Misschien moet je ook gewoon eens op vragen ingaan die mensen je stellen, en niet zeggen 'dat gaat je niks aan' oid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus ik moet het maar niet meer doen?
?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gewoon eens op vragen ingaan die mensen je stellen, en niet zeggen 'dat gaat je niks aan' oid.
Negatieve discriminatie ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Positieve of negatieve discriminatie?
gezien onze reacties... ik gok op negatief...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Positieve of negatieve discriminatie?
slaap lekker tot morgenquote:
rij rond 1400 wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef dolfina-chica het volgende:
slaap lekker tot morgen![]()
hoe laat ben je int noorden?
rij voorzichtig!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
rij rond 1400 weg
dus reken maar uit
Dat dacht ik al, maar wat er voor mij buiten het forum geregeld wordt heeft ook een reden. En die reden gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen diegene en mij.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar wat er voor mij buiten het forum geregeld wordt heeft ook een reden. En die reden gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen diegene en mij.
maar jij had t over meerdere verzoeken naar je pm/dm trekken. dat is toch net wat anders dan wat je nu zegt imoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar wat er voor mij buiten het forum geregeld wordt heeft ook een reden. En die reden gaat niemand wat aan. Dat is iets tussen diegene en mij.
dan moet je het niet noemen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Welke discussie? Bedoel je dat ik mijn opmerking in feedback had moeten zetten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.
Discriminerende opmerkingen (al dan niet met knipoog) mogen achterwege blijven.
En de eindeloze discussie gaan we hier ook niet meer oprakelen. Daar is FB voor bedoeld.
Cat heeft het over 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Welke discussie? Bedoel je dat ik mijn opmerking in feedback had moeten zetten?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef gomi het volgende:
naja ik ga de stad in, vrienden zijn er eindelijk.
laters
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Welke discussie? Bedoel je dat ik mijn opmerking in feedback had moeten zetten?
Ik zou degenen die er over doorgaan gewoon bannen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat referenties aan eerdere discussies niet in deze SC thuishoren.
Jullie weten vast wel waar het over gaat: doel van FHF, moderatie, users, doelgroep etc.
Houd de SC waar hij voor bedoeld is, niet voor het bespreken en becommentariëren van beleid op Fok (kan in FB) of voor persoonlijke sneren en aanvallen (problemen met andere users bespreek je via PM of vraag Liesje of mij om mee te kijken).
Anders gaat hij écht op slot. Liesje en ik zijn het gedoe spuugzat.
Verdere posts hierover in dit topic (van wie dan ook) ga ik verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |