Need help? Ik heb een tondeusequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben youtube aan het afstruinen om te kijken hoe ik een vette mohawk kan maken bij mezelf.
Whoaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ga kijken of ik 24 uur achter elkaar wakker kan blijven!
(Jullie lijken het immers ook te kunnen)
Nog 3 uur te gaan!
Ik wil dan met mijn zijkanthaar strak naar achter, niet geschoren.quote:
en zo zien we er dan dus ook uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ga kijken of ik 24 uur achter elkaar wakker kan blijven!
(Jullie lijken het immers ook te kunnen)
Nog 3 uur te gaan!
ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmmm
d-c vs yvonne
ik weet de uitslag
lol
Ik denk dat ik het snap, proberen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil dan met mijn zijkanthaar strak naar achter, niet geschoren.
Zonder tondeuse. En ik doe het zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het snap, proberen?
Dat moet gezien wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zonder tondeuse. En ik doe het zelfMorgen. Als het gelukt is upload ik wel 'n foto
Nou, het is gewoon touperen en vastzetten met speldjes en veul haarlak. Ik wil het al tijden proberen maar het lukt me nooitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat moet gezien wordenIk doe het niet, mijn haar is me heilig.
Dat al, die maakt er een coupdetondeuse van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon touperen en vastzetten met speldjes en veul haarlak. Ik wil het al tijden proberen maar het lukt me nooitMaarja nu tutorials gezien en volgens mij gaat 't lukken.
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat al, die maakt er een coupdetondeuse van.
Dan laat je het toch weer groeien?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerMaar dat gaat vriendlief gewoon écht niet tof vinden en ik ben bang dat ik het na 2 dagen al zat ben
Een troost, haar groeit. Ik heb jarenlang een tondeusekapsel gehad, laat het nu wat langer. Maarja, zoveel keuze wat je ermee kan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt het me best gaaf, de zijkant geschoren en dan bovenop wat langerMaar dat gaat vriendlief gewoon écht niet tof vinden en ik ben bang dat ik het na 2 dagen al zat ben
Als je er mee kunt vlechten is het wel erg lang.quote:
Ja maar ik ben n vrouw! Dan is het toch weer andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een troost, haar groeit. Ik heb jarenlang een tondeusekapsel gehad, laat het nu wat langer. Maarja, zoveel keuze wat je ermee kan.
Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
Als ik trouwens mijn twee centjes hierbij mag plaatsen.
Ik zie FHF niet persé alleen voor mensen die het 'financieel niet makkelijk hebben'.
Daar is het misschien uit ontstaan, maar in mijn ogen is het geen must.
Zelf zie ik het als een leuke community waarin hulp gegeven of aangeboden wordt en aan de andere kant daar dankbaar gebruik van kan worden gemaakt.
Dus als iemand verhuist en daar hulp bij kan gebruiken, is het mooi meegenomen als er mensen in de buurt zijn om te helpen.
Of als iemand een meubeltje of (school)computers over heeft en daar een ander blij mee kan maken is het ook mooi meegenomen.
Het moet echter niet zo zijn dat alles op een weegschaaltje gelegd gaat worden.
Soms kan je helpen en soms kan je hulp gebruiken. Zo simpel zie ik het.
Het moet echter niet zo zijn, dat daardoor de ene fokker beter is dan een andere.
En dat onderling de zooi geregeld gaat worden, want dan ben ik het met yvonne eens; dan kan je net zo goed een slot op FHF gooien.
/twee centjes mode uit.
Yska peert m altijd bij gezeik, daar hou ik niet van!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Is Yska aanwezig met notulen of moet ik echt anderhalf topic door om tot de ontdekking te komen dat het (wéér!) nergens over gaat????
21: TANDARTS BELLEN!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Plan van aanpak voor vanavond:
1. Plan van aanpak delen op fok want stok achter de deur.
2. Advil liquid achterover tikken tegen pijn in kies/kaak en kop
ik zeg later!
Voor het zingen de kerk uit. Oh nee, dat is weer wat anders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska peert m altijd bij gezeik, daar hou ik niet van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |