Dan pakken ze zo dat mooie vlaggetje weer afquote:Op donderdag 1 november 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ja iets negatiefs zeggenmag niet natuurlijk.
Johquote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Hij weet denk ik meer dan de gemiddelde Amerikaan.
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programmaquote:
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programma
Maar het is ook zo..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programma
Precies. Want josti's zijn er overal maar dit lokt voornamelijk weer de eeuwenoude "Amerikaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.
Inderdaad, want het is een geweldig land. Je moet alleen door die bullshit heenkijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.
Ja ik vind het wel jammer dat ze bijvoorbeeld niet veel meer ingegaan zijn op het feit waarom zoveel mensen Republikein stemmen, voor de meeste van ons volstrekt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Want josti's zijn er overal maar dit lokt voornamelijk weer de eeuwenoude "Amerika' reactie uit.
Dit is gewoon de Johan Vleminx van de VS.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Pietepietje het volgende:
Die man is gewoon de hele dag een beetje aan het spelen
Of was het nu Bjorn Vlemmickx?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is gewoon de Johan Vleminx van de VS.
Nope, dit is de laatste aflevering...quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Komt er volgende week geen aflevering meer?
Volgende week zijn de verkiezingen al geweest.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dan zijn de verkiezingen geweest hč. Helaas.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
categorie prima wegkijk tv als je er toevallig langs zapt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef AttunPalalin het volgende:
Goede vriend Maarten zorgt altijd wel voor kijkplezier, maar ik vind het toch magertjes uiteindelijk.
Was wel kijkbaar, maar daar blijft het dan weer bij.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:01 schreef Jovatov het volgende:
Leuke serie, heb niet alles gezien, maar heb wel gelachen.
106 kilo vind ik aardig wat.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:02 schreef AttunPalalin het volgende:
Goede vriend Maarten zorgt altijd wel voor kijkplezier, maar ik vind het toch magertjes uiteindelijk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Het waren 4 leuke ontspannende en humoristische uitzendingen die gelijktijdig een aardig inkijkje gaven op de manier van leven en denken van dat rare land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |