Nee? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die hebben ze dan ook niet in de VS
Ik heb ze niet gezien iig, net als rotondes, alleen maar oneindig veel stoplichten.quote:
Je mag wel door rood als je de hoek om moet en het kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien iig, net als rotondes, alleen maar oneindig veel stoplichten.
Wilde het ook posten maar wist niet of ik het goed had gezien. Eerste keer een vage glimlach op TV van Maarten !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik zag 'm heel even lichtjes glimlachen, jullie ook?
Bij VI Oranje heeft hij ook ooit 's zijn mondhoeken omhoog gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wilde het ook posten maar wist niet of ik het goed had gezien. Eerste keer een vage glimlach op TV van Maarten !
Tsja, het kan ook niet echt dieper gaan in een half uurtje...dit programma had wel een uur verdient...zeker gezien we maar 4 afleveringen gaan krijgen geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hilarisch programma wel jammer dat er 0 diepgang is.
Beste moment vond ik dat hij een shot deed en erbij zei dat het debiel was maar dat het moest van de EO.
quote:
Lichte lunchquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Maar wat een volk die Amerikanen.
Die enorme maaltijden ook, gatverdamme.
hij heeft al eens vaker programma's gemaakt voor de EOquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Overigens opmerkelijk dat v. Rossem in zee gaat met de EO (en andersom ook natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |