Wat was het niveau toen jij studeerde?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel slechte vragen. Ik vraag me af wat voor niveau de uni tegenwoordig nog is.
Dank voor het openen van dit fraaie topic, ik had niet door dat ik de laspost had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat was het niveau toen jij studeerde?
Nee, ik neem het je niet kwalijk dat je snel je kuierlatten nam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank voor het openen van dit fraaie topic, ik had niet door dat ik de laspost had.
Het niveau was toen een stuk hoger volgens mij.
Je doelt op die laatste vraag van die jongen die strafrecht krijgt van de advocaat van Holleeder?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, serieus, ik viel helemaal van mijn stoel toen de dandy met baardje en dikke modieuze bril door Holleeder knap voor lul werd gezet.
Je vraagt je dan af wat voor niveau we dan hebben.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh, je hebt het nu over die kansloze generatie van nu, dat alleen maar met mobieltjes, iPads etc op groeit? Die direct als ze wakker worden of net in de trein zitten, meteen met hun graftakken de Iphone uit de broek haalt en de hele treinreis kansloos met zo'n ding zitten te spelen.
Die nog niet eens weten wat een theemuts is of andere dingen van vroeger.
Die gast was veel te warrig. Zijn vraag was helemaal niet duidelijk. Hij wilde iets zeggen wat hij niet over kon brengen. Terecht dat hij afgezeken werd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Je doelt op die laatste vraag van die jongen die strafrecht krijgt van de advocaat van Holleeder?
Een zeer terechte vraag van die student maar waarop hij geen antwoord kreeg. Die bedoel je?
Ik vond de vraag nogal duidelijk. Maar jij doet misschien dezelfde moeilijke studie als EchtGaaf. Zo'n studie die niet genoemd kan worden vanwege priveredenen, aldus EchtGaaf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die gast was veel te warrig. Zijn vraag was helemaal niet duidelijk. Hij wilde iets zeggen wat hij niet over kon brengen. Terecht dat hij afgezeken werd.
Mag jij even herhalen wat die gast hem gevraagd heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond de vraag nogal duidelijk. Maar jij doet misschien dezelfde moeilijke studie als EchtGaaf. Zo'n studie die niet genoemd kan worden vanwege priveredenen, aldus EchtGaaf.
Over warrig gesproken. Hahahaha.
Hij deed me trouwens denken aan djurmaine...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Even in de schijnwerpers staan met zijn hipsterbrilletje.
Als je het niet meteen begrijpt, het staat op uitzendinggemist.nl.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag jij even herhalen wat die gast hem gevraagd heeft.
Juist, hij kwam met een warrig verhaal en wilde eigenlijk een statement maken en verpakte die als een onhandige vraag, waar hij niet helemaal uit kwam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je het niet meteen begrijpt, het staat op uitzendinggemist.nl.
Ziet u dit niet als een kans om uw menselijke kant te laten zien, uw goede kant om het publiek te bewerken waarvan grote delen u toch al verheerlijken.
Geen letterlijk citaat, bijna wel maar dit was zijn feitelijke vraag. Niks warrigs aan. Alleen stond deze vraag niet in het repetitieblad en daarom werd het ongemakkelijk. Maar dat ligt niet aan die jongen.
Ik vond het inderdaad opvallend dat ze deden alsof ze met hem geknikkerd hadden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef starla het volgende:
Hij zei als één van de weinigen wél 'u'
Echt waar joh? Plaatsvervangende schaamte zelfs. Toe maar. .Hoe zou jij zijn kritische vraag dan stellen? En had je die vraag eigenlijk wel willen stellen of zou je dan toch liever als dat blonde meisje met haar rode jurkje met de borstjes vrij lief glimlachen en kritiekloos zijn. De vraag van de jongen was wel duidelijk namelijk en ik ben maar een gemiddeld mens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, hij kwam met een warrig verhaal en wilde eigenlijk een statement maken en verpakte die als een onhandige vraag, waar hij niet helemaal uit kwam.
Ik voelde plaatsvervangende schaamte toen ik hem zag stumperen om zijn punt naar voren te brengen.
Stelletje brutale apen waren het. Hoop hele domme vragen en opmerkingen ook. Studenten vandaag de dag....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad opvallend dat ze deden alsof ze met hem geknikkerd hadden.
Zelfs Twan sprak hem aan met u.
Ja, ik heb me geschaamd voor de meeste studenten. Ik had in ieder geval niet de vragen gesteld die de meeste studenten gesteld hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Echt waar joh? Plaatsvervangende schaamte zelfs. Toe maar. .Hoe zou jij zijn kritische vraag dan stellen? En had je die vraag eigenlijk wel willen stellen of zou je dan toch liever als dat blonde meisje met haar rode jurkje met de borstjes vrij lief glimlachen en kritiekloos zijn. De vraag van de jongen was wel duidelijk namelijk en ik ben maar een gemiddeld mens.
Misschien heeft EchtGaaf toch nog gelijk ook, alleen weet hij dat niet...
Soms ben ik echt wel onder de indruk van zo'n student, maar nu even niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stelletje brutale apen waren het. Hoop hele domme vragen en opmerkingen ook. Studenten vandaag de dag....
Althans... veel.
Waarom schaam jij je voor de meeste studenten? Ben jij docente op de middelbare of geef je colleges op de uni? Antwoord graag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik heb me geschaamd voor de meeste studenten. Ik had in ieder geval niet de vragen gesteld die de meeste studenten gesteld hebben.
Je vraagt je toch af wat ze eigenlijk verwacht hadden van deze avond.
Maar goed, het zijn niet alleen de studenten die een irreëel beeld hebben van dat interview.
Ik snap haar wel. De vragen waren, van wat ik er van gezien heb, van bedroevend niveau. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom schaam jij je voor de meeste studenten? Ben jij docente op de middelbare of geef je colleges op de uni? Antwoord graag.
En wat ik nog het meest gek vind is dat je dan compleet voorbij gaat aan het feit dat alles gerepeteerd was op condities van Holleeder. Holleeder zelfs te vroeg van start ging en er eerst een filmpje moest worden afgedraaid he. Later ook bleek dat die vraag van die jongen die oh wonder oh, toeval de laatste vraag bleek te zijn. Geen antwoord van Holleeder uiteraard. Dat zag jij niet?
Wat verwacht je? Dat een student alles perfect doet? Lekker negatief wordt hier gedaan, ben benieuwd. Ik ga nu kijken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stelletje brutale apen waren het. Hoop hele domme vragen en opmerkingen ook. Studenten vandaag de dag....
Althans... veel.
Brutaal? Dit is juist een mogelijkheid om kritische vragen te kunnen stellen en iemand een beetje aan te vallen. Mogen ze van jou dan alleen simpele, beleefde vragen stellen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. De vragen waren, van wat ik er van gezien heb, van bedroevend niveau. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.
Wat een self made wijsneuzen zeg.
Wat zou jij in je meest intelligente bui vragen aan meneer Holleeder? Ik krijg steeds geen antwoord ook he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. De vragen waren, van wat ik er van gezien heb, van bedroevend niveau. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.
Dat ze iig vragen stellen die er toe doen. Daarnaast zou het fijn zijn als ze hun on verdiende arrogantie een beetje lieten vallen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Dat een student alles perfect doet? Lekker negatief wordt hier gedaan, ben benieuwd. Ik ga nu kijken.
Ik ben benieuwd naar hoe jij het ziet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Dat een student alles perfect doet? Lekker negatief wordt hier gedaan, ben benieuwd. Ik ga nu kijken.
Wat vond je precies okay?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef eriksd het volgende:
Het was gewoon oke. Zure zult allemaal weer hier.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, hij kwam met een warrig verhaal en wilde eigenlijk een statement maken en verpakte die als een onhandige vraag, waar hij niet helemaal uit kwam.
Ik voelde plaatsvervangende schaamte toen ik hem zag stumperen om zijn punt naar voren te brengen.
Was de Heineken ontvoering puur voor het geld, of was er ook een snak naar sensatie en spanning? Wat bezielt iemand om zo'n gevaarlijke en moeilijke missie te doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb nog niemand hier een nieuwe vraag zien formuleren.
Heb jij wel gekeken? Het ging om geld en makkelijk. Dat was het antwoord op de vraag van een van die "domme" studentjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:25 schreef Moos. het volgende:
[..]
Was de Heineken ontvoering puur voor het geld, of was er ook een snak naar sensatie en spanning? Wat bezielt iemand om zo'n gevaarlijke en moeilijke missie te doen?
'hoe had uw leven eruit gezien, als u niet dit pad was opgegaan?'quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan was hij psychologie gaan studeren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
'hoe had uw leven eruit gezien, als u niet dit pad was opgegaan?'
En dat is geen suffe vraag?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
'hoe had uw leven eruit gezien, als u niet dit pad was opgegaan?'
Dat ging hem pas interesseren na zijn huidige 'carrière'...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dan was hij psychologie gaan studeren.
Vooral moeilijk om te beantwoorden, lijkt mij. Enigszins confronterend ook. En goed, dat weet je als persoon niet. Je weet alleen hoe je zou willen dat het was gelopen.quote:
Het antwoordt op deze 'suffe' vraagt zou mij en velen anderen denk ik, toch best interesant zijn.quote:
Een nogal open vraag, waar hij best iets op had kunnen zeggen. Bijvoorbeeld wat hij als klein jongetje bijvoorbeeld van droomde. ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vooral moeilijk om te beantwoorden, lijkt mij. Enigszins confronterend ook. En goed, dat weet je als persoon niet. Je weet alleen hoe je zou willen dat het was gelopen.
Nee, dat heeft hij niet duidelijk gezegd. Hij heeft bij de vraag "Waarom Heineken?", wat overigens een goede vraag was, tussendoor gezegd "het ging immers om het geld". Maar ik kan me voorstellen als je een jonge knul bent, dat je opzoek bent naar avontuur en dat hij een afweging heeft gemaakt wat de gevolgen zijn. Als die vraag zou worden gesteld, zou er misschien een uitgebreider antwoord, over zichzelf, hierover worden gemaakt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken? Het ging om geld en makkelijk. Dat was het antwoord op de vraag van een van die "domme" studentjes.
Bezopen nu eens niet. Wat er oke was? Ik vond het vermakelijk. Kon hem goed bestuderen, zette aan tot nadenken en het was wat ik ervan verwachtte. Blijf erbij dat College Tour niet het geëigende format is, voor de rest: interessante televisie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef Staal het volgende:
Okay, een bezopen mod en een handjevol ongeletterden die zelf niet eens weten wat ze zouden moeten vragen aan meneer Holleeder anders dan: "mag ik met u op de foto?"
Trusten mensen..
Misschien wel (zoals elke voetballer een sigarenzaak zou hebben) maar dan wordt het persoonlijk, en dat was niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het antwoordt op deze 'suffe' vraagt zou mij en velen anderen denk ik, toch best interesant zijn.
' heeft de lange tijd in detentie u als mens veranderd? Zo ja, hoe?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij heeft zo nu en dan best iets persoonlijks gezegd, best kwetsbaar bijvoorbeeld die mishandelingen door zijn vader.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien wel (zoals elke voetballer een sigarenzaak zou hebben) maar dan wordt het persoonlijk, en dat was niet echt de bedoeling.
helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspringquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft zo nu en dan best iets persoonlijks gezegd, best kwetsbaar bijvoorbeeld die mishandelingen door zijn vader.
Ze konden bijvoorbeeld ook naar zijn kindertid kunnen vragen.
Of bijvoorbeeld de vraag der vragen: wat maakte hem tot een ontvoerder? Zoiets verzin je niet even in je eentje op een achternamiddag...
Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspringwordt er niet van te voren gevraagd welke vraag zou je willen stellen aan W Holleeder.
is ook in een andere setting gevraagd aan Holleeder, en zijn antwoord was, jong naief en de buurt waar je in opgroeit, en dan kan jezelf wel bedenken in welke tijdgeest en de vrienden die jij als je vrienden beschouwd, veel branie, plannen bedenken en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag die gesteld had moeten worden: wat maakt iemand tot een niets ontziende ontvoerder?
De vraag waarom hij die enorme risico's durfde aangaan...Of de ultieme vraag, overzag hij de mogelijke gevolgen wel toentertijd ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.
vond het onbeschoft, je hoort gewoon een ouder iemand en vooral als je hem niet kent met U aan te spreken, vond de meeste studenten dom over komen en maar schermen met ik krijg strafrecht van jou advocaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys"
Wat vind jij van al die brutale vlegeltjes in de zaal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat zou jij in je meest intelligente bui vragen aan meneer Holleeder? Ik krijg steeds geen antwoord ook he.
Het is een kruimeldief met de status van Al Caponequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een kruimeldief met de status van Al Capone
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is..
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel (quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.
zeker tenenkrommend. Mijn God wat een popiejopie volk. Wat een kneuzen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel () op nationale tv, jeweetz"
Tenenkrommend.
Inderdaad. Dat dit soort imbecielen überhaupt in het openbaar durft te spreken vind ik raar. Z'n half-mongoloïde gestotter staat nu voor eeuwig op beeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die gast was veel te warrig. Zijn vraag was helemaal niet duidelijk. Hij wilde iets zeggen wat hij niet over kon brengen. Terecht dat hij afgezeken werd.
Dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:26 schreef Specularium het volgende:
Was gewoon een prima College Tourtje.
Kutstudenten, hoop geknip en Twan, niks mis mee.
i knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel () op nationale tv, jeweetz"
Tenenkrommend.
Echt he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i knowZat ook al met plaatsvervangende schaamte af te wachten wat er nu weer uit die pubermuiltjes zou komen
Inderdaad behoorlijk triest, de meeste van die studenten stelden gewoon een vraag om stoer te doen, totaal niet uit interesse. Lekker popie jopie doen op TV maar als ze Holleeder tegen zouden komen face to face dan poepten ze hun broekje vol.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Ik ben 1 van diegenen die het belachelijk vinden dat dergelijk uitschot een platform krijgt, dus ik heb niet gekeken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had gedacht dat meer mensen zouden kijken. Maar de meesten kijken kennelijk het liefst naar de 999e variant van Idols
Of naar Jim Bakkum.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had gedacht dat meer mensen zouden kijken. Maar de meesten kijken kennelijk het liefst naar de 999e variant van Idols
En dus heb je automatisch naar The Voice gekeken. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:49 schreef Montagui het volgende:
Ik ben 1 van diegenen die het belachelijk vinden dat dergelijk uitschot een platform krijgt, dus ik heb niet gekeken.
Ik heb 'dus' ook naar de voice gekeken... en moet zeggen die laatste battle was ook echt fantastisch!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus heb je automatisch naar The Voice gekeken. Zo werkt dat.
Ik keek blijkbaar ook naar The Voice. Al leek het meer op een kleine Curb your Enthusiasm -marathon.
Tenenkrommend... Maar ze was ook blond geloof ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die chick met die vragen over de Heineken ontvoering en de brute behandeling van mijnheer Heineken, was zo lachwekkend...![]()
Waarom geen boxspring en geen lekkere warme trui? Als in een drie sterren hotel.![]()
En die Holleeder... "tja, drie sterren hotel had gekund, maar dan hadden we iedere keer zo'n last van de roomservice."
Dat ge-jij vond ik onbeschoft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tenenkrommend... Maar ze was ook blond geloof ik.
Die hipster-Turk was zo niet nog erger.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tenenkrommend... Maar ze was ook blond geloof ik.
Dat vond ik wel het dieptepunt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die hipster-Turk was zo niet nog erger.
Holleeder merkte terecht op: "Wat een gek" of iets in die strekking.
Ach ja, dat soort mannetjes komen zichzelf vaak hard tegen. De plaat voor hun kop is echter zo dik, dat ze er niets van leren en op dezelfde ongepast arrogante toer doorgaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vond ik wel het dieptepunt.
Het ging hem natuurlijk om 30 seconde beroemd te zijn.Mooi dat hij door Holleeder in de zeik werd gezet.
Het zijn de vmbo-ers van morgen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach ja, dat Soort mannetjes komen zichzelf vaak hard tegen. De plaat voor hun kop is echter zo dik, dat ze er niets van leren en op dezelfde ongepast arrogante toer doorgaan.
Ben je d'r nou nog?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:01 schreef nowkia het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat dit soort imbecielen überhaupt in het openbaar durft te spreken vind ik raar. Z'n half-mongoloïde gestotter staat nu voor eeuwig op beeld.
oh ja...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg Holleeder toen die hipster-Turk weer wat vroeg.
Op zich had-ie misschien een soort punt kunnen hebben, maar wat zat-ie ingewikkeld te doen en wat mij betreft had Holleeder gelijk met die snerende terechtwijzing.quote:
U is toch gewoon standaard voor iemand waarmee die je niet met voornaam aanspreekt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:37 schreef nowkia het volgende:
Ik vind niet dat Holleeder het per definitie verdient om met 'u' aangesproken te worden
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
U is toch gewoon standaard voor iemand waarmee die je niet met voornaam aanspreekt?
Ik zeg ook 'u' tegen kassa meisjes
Wellicht heeft het er ook mee te maken dat ik 2 keer zo oud ben als de meeste van die meisjes.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:10 schreef nowkia het volgende:
[..]
Wellicht heeft het er ook mee te maken dat ik 2 keer zo oud ben als de meeste van die meisjes.
verklaar u nader, geachte heer nowkiaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef nowkia het volgende:
[..]
royal sadness dan, met je opvoeding.
Het is niet onbeleefd om meisjes van 16 te tutoyeren, en zeker niet als je zelf in de 30 bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
verklaar u nader, geachte heer nowkia
anyway, het ging over Holleeder die toch echt geen meisje van 16 is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef nowkia het volgende:
[..]
Het is niet onbeleefd om meisjes van 16 te tutoyeren, en zeker niet als je zelf in de 30 bent.
Jij zegt toch zelf dat je kassameisjes vousvoyeert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
anyway, het ging over Holleeder die toch echt geen meisje van 16 is.
Gaat Willem H. dan ook zo met zijn kinderen om? Logisch dan dat ie daar niets over wilden zeggen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich had-ie misschien een soort punt kunnen hebben, maar wat zat-ie ingewikkeld te doen en wat mij betreft had Holleeder gelijk met die snerende terechtwijzing.
Je zei net dat je iedereen die je niet kent met 'u' aanspreekt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:26 schreef computergirl het volgende:
ik spreek mensen boven een bepaalde leeftijd in principe wel met u aan, dus ook Holleeder.
Of ik nu wel of niet respect heb voor zijn 'beroep'
Uiteraard is het nu ineens gezeur, omdat je niks terug weet te zeggen. Lame.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:32 schreef computergirl het volgende:
hou eens op met dat kinderachtige gezeur.
Scheldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:37 schreef computergirl het volgende:
zucht, kneus.
een baby spreek ik niet met u aan.
mensen die oud genoeg zijn om een baan te hebben meestal wel.
Iemand van 50+ altijd.
Ik ben 12 en heb een krantenwijk, spreek je me nu aan met uquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:37 schreef computergirl het volgende:
zucht, kneus.
een baby spreek ik niet met u aan.
mensen die oud genoeg zijn om een baan te hebben meestal wel.
Iemand van 50+ altijd.
Tegen je oma is het beleefd, tegen mensen boven de 50 zou ik het niet automatisch gebruiken. Daarmee creëer je ook een bepaalde afstand en stel je hem misschien wel op een soort voetstuk. Ik vind niet dat-ie dat verdient.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Tem het volgende:
Gewoon een beleefdheidsvorm. Maar dat is al lastig natuurlijk.
Tja, ligt ook een beetje aan de docenten aan de uni hoor, ik prefereer om ze met u aan te spreken , maar kreeg laatst een bericht van een docent dat 'je' toch beter was , omdat het dingen wat gemakkelijker zou maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Tem het volgende:
Gewoon een beleefdheidsvorm. Maar dat is al lastig natuurlijk.
Het heeft niks met status te maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tegen je oma is het beleefd, tegen mensen boven de 50 zou ik het niet automatisch gebruiken. Daarmee creëer je ook een bepaalde afstand en stel je hem misschien wel op een soort voetstuk. Ik vind niet dat-ie dat verdient.
Mee eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:20 schreef Tem het volgende:
Het is juist een uiterst geschikte formele vorm, daarmee plaats je niemand op een voetstuk maar hou je gewoon een gepaste neutrale afstand. Dat zou je zeker verwachten bij rechtenstudenten.
Ben je altijd zo zuur?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar herken je de ongeschikte kutwijven door.
Nee, want die zit dan met een andere identiteit in Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Apotheose het volgende:
zou die moordenaar van Pim Fortuyn, als ie straks es vrijkomt, ook bij College Tour vragen mogen beantwoorden van studentjes?
Had je een wiskundige verwacht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:11 schreef marcodej het volgende:
Terug gekeken. Wat een nietszeggende uitzending. Redelijk simpele figuur ook verder, die Holleeder.
Of het was geen commentaar, of een semi-grappige opmerking omdat ie niks met die vraag kon, of, als hij ergens normaal op in wilde gaan, een kort antwoord in algemeenheden waar de ontvanger weer niks mee kon.
Totaal niet boeiend.
Die kennen we al. Geen bijzonder figuur. Gewoon een 'gek'. Lopen er genoeg van rond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Apotheose het volgende:
zou die moordenaar van Pim Fortuyn, als ie straks es vrijkomt, ook bij College Tour vragen mogen beantwoorden van studentjes?
Als een dombo kwam die dus niet over. Ik vond hem juist helemaal niet zo simpel overkomen als mensen dachten. Daarnaast is het gewoon netjes om iemand met u aan te spreken en niet met jij. Die studenten in het publiek die dat toch deden hadden gewoon hard aangepakt moeten worden door Holleeder of door medestudenten. Vooral die bitch die dacht even tof te doen met haar 3-sterren hotel setting. Weet iemand of ze nu nog leeft?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi dat we in ieder geval nu weten dat het een dombo is, veel mensen hadden volgens mij een meesterbrein ofzo verwacht.
Criminelen willen over het algemeen snel, veel geld verdienen. Dat doen ze met behulp van intimidatie en geweld. Wanneer mensen denken dat het allemaal Vito Corleone's zijn heb je wel een heel erg romantisch beeld van dit soort gasten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi dat we in ieder geval nu weten dat het een dombo is, veel mensen hadden volgens mij een meesterbrein ofzo verwacht.
Ik denk dat je hem heel erg onderschat. Ik kreeg meer het idee dat het een zeer intiligente man is die heel goed weet wat hij doet en hoe hij mensen moet bespelen. En eerst alles goed door denkt voor hij over gaat tot zijn daden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vond hem eerlijk gezegd overkomen zoals ik hem vantevoren altijd in had geschat. Niet bepaald een licht, maar ook geen complete mongool.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als een dombo kwam die dus niet over. Ik vond hem juist helemaal niet zo simpel overkomen als mensen dachten. Daarnaast is het gewoon netjes om iemand met u aan te spreken en niet met jij. Die studenten in het publiek die dat toch deden hadden gewoon hard aangepakt moeten worden door Holleeder of door medestudenten. Vooral die bitch die dacht even tof te doen met haar 3-sterren hotel setting. Weet iemand of ze nu nog leeft?
Zoiets dus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd overkomen zoals ik hem vantevoren altijd in had geschat. Niet bepaald een licht, maar ook geen complete mongool.
Beetje rare post. Je hebt het syndroom van down of je hebt het niet. Deze heeft het overduidelijk wel.quote:
Hij heeft zich tot aardig stand kunnen houden. Nou, ik doe het hem niet na. Het is zeker geen domme jongen. Ik denk dat je het niet van hem wint.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd overkomen zoals ik hem vantevoren altijd in had geschat. Niet bepaald een licht, maar ook geen complete mongool.
Op welk vlak win ik het niet van hem volgens jou?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft zich tot aardig stand kunnen houden. Nou, ik doe het hem niet na. Het is zeker geen domme jongen. Ik denk dat je het niet van hem wint.
Ja, en diezelfde lichten lopen te zeuren dat hij weinig gezegd heeft, en het dus niets was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem heel erg onderschat. Ik kreeg meer het idee dat het een zeer intiligente man is die heel goed weet wat hij doet en hoe hij mensen moet bespelen. En eerst alles goed door denkt voor hij over gaat tot zijn daden.
Ik vond / vind het een zeer interesante man. Het is niet voor niets dat hij nog altijd leeft, enkel verdachte is in verschillende zaken en dat ze zelfs na 9 jaar nog niks hebben om hem op te veroordelen. Als je simpel of zoals jij dat een dombo noemt gaat dat je niet lukken
Alle kritiek die later naar buiten gekomen is dat hij niks zegt vind ik ook ongekend dom. De vraag wat er met het geld gebeurd van van Heineken is daar een mooi voorbeeld van. Ja het is verjaard dus nu kan je het wel zeggen. Ja wtf denken ze nou dan, er ligt beslag van 18 miljoen op hem. Denk je nou echt dat hij omdat het verjaard is gaat vertellen waar het geld gebleven is?
Of wie hij heeft laten omleggen? Hij is enkel verdachte tuurlijk gaat hij daar niks over zeggen. Hij is echt niet achterlijk. Dat zijn naar mijn mening open deur vragen.
De vragen of hij spijt heeft en een geweten had vond ik dan wel weer interesant.
Echt die mensen snappen het dan ook echt niet. Of ze denken dat Dhr Holleder echt zo dom is. Wat al jaren lang duidelijk is dat het niet zo is. Hij krijgt het voor elkaar om na 9 jaar nog altijd niet gepakt te zijn voor het geld van Dhr Heineken. En zijn naam is in heel wat straf zaken genoemd maar keer op keer hebbe ze niks om hem ook maar op te pakken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, en diezelfde lichten lopen te zeuren dat hij weinig gezegd heeft, en het dus niets was.
Inderdaad. Je hoeft niet met iemands handel en wandel eens te zijn om het toch een interessant persoon te vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt die mensen snappen het dan ook echt niet. Of ze denken dat Dhr Holleder echt zo dom is. Wat al jaren lang duidelijk is dat het niet zo is. Hij krijgt het voor elkaar om na 9 jaar nog altijd niet gepakt te zijn voor het geld van Dhr Heineken. En zijn naam is in heel wat straf zaken genoemd maar keer op keer hebbe ze niks om hem ook maar op te pakken.
Wat ik dan wel weer hoop is dat hij uit eindelijk wel alles gaat opschrijven en na zijn dood het uit komt. Er zijn namelijk genoeg interesanten verhalen en antwoorden waar ik op wacht. Al is die kans zeer klein.
Het passage proces heeft onlangs wel een interesant kijkje gegeven op hoe in dit geval Dinno S zich zelf indekt door complete documenten op zijn laptop te plaatsen mocht het allemaal mis lopen met de deal als kroongetuigen dat hij als nog vrij uit gaat als onetrouwbaar getuigen en niet veroordeeld kan worden voor verschillende moorden.
En zelfde inkijkje zou ik ook wel bij Dhr Holleder willen zien. Zijn denk en werk wijzen lijkt me matenloos interesant.
dat viel mij gisteren trouwens wel op. Hij had respect voor het vonnis en accepteerd zijn straf. En wat hij van het openbaar ministerie vond? Hij doet ook alleen maar zijn werk. De vraag is of hij dit ook echt meent. Maar een interesante uitspraak was het wel. En inderdaad hij lijkt zich geen zorgen te maken.Iets zegt mij wel dat zijn status wel zo is dat hij met rust gelaten wordt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hoeft niet met iemands handel en wandel eens te zijn om het toch een interessant persoon te vinden.
Hij snort rustig door Amsterdam en heeft schijt aan het leven (denk ik). Hij accepteert zijn lot en is geen jankerd.
Ik snap de commotie eigenlijk niet zo. Hij zou de grootste boef van nederland zijn enzo.
Nou ik kijk weleens naar die crime-zenders, nou daar is Holleeder qua ziek-zijn in de kop en wreedheid een pussy bij. Menig crimineel heeft (ook in Nederland) meer op zijn kerfstok.
Gelukkig knevelt hij geen oude mannen en vrouwen om een tientje.
Als die crimi's elkaar afmaken is het 'all in the game'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat viel mij gisteren trouwens wel op. Hij had respect voor het vonnis en accepteerd zijn straf. En wat hij van het openbaar ministerie vond? Hij doet ook alleen maar zijn werk. De vraag is of hij dit ook echt meent. Maar een interesante uitspraak was het wel. En inderdaad hij lijkt zich geen zorgen te maken.Iets zegt mij wel dat zijn status wel zo is dat hij met rust gelaten wordt.
Nou ja wreedheid of niet daar zet ik mijn twijfels bij. Al zijn rivalen of mensen met wie hij ruzzie had leven niet meer en werden in zeer korte tijd allemaal koud gemaakt. Of dat toeval is..... het was en is wel een mooi voorbeeld van. "naai mij of spreek me tegen en je eindigt tussen 6 plankjes" Een gewaarschud mens telt voor 2. En of je nou in Tailand zit of niet, ze vinden je wel. Het zal mij niet verbazen dat zijn kerfstok zeer lang is. Echter kunnen ze hem daar niet aan linken. Iets wat bv bij Klaas Bruinsma wel gebeurde. Ik denk dat Dhr Holleder heel ver gaat om een punt duidelijk te maken. En doet wat hij zegt.
inderdaad, het ergste daaraan nog dat het zelf een briljante stelling leek te vinden. Over het algemeen vond ik de vragen bar slecht, maar zij en de hipster Turk spandden de kroon wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb gekeken.
Wat me helaas het meest bijgebleven is, is het publiek. De meeste van hen hebben een groot probeem: Onbewust onbekwaam. Oftewel, dom zonder het door te hebben. Ik vind de universiteit van tegenwoordig een verzamelplek van hooghartige hipsters met een beperkt intellect en zonder zelfreflectie. En dat bleek ook gisteren weer. Tenenkrommend.
Tragisch dieptepunt: Empatisch vermogen, boxspring en 3-sterrenhotel. Wat een mokkel.![]()
Nou.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat viel mij gisteren trouwens wel op. Hij had respect voor het vonnis en accepteerd zijn straf. En wat hij van het openbaar ministerie vond? Hij doet ook alleen maar zijn werk. De vraag is of hij dit ook echt meent. Maar een interesante uitspraak was het wel.
Dat denk ik ook niet, maar wel als hij je bespeeld en geld van je tegoed hebtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als die crimi's elkaar afmaken is het 'all in the game'.
Ik denk niet dat ik gevaar loop bij zoiemand.
Niet? Hij accepteerd wel het ipv en als nog vol tegen in gaan. Rissico van zijn daden en je hoort hem er niet over.quote:
Zo zeg. Tjonge.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:40 schreef ook_gek het volgende:
Niet? Hij accepteerd wel het ipv en als nog vol tegen in gaan. Rissico van zijn daden en je hoort hem er niet over.
Hij heeft 18 jaar gezeten, niet 1x heb je iets over hem gehoord of gelezen dat hij extra straf of wat dan ook gehad heeft.
Hij zat zijn tijd uit en klaar.
Niet gezien nog, maar zal nog wel naar kijken, altijd wel leuk Koefnoen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die holleder was trouwens echt ontzettend goed gedaan, tot de gezichtsuitdrukkingen en de stem aan toe
Je zag nauwelijks dat het die Schumacher was, alleen aan wat lichaamstaal zag je dat.
Wat alleen echt niet klopte, en dat is dan weer jammer, is dat ie de hele tijd met die stoel zat te draaien. Willem H. zat nou juist de hele tijd stil in het echt..
http://collegetour.ntr.nl(...)17753/Sonja%20Barendquote:Sonja Barend
De opnames van Sonja Barend op zaterdag 13 oktober zijn inmiddels geweest. Kijk vrijdag 19 oktober om 20:25 naar College Tour op NED3!
Na het afronden van de mulo begint Sonja Barend haar werkzame leven bij de Twentse Bank. De ambitieuze Barend beseft al gauw dat dit niet het leven is wat zij leiden wil en probeert hoger op te komen door in de avonduren een opleiding aan de hbs te volgen. Via een beroepskeuzeadviesbureau komt ze uiteindelijk bij de televisie terecht.
De eerste keer dat Barend op televisie verschijnt is in 1966 als omroepster bij de NTS. Vervolgens presenteert zij verscheidene programma’s voor de VARA waaronder het door Ralph Inbar geregiseerde Fenklup met wie zij in 1968 in het huwelijk treedt. In 1972 maakt zij de overstap naar de AVRO waar zij programma’s als Sonja ’s avonds en een Een leven in beeld presenteert. Na een aantal jaren verhuist ze met haar man naar Israel om hier enige jaren te wonen en te werken.
Bij haar terugkeer in Nederland treedt Barend weer in dienst bij de VARA en gaat zij populaire praatprogramma’s presenteren, wat ervoor zorgt dat zij uitgroeit tot de koningin van de talkshow. In Sonja’s goed nieuws show en Sonja op maandag, dinsdag, etc. toont zij zich een kritisch en bekwaam ondervrager van opinion leaders uit verschillende vakgebieden. Tussen 1997 en 2002 presenteert zij samen met Paul Witteman het praatprogramma Barend & Witteman.
Op 22 augustus 2006 maakt Barend bekend dat ze, na het voltooien van een negendelige serie over veertig jaar televisie, zal stoppen met het maken van televisieprogramma's. Tijdens de laatste aflevering van Sonja ontvangt zij een onderscheiding als Officier in de Orde van Oranje-Nassau voor haar verdiensten voor de Nederlandse televisie. Op 8 oktober 2011 presenteert Barend ter gelegenheid van zestig jaar Nederlandse televisie op 8 oktober nog één keer haar voorheen wekelijkse praatprogramma Sonja op zaterdag.
Geen enkele reactie zelfsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben benieuwd of Sonja ook twee topics vol krijgt hier.
quote:Politiekactivisme
Susan Sarandon is naast haar beroep als actrice ook zeer maatschappelijk betrokken. Zo voert ze actie voor de acceptatie van homoseksuelen en transgenders, sprak ze zich samen met haar toenmalige man Tim Robbins openlijk uit tegen de aanval op Irak, voerde ze campagne voor de Liberale presidentskandidaat John Edwards tijdens de Amerikaanse verkiezingen van 2008 en gaf ze een toespraak voor de demonstranten van Occupy Wall Street.
Heb het ook volledig gemist.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:32 schreef Arcee het volgende:
Het is me niet eens opgevallen dat het uitgezonden werd!
Ik neem aan dat haar per direct de toegang tot de Universiteit ontzegd is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef Syntix het volgende:
Hoe is het met die meid afgelopen die zo bijdehand met haar "drie sterren setting"/ "empathie" opmerkingen kwam richting Holleeder?
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
De NTR zendt College Tour met Guus Hiddink vrijdag uit, om 20.25 uur op Nederland 3.
Bron
superster?????????????????????????quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
Komende vrijdag met Guus Hiddink en een nieuwe gast is ook al uitgenodigd:
Twan Huys nodigt Koreaanse superster Psy uit
Bijvoorbeeld. Of wat rake klappen tegen der hoofd om even dat bijdehante gedoe eruit te slaan, of haar even ferm erop aanspreken. Ik mag hopen dat dit minstens is gebeurd na die uitzending.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik neem aan dat haar per direct de toegang tot de Universiteit ontzegd is.
Meeste views op youtube, meer dan Call Me Maybe verder niet interessant.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
superster?????????????????????????
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:00 schreef roos85 het volgende:
En ze eet gewoon, geen gezeur over gebakken aardappeltjes en ijshoorntjes
Absoluut, een echt, oprecht en mooi mens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Reismeis het volgende:
Zeker, erg oprecht. Mooie vrouw en erg inspirerend, vind ik.
quote:
quote:Dj Armin van Buuren en Ajax-coach Frank de Boer zijn komend seizoen te gast in een nieuwe reeks van College Tour. Dat liet de NTR donderdag weten. In het tv-programma mogen studenten gasten interviewen onder leiding van presentator Twan Huys.
De nieuwe serie van acht uitzendingen begint op 6 september met De Boer. Van Buuren, die tijdens de troonswisseling mocht draaien voor het nieuwe koningspaar en vijf keer is uitgeroepen tot 'Beste dj van de wereld', is te zien in de aflevering van 13 september. De overige gasten worden op 5 september bekendgemaakt.
College Tour baarde vorig seizoen opzien door een interview met de bekende crimineel Willem Holleeder. Andere gasten waren onder anderen Richard Gere, Johan Cruijff, Harry Mulisch en Desmond Tutu.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
Leuk dat het in de Arena opgenomen is
Dit...echt kansloos...en wat een sjonnies allemaal in het publiek zeg, ongelooflijk. En dat zijn studenten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef Dale. het volgende:
Kunnen ze al die gastjes die van die verzoeken doen tijdens de uitzending eventjes afschieten ofzo?
twitter:3FM twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 09:33:42Niemand minder dan @robbiewilliams te gast bij @twanhuijs in @NTRcollegetour! http://t.co/ZNjgJEEPo9 #3FM #CollegeTour reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:3FM twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 09:33:42Niemand minder dan @robbiewilliams te gast bij @twanhuijs in @NTRcollegetour! http://t.co/ZNjgJEEPo9 #3FM #CollegeTour reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:57 schreef Syntix het volgende:
[..]zo'n hekel aan die gast. Regel dan Bono
Die is nog te succesvol.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:57 schreef Syntix het volgende:
[..]zo'n hekel aan die gast. Regel dan Bono
Dan moet je dit maar even bekijken. Ik kreeg er kippenvel van toen hij op het laatst zijn moeder bedankte. Geweldig gedaan. Zag het toevallig, dit nummer bij het zappen, niet alles gezien,maar ik had toen wel spijt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Mandéra het volgende:
Eerste keer dat ik het programma echt helemaal heb uitgekeken en ik vond het toch super interessant. Terwijl ik niet eens zo heel veel met Robbie Williams heb, op het liedje Feel na.
same here. Robbiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Mandéra het volgende:
Eerste keer dat ik het programma echt helemaal heb uitgekeken en ik vond het toch super interessant. Terwijl ik niet eens zo heel veel met Robbie Williams heb, op het liedje Feel na.
Die mensen hopen zeker op een stuntje, was er niet eerder dit jaar iemand die dat wel lukte in College Tour met een gast? Meen er iets van gezien/gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here. RobbieJammer van die bakvisjes in het publiek die bijna smeekten om een tongzoen (omdat Robbie dat nog wel es doet/deed tijdens zn shows) . Echt, grow the fuck up.
Richard Gerequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Die mensen hopen zeker op een stuntje, was er niet eerder dit jaar iemand die dat wel lukte in College Tour met een gast? Meen er iets van gezien/gehoord te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |