Wilde het ook posten maar wist niet of ik het goed had gezien. Eerste keer een vage glimlach op TV van Maarten !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
Ik zag 'm heel even lichtjes glimlachen, jullie ook?
Bij VI Oranje heeft hij ook ooit 's zijn mondhoeken omhoog gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wilde het ook posten maar wist niet of ik het goed had gezien. Eerste keer een vage glimlach op TV van Maarten !
Tsja, het kan ook niet echt dieper gaan in een half uurtje...dit programma had wel een uur verdient...zeker gezien we maar 4 afleveringen gaan krijgen geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hilarisch programma wel jammer dat er 0 diepgang is.
Beste moment vond ik dat hij een shot deed en erbij zei dat het debiel was maar dat het moest van de EO.
quote:
Lichte lunchquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Maar wat een volk die Amerikanen.
Die enorme maaltijden ook, gatverdamme.
hij heeft al eens vaker programma's gemaakt voor de EOquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Overigens opmerkelijk dat v. Rossem in zee gaat met de EO (en andersom ook natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |