ik slaapinternetquote:
Heb ik gehad!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerMaar dat gaat vriendlief gewoon écht niet tof vinden en ik ben bang dat ik het na 2 dagen al zat ben
Dit vind ik eigenlijk wel een hele goeie! En daarop aanvullend: als de een goed kan behangen en de ander kan goed schilderen kan je elkaar ook helpen. Ongeacht of je een bijstandsmoedertje bent of niet. Fokkers Helpen Fokkers! De een helpt hiermee, de ander helpt daarmee. Dat kan helpen met spullen zijn, maar ook met advies of met een (weder)dienst. Je kan ook iemand van zijn spullen afhelpenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
Als ik trouwens mijn twee centjes hierbij mag plaatsen.
Ik zie FHF niet persé alleen voor mensen die het 'financieel niet makkelijk hebben'.
Daar is het misschien uit ontstaan, maar in mijn ogen is het geen must.
Zelf zie ik het als een leuke community waarin hulp gegeven of aangeboden wordt en aan de andere kant daar dankbaar gebruik van kan worden gemaakt.
Dus als iemand verhuist en daar hulp bij kan gebruiken, is het mooi meegenomen als er mensen in de buurt zijn om te helpen.
Of als iemand een meubeltje of (school)computers over heeft en daar een ander blij mee kan maken is het ook mooi meegenomen.
Het moet echter niet zo zijn dat alles op een weegschaaltje gelegd gaat worden.
Soms kan je helpen en soms kan je hulp gebruiken. Zo simpel zie ik het.
Het moet echter niet zo zijn, dat daardoor de ene fokker beter is dan een andere.
En dat onderling de zooi geregeld gaat worden, want dan ben ik het met yvonne eens; dan kan je net zo goed een slot op FHF gooien.
/twee centjes mode uit.
quote:
ik ga verder star trekquote:
Veel plezierquote:
Bij mij is alles geschoren geweest op een klein knalrood kuifje na aan de voorkant. En het was toen zo lang dat het tot over mijn kont hingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerMaar dat gaat vriendlief gewoon écht niet tof vinden en ik ben bang dat ik het na 2 dagen al zat ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik heb al een afspraak staan hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij is alles geschoren geweest op een klein knalrood kuifje na aan de voorkant. En het was toen zo lang dat het tot over mijn kont hing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het 2 jaar terug ook best kort gehad met een langere lok. Mijn haar donker en de lok beetje blond/oranje-achtig. Was ook heel mooi alleen wil ik het nu eerst nog wat laten groeien voor ik er weer radicaal de schaar in zet
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij is alles geschoren geweest op een klein knalrood kuifje na aan de voorkant. En het was toen zo lang dat het tot over mijn kont hing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik de spoilers niet had gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Last van visualisatie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de spoilers niet had gelezen
Dies volgens mij juist door de spoilers om zeep geholpenquote:
complimenten en een dikke kus van papabearquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak staan hoorvorige week zijn er foto's gemaakt. 31 okt afspraak.
Het plaatje is kapot, dat klopt. je ziet het zo voor je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies volgens mij juist door de spoilers om zeep geholpen
Nee, wel van pingpong ballen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
Wie heeft er wel eens last gehad van een tennisarm?
Mijn mama. Wel 2 zelfsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
Wie heeft er wel eens last gehad van een tennisarm?
Hier komt Yska met de heimlich!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar ging een pepernoot mijn strot in....
Whiii held!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hier komt Yska met de heimlich!
Zo begon het standje voordat ik pingpong ballen had ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hier komt Yska met de heimlich!
Ik denk het niet, weet het wel zeker. zowel links als rechts. diagnose is gedaan in het ziekenhuis. Fysio ben ik 4 maanden mee bezig. Helpt niks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn mama. Wel 2 zelfsDenk jij dat je er een hebt?
Oiiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, weet het wel zeker. zowel links als rechts. diagnose is gedaan in het ziekenhuis. Fysio ben ik 4 maanden mee bezig. Helpt niks.
nou liggen ze los in hun netje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zo begon het standje voordat ik pingpong ballen had ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |