Vorig jaar was dat geen succes toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:46 schreef Gert het volgende:
Ter info: er is een subforum voor WIDM binnen RLS gemaakt, waar je alle WIDM-topics op een rijtje vindt.
Idd uiteindelijk zat alles vooralsnog in 4 topics.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat geen succes toch?
Vorig jaar was er geen WIDM subforum. Het enige wat dit subforum doet is: alle WIDM topics overzichtelijk bij elkaar zetten. Het dwingt verder nergens toe. Dus als mensen uiteindelijk weer in vier topics gaan posten, dan zij dat zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat geen succes toch?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:03 schreef franklop het volgende:
5 minuten langer uitzending dan vorig jaar, dus 50 minuten extra WIDM in totaal
Pics van jezelf?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:12 schreef demetria het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik irriteer me kapot aan pauliens hoofden dat zeg ik niet snel
hopelijk vliegt ze er snel uit
Dan ga je maar een ander programma kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:21 schreef demetria het volgende:
Anne marie is ook niet echt mooi nee, maar zij had nog wel een grappig hoofd vind ik. op elke foto die ik van paulien cornelisse google kijkt ze zo zuur of totaal niet blij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what is wrong with her
Oke en heb je daar ook bewijs voor?!quote:
Dat heb ik ook moet ik bekennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:12 schreef demetria het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik irriteer me kapot aan pauliens hoofden dat zeg ik niet snel
hopelijk vliegt ze er snel uit
8 juni was het ongeluk met Janine, en dat was volgens mij vrij aan het begin van de serie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand die weet wanneer de opnames zijn geweest? Ben benieuwd of de twitter accounts dan een aanwijzing kunnen leveren..
Ik meen Art vanmorgen op 538 te horen zeggen dat Janine er tijdens de eerste aflevering uitvalt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
8 juni was het ongeluk met Janine, en dat was volgens mij vrij aan het begin van de serie.
Dat klopt niet. Het is de derde of de vierde aflevering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik meen Art vanmorgen op 538 te horen zeggen dat Janine er tijdens de eerste aflevering uitvalt.
ah kan ook zijn dat hij dan 'in een van de eerste afleveringen' zei, maar het was voor 08:00, dus waarschijnlijk niet wakkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het is de derde of de vierde aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |