Twitter van de Molquote:Ongeluk tijdens opnames Wie is de Mol?
Tijdens de opnames van het dertiende seizoen van het Avro-programma Wie is de Mol? heeft een kandidaat een ongeluk gehad tijdens een opdracht. Janine Abbring, één van de tien kandidaten, sprong tijdens een opdracht in het water, kwam verkeerd terecht en verbrijzelde daarbij een rugwervel.
Ze is ter plekke door medici behandeld en vervolgens overgebracht naar een plaatselijke ziekenhuis. Op dit moment is ze in afwachting van een operatie. Haar familie is inmiddels bij haar in het ziekenhuis. Dat heeft de Avro vandaag bekendgemaakt. Janine is vooral bekend als Jakhals bij De Wereld Draait Door en sinds 2011 presenteert ze Vroege Vogels.
Het nieuwe seizoen begint hoogstwaarschijnlijk 3 januari 2013. De overige deelnemers worden waarschijnlijk in het najaar bekendgemaakt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:18 schreef Guanabana het volgende:
Oh kut, ik opende ook net een nieuw deel
Nee, maar ik twijfelde. En toen dacht ik och, als er wel een nieuw deel wordt geopend kan dat toch maar 1x.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef ejiraM het volgende:
Zo lang duurde het toch niet?![]()
Anyway, heb de OP maar meteen aangepast, met tot nu toe bekende kandidatenCarolien Borgers is iig nog niet op de facebook met een foto toegevoegd, maar die leek me ook wel redelijk duidelijk
![]()
Ik hoop wel echt op Kees Tol nog
Haha dan is het goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar ik twijfelde. En toen dacht ik och, als er wel een nieuw deel wordt geopend kan dat toch maar 1x.
Dus niet
Nja, ik denk inderdaad dat hij altijd een beetje het lulletje rozenwater is bij De zomer voorbij. Hij wordt indd niet serieus genomen door die gasten, maar denk op zich dat hij an sich best prima is hoor. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom hij mee mag, want hij doet behalve op vakantie gaan met tout Volendam eigenlijk toch helemaal niets?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Sorry, maar ik denk dat Kees Tol iets te dom is voor WIDM. Leuke gast hoor, maar volgens mij kiezen de programmamakers wel altijd mensen uit met enige intelligentie. Waren ze tot nu toe bijna allemaal wel, (naja, misschien Dio niet)
edit: dom is misschien het verkeerde woord, maar in ieder geval niet serieus genoeg ofzo.
Die kwam ook als een verrassingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, en Zarayda heb ik ook gemist omdat ik de tv uitgezet had
Okee volgens mij is Zarayda ooit een man geweesttwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 01:35:01Om 6:00 uur meld ik me weer met een nieuwe kandidaat én het antwoord op een prangende vraag van velen. Tip: pak de Moltrein. #widm reageer retweet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef ejiraM het volgende:
Okee volgens mij is Zarayda ooit een man geweesttwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 01:35:01Om 6:00 uur meld ik me weer met een nieuwe kandidaat én het antwoord op een prangende vraag van velen. Tip: pak de Moltrein. #widm reageer retweet
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 06:00:03Onder de tram, tussen de oren, niet uit het raam, wel in de Mol, vanaf 3/1/13. #widm reageer retweet
Die worden verdacht gemaakt en komen verquote:Op donderdag 18 oktober 2012 06:07 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd of er naast Paulien ook nog andere mensen komen die ik wel ken.
Verder geen idee dus hoe leuk die kandidaten zijn, al krijg ik bij die foto van Zadinges het gevoel dat ze irritant is. En de irritante kandidaten zitten er vaak lang in.
Dit jaar echt super leuke kandidaten tot nu toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 06:09 schreef jcdragon het volgende:
Joep van Deudekomtwitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 18-10-2012 om 06:00:03Onder de tram, tussen de oren, niet uit het raam, wel in de Mol, vanaf 3/1/13. #widm reageer retweet
WIE IS DE MOL KUT!!11quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:32 schreef Yesse het volgende:
TIM HAARS
![]()
[ afbeelding ]
(Tof eastbound and down t-shirt)
Seizoen is nu al top
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:51 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Carolien Borgers ook bevestigd
Echt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar dat vond ik ook van Soundos 2 jaar terug en die ben ik echt gaan waarderen.
Vond je Miljuschka ook een dom wicht ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziet er goed uit zo!
Ben benieuwd naar Zarayda, vind het een dom wicht. Maar dat vond ik ook van Soundos 2 jaar terug en die ben ik echt gaan waarderen.
Jesus man, dat is 5 jaar terugquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vond je Miljuschka ook een dom wicht ?
Ik erger me vooral aan mensen die het woord "irriteren" verkeerd gebruiken. Helaas is dat tegenwoordig nagenoeg iedereen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:16 schreef TheFastOne het volgende:
Alleen door die foto irriteer ik me nu al aan die Pauline
Ja dat mag onderhand wel dat WIDM de ring wint.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
3 januari dus.![]()
En ik hoop zo dat WIDM wint morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |