Ik mag hem steeds meer!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, achja.. Hij is ook een ajacied..
Oh god :/quote:
Het is dat ie met je Oma is getrouwd, anders zou ik hem 150 rozen aanbiedenquote:
Je hebt in je bed geplast?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij is hier zojuist een misdaad gepleegd :/
Nee serieus, ik hoorde een aantal schoten dacht ik, en nog geen 20seconde later zie ik 3 mannen het bos hiernaast in rennen :/ dafuuuuuuqquote:
Die hadden ons dan mooi te pakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee serieus, ik hoorde een aantal schoten dacht ik, en nog geen 20seconde later zie ik 3 mannen het bos hiernaast in rennen :/ dafuuuuuuq
Rare buren heb jij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh whut?
Ik heb voor de zekerheid de politie gebeld en die zouden gaan kijken. Ik zit nu als een debiel al een half uur naar buiten te staren :/
En, gebeurt er al wat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Huh whut?
Ik heb voor de zekerheid de politie gebeld en die zouden gaan kijken. Ik zit nu als een debiel al een half uur naar buiten te staren :/
ja hier!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:57 schreef Rucky het volgende:
Ik ben vergeten mijn wekker uit te zetten. Ben ik een keer op tijd wakker, hoef ik niet te werken.![]()
Wie moet er koffie?
your wish is my command SIR!quote:
Jij weet waar de koffie staat? En als je gaat halen neem dan ook voor mij mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:19 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zelf maar koffie gaat pakken ..
aangezien rucky weer in slaap geflikkerd lijkt te zijn :/
sorry, Ik geef net de laatste kop aan papabear .. zie hierbovenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij weet waar de koffie staat? En als je gaat halen neem dan ook voor mij mee.
Wie de laatste kop neemt moet nieuwe zetten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry, Ik geef net de laatste kop aan papabear .. zie hierboven
Ik niet maar ik heb meer te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:28 schreef dolfina-chica het volgende:
iedereen weer in slaap gekegeld???
mams belde... mijn leer en kralen zijn uit china binnen!!!![]()
![]()
![]()
dromenvanger bestelling nummer 1 kan straks de deur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |