tsss... fllauw hoorquote:
* Ireth valt even stil....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
waar meld ik me aan??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij zou eerst mee doen aan de vbl-sc gangbang, dan komen de dozen pas
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth valt even stil....
* Ireth neemt een aanloop....
* Ireth valt GGMM in de armen!!!
Ganster!!!!!!!!!!!!! Ouwe liefde!!! Vader van mijn kind!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je dat allemaal nog weet ook![]()
Per DM/PMquote:
Was eigenlijk met een leuker onderwerp bezig maar vooruit:quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, nee, even duidelijk, dit alles is normaal?
Of ze moeten grotere dozen hebben....quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth valt even stil....
* Ireth neemt een aanloop....
* Ireth valt GGMM in de armen!!!
Ganster!!!!!!!!!!!!! Ouwe liefde!!! Vader van mijn kind!!!!geeft niets ireth...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik loop hier lang genoeg rond, om nergens van op te kijken
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
bij wie?quote:
Je bedoelt tssss... Blauw hoorquote:
Bij mij natuurlijkquote:
pas maar op wat je zegt!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of ze moeten grotere dozen hebben....
Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja das nog wel het meest erge van dit allemaal
blauw=nu flauwquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je bedoelt tssss... Blauw hoor
quote:
Eehhm... ik ben 163 cm groot??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
DM ontvangenquote:
Hm, ik zie nu dingen voor me wat ik liever niet zie eigenlijk.quote:
Ja lekker!! Ouder, wijzer, ouder vooral, niet veel groter, wel ouder...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
Afgezien van het gedoe hier natuurlijk.
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moment van m'n groet was ongelukkig ja.
Het scheelt niet veel, of er moet nu al een grotere doos gebruikt worden. Kijk maar eens naar die dekselquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DM ontvangen
Binnenkort ontvang je een mail van ons geheime gangbanggenootschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |