie, en me op afquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt me een machtig mooi werkwoord: zwanger kraken.
Ik kraak zwanger
Jij kraakt zwanger
Wij kraken zwanger
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt me een machtig mooi werkwoord: zwanger kraken.
Ik kraak zwanger
Jij kraakt zwanger
Wij kraken zwanger
Voor acteve Fokkers of een goed doel vind ik het niet zo erg. Mits je ook op concurrenten kan stemmenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan maar ophouden met zieltjes winnen via een forum.
Ik kan alleen niet als man zwanger kraken dus het is weer een typische vrouwenactiviteitquote:
En die zijn er meer dan genoeg. Tijd voor een colportagewet op Fok!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor acteve Fokkers of een goed doel vind ik het niet zo erg. Mits je ook op concurrenten kan stemmen
Alleen moeten het niet allemaal linkdumpers worden
Ik vind wel dat er voor zo'n topic eisen gesteld moeten kunnen worden. Bijv. een minimum aantal posts, of een minimumduur dat je actief bent. Ben je een newbie? Jammer dan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
En die zijn er meer dan genoeg. Tijd voor een colportagewet op Fok!
Wees blij dat jij geen last hebt van rammelende eierstokken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet als man zwanger kraken dus het is weer een typische vrouwenactiviteit
[Viva modus]a maar zwanger ben je samen.[/vivamodus]quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet als man zwanger kraken dus het is weer een typische vrouwenactiviteit
Nee, klotsende ballen is leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wees blij dat jij geen last hebt van rammelende eierstokken.
Misschien ben je juist wel heel erg gelukkig als ze rammelen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wees blij dat jij geen last hebt van rammelende eierstokken.
Dat is binnen 2 minuten op te lossen.quote:
ik las kotsendequote:
Wat een nare vent ben jij eigenlijk, ik dacht dat jullie zo graag mensen hielpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voor acteve Fokkers of een goed doel vind ik het niet zo erg. Mits je ook op concurrenten kan stemmen
Alleen moeten het niet allemaal linkdumpers worden
Ja maar dat vergeet ik altijd en dan kom ik weer te laat op mijn werk omdat ik de volgende ochtend mijn beddelaken van mijn buik af moet scheuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is binnen 2 minuten op te lossen.
nah zo is t niet hoor. denk dat t achterlaten van een mailadres vaak mensen tegen zal houden. in mijn geval is dat de reden om niet te stemmen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of helpen jullie alleen ''elkaar''?
Nou.... succes dan maar ...
Waarom? wat is daar nou zo erg aan ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
nah zo is t niet hoor. denk dat t achterlaten van een mailadres vaak mensen tegen zal houden. in mijn geval is dat de reden om niet te stemmen.
ho ho...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Helpen is een ding, enquêtes door je strot geduwd krijgen is het andere.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een nare vent ben jij eigenlijk, ik dacht dat jullie zo graag mensen hielpen
Dit is geen enquête, dat zie je toch ook wel, maar ze zullen het wel redden zonder jouw stem hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helpen is een ding, enquêtes door je strot geduwd krijgen is het andere.
Users zitten er niet op te wachten of overal maar een mailadres achter te laten om
vervolgens hun mailbox gevuld zien worden met allerlei junkmail.
doe ik eigenlijk nooit. gewoonte geworden inmiddels. maar omdat jij t bent, ben ik bezig een uitzondering te maken en aan t stemmenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom? wat is daar nou zo erg aan ?
Vast wel,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is geen enquête, dat zie je toch ook wel, maar ze zullen het wel redden zonder jouw stem hoor.
Nou dat vind ik heel lief, maar het is voor de voetbaljongens natuurlijk, niet voor mij,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
doe ik eigenlijk nooit. gewoonte geworden inmiddels. maar omdat jij t bent, ben ik bezig een uitzondering te maken en aan t stemmen
nee i know. t is ook een goed project idd. als ik dat niet zou vinden zou ik helemaal niet stemmen. maar jouw vasthoudenheid heeft me doen stemmen hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat vind ik heel lief, maar het is voor de voetbaljongens natuurlijk, niet voor mij,
maar dat istenminste weer één stem !
Als jij het doet, doe ik het ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
doe ik eigenlijk nooit. gewoonte geworden inmiddels. maar omdat jij t bent, ben ik bezig een uitzondering te maken en aan t stemmen
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nee i know. t is ook een goed project idd. als ik dat niet zou vinden zou ik helemaal niet stemmen. maar jouw vasthoudenheid heeft me doen stemmen he
net gedaan iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als jij het doet, doe ik het ook.
Het is dat FANN een rijke postgeschiedenis heeft hier op Fok!, anders had ik het niet gedaan.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als jij het doet, doe ik het ook.
Het is dat FANN een rijke postgeschiedenis heeft hier op Fok!, anders had ik het niet gedaan.
Hoezo een nare vent?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een nare vent ben jij eigenlijk, ik dacht dat jullie zo graag mensen hielpen
Nu vind ik je opeens een zuurpruim!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Geen last van, dat van mij is op poederbasis. Na 30+ jaren zonder vrouw krijg je dat.quote:
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat blijft mooi. pure plezier van de beste voetballer op dat moment. niets druk en resultaat, gewoon pure plezier zoals hij dat als kind wss had als hij met een bal speeldequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor allen die wél gaan stemmen !
Het staat ook niet in fhf maar in voetbal, ik dacht dat er hier gewoon mensen zaten met het hartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.Daar is het fhf gewoonweg niet voor bedoeld.
En als het een fokker is die meedoet in het fok forum dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen maar voor iemand die zich speciaal registreerd om de enquette te dumpen is in mijn ogen geen fokker.
Ondanks dat ik een stem heb uitgebracht moet ik hier even op ingaan. Jij zegt dus dat wanneer mensen niet stemmen om wat voor reden dan ook ze hun hart niet op de juiste plek hebben?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het staat ook niet in fhf maar in voetbal, ik dacht dat er hier gewoon mensen zaten met het hart
op de goede plek en die zitten er hier ook, maar niet allemaal.
That's life !
Verder niks aan de hand en ik ga eten
Nee, dat zei ik niet, maar laat maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een stem heb uitgebracht moet ik hier even op ingaan. Jij zegt dus dat wanneer mensen niet stemmen om wat voor reden dan ook ze hun hart niet op de juiste plek hebben?
Beetje vreemde reactie, vind je ook niet? Degene die dus geen mailadres willen prijsgeven zijn harteloos volgen jou.....Juist.
Je insinueert het anders welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet, maar laat maar![]()
Prettige avond verder !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |