Rucky,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.Daar is het fhf gewoonweg niet voor bedoeld.
En als het een fokker is die meedoet in het fok forum dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen maar voor iemand die zich speciaal registreerd om de enquette te dumpen is in mijn ogen geen fokker.
heeeeeeequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
het grote poofertjes avontuur!
Er was eens een gietijzeren poffertjespan die voor de eerste keer werd ingesmeerd met olijfolie en lekker opgestookt werd:
[ afbeelding ]
Hierna werd de maagdelijke pan ingewijd met het poffertjesbeslag:
[ afbeelding ]
al snel was het eerste poffertje zover om omgedraaid te worden:
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
en lagen ze heerlijk te garen:
[ afbeelding ]
Tot slot werden de poffertjes bedekt met een laagje koninklijke poedersuikeren ambachtelijke roomboter:
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ [url= http://i208.photobucket.c(...)G2456.jpg]afbeelding[/url] ]
op!
dit vind ik een frappant stukje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alleen elkaar helpen. Maar we hebben al hele discussies gehad dat het fhf bedoeld is om fokkers te helpen die het financieel niet makkelijk hebben. En dat er kontinu enquettes door onze strot worden geramd zijn we helemaal zat.Daar is het fhf gewoonweg niet voor bedoeld.
En als het een fokker is die meedoet in het fok forum dan kan ik daar nog begrip voor opbrengen maar voor iemand die zich speciaal registreerd om de enquette te dumpen is in mijn ogen geen fokker.
Maak me gekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
Er was eens een gietijzeren poffertjespan die voor de eerste keer werd ingesmeerd met olijfolie en lekker opgestookt werd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot werden de poffertjes bedekt met een laagje koninklijke poedersuikeren ambachtelijke roomboter:
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ afbeelding ]
op!
beetje raar om weer te beginnen over de enquetes bij de vraag om hierop te stemmen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
verse poffertjes zijn niet te versmaden iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ afbeelding ]
op!
Goed punt waarin je zeker gelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky,
Je hoeft niet in 'we' te spreken hoor. Spreek gerust namens jezelf in plaats van woordvoerder te spelen. Dat ben je namelijk niet, alleen voor jezelf
hehe, ik heb dus meer iets van ok, scroll.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef frederik het volgende:
Hoewel iedereen voor zichzelf kan spreken zijn er wel meer mensen die soms een overdosis van enquetes krijgen hoor. Hoe je vervolgens daar mee omgaat is dan een tweede. In het geval van Rucky naar mijn gevoel in de vorm van een "kruistocht", in mijn geval een beetje een gevoel van, "niet weer 1"
edit : dat "niet weer 1" slaat natuurlijk op de enquete, niet op de zoveelste uiting van de kruistochthoewel het niet mijn vorm van uiten is.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren bij Boskalisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goed punt waarin je zeker gelijk hebt.![]()
Maar ik houd ergens ook mij persoonlijke mening voor mij.
Jij wordt wel eens gezien als een bagger mongool terwijl ik weet dat jij dat niet bent.
Ik word moe van sommige modjes... en las in de FAQ van FHF echt dat gemakzucht niet gewenst is. En dat zijn die enquetes wel behoorlijk naar mijn idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik heb dus meer iets van ok, scroll.
maar van t gedoe om de enquetes wordt ik inmiddels een beetje gallisch.
en ook dat om de haverklap menen te spreken namens anderen. dat begint me ook de keel uit te hangen
Dit idd. Ik vind het ook nog heel irritant dat je steeds 'het' fhf zegt maargoed dat is mijn dingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky,
Je hoeft niet in 'we' te spreken hoor. Spreek gerust namens jezelf in plaats van woordvoerder te spelen. Dat ben je namelijk niet, alleen voor jezelf
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierna volgde de rest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het resultaat is:
[ afbeelding ]
op!
yeah ok, maar om dan over 3 weken bv weer diezelfde discussie op te starten, dat is waar ik dus gallisch van wordt. niet t reageren in een discussie op zich. ook niet als dat lang doorgaat. maar als de discussie voorbij is om dan een week of 3 later weer diezelfde discussie te beginnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik word moe van sommige modjes... en las in de FAQ van FHF echt dat gemakzucht niet gewenst is. En dat zijn die enquetes wel behoorlijk naar mijn idee.
Mja, wordt niet gewaardeerd als je dat uit in FHF. Ach... ik reageer wel als er op mij gerageerd wordt en als dat vice versa is kan dat langdradig en irritant worden.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ok, maar om dan over 3 weken bv weer diezelfde discussie op te starten, dat is waar ik dus gallisch van wordt. niet t reageren in een discussie op zich. ook niet als dat lang doorgaat. maar als de discussie voorbij is om dan een week of 3 later weer diezelfde discussie te beginnen.
ik heb die fb sinds een tijd dus in mn at staan. en die discussie komt echt om de zoveel weken terug. en altijd met woordvoerder die namens anderen spreekt. en wordt ook altijd gezegd van spreek namens jezelf. maar 3 weken laten ofzo zelfde verhaal en weer woordvoerderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]![]()
Ik lees niet al die tijd die FB he?
Maar als ik op een geven moment 5 nieuwe users zie op een dagen ik het idee heb dat dat 'mag' terwijl ik het anders lees in de FAQ.
Het is net een echt persoonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik spreek ook niet als woordvoerder, maar denk wel dat veel users er niet blij mee zijn eigenlijk.
Ik scroll ook door, meestal.
Maar goed, vond het afgelopen week wel frappant dat YYvonne topics sloot, en dat liesje kennelijk niet elke dag op FHF leest
liesje een real lifequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
Ik spreek ook niet als woordvoerder, maar denk wel dat veel users er niet blij mee zijn eigenlijk.
Maar goed, vond het afgelopen week wel frappant dat YYvonne topics sloot, en dat liesje kennelijk niet elke dag op FHF leest
kan je die downloaden??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
liesje een real life
*schrik*
da ken nie
nee bedoelde eigenlijk rucky met dat woordvoerdergedoequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef dolfina-chica het volgende:
kan je die downloaden??
of is ie ook te bestellen.. net als dat chillpak???
Ik zeg geen 'het FHF'. Ik zeg hooguit FHF. maar niet 'het FHF'. Wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit idd. Ik vind het ook nog heel irritant dat je steeds 'het' fhf zegt maargoed dat is mijn ding. FHF is gewoon een subforum binnen FOK!, geen heilig iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |