Het zijn de vmbo-ers van morgen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach ja, dat Soort mannetjes komen zichzelf vaak hard tegen. De plaat voor hun kop is echter zo dik, dat ze er niets van leren en op dezelfde ongepast arrogante toer doorgaan.
Ben je d'r nou nog?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:01 schreef nowkia het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat dit soort imbecielen überhaupt in het openbaar durft te spreken vind ik raar. Z'n half-mongoloïde gestotter staat nu voor eeuwig op beeld.
oh ja...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg Holleeder toen die hipster-Turk weer wat vroeg.
Op zich had-ie misschien een soort punt kunnen hebben, maar wat zat-ie ingewikkeld te doen en wat mij betreft had Holleeder gelijk met die snerende terechtwijzing.quote:
U is toch gewoon standaard voor iemand waarmee die je niet met voornaam aanspreekt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:37 schreef nowkia het volgende:
Ik vind niet dat Holleeder het per definitie verdient om met 'u' aangesproken te worden
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
U is toch gewoon standaard voor iemand waarmee die je niet met voornaam aanspreekt?
Ik zeg ook 'u' tegen kassa meisjes
Wellicht heeft het er ook mee te maken dat ik 2 keer zo oud ben als de meeste van die meisjes.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:10 schreef nowkia het volgende:
[..]
Wellicht heeft het er ook mee te maken dat ik 2 keer zo oud ben als de meeste van die meisjes.
verklaar u nader, geachte heer nowkiaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef nowkia het volgende:
[..]
royal sadness dan, met je opvoeding.
Het is niet onbeleefd om meisjes van 16 te tutoyeren, en zeker niet als je zelf in de 30 bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
verklaar u nader, geachte heer nowkia
anyway, het ging over Holleeder die toch echt geen meisje van 16 is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef nowkia het volgende:
[..]
Het is niet onbeleefd om meisjes van 16 te tutoyeren, en zeker niet als je zelf in de 30 bent.
Jij zegt toch zelf dat je kassameisjes vousvoyeert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
anyway, het ging over Holleeder die toch echt geen meisje van 16 is.
Gaat Willem H. dan ook zo met zijn kinderen om? Logisch dan dat ie daar niets over wilden zeggen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich had-ie misschien een soort punt kunnen hebben, maar wat zat-ie ingewikkeld te doen en wat mij betreft had Holleeder gelijk met die snerende terechtwijzing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |