Geweldig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Joah dat lijkt me wel duidelijk, Kees Tol is kandidaat nummer 9.
Heb het even teruggekeken op Uitzending gemist, maar ik hoor het hem niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Pieter Jan maakt nog even reclame tijdens Een Vandaag
Sloot af met 'en vergeet niet op Wie is de mol? te stemmen'.
Allerlaatste zinnetje, vlak voordat ie wegloopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het even teruggekeken op Uitzending gemist, maar ik hoor het hem niet zeggen hoor
Nope...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allerlaatste zinnetje, vlak voordat ie wegloopt.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297868quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kijk ik ook even.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Guanabana het volgende:
Ah, ik snap het al, net zag ik een andere aflevering blijkbaar, nu zie ik het inderdaad wel!
Ik ken ze geen van allen, alleen die schrijfster ken ik van naam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef DaMart het volgende:
Ieder jaar is de bekendmaking van de kandidaten weer een spannend moment. Hoeveel van die mensen ken ik? Vorig jaar dacht ik een dieptepunt te hebben bereikt met slechts 2, maar het kan nog beter... dit jaar ken ik alleen Paulien Cornelisse, dus er doen 9 voor mij volslagen onbekenden mee.
Ik heb de taalboeken van Paulien Cornelisse gelezen, dus daar ken ik haar van. En verder is het ook prima hoor. Dan wordt het dus inderdaad een seizoen met ON'ers voor mij en dan zie ik wel wat voor mensen het zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van allen, alleen die schrijfster ken ik van naam.
Vind het wel best zo, doe gewoon net of ze ON-ers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |