Je moet natuurlijk maar net de programma's kijken waar die mensen in te zien zijn. En die mensen ontwijken blijkbaar de programma's die ik kijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Leven jullie onder een steen ofzo? Ik kijk ook niet zo veel tv, maar kom op, deze mensen zijn nog redelijk bekend.
Die hebben alleen gewonnen omdat er 3 miljoen man voor de tv zitten die elke keer worden gespamd om te stemmen.quote:
Ik leef blijkbaar in een land waar TvoH een beter programma word gevonden dan WIDM. En dan vraag je je af waarom ik nooit tv kijk? En roddelbladen lees ik ook niet, dus geen idee wie er tegenwoordig "bekend" is in Nederland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Leven jullie onder een steen ofzo? Ik kijk ook niet zo veel tv, maar kom op, deze mensen zijn nog redelijk bekend.
ik had ook op Ring3 gesmst idd een keer mocht datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef BobW het volgende:
1x Ring 3 smsen naar 9090
Je mag maar 1x stemmen per telefoonnummer.
Ewout ken ik juist van De Televizierring vorig jaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ewout Genemans hij produceerd fans van SBS6 . Werkt ook bij de Avro ! Leuk dat hij meedoet.
Volendammerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef ejiraM het volgende:
Zo, alle kandidaten in de OPWist echt niet wat voor beroep ik bij Kees moest noemen
![]()
Maaarrrrr met Kees en Daniel ben ik heul blij dit seizoen![]()
z'n vader is muziekschrijver van Piet Veerman, George Baker en BZN en nog meer, Kees speelde in de band van BZN, niet echt bekend, maar wel een aantal miljoenen rijker en verder opzich gewoon grappig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef ejiraM het volgende:
Zo, alle kandidaten in de OPWist echt niet wat voor beroep ik bij Kees moest noemen
![]()
producer (tv) en presentator (oa sterren top-20)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef ejiraM het volgende:
![]()
Met een fanbase van 3 miljoen verdien je ook zo'n prijs. Of je het programma nou leuk vind of niet, je kan niet ontkennen dat ze een mooie prestatie geleverd hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef themole het volgende:
[..]
Die hebben alleen gewonnen omdat er 3 miljoen man voor de tv zitten die elke keer worden gespamd om te stemmen.
Fanbase? De huisvrouwenclub en de tienersletjes. Kijken alleen naar TVOH.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een fanbase van 3 miljoen verdien je ook zo'n prijs. Of je het programma nou leuk vind of niet, je kan niet ontkennen dat ze een mooie prestatie geleverd hebben.
Yep, maar dat maakt wel een groot deel van de bevolking uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fanbase? De huisvrouwenclub en de tienersletjes. Kijken alleen naar TVOH.
Oh ik heb random iets uit zijn wiki gepiktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Werkt Tim Haars bij nickelodeon?
Hij werkt nu toch bij veronica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |