De eerste bailouts, voor onder andere de auto industrie, kwamen al in het laatste jaar van Bush.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja hij was ook al Bush dankbaar, terwijl ik me zo niet kan herinneren wat die aan autoindustrie bailouts heeft gedaan.
Je bed staat onder de tafel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Ik keek in bed. Maar lig nog onder de tafel
Ben Vanvelzen nietquote:
Oh, je dacht dat het echt een serieus programma was? En je kende Van Rossem nog niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef blek het volgende:
Ik heb een stuk gezien maar wat een onnozel oppervlakkig programma. En wat een egotrip van die man, eigenlijk niet serieus te nemen.
Weg jij!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:11 schreef blek het volgende:
Ik heb een stuk gezien maar wat een onnozel oppervlakkig programma. En wat een egotrip van die man, eigenlijk niet serieus te nemen.
Hij wil toch echt president van Amerika worden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je dacht dat het echt een serieus programma was? En je kende Van Rossem nog niet?
Zo laat ie het wel overkomen\.......quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij wil toch echt president van Amerika worden?
Tuurlijk, nu eerst nog zorgen dat Nederland een State van Amerika wordtquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij wil toch echt president van Amerika worden?
Er is pas 1 aflevering. De 2e die er staat is de herhaling vd 1e en dus niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:52 schreef Hiya het volgende:
Jammer dat de twee uitzending niet online te bekijken is. Misschien komt 'ie nog wel online.
Ah! Waarom die ze die er dan bij zetten is mij een raadsel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is pas 1 aflevering. De 2e die er staat is de herhaling vd 1e en dus niet beschikbaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
Ik zag zo'n fotosjop volgens mij van hem in pak.
Aan de ene kant staat het hem 100x beter, aan de andere kant totaal niet.
Vreemd hoor als je dat hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |