Twitter van de Molquote:Ongeluk tijdens opnames Wie is de Mol?
Tijdens de opnames van het dertiende seizoen van het Avro-programma Wie is de Mol? heeft een kandidaat een ongeluk gehad tijdens een opdracht. Janine Abbring, één van de tien kandidaten, sprong tijdens een opdracht in het water, kwam verkeerd terecht en verbrijzelde daarbij een rugwervel.
Ze is ter plekke door medici behandeld en vervolgens overgebracht naar een plaatselijke ziekenhuis. Op dit moment is ze in afwachting van een operatie. Haar familie is inmiddels bij haar in het ziekenhuis. Dat heeft de Avro vandaag bekendgemaakt. Janine is vooral bekend als Jakhals bij De Wereld Draait Door en sinds 2011 presenteert ze Vroege Vogels.
Het nieuwe seizoen begint hoogstwaarschijnlijk 3 januari 2013. De overige deelnemers worden waarschijnlijk in het najaar bekendgemaakt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Oh kut, ik opende ook net een nieuw deel
Nee, maar ik twijfelde. En toen dacht ik och, als er wel een nieuw deel wordt geopend kan dat toch maar 1x.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef ejiraM het volgende:
Zo lang duurde het toch niet?![]()
Anyway, heb de OP maar meteen aangepast, met tot nu toe bekende kandidatenCarolien Borgers is iig nog niet op de facebook met een foto toegevoegd, maar die leek me ook wel redelijk duidelijk
![]()
Ik hoop wel echt op Kees Tol nog
Haha dan is het goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar ik twijfelde. En toen dacht ik och, als er wel een nieuw deel wordt geopend kan dat toch maar 1x.
Dus niet
Nja, ik denk inderdaad dat hij altijd een beetje het lulletje rozenwater is bij De zomer voorbij. Hij wordt indd niet serieus genomen door die gasten, maar denk op zich dat hij an sich best prima is hoor. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom hij mee mag, want hij doet behalve op vakantie gaan met tout Volendam eigenlijk toch helemaal niets?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Sorry, maar ik denk dat Kees Tol iets te dom is voor WIDM. Leuke gast hoor, maar volgens mij kiezen de programmamakers wel altijd mensen uit met enige intelligentie. Waren ze tot nu toe bijna allemaal wel, (naja, misschien Dio niet)
edit: dom is misschien het verkeerde woord, maar in ieder geval niet serieus genoeg ofzo.
Die kwam ook als een verrassingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, en Zarayda heb ik ook gemist omdat ik de tv uitgezet had
Okee volgens mij is Zarayda ooit een man geweesttwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 01:35:01Om 6:00 uur meld ik me weer met een nieuwe kandidaat én het antwoord op een prangende vraag van velen. Tip: pak de Moltrein. #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef ejiraM het volgende:
Okee volgens mij is Zarayda ooit een man geweesttwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 01:35:01Om 6:00 uur meld ik me weer met een nieuwe kandidaat én het antwoord op een prangende vraag van velen. Tip: pak de Moltrein. #widm reageer retweet
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 06:00:03Onder de tram, tussen de oren, niet uit het raam, wel in de Mol, vanaf 3/1/13. #widm reageer retweet
Die worden verdacht gemaakt en komen verquote:Op donderdag 18 oktober 2012 06:07 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd of er naast Paulien ook nog andere mensen komen die ik wel ken.
Verder geen idee dus hoe leuk die kandidaten zijn, al krijg ik bij die foto van Zadinges het gevoel dat ze irritant is. En de irritante kandidaten zitten er vaak lang in.
Dit jaar echt super leuke kandidaten tot nu toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 06:09 schreef jcdragon het volgende:
Joep van Deudekomtwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 06:00:03Onder de tram, tussen de oren, niet uit het raam, wel in de Mol, vanaf 3/1/13. #widm reageer retweet
WIE IS DE MOL KUT!!11quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:32 schreef Yesse het volgende:
TIM HAARS
![]()
[ afbeelding ]
(Tof eastbound and down t-shirt)
Seizoen is nu al top
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:51 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Carolien Borgers ook bevestigd
Echt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar dat vond ik ook van Soundos 2 jaar terug en die ben ik echt gaan waarderen.
Vond je Miljuschka ook een dom wicht ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziet er goed uit zo!
Ben benieuwd naar Zarayda, vind het een dom wicht. Maar dat vond ik ook van Soundos 2 jaar terug en die ben ik echt gaan waarderen.
Jesus man, dat is 5 jaar terugquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vond je Miljuschka ook een dom wicht ?
Ik erger me vooral aan mensen die het woord "irriteren" verkeerd gebruiken. Helaas is dat tegenwoordig nagenoeg iedereen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:16 schreef TheFastOne het volgende:
Alleen door die foto irriteer ik me nu al aan die Pauline
Ja dat mag onderhand wel dat WIDM de ring wint.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
3 januari dus.![]()
En ik hoop zo dat WIDM wint morgen.
Ja iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat kunnen jullie zeuren over mensen die je nauwelijks kent zegt.Irritant dit, dom wicht dat. Ik vind het tot nu toe echt een leuke groep
Hoe weet je nou hoeveel iemand van een ander weet. Ik ken Zarayda al vanaf dat ze bij Lijn 5 werkte. Het is gewoon een naar mens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat kunnen jullie zeuren over mensen die je nauwelijks kent zegt.Irritant dit, dom wicht dat. Ik vind het tot nu toe echt een leuke groep
Jezus wat kun jij mensen de hemel in prijzen die je nauwelijks kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken Paulien wel hoor en voor de rest heb ik geloof ik niemand de hemel ingeprezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jezus wat kun jij mensen de hemel in prijzen die je nauwelijks kent.
Dat kun je niet beoordelen op eerdere ervaringen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken Paulien wel hoor en voor de rest heb ik geloof ik niemand de hemel ingeprezen
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om bij voorbaat al te zeggen 'gatver, ik ga me vast aan die en die ergeren'.
Ach, kopieer alle reacties over elk persoon in een Word-bestand, print ze uit en ga ze dan vergelijken met de reacties van dezelfde personen aan het eind van de serie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken Paulien wel hoor en voor de rest heb ik geloof ik niemand de hemel ingeprezen
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om bij voorbaat al te zeggen 'gatver, ik ga me vast aan die en die ergeren'.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan mensen die het woord "irriteren" verkeerd gebruiken. Helaas is dat tegenwoordig nagenoeg iedereen.
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat mag onderhand wel dat WIDM de ring wint.
Daar doe je Ali B op volle toeren toch echt ff tekort mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
The Voice hoeft van mij niet omdat er toch ieder jaar van dezelfde talentenjachten zijn. En Ali B schaar ik in de categorie De Bauers.
Het is ook eerder een vooroordeel omdat ik het nooit gezien hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar doe je Ali B op volle toeren toch echt ff tekort mee.
Voor het afgelopen seizoen, maar uiteraard telt het verleden wel mee bij kijkers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Angelof9 het volgende:
Is die ring voor het programma in het algemeen of voor het afgelopen seizoen?
Want dat was echt bagger.
Was een geweldig seizoen inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:09 schreef Angelof9 het volgende:
Dat seizoen met Frédérique had moeten winnen.
Over een paar jaar begrijp je het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaan we hier serieus moeilijk om doen?
Carolien, iets meer dan 10 jaar geleden m'n klasgenoot VWO 4-5-6 en studiemaatjequote:
Nee, dat noemen we een vooroordeel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan toch prima een mening hebben over iemand die je nauwelijks kent
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
Tim en JoepDat lijken me nu écht supertoffe kandidaten.
Is het al 3 januari?
Zijn die verboden dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we een vooroordeel.
Nee hoor. Maar kom op, een hele pagina met afkrakerij van (grotendeels) users die een kandidaat helemaal niet kennen vind ik gewoon niet gezelligquote:
twitter:IkBenDeMol twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 14:20:08Straks om 16:20 uur is Art te gast bij ex-Molkandidaten Coen en Sander op #3fm. #widm #13-3113 reageer retweet
Ah, op die manierquote:
Alleen hierom al verdient Wie is de Mol? al jaren de Ring.quote:"De Mol, was een ongelooflijk avontuur, jezelf onder te dompelen in een spel vol vertrouwen en wantrouwen, van intriges, van oude en nieuwe vriendschappen; het was één groot feest. Maar vooral, drie weken lang weer kind zijn, ongestraft mogen liegen, jezelf verdacht maken, voortdurend klooien, heerlijk. Hoewel heerlijk... De spanning van de executies was bijna onverdraaglijk. Klooien, liegen, verdenkingen en dan winnen. Te winnen van de anderen; de Mol te ontmaskeren, dat was geweldig. Hoewel ik op vierduizend meter hoogte, na het fietsen, voor mijzelf al gewonnen had, mezelf overwonnen had. Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven... Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met nieuwe en oude vrienden".
Frédérique Huydtsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen hierom al verdient Wie is de Mol? al jaren de Ring.
Geweldig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Joah dat lijkt me wel duidelijk, Kees Tol is kandidaat nummer 9.
Heb het even teruggekeken op Uitzending gemist, maar ik hoor het hem niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Pieter Jan maakt nog even reclame tijdens Een Vandaag
Sloot af met 'en vergeet niet op Wie is de mol? te stemmen'.
Allerlaatste zinnetje, vlak voordat ie wegloopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het even teruggekeken op Uitzending gemist, maar ik hoor het hem niet zeggen hoor
Nope...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allerlaatste zinnetje, vlak voordat ie wegloopt.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297868quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kijk ik ook even.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Guanabana het volgende:
Ah, ik snap het al, net zag ik een andere aflevering blijkbaar, nu zie ik het inderdaad wel!
Ik ken ze geen van allen, alleen die schrijfster ken ik van naam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef DaMart het volgende:
Ieder jaar is de bekendmaking van de kandidaten weer een spannend moment. Hoeveel van die mensen ken ik? Vorig jaar dacht ik een dieptepunt te hebben bereikt met slechts 2, maar het kan nog beter... dit jaar ken ik alleen Paulien Cornelisse, dus er doen 9 voor mij volslagen onbekenden mee.
Ik heb de taalboeken van Paulien Cornelisse gelezen, dus daar ken ik haar van. En verder is het ook prima hoor. Dan wordt het dus inderdaad een seizoen met ON'ers voor mij en dan zie ik wel wat voor mensen het zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van allen, alleen die schrijfster ken ik van naam.
Vind het wel best zo, doe gewoon net of ze ON-ers zijn
Je moet natuurlijk maar net de programma's kijken waar die mensen in te zien zijn. En die mensen ontwijken blijkbaar de programma's die ik kijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Leven jullie onder een steen ofzo? Ik kijk ook niet zo veel tv, maar kom op, deze mensen zijn nog redelijk bekend.
Die hebben alleen gewonnen omdat er 3 miljoen man voor de tv zitten die elke keer worden gespamd om te stemmen.quote:
Ik leef blijkbaar in een land waar TvoH een beter programma word gevonden dan WIDM. En dan vraag je je af waarom ik nooit tv kijk? En roddelbladen lees ik ook niet, dus geen idee wie er tegenwoordig "bekend" is in Nederland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Leven jullie onder een steen ofzo? Ik kijk ook niet zo veel tv, maar kom op, deze mensen zijn nog redelijk bekend.
ik had ook op Ring3 gesmst idd een keer mocht datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef BobW het volgende:
1x Ring 3 smsen naar 9090
Je mag maar 1x stemmen per telefoonnummer.
Ewout ken ik juist van De Televizierring vorig jaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ewout Genemans hij produceerd fans van SBS6 . Werkt ook bij de Avro ! Leuk dat hij meedoet.
Volendammerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef ejiraM het volgende:
Zo, alle kandidaten in de OPWist echt niet wat voor beroep ik bij Kees moest noemen
![]()
Maaarrrrr met Kees en Daniel ben ik heul blij dit seizoen![]()
z'n vader is muziekschrijver van Piet Veerman, George Baker en BZN en nog meer, Kees speelde in de band van BZN, niet echt bekend, maar wel een aantal miljoenen rijker en verder opzich gewoon grappig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef ejiraM het volgende:
Zo, alle kandidaten in de OPWist echt niet wat voor beroep ik bij Kees moest noemen
![]()
producer (tv) en presentator (oa sterren top-20)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef ejiraM het volgende:
![]()
Met een fanbase van 3 miljoen verdien je ook zo'n prijs. Of je het programma nou leuk vind of niet, je kan niet ontkennen dat ze een mooie prestatie geleverd hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef themole het volgende:
[..]
Die hebben alleen gewonnen omdat er 3 miljoen man voor de tv zitten die elke keer worden gespamd om te stemmen.
Fanbase? De huisvrouwenclub en de tienersletjes. Kijken alleen naar TVOH.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een fanbase van 3 miljoen verdien je ook zo'n prijs. Of je het programma nou leuk vind of niet, je kan niet ontkennen dat ze een mooie prestatie geleverd hebben.
Yep, maar dat maakt wel een groot deel van de bevolking uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fanbase? De huisvrouwenclub en de tienersletjes. Kijken alleen naar TVOH.
Oh ik heb random iets uit zijn wiki gepiktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Werkt Tim Haars bij nickelodeon?
Hij werkt nu toch bij veronica.
Ik hoop hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou de volgorde van bekend maken nog wat betekenen? Dat de laatste twee de winnaar en de mol zijn?
Heb me inderdaad al af zitten vragen waarom nou juist Ewout en Kees de laatste twee waren. Niet echt de twee grootste namen ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou de volgorde van bekend maken nog wat betekenen? Dat de laatste twee de winnaar en de mol zijn?
Waren zij er dan? Zijn ook gewoon door filmpjes bekend gemaakt!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien had de rest geen zin om bij de Ring verkiezing te zijn?
twitter:schemer twitterde op maandag 10-12-2012 om 09:00:00Ik ga iets bijzonders doen voor Wie is de Mol...? 2013. Op de perspresentatie vandaag wordt er meer duidelijk. Hoi. reageer retweet
twitter:
quote:
twitter:schemer twitterde op maandag 10-12-2012 om 11:45:57Wat ik dus ga doen is de voor- en nabeschouwing presenteren. Dus een soort Sinterklaasjournaal, maar dan #widm . Vanuit een café in A'dam. reageer retweet
Idd ik ben jaloers.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
En dus een berg mensen die aflevering 1 al gezien hebben.
Nee ik heb afl 1 niet gezien! Ik kijk pas op 3 januari.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
En dus een berg mensen die aflevering 1 al gezien hebben.
Bedankt! Voor deze info.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik heb afl 1 niet gezien! Ik kijk pas op 3 januari.
wat klaag jij dan dat iedereen aflevering 1 hebben gezienquote:
Sinds wanneer is een berg mensen iedereen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
wat klaag jij dan dat iedereen aflevering 1 hebben gezienIs dat een probleem als iemand al gezien heeft. Graag gedaan !!!
Mooi verslagquote:Op woensdag 12 december 2012 09:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Evenement: WIDM Perspresentatie 2013
Die opnames worden niet meer dan een paar dagen voor de bekendmaking wordt uigezonden gemaakt. Zoveel gat daar niet voor betaald wordenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga al mijn geld bieden dat ik heb, en dan met de informatie die ik verkrijg ga ik weer voor geld doorvertellen wie de mol is, sowieso heb je dan winst. Waterdicht plan, toch weer henk, een waar genie.
En dan ook nog Zuid Afrikaquote:Op donderdag 27 december 2012 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Oh man, ik kan mijn zin in dit seizoen niet omschrijven.
Zoveel leuke kandidaten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zet zo wel even een prono in elkaar
Nice, ik ga er nog even over nadenken. Ik vind de eerste aflevering altijd het moeilijkst, dan heb je ze nog niet in actie gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
TV / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2013!
Klopt. Ik gok altijd de eerste aflevering gewoon watquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nice, ik ga er nog even over nadenken. Ik vind de eerste aflevering altijd het moeilijkst, dan heb je ze nog niet in actie gezien.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Yes! Doen! Toppertje!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Zal ik een topic voor de hints/theorieën aanmaken?
ik doe dit jaar niet mee. Ik ga natuurlijk wel kijken ! Direct naar Widm komt een 7 Delige documentaire Hollands Welvaren dat ga ik kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, kandidaat-icoontjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Nu even goed gaan nadenken, want ik wil mijn eerste plek wel prolongeren natuurlijk
Trouwens, zal ik voor het volgende topic weer kandidaat-icoontjes maken, net als vorig jaar?
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:37 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, kandidaat-icoontjes![]()
Met rode/groene duimafdrukken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door ChatGirl op 30-12-2012 00:05:13 ]Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de groene icoontjes doen het niet.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Hier doen ze het welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]![]()
Maar de groene icoontjes doen het niet.
Die zut uploaden naar www.imgur.com ik zie namelijk ook het grootste deel nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier doen ze het welCache ook al eens geleegd om te kijken of dat het was...
Meer mensen die de groene niet kunnen zien?
Dit is wat ik zie. Misschien in een andere browser en als je niet ingelogd bent in PB proberen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier doen ze het welCache ook al eens geleegd om te kijken of dat het was...
Meer mensen die de groene niet kunnen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ze even opnieuw geupload bij PB, zien jullie ze nu wel?
quote:
Eens, was een dieptepuntje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik mag lijden dat de mol dit naar nou eindelijk weer eens iets tofs uithaald.
Het was de afgelopen jaren toch erg erg matig.
Ik vond heel vorig jaar een dieptepunt eigenlijkquote:
Ja, dat bedoelde ik ook. Met Annemarie als stomste mol ooit.quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vond heel vorig jaar een dieptepunt eigenlijkook qua opdrachten en zo
Nou van Nico was ik ook geen fanquote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Met Annemarie als stomste mol ooit.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zet ze er meteen bij
Oh, wacht, dat kan na verloop van tijd natuurlijk helemaal niet meer
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
[speurmodus on]quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! op het spoor van De Mol 2013 - Inleiding
quote:Op maandag 31 december 2012 04:50 schreef klabbakus het volgende:
Ik word altijd zo ongemakkelijk van die onzekerheid die Paulien uitstraalt, eng mens
Zarayda, omg akelig wijf
de rest is wel cool, ken alleen heel die Daniel niet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:46 schreef Gert het volgende:
Ter info: er is een subforum voor WIDM binnen RLS gemaakt, waar je alle WIDM-topics op een rijtje vindt.
Vorig jaar was dat geen succes toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:46 schreef Gert het volgende:
Ter info: er is een subforum voor WIDM binnen RLS gemaakt, waar je alle WIDM-topics op een rijtje vindt.
Idd uiteindelijk zat alles vooralsnog in 4 topics.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat geen succes toch?
Vorig jaar was er geen WIDM subforum. Het enige wat dit subforum doet is: alle WIDM topics overzichtelijk bij elkaar zetten. Het dwingt verder nergens toe. Dus als mensen uiteindelijk weer in vier topics gaan posten, dan zij dat zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat geen succes toch?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:03 schreef franklop het volgende:
5 minuten langer uitzending dan vorig jaar, dus 50 minuten extra WIDM in totaal
Pics van jezelf?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:12 schreef demetria het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik irriteer me kapot aan pauliens hoofden dat zeg ik niet snel
hopelijk vliegt ze er snel uit
Dan ga je maar een ander programma kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:21 schreef demetria het volgende:
Anne marie is ook niet echt mooi nee, maar zij had nog wel een grappig hoofd vind ik. op elke foto die ik van paulien cornelisse google kijkt ze zo zuur of totaal niet blij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what is wrong with her
Oke en heb je daar ook bewijs voor?!quote:
Dat heb ik ook moet ik bekennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:12 schreef demetria het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik irriteer me kapot aan pauliens hoofden dat zeg ik niet snel
hopelijk vliegt ze er snel uit
8 juni was het ongeluk met Janine, en dat was volgens mij vrij aan het begin van de serie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand die weet wanneer de opnames zijn geweest? Ben benieuwd of de twitter accounts dan een aanwijzing kunnen leveren..
Ik meen Art vanmorgen op 538 te horen zeggen dat Janine er tijdens de eerste aflevering uitvalt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
8 juni was het ongeluk met Janine, en dat was volgens mij vrij aan het begin van de serie.
Dat klopt niet. Het is de derde of de vierde aflevering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik meen Art vanmorgen op 538 te horen zeggen dat Janine er tijdens de eerste aflevering uitvalt.
ah kan ook zijn dat hij dan 'in een van de eerste afleveringen' zei, maar het was voor 08:00, dus waarschijnlijk niet wakkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het is de derde of de vierde aflevering.
Dewatte? @Ikbendemol is de officiele toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Tania: haar twitter via de site van de Mol linkt naar het account van @IkBenDeMol. Haar eigen account twittert ze niet tussen 17 mei en 2 juli.
Jup, denk dat het komt omdat haar laatste tweet een RT van @IkBenDeMol was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dewatte? @Ikbendemol is de officiele toch?
Bij eentje maar omdat RT, bij de rest niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Janine: twittert tussen 1 juni en 21 juni niet (krijgt ongeluk en is niet de Mol)
Paulien: onbekend
Kees: twittert niet tussen 21 maart en 5 september.
Zarayda: twittert niet tussen 2 juni en 1 juli waarna ze zegt: "Je suis back."
Joep: twittert niet tussen 1 juni en 9 juni, daarna opnieuw radiostilte t/m 30 juni.
Tim: twittert niet tussen 29 mei en 19 juni, is daarna duidelijk weer terug in NL.
Daniel: twittert niet tussen 31 mei en 20 juni, daarna opnieuw stilte tot 29 juni waar hij duidelijk weer terug in NL is.
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Tania: haar twitter via de site van de Mol linkt naar het account van @IkBenDeMol. Haar eigen account twittert ze niet tussen 17 mei en 2 juli.
Ik geloof dat dat wel vaker is voorgekomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Is het trouwens voor het eerst dat de geboortejaren van de deelnemers erbij staan?
(http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/)
Als mijn berekeningen goed zijn (vluchtdatum + datum van ongeluk) zou het in aflevering 2 moeten gebeuren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het is de derde of de vierde aflevering.
RLS is een onlogische plek voor WIDM, waarom niet gewoon in TV?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:03 schreef Gert het volgende:
Verplaatst naar het RLS-forum, waar Wie Is De Mol gehost gaat worden.
Of Milouska!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb er echt zin in, ik hoop dat dit seizoen zeker beter is dan vorig seizoen (wat was dat een vreselijk seizoen zeg). Misschien wordt het net zo goed als 8 (Dennis als mol) of 11 (Patrick), die seizoenen blijven leuk om terug te kijken
Onzin, ze is gewoon een succesvol schrijfster die geregeld bij De Wereld Draait Door zit waar ze vaak genoeg blijk heeft gegeven van voldoende humor en scherpte te zijn voorzien. Ik snap niet dat mensen zulke vooroordelen kunnen hebben over iemand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Deze sjacherijn zal de Mol wel worden, typisch iets voor iemand met een carrière als gevlogen overal aan de weg timmeren, cabaret maken maar zelf niet lagge kenne en nog steeds zielig onbekend...
Die kan wel wat WIDEM-aandacht gebruiken...![]()
[ afbeelding ]
Meningen verschillen nou eenmaal, dat heeft niets met vooroordelen te maken....quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, ze is gewoon een succesvol schrijfster die geregeld bij De Wereld Draait Door zit waar ze vaak genoeg blijk heeft gegeven van voldoende humor en scherpte te zijn voorzien. Ik snap niet dat mensen zulke vooroordelen kunnen hebben over iemand.
Ja dat was wel grappig jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Of Milouska!
"Milouska, bericht van de mol; ga naar buiten!"Liz verwoorde het toen zo mooi; je bent een zoveel leuker mens nu ik weet dat je de mol was
![]()
Paulien is echt geweldig, ik verheug me echt al op haarquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, ze is gewoon een succesvol schrijfster die geregeld bij De Wereld Draait Door zit waar ze vaak genoeg blijk heeft gegeven van voldoende humor en scherpte te zijn voorzien. Ik snap niet dat mensen zulke vooroordelen kunnen hebben over iemand.
Seizoen 8 was fantastisch ja! Ik vind zelf seizoen 5 ook nog steeds geweldig (Yvon Jaspers als Mol en Marc-Marie Huijbregts als winnaar)!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb er echt zin in, ik hoop dat dit seizoen zeker beter is dan vorig seizoen (wat was dat een vreselijk seizoen zeg). Misschien wordt het net zo goed als 8 (Dennis als mol) of 11 (Patrick), die seizoenen blijven leuk om terug te kijken
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig jaMaar de opdrachten kunnen voor mij ook heel veel goedmaken of verpesten, en die vond ik in dat seizoen niet zo leuk. Wat dat betreft vond ik 7 (met Inge) en 10 (met Kim) ook erg leuk, ondanks niet geweldige mollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |