De eerste bailouts, voor onder andere de auto industrie, kwamen al in het laatste jaar van Bush.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja hij was ook al Bush dankbaar, terwijl ik me zo niet kan herinneren wat die aan autoindustrie bailouts heeft gedaan.
Je bed staat onder de tafel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Ik keek in bed. Maar lig nog onder de tafel
Ben Vanvelzen nietquote:
Oh, je dacht dat het echt een serieus programma was? En je kende Van Rossem nog niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef blek het volgende:
Ik heb een stuk gezien maar wat een onnozel oppervlakkig programma. En wat een egotrip van die man, eigenlijk niet serieus te nemen.
Weg jij!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef blek het volgende:
Ik heb een stuk gezien maar wat een onnozel oppervlakkig programma. En wat een egotrip van die man, eigenlijk niet serieus te nemen.
Hij wil toch echt president van Amerika worden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je dacht dat het echt een serieus programma was? En je kende Van Rossem nog niet?
Zo laat ie het wel overkomen\.......quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij wil toch echt president van Amerika worden?
Tuurlijk, nu eerst nog zorgen dat Nederland een State van Amerika wordtquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij wil toch echt president van Amerika worden?
Er is pas 1 aflevering. De 2e die er staat is de herhaling vd 1e en dus niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:52 schreef Hiya het volgende:
Jammer dat de twee uitzending niet online te bekijken is. Misschien komt 'ie nog wel online.
Ah! Waarom die ze die er dan bij zetten is mij een raadsel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is pas 1 aflevering. De 2e die er staat is de herhaling vd 1e en dus niet beschikbaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
Ik zag zo'n fotosjop volgens mij van hem in pak.
Aan de ene kant staat het hem 100x beter, aan de andere kant totaal niet.
Vreemd hoor als je dat hebt.
Is een camper, niet ongewoon daar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat die Amerikanen denken als ze die bus voorbij zien komen.
Wtfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat die Amerikanen denken als ze die bus voorbij zien komen.
Kijken niet op van een leipo meer of minder. Die hebben ze daar genoeg in het wild.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ja OK camper, Winnebago, whateverquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een camper, niet ongewoon daar.
Ja wel met deze plaatjes erop natuurlijk.
5000 ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft van rossem nu veel voorkeurstemmen gehaald met de 2e kamer verkiezingen?
5929quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft van rossem nu veel voorkeurstemmen gehaald met de 2e kamer verkiezingen?
Niet ieder persoon met lang haar is een vrouw hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eerst: dat is een vrouwEen lelijke, dat wel.
behoorlijk.quote:
Springrolls.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Zullen ze daar ook loempia's verkopen, met hete saus ?
schitterend jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Die nep Chinees denkt dat v. Rossem het nog meent ook !
Viel ook nog wel mee: als je het alleen met een lelijke stagiaire kunt doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Clinton maakte wel makkelijk contact jaVooral met de dames.
Smoking hot girlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Clinton maakte wel makkelijk contact jaVooral met de dames.
Zal vast niet de enige geweest zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Viel ook nog wel mee: als je het alleen met een lelijke stagiaire kunt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |