sorry hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.
Jullie weten vast wel waar het over gaat: doel van FHF, moderatie, users, doelgroep etc.
Houd de SC waar hij voor bedoeld is, niet voor het bespreken en becommentariëren van beleid op Fok (kan in FB) of voor persoonlijke sneren en aanvallen (problemen met andere users bespreek je via PM of vraag Liesje of mij om mee te kijken).
Anders gaat hij écht op slot. Liesje en ik zijn het gedoe spuugzat.
Verdere posts hierover in dit topic (van wie dan ook) ga ik verwijderen.
Nou nog? ik lig allang in bed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
naja ik ga de stad in, vrienden zijn er eindelijk.
laters
ff nieuwe adapter scoren danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
Oh mn laptop is dood boeh. Zit nu mobiel te fokken maar das lang zo hip niet
Het begint pas na twaalven wat gezellig te worden in de meeste kroegenquote:
mja de draadjes zitten niet meer vast bij het stekkertje wat in de laptop gaat denk ik. Dus eerst ff kijken hoe ik dat kan fixenquote:
pff, mij veels te laatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het begint pas na twaalven wat gezellig te worden in de meeste kroegen
redelijk eenvoudig te fixen dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
mja de draadjes zitten niet meer vast bij het stekkertje wat in de laptop gaat denk ik. Dus eerst ff kijken hoe ik dat kan fixen
hmja ik ben wel handig maar dit heb ik nooit gedaan.. Morgen op YT maar ff kijken en ergens een soldeerbout lenen.quote:
mogguhquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef espri het volgende:
avondje lieve mensen, ben ook weer thuis
en 40/60 tin voor het solderenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
hmja ik ben wel handig maar dit heb ik nooit gedaan.. Morgen op YT maar ff kijken en ergens een soldeerbout lenen.
1998 wil zijn msn terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
* Pulver slingert zijn MSN maar aan, want vind de spanning hier een beetje om te snijden.
En ik hou verder commentaar maar voor me.
let wel op.. dat je op nu kopen kijkt, anders zit je nog aan bied-tijden vastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
Ik zit dankzij Dolfi nu lolita jurkjes te bekijken uit China via eBay
tssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
1998 wil zijn msn terug.
* cvboer gebruikt het zelf sporadisch ook nog
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:
Niet slaan, doet auquote:
Heb je enig idee hoe koud of dat dat NU is om in te lopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
ireth:
http://www.ebay.nl/itm/La(...)&hash=item6fcded87a3
nog geen 8euro
pyama broek eronderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe koud of dat dat NU is om in te lopen
Das een roze met witte hondjes.... heb enigzins het idee dat dat niet geheel matcht....quote:
legging dan maar?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een roze met witte hondjes.... heb enigzins het idee dat dat niet geheel matcht....
Meen je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das een roze met witte hondjes.... heb enigzins het idee dat dat niet geheel matcht....
quote:
die rucky van de week hier neergooide..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]Maar das een bankhangoutfit, ik slaap er niet in
Heb ook jarenlang in zo'n pyama ineen geslapen, met allemaal van die knoopjes, maar das verdomd lastig als je hoognodig moet piesen!!!
hek nie gezien??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die rucky van de week hier neergooide..
zo'n jumpsuit
quote:
Dat lijkt mij ook. sta je eerst een kwartier te hannessen, Schiet niet op natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]Maar das een bankhangoutfit, ik slaap er niet in
Heb ook jarenlang in zo'n pyama ineen geslapen, met allemaal van die knoopjes, maar das verdomd lastig als je hoognodig moet piesen!!!
Ik ben als initiator van FHF zó enorm benieuwd waar FHF dan voor bedoeld was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pardon? Hou het fhf waarvoor het bedoeld is anders trap ik een admin in de grond in.
Oja, die had ik wel gezienquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest direct aan Teletubbies denken....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben als initiator van FHF zó enorm benieuwd waar FHF dan voor bedoeld was.
En jij trapt een admin de grond in?
En IK typ al langzaam!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef cvboer het volgende:
[..]Jij ook al? je bent me net voor met je post.
dies ook gaaf!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, die had ik wel gezien
Deze lijkt me ook wel leuk
http://www.morphsuits.com/muscle-morphsuit
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest direct aan Teletubbies denken....
Kun je nagaan.quote:
Jij bent net een geest wat in elk hoekje en gaatje van dit huis zit volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg het eens rucky? Wie trap jij de grond in?quote:
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Jij bent net een geest wat in elk hoekje en gaatje van dit huis zit volgens mij
Ach, anders wordt het jurkje gewoon wat korter, geeft niks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
Zou ik nog zo snel kunnen breien??
[ afbeelding ]
Nog korter?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, anders wordt het jurkje gewoon wat korter, geeft niks.
We zouden het daar niet meer over hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?
Ik ben al stilquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?
Nou ja, als er gedreigd wordt een admin de grond in te trappen dan mag ik wel een hogere verzekering afsluiten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
Yvonne staat zo onderhand op de inboedelverzekeringslijst van FhFMoet gewoon het dubbele aan premie betaald worden nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah, nee, even duidelijk, dit alles is normaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
We zouden het daar niet meer over hebben.
* dolfina-chica gaat voor yvonne staan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, als er gedreigd wordt een admin de grond in te trappen dan mag ik wel een hogere verzekering afsluiten.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeMet extra salami alsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Hé.quote:
waarom zie ik jou nou in zo'n doos lopen?quote:
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeEuh, nee, ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Zou jij het willen? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij zou eerst mee doen aan de vbl-sc gangbang, dan komen de dozen pasquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom zie ik jou nou in zo'n doos lopen?
tsss... fllauw hoorquote:
* Ireth valt even stil....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
waar meld ik me aan??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou eerst mee doen aan de vbl-sc gangbang, dan komen de dozen pas
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth valt even stil....
* Ireth neemt een aanloop....
* Ireth valt GGMM in de armen!!!
Ganster!!!!!!!!!!!!! Ouwe liefde!!! Vader van mijn kind!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je dat allemaal nog weet ook![]()
Per DM/PMquote:
Was eigenlijk met een leuker onderwerp bezig maar vooruit:quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, nee, even duidelijk, dit alles is normaal?
Of ze moeten grotere dozen hebben....quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth valt even stil....
* Ireth neemt een aanloop....
* Ireth valt GGMM in de armen!!!
Ganster!!!!!!!!!!!!! Ouwe liefde!!! Vader van mijn kind!!!!geeft niets ireth...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik loop hier lang genoeg rond, om nergens van op te kijken
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
bij wie?quote:
Je bedoelt tssss... Blauw hoorquote:
Bij mij natuurlijkquote:
pas maar op wat je zegt!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of ze moeten grotere dozen hebben....
Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das nog wel het meest erge van dit allemaal
blauw=nu flauwquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je bedoelt tssss... Blauw hoor
quote:
Eehhm... ik ben 163 cm groot??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
DM ontvangenquote:
Hm, ik zie nu dingen voor me wat ik liever niet zie eigenlijk.quote:
Ja lekker!! Ouder, wijzer, ouder vooral, niet veel groter, wel ouder...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
Afgezien van het gedoe hier natuurlijk.
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moment van m'n groet was ongelukkig ja.
Het scheelt niet veel, of er moet nu al een grotere doos gebruikt worden. Kijk maar eens naar die dekselquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DM ontvangen
Binnenkort ontvang je een mail van ons geheime gangbanggenootschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |