Die kennen we al. Geen bijzonder figuur. Gewoon een 'gek'. Lopen er genoeg van rond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:38 schreef Apotheose het volgende:
zou die moordenaar van Pim Fortuyn, als ie straks es vrijkomt, ook bij College Tour vragen mogen beantwoorden van studentjes?
Als een dombo kwam die dus niet over. Ik vond hem juist helemaal niet zo simpel overkomen als mensen dachten. Daarnaast is het gewoon netjes om iemand met u aan te spreken en niet met jij. Die studenten in het publiek die dat toch deden hadden gewoon hard aangepakt moeten worden door Holleeder of door medestudenten. Vooral die bitch die dacht even tof te doen met haar 3-sterren hotel setting. Weet iemand of ze nu nog leeft?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi dat we in ieder geval nu weten dat het een dombo is, veel mensen hadden volgens mij een meesterbrein ofzo verwacht.
Criminelen willen over het algemeen snel, veel geld verdienen. Dat doen ze met behulp van intimidatie en geweld. Wanneer mensen denken dat het allemaal Vito Corleone's zijn heb je wel een heel erg romantisch beeld van dit soort gasten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi dat we in ieder geval nu weten dat het een dombo is, veel mensen hadden volgens mij een meesterbrein ofzo verwacht.
Ik denk dat je hem heel erg onderschat. Ik kreeg meer het idee dat het een zeer intiligente man is die heel goed weet wat hij doet en hoe hij mensen moet bespelen. En eerst alles goed door denkt voor hij over gaat tot zijn daden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vond hem eerlijk gezegd overkomen zoals ik hem vantevoren altijd in had geschat. Niet bepaald een licht, maar ook geen complete mongool.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als een dombo kwam die dus niet over. Ik vond hem juist helemaal niet zo simpel overkomen als mensen dachten. Daarnaast is het gewoon netjes om iemand met u aan te spreken en niet met jij. Die studenten in het publiek die dat toch deden hadden gewoon hard aangepakt moeten worden door Holleeder of door medestudenten. Vooral die bitch die dacht even tof te doen met haar 3-sterren hotel setting. Weet iemand of ze nu nog leeft?
Zoiets dus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd overkomen zoals ik hem vantevoren altijd in had geschat. Niet bepaald een licht, maar ook geen complete mongool.
Beetje rare post. Je hebt het syndroom van down of je hebt het niet. Deze heeft het overduidelijk wel.quote:
Hij heeft zich tot aardig stand kunnen houden. Nou, ik doe het hem niet na. Het is zeker geen domme jongen. Ik denk dat je het niet van hem wint.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd overkomen zoals ik hem vantevoren altijd in had geschat. Niet bepaald een licht, maar ook geen complete mongool.
Op welk vlak win ik het niet van hem volgens jou?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft zich tot aardig stand kunnen houden. Nou, ik doe het hem niet na. Het is zeker geen domme jongen. Ik denk dat je het niet van hem wint.
Ja, en diezelfde lichten lopen te zeuren dat hij weinig gezegd heeft, en het dus niets was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem heel erg onderschat. Ik kreeg meer het idee dat het een zeer intiligente man is die heel goed weet wat hij doet en hoe hij mensen moet bespelen. En eerst alles goed door denkt voor hij over gaat tot zijn daden.
Ik vond / vind het een zeer interesante man. Het is niet voor niets dat hij nog altijd leeft, enkel verdachte is in verschillende zaken en dat ze zelfs na 9 jaar nog niks hebben om hem op te veroordelen. Als je simpel of zoals jij dat een dombo noemt gaat dat je niet lukken
Alle kritiek die later naar buiten gekomen is dat hij niks zegt vind ik ook ongekend dom. De vraag wat er met het geld gebeurd van van Heineken is daar een mooi voorbeeld van. Ja het is verjaard dus nu kan je het wel zeggen. Ja wtf denken ze nou dan, er ligt beslag van 18 miljoen op hem. Denk je nou echt dat hij omdat het verjaard is gaat vertellen waar het geld gebleven is?
Of wie hij heeft laten omleggen? Hij is enkel verdachte tuurlijk gaat hij daar niks over zeggen. Hij is echt niet achterlijk. Dat zijn naar mijn mening open deur vragen.
De vragen of hij spijt heeft en een geweten had vond ik dan wel weer interesant.
Echt die mensen snappen het dan ook echt niet. Of ze denken dat Dhr Holleder echt zo dom is. Wat al jaren lang duidelijk is dat het niet zo is. Hij krijgt het voor elkaar om na 9 jaar nog altijd niet gepakt te zijn voor het geld van Dhr Heineken. En zijn naam is in heel wat straf zaken genoemd maar keer op keer hebbe ze niks om hem ook maar op te pakken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, en diezelfde lichten lopen te zeuren dat hij weinig gezegd heeft, en het dus niets was.
Inderdaad. Je hoeft niet met iemands handel en wandel eens te zijn om het toch een interessant persoon te vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echt die mensen snappen het dan ook echt niet. Of ze denken dat Dhr Holleder echt zo dom is. Wat al jaren lang duidelijk is dat het niet zo is. Hij krijgt het voor elkaar om na 9 jaar nog altijd niet gepakt te zijn voor het geld van Dhr Heineken. En zijn naam is in heel wat straf zaken genoemd maar keer op keer hebbe ze niks om hem ook maar op te pakken.
Wat ik dan wel weer hoop is dat hij uit eindelijk wel alles gaat opschrijven en na zijn dood het uit komt. Er zijn namelijk genoeg interesanten verhalen en antwoorden waar ik op wacht. Al is die kans zeer klein.
Het passage proces heeft onlangs wel een interesant kijkje gegeven op hoe in dit geval Dinno S zich zelf indekt door complete documenten op zijn laptop te plaatsen mocht het allemaal mis lopen met de deal als kroongetuigen dat hij als nog vrij uit gaat als onetrouwbaar getuigen en niet veroordeeld kan worden voor verschillende moorden.
En zelfde inkijkje zou ik ook wel bij Dhr Holleder willen zien. Zijn denk en werk wijzen lijkt me matenloos interesant.
dat viel mij gisteren trouwens wel op. Hij had respect voor het vonnis en accepteerd zijn straf. En wat hij van het openbaar ministerie vond? Hij doet ook alleen maar zijn werk. De vraag is of hij dit ook echt meent. Maar een interesante uitspraak was het wel. En inderdaad hij lijkt zich geen zorgen te maken.Iets zegt mij wel dat zijn status wel zo is dat hij met rust gelaten wordt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hoeft niet met iemands handel en wandel eens te zijn om het toch een interessant persoon te vinden.
Hij snort rustig door Amsterdam en heeft schijt aan het leven (denk ik). Hij accepteert zijn lot en is geen jankerd.
Ik snap de commotie eigenlijk niet zo. Hij zou de grootste boef van nederland zijn enzo.
Nou ik kijk weleens naar die crime-zenders, nou daar is Holleeder qua ziek-zijn in de kop en wreedheid een pussy bij. Menig crimineel heeft (ook in Nederland) meer op zijn kerfstok.
Gelukkig knevelt hij geen oude mannen en vrouwen om een tientje.
Als die crimi's elkaar afmaken is het 'all in the game'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat viel mij gisteren trouwens wel op. Hij had respect voor het vonnis en accepteerd zijn straf. En wat hij van het openbaar ministerie vond? Hij doet ook alleen maar zijn werk. De vraag is of hij dit ook echt meent. Maar een interesante uitspraak was het wel. En inderdaad hij lijkt zich geen zorgen te maken.Iets zegt mij wel dat zijn status wel zo is dat hij met rust gelaten wordt.
Nou ja wreedheid of niet daar zet ik mijn twijfels bij. Al zijn rivalen of mensen met wie hij ruzzie had leven niet meer en werden in zeer korte tijd allemaal koud gemaakt. Of dat toeval is..... het was en is wel een mooi voorbeeld van. "naai mij of spreek me tegen en je eindigt tussen 6 plankjes" Een gewaarschud mens telt voor 2. En of je nou in Tailand zit of niet, ze vinden je wel. Het zal mij niet verbazen dat zijn kerfstok zeer lang is. Echter kunnen ze hem daar niet aan linken. Iets wat bv bij Klaas Bruinsma wel gebeurde. Ik denk dat Dhr Holleder heel ver gaat om een punt duidelijk te maken. En doet wat hij zegt.
inderdaad, het ergste daaraan nog dat het zelf een briljante stelling leek te vinden. Over het algemeen vond ik de vragen bar slecht, maar zij en de hipster Turk spandden de kroon wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:42 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb gekeken.
Wat me helaas het meest bijgebleven is, is het publiek. De meeste van hen hebben een groot probeem: Onbewust onbekwaam. Oftewel, dom zonder het door te hebben. Ik vind de universiteit van tegenwoordig een verzamelplek van hooghartige hipsters met een beperkt intellect en zonder zelfreflectie. En dat bleek ook gisteren weer. Tenenkrommend.
Tragisch dieptepunt: Empatisch vermogen, boxspring en 3-sterrenhotel. Wat een mokkel.![]()
Nou.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat viel mij gisteren trouwens wel op. Hij had respect voor het vonnis en accepteerd zijn straf. En wat hij van het openbaar ministerie vond? Hij doet ook alleen maar zijn werk. De vraag is of hij dit ook echt meent. Maar een interesante uitspraak was het wel.
Dat denk ik ook niet, maar wel als hij je bespeeld en geld van je tegoed hebtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als die crimi's elkaar afmaken is het 'all in the game'.
Ik denk niet dat ik gevaar loop bij zoiemand.
Niet? Hij accepteerd wel het ipv en als nog vol tegen in gaan. Rissico van zijn daden en je hoort hem er niet over.quote:
Zo zeg. Tjonge.quote:Op zondag 14 oktober 2012 05:40 schreef ook_gek het volgende:
Niet? Hij accepteerd wel het ipv en als nog vol tegen in gaan. Rissico van zijn daden en je hoort hem er niet over.
Hij heeft 18 jaar gezeten, niet 1x heb je iets over hem gehoord of gelezen dat hij extra straf of wat dan ook gehad heeft.
Hij zat zijn tijd uit en klaar.
Niet gezien nog, maar zal nog wel naar kijken, altijd wel leuk Koefnoen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die holleder was trouwens echt ontzettend goed gedaan, tot de gezichtsuitdrukkingen en de stem aan toe
Je zag nauwelijks dat het die Schumacher was, alleen aan wat lichaamstaal zag je dat.
Wat alleen echt niet klopte, en dat is dan weer jammer, is dat ie de hele tijd met die stoel zat te draaien. Willem H. zat nou juist de hele tijd stil in het echt..
http://collegetour.ntr.nl(...)17753/Sonja%20Barendquote:Sonja Barend
De opnames van Sonja Barend op zaterdag 13 oktober zijn inmiddels geweest. Kijk vrijdag 19 oktober om 20:25 naar College Tour op NED3!
Na het afronden van de mulo begint Sonja Barend haar werkzame leven bij de Twentse Bank. De ambitieuze Barend beseft al gauw dat dit niet het leven is wat zij leiden wil en probeert hoger op te komen door in de avonduren een opleiding aan de hbs te volgen. Via een beroepskeuzeadviesbureau komt ze uiteindelijk bij de televisie terecht.
De eerste keer dat Barend op televisie verschijnt is in 1966 als omroepster bij de NTS. Vervolgens presenteert zij verscheidene programma’s voor de VARA waaronder het door Ralph Inbar geregiseerde Fenklup met wie zij in 1968 in het huwelijk treedt. In 1972 maakt zij de overstap naar de AVRO waar zij programma’s als Sonja ’s avonds en een Een leven in beeld presenteert. Na een aantal jaren verhuist ze met haar man naar Israel om hier enige jaren te wonen en te werken.
Bij haar terugkeer in Nederland treedt Barend weer in dienst bij de VARA en gaat zij populaire praatprogramma’s presenteren, wat ervoor zorgt dat zij uitgroeit tot de koningin van de talkshow. In Sonja’s goed nieuws show en Sonja op maandag, dinsdag, etc. toont zij zich een kritisch en bekwaam ondervrager van opinion leaders uit verschillende vakgebieden. Tussen 1997 en 2002 presenteert zij samen met Paul Witteman het praatprogramma Barend & Witteman.
Op 22 augustus 2006 maakt Barend bekend dat ze, na het voltooien van een negendelige serie over veertig jaar televisie, zal stoppen met het maken van televisieprogramma's. Tijdens de laatste aflevering van Sonja ontvangt zij een onderscheiding als Officier in de Orde van Oranje-Nassau voor haar verdiensten voor de Nederlandse televisie. Op 8 oktober 2011 presenteert Barend ter gelegenheid van zestig jaar Nederlandse televisie op 8 oktober nog één keer haar voorheen wekelijkse praatprogramma Sonja op zaterdag.
Geen enkele reactie zelfsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben benieuwd of Sonja ook twee topics vol krijgt hier.
quote:Politiekactivisme
Susan Sarandon is naast haar beroep als actrice ook zeer maatschappelijk betrokken. Zo voert ze actie voor de acceptatie van homoseksuelen en transgenders, sprak ze zich samen met haar toenmalige man Tim Robbins openlijk uit tegen de aanval op Irak, voerde ze campagne voor de Liberale presidentskandidaat John Edwards tijdens de Amerikaanse verkiezingen van 2008 en gaf ze een toespraak voor de demonstranten van Occupy Wall Street.
Heb het ook volledig gemist.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:32 schreef Arcee het volgende:
Het is me niet eens opgevallen dat het uitgezonden werd!
Ik neem aan dat haar per direct de toegang tot de Universiteit ontzegd is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef Syntix het volgende:
Hoe is het met die meid afgelopen die zo bijdehand met haar "drie sterren setting"/ "empathie" opmerkingen kwam richting Holleeder?
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
De NTR zendt College Tour met Guus Hiddink vrijdag uit, om 20.25 uur op Nederland 3.
Bron
superster?????????????????????????quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
Komende vrijdag met Guus Hiddink en een nieuwe gast is ook al uitgenodigd:
Twan Huys nodigt Koreaanse superster Psy uit
Bijvoorbeeld. Of wat rake klappen tegen der hoofd om even dat bijdehante gedoe eruit te slaan, of haar even ferm erop aanspreken. Ik mag hopen dat dit minstens is gebeurd na die uitzending.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik neem aan dat haar per direct de toegang tot de Universiteit ontzegd is.
Meeste views op youtube, meer dan Call Me Maybe verder niet interessant.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
superster?????????????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |