De lekkerste FHFer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Pulver is pas een lekkere vent!
Oh, het ging over vrouwen
Hmmmm, is er ook een poedelprijs?quote:
neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Pulver het volgende:
Hmmmm, is er ook een poedelprijs?
Die wil ik!!!!!!
Er is nog geen prijzenpakket samengesteld geloof ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hmmmm, is er ook een poedelprijs?
Die wil ik!!!!!!
Lang niet alles gaat via de DM of de PM hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef yvonne het volgende:
Als alles per dm/pm gaat kan FHF wel dicht..
Dat zou jammer zijn. Op een paar excessen na is het hier ook gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef yvonne het volgende:
Dat zie ik heus wel na het laatste akkefietje, maar 1 iemand die zichzelf FHF vind en 1 iemand die alles in twijfel trekt is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Op een paar excessen na is het hier ook gewoon gezellig.
alle fok!kers die meedoen zijn FhFquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef yvonne het volgende:
Dat zie ik heus wel na het laatste akkefietje, maar 1 iemand die zichzelf FHF vind en 1 iemand die alles in twijfel trekt is niet de bedoeling
Dat ben ik met je eens. Dat soort dingen zou ook niet mogen gebeuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie ik heus wel na het laatste akkefietje, maar 1 iemand die zichzelf FHF vind en 1 iemand die alles in twijfel trekt is niet de bedoeling
Dus ga ik daar wat aan doen, want ik zie donders goed dat het na het laatste akkefietje hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat soort dingen zou ook niet mogen gebeuren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ga ik daar wat aan doen, want ik zie donders goed dat het na het laatste akkefietje hiergaat.
En nu ga ik bankhangen
Is idd op het forum ook besproken, alleen de details niet maar da's redelijk normaal als het om details gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hulp aan had geboden in dat weekend voor de verhuizing, dat is ook gewoon in de SC gebeurd.
Rucky is wel van de 'komt wel goed' iddMaar jij bent toch niet verantwoordelijk voor het al dan niet bieden van hulp? Als je niet wil/kan is dat toch ook prima?
Hop! Ga het dan eens ergens over hebben! Kan deze SC wel gebruiken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Is Yska aanwezig met notulen of moet ik echt anderhalf topic door om tot de ontdekking te komen dat het (wéér!) nergens over gaat????
Ik was ook druk vandaag, maar heb me ook door al die pagina's heengeworsteld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Is Yska aanwezig met notulen of moet ik echt anderhalf topic door om tot de ontdekking te komen dat het (wéér!) nergens over gaat????
HE!! das niet waar... Alles is een groot begrip he!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ik ben youtube aan het afstruinen om te kijken hoe ik een vette mohawk kan maken bij mezelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hop! Ga het dan eens ergens over hebben! Kan deze SC wel gebruiken!
hmmmquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
HE!! das niet waar... Alles is een groot begrip he!!
Ik wil er wel om knokken hoor!!
Komt er eigenlijk op neer dat Jeugdzorg geen enquêtes meer mag plaatsen hier want het is een irritante instantie die goed werk zou kunnen doen mits goed aangestuurd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef Rucky het volgende:
He, yvonne ik heb nog een aantal tijdschriften liggen waar jij om vroeg.
En ik ga kijken of ik 24 uur achter elkaar wakker kan blijven!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben youtube aan het afstruinen om te kijken hoe ik een vette mohawk kan maken bij mezelf.
Ik knok mee!!! (oke, loop nog een reactie of 60 achter.. ben onderweg!!!)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
HE!! das niet waar... Alles is een groot begrip he!!
Ik wil er wel om knokken hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |