quote:Barack Obama en Mitt Romney krijgen tijdens hun campagne concurrentie uit onverwachte hoek. De EO heeft Maarten van Rossem naar de Verenigde Staten gestuurd om te onderzoeken hoe je president van Amerika wordt.
Van Rossem stelt zich kandidaat voor het presidentschap en reist in zijn campagnebus van oost naar west. 'Van Rossem for president' staat achterop de bus, gelijk aan de titel van het vierdelige EO-programma dat vanaf donderdag 11 oktober op Nederland 1 is te zien.
''Hij brengt als fris-zure stalmeester Hollandse nuchterheid in het circus van de Amerikaanse verkiezingsstrijd'', kondigde de EO aan. In de eerste aflevering, opgenomen in Detroit en Chicago, biedt Van Rossen Nederland aan als de 51e staat van de Verenigde Staten.
Van Rossem leert in andere afleveringen de fijne kneepjes van dirty campaigning. Ook wordt hij weggejaagd bij het Witte Huis en treedt hij op als stand-up comedian.
Van Rossem for President is het vervolg op het EO-programma Van Rossem in Amerika, waarin de Amerikadeskundige het geloof van Amerikanen onderzocht. In zijn nieuwe programma onderzoekt hij op wat voor manier religie een rol speelt tijdens de presidentsverkiezingen.
quote:
Joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Haha, v. Rossem was met een beunhaas in zee gegaan.
Hier heb je hemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel de trailer van een horrorfilm.
Budget van Rita was niet zo groot, daarom moest het in het lokale zwembad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier kan Rita een puntje aan zuigen.
Mensen die hier chips zeggen moeten pas dood.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat gosh vind ik zo irritant politiek correct.
blijft een topfilmpjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Budget van Rita was niet zo groot, daarom moest het in het lokale zwembad.
Rood, groen en geel toch?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat zijn de kleuren van Benin?
[/quote]quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood, groen en geel toch?
Vind hem eerlijk gezegd er behoorlijk verrot uitzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voor 68 ziet Maarten er nog patent uit.
Hij gaat ook iedere dag uurtje of 5 naar bed vertelde hij gisteren bij pauw en witteman.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vind hem eerlijk gezegd er behoorlijk verrot uitzien.
In een camper met je foto er op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat dat wel meevalt, er lopen grotere mafketels los daar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik denk ook dat de meeste mensen die hij in zijn programma tegen komt 's avonds thuis komen en aan hun gezin vertellen wat voor mafkees ze vandaag toch op bezoek hadden
- Amerikanen houden echt heel veel van hun vlag (was al bekend maar toch....)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
"Guten Apetit" Ik denk serieus dat dat mens op dat moment probeerde een paar woorden in Maartens taal te praten.
Dat valt me juist tegen; veel door elkaar heen praten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik vind het vooral mooi hoe hij door zo neutraal te blijven en mensen te laten praten zonder ze te interrumperen bijna overdadig de spot met ze drijft.
Die wenkende blik van van Rossem bij dat dansenquote:Ben benieuwd naar volgende week. Ik zag iets met klompen en nederlandse klederdracht.
Ik mag hopen dat ze het gesprek uitzenden waarin van Rossem uit leg geeft over Nederland
quote:In deze aflevering blijkt dat je religieus moet zijn als president. Van Obama weten we niet wat 'ie gelooft, maar wel dat 'ie dat doet. Romney is Mormoon. Wat nou als een Mormoon de belangrijkste man ter wereld wordt? Hebben Mormonen gevoel voor humor?
De Romneycampagne blijkt vele miljoenen uit Las Vegas te krijgen. Maarten gaat op verkenning uit en leert en passant wat een pokerface is.
Amerika en diepgang,quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:47 schreef Tem het volgende:
Wel een leuk programma maar het blijft allemaal wat aan de oppervlakte helaas.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, dank voor de kick, ik had het anders gemist straks
Yeahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fuck PSV.
Nu naar een echte held kijkken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef Specularium het volgende:
Nouja, Adolf Hitler spelen is wel grappig natuurlijk.
Hij heeft een chauffeur, als een presidentquote:
Ja, ik bedacht dat ook toen ik op invoeren drukte.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hij heeft een chauffeur, als een president
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze lachen als je niggerjokes gaat vertellen?
Ik heb nog een DVD van hem liggen. Nog steeds niet gekekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, even die standupshow van hem zoeken zo, had ik nog niet gezien.
Ik heb er ook niks meer van gehoord achteraf, werd wel met een hoop bombarie aangekondigd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb nog een DVD van hem liggen. Nog steeds niet gekeken
Inderdaad, maar daar is ook niet zoveel voor nodigquote:
Alsof je nog een mening hebt in zo'n sekte.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Uh wat je wordt gedoopt als je dood bent? Als je dat nou helemaal niet wilde
Nou die mensen uit 1600 wisten nog helemaal niks over die sekte.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je nog een mening hebt in zo'n sekte.
Maar op zich wel vermaakelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...geen topshow deze keer.
Ik vond de kop van Maarten in het publiek geweldig toen ze zogenaamd Nederlands volksdansen aan het doen waren in dat Holland themapark. Het Amerikaanse publiek helemaal genieten, hij vind er geen kut aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:41 schreef AttunPalalin het volgende:
Kan iemand een gifje maken van die allereerste scene, waar hij vage dansmoves staat te doen achter die Hollandgast?
3e Sorry, 4e inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Piles het volgende:
Hoeveelste aflevering is dit, ik ontdekte dit vorige week pas
4equote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Piles het volgende:
Hoeveelste aflevering is dit, ik ontdekte dit vorige week pas
En een aansteller.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
Als je hier met zo'n hoedje loopt ben je waarschijnlijk een kunstenaar, en dan een slechte ook nog.
Meerdere lagen ook nog, als een baas.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Hij met zijn zwarte kloffie in die hitte.
Dries straalt wel iets nationalistisch uit.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zou dit in Nederland goed kunnen?
Frans Bauer?
Dan pakken ze zo dat mooie vlaggetje weer afquote:Op donderdag 1 november 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ja iets negatiefs zeggenmag niet natuurlijk.
Johquote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Hij weet denk ik meer dan de gemiddelde Amerikaan.
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programmaquote:
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programma
Maar het is ook zo..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programma
Precies. Want josti's zijn er overal maar dit lokt voornamelijk weer de eeuwenoude "Amerikaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.
Inderdaad, want het is een geweldig land. Je moet alleen door die bullshit heenkijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.
Ja ik vind het wel jammer dat ze bijvoorbeeld niet veel meer ingegaan zijn op het feit waarom zoveel mensen Republikein stemmen, voor de meeste van ons volstrekt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Want josti's zijn er overal maar dit lokt voornamelijk weer de eeuwenoude "Amerika' reactie uit.
Dit is gewoon de Johan Vleminx van de VS.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Pietepietje het volgende:
Die man is gewoon de hele dag een beetje aan het spelen
Of was het nu Bjorn Vlemmickx?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is gewoon de Johan Vleminx van de VS.
Nope, dit is de laatste aflevering...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Komt er volgende week geen aflevering meer?
Volgende week zijn de verkiezingen al geweest.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dan zijn de verkiezingen geweest hč. Helaas.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
categorie prima wegkijk tv als je er toevallig langs zapt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef AttunPalalin het volgende:
Goede vriend Maarten zorgt altijd wel voor kijkplezier, maar ik vind het toch magertjes uiteindelijk.
Was wel kijkbaar, maar daar blijft het dan weer bij.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef Jovatov het volgende:
Leuke serie, heb niet alles gezien, maar heb wel gelachen.
106 kilo vind ik aardig wat.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef AttunPalalin het volgende:
Goede vriend Maarten zorgt altijd wel voor kijkplezier, maar ik vind het toch magertjes uiteindelijk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Het waren 4 leuke ontspannende en humoristische uitzendingen die gelijktijdig een aardig inkijkje gaven op de manier van leven en denken van dat rare land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |