sorry hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.
Jullie weten vast wel waar het over gaat: doel van FHF, moderatie, users, doelgroep etc.
Houd de SC waar hij voor bedoeld is, niet voor het bespreken en becommentariëren van beleid op Fok (kan in FB) of voor persoonlijke sneren en aanvallen (problemen met andere users bespreek je via PM of vraag Liesje of mij om mee te kijken).
Anders gaat hij écht op slot. Liesje en ik zijn het gedoe spuugzat.
Verdere posts hierover in dit topic (van wie dan ook) ga ik verwijderen.
Nou nog? ik lig allang in bed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
naja ik ga de stad in, vrienden zijn er eindelijk.
laters
ff nieuwe adapter scoren danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:31 schreef Ehhe het volgende:
Oh mn laptop is dood boeh. Zit nu mobiel te fokken maar das lang zo hip niet
Het begint pas na twaalven wat gezellig te worden in de meeste kroegenquote:
mja de draadjes zitten niet meer vast bij het stekkertje wat in de laptop gaat denk ik. Dus eerst ff kijken hoe ik dat kan fixenquote:
pff, mij veels te laatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het begint pas na twaalven wat gezellig te worden in de meeste kroegen
redelijk eenvoudig te fixen dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
mja de draadjes zitten niet meer vast bij het stekkertje wat in de laptop gaat denk ik. Dus eerst ff kijken hoe ik dat kan fixen
hmja ik ben wel handig maar dit heb ik nooit gedaan.. Morgen op YT maar ff kijken en ergens een soldeerbout lenen.quote:
mogguhquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef espri het volgende:
avondje lieve mensen, ben ook weer thuis
en 40/60 tin voor het solderenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
hmja ik ben wel handig maar dit heb ik nooit gedaan.. Morgen op YT maar ff kijken en ergens een soldeerbout lenen.
1998 wil zijn msn terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
* Pulver slingert zijn MSN maar aan, want vind de spanning hier een beetje om te snijden.
En ik hou verder commentaar maar voor me.
let wel op.. dat je op nu kopen kijkt, anders zit je nog aan bied-tijden vastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
Ik zit dankzij Dolfi nu lolita jurkjes te bekijken uit China via eBay
tssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
1998 wil zijn msn terug.
* cvboer gebruikt het zelf sporadisch ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |