nie nodigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
doe mij maar een bietsje erbij
yska, hij staat aan!!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe mij maar een bietsje erbij
yska, hij staat aan!!
meer tietttttttttttttttquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik kom eraan hoor!!! ik zit al achter de laptop speciaal voor jou!
hmmmquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik kom eraan hoor!!! ik zit al achter de laptop speciaal voor jou!
dat weet je toch!quote:
dan moeten we even een afspraak maken... je rok.. je haarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
wat gezellig! Herinnert me er opeens aan dat ik vanavond mn haar weer in de verf wilde gaan zetten. Maar de zin erin is weer gegaan....
En ik heb weer zin in de kerstpakketten aktie!
Dat vind ik ook een vd leukste acties. Ik hoop dat die dit jaar weer succesvol wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
wat gezellig! Herinnert me er opeens aan dat ik vanavond mn haar weer in de verf wilde gaan zetten. Maar de zin erin is weer gegaan....
En ik heb weer zin in de kerstpakketten aktie!
Kun je nagaan wat er in een jaar tijd besproken wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit het topic van vorig jaar door te lezen en daar werd op 13 december gezegd dat de sc maar eens omhoog gekickt moest worden. Ireth kickte en dat was de FHF SC #4! Whaaaa we zijn al bijna 250 topics verder!
moet je eens kijken vanaf juniquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zit het topic van vorig jaar door te lezen en daar werd op 13 december gezegd dat de sc maar eens omhoog gekickt moest worden. Ireth kickte en dat was de FHF SC #4! Whaaaa we zijn al bijna 250 topics verder!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
ik kom alleen even melden dat ik veilig thuis ben .. vond alleen heel slecht nieuws bij de post, dus ik ben even te chagerijnig voor woorden en meng me dergalve even niet in de gesrekken hier. Fijne avond iedereen
Ik vind het maar slap gelul.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er in een jaar tijd besproken wordt.
Das toch het mooistequote:
ondanks datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
ik kom alleen even melden dat ik veilig thuis ben .. vond alleen heel slecht nieuws bij de post, dus ik ben even te chagerijnig voor woorden en meng me dergalve even niet in de gesrekken hier. Fijne avond iedereen
Dan zou ik juist blijven hangen dan kunnen we je even opbeuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
huh? das wel heel drastisch ook zeg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
waar het in het kort op neer komt is dat de raad van de kinderbescherming inderdaad gaat adviseren om mij uit de ouderlijke macht te ontzetten, aangezien ik de problematiek van yolana zou onderschatten. heel kort door de boct genomen dan.
en nee, rucky, samen met de dm die ik je stuurde is dat voldoende om niet door de sc opgevrolijkt te kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |