En IK typ al langzaam!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef cvboer het volgende:
[..]Jij ook al? je bent me net voor met je post.
dies ook gaaf!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, die had ik wel gezien
Deze lijkt me ook wel leuk
http://www.morphsuits.com/muscle-morphsuit
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest direct aan Teletubbies denken....
Kun je nagaan.quote:
Jij bent net een geest wat in elk hoekje en gaatje van dit huis zit volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben als initiator van FHF zó enorm benieuwd waar FHF dan voor bedoeld was.
En jij trapt een admin de grond in?
Zeg het eens rucky? Wie trap jij de grond in?quote:
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Jij bent net een geest wat in elk hoekje en gaatje van dit huis zit volgens mij
Ach, anders wordt het jurkje gewoon wat korter, geeft niks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
Zou ik nog zo snel kunnen breien??
[ afbeelding ]
Nog korter?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, anders wordt het jurkje gewoon wat korter, geeft niks.
We zouden het daar niet meer over hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?
Ik ben al stilquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zoals je wel weet heb ik daar de afgelopen 24 uur wel reden toe, niet dan?
Nou ja, als er gedreigd wordt een admin de grond in te trappen dan mag ik wel een hogere verzekering afsluiten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef Ireth het volgende:
Yvonne staat zo onderhand op de inboedelverzekeringslijst van FhFMoet gewoon het dubbele aan premie betaald worden nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ah, nee, even duidelijk, dit alles is normaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
We zouden het daar niet meer over hebben.
* dolfina-chica gaat voor yvonne staan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, als er gedreigd wordt een admin de grond in te trappen dan mag ik wel een hogere verzekering afsluiten.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeMet extra salami alsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Hé.quote:
waarom zie ik jou nou in zo'n doos lopen?quote:
Ik heb een leuke outfit voor de heren hiero! Ik betaal het! Maar dan wordt er wél halloween in gelopen door zeEuh, nee, ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Zou jij het willen? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben als initiator van FHF zó enorm benieuwd waar FHF dan voor bedoeld was.
En jij trapt een admin de grond in?
Jij zou eerst mee doen aan de vbl-sc gangbang, dan komen de dozen pasquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarom zie ik jou nou in zo'n doos lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |