Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programma
Maar het is ook zo..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook ongeveer de boodschap van het hele programma
Precies. Want josti's zijn er overal maar dit lokt voornamelijk weer de eeuwenoude "Amerikaquote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.
Inderdaad, want het is een geweldig land. Je moet alleen door die bullshit heenkijken.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het is idd een beetje aapjes kijken. Wat ik op zich best jammer vind.
Ja ik vind het wel jammer dat ze bijvoorbeeld niet veel meer ingegaan zijn op het feit waarom zoveel mensen Republikein stemmen, voor de meeste van ons volstrekt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies. Want josti's zijn er overal maar dit lokt voornamelijk weer de eeuwenoude "Amerika' reactie uit.
Dit is gewoon de Johan Vleminx van de VS.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Pietepietje het volgende:
Die man is gewoon de hele dag een beetje aan het spelen
Of was het nu Bjorn Vlemmickx?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is gewoon de Johan Vleminx van de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |