WIE IS DE MOL KUT!!11quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:32 schreef Yesse het volgende:
TIM HAARS
![]()
[ afbeelding ]
(Tof eastbound and down t-shirt)
Seizoen is nu al top
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:51 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Carolien Borgers ook bevestigd
Echt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar dat vond ik ook van Soundos 2 jaar terug en die ben ik echt gaan waarderen.
Vond je Miljuschka ook een dom wicht ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ziet er goed uit zo!
Ben benieuwd naar Zarayda, vind het een dom wicht. Maar dat vond ik ook van Soundos 2 jaar terug en die ben ik echt gaan waarderen.
Jesus man, dat is 5 jaar terugquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vond je Miljuschka ook een dom wicht ?
Ik erger me vooral aan mensen die het woord "irriteren" verkeerd gebruiken. Helaas is dat tegenwoordig nagenoeg iedereen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:16 schreef TheFastOne het volgende:
Alleen door die foto irriteer ik me nu al aan die Pauline
Ja dat mag onderhand wel dat WIDM de ring wint.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
3 januari dus.![]()
En ik hoop zo dat WIDM wint morgen.
Ja iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat kunnen jullie zeuren over mensen die je nauwelijks kent zegt.Irritant dit, dom wicht dat. Ik vind het tot nu toe echt een leuke groep
Hoe weet je nou hoeveel iemand van een ander weet. Ik ken Zarayda al vanaf dat ze bij Lijn 5 werkte. Het is gewoon een naar mens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat kunnen jullie zeuren over mensen die je nauwelijks kent zegt.Irritant dit, dom wicht dat. Ik vind het tot nu toe echt een leuke groep
Jezus wat kun jij mensen de hemel in prijzen die je nauwelijks kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken Paulien wel hoor en voor de rest heb ik geloof ik niemand de hemel ingeprezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jezus wat kun jij mensen de hemel in prijzen die je nauwelijks kent.
Dat kun je niet beoordelen op eerdere ervaringen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken Paulien wel hoor en voor de rest heb ik geloof ik niemand de hemel ingeprezen
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om bij voorbaat al te zeggen 'gatver, ik ga me vast aan die en die ergeren'.
Ach, kopieer alle reacties over elk persoon in een Word-bestand, print ze uit en ga ze dan vergelijken met de reacties van dezelfde personen aan het eind van de serie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken Paulien wel hoor en voor de rest heb ik geloof ik niemand de hemel ingeprezen
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om bij voorbaat al te zeggen 'gatver, ik ga me vast aan die en die ergeren'.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan mensen die het woord "irriteren" verkeerd gebruiken. Helaas is dat tegenwoordig nagenoeg iedereen.
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat mag onderhand wel dat WIDM de ring wint.
Daar doe je Ali B op volle toeren toch echt ff tekort mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
The Voice hoeft van mij niet omdat er toch ieder jaar van dezelfde talentenjachten zijn. En Ali B schaar ik in de categorie De Bauers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |