Wil je dat hij een sixpack kneedt van je bolle buik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kom hier ff langs dan. platter mag altijd.
Absoluutquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil je dat hij een sixpack kneedt van je bolle buik?
Zoiets als deze vrouw?quote:
zoveel vrouw ben ik niet, dus dat staat nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zoiets als deze vrouw?
[ afbeelding ]
Dat is pas een voorgevel. Als ze op de bank zit kan ze haar bord met eten ook kwijt. Die is geen tafel meer nodig.
Bij jou zou zoiets niet passen. Maar imposant is het wel. Niet mooi.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoveel vrouw ben ik niet, dus dat staat niet
ik had het over meer tiet, niet boel tietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij jou zou zoiets niet passen. Maar imposant is het wel. Niet mooi.
Dat mens moet wel rugklachten hebben. Vrouwen met een enorme voorgevelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had het over meer tiet, niet boel tiet
Hier is ze offlinequote:
Hmmmmmm dn staat dat er nog niet weer op denk ik!quote:
Praat net ff wat makkelijker via msn. Beter dan dm berichten iig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmmmmmm dn staat dat er nog niet weer op denk ik!
Jup :pquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Praat net ff wat makkelijker via msn. Beter dan dm berichten iig.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat mens moet wel rugklachten hebben. Vrouwen met een enorme voorgevelNet een handje vol, groot zat.
Wil je een massage lieverd!quote:
Ik wil van mn dikke tetten afquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wil je een massage lieverd!
Geef maar aan dolfi :pquote:
quote:
Ze komt weer online.quote:
doe mij maar een bietsje erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |