Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspringwordt er niet van te voren gevraagd welke vraag zou je willen stellen aan W Holleeder.
is ook in een andere setting gevraagd aan Holleeder, en zijn antwoord was, jong naief en de buurt waar je in opgroeit, en dan kan jezelf wel bedenken in welke tijdgeest en de vrienden die jij als je vrienden beschouwd, veel branie, plannen bedenken en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag die gesteld had moeten worden: wat maakt iemand tot een niets ontziende ontvoerder?
De vraag waarom hij die enorme risico's durfde aangaan...Of de ultieme vraag, overzag hij de mogelijke gevolgen wel toentertijd ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.
vond het onbeschoft, je hoort gewoon een ouder iemand en vooral als je hem niet kent met U aan te spreken, vond de meeste studenten dom over komen en maar schermen met ik krijg strafrecht van jou advocaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys"
Wat vind jij van al die brutale vlegeltjes in de zaal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat zou jij in je meest intelligente bui vragen aan meneer Holleeder? Ik krijg steeds geen antwoord ook he.
Het is een kruimeldief met de status van Al Caponequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een kruimeldief met de status van Al Capone
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is..
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel (quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.
Wat een self made wijsneuzen zeg.
zeker tenenkrommend. Mijn God wat een popiejopie volk. Wat een kneuzen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel () op nationale tv, jeweetz"
Tenenkrommend.
Inderdaad. Dat dit soort imbecielen überhaupt in het openbaar durft te spreken vind ik raar. Z'n half-mongoloïde gestotter staat nu voor eeuwig op beeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die gast was veel te warrig. Zijn vraag was helemaal niet duidelijk. Hij wilde iets zeggen wat hij niet over kon brengen. Terecht dat hij afgezeken werd.
Dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:26 schreef Specularium het volgende:
Was gewoon een prima College Tourtje.
Kutstudenten, hoop geknip en Twan, niks mis mee.
i knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel () op nationale tv, jeweetz"
Tenenkrommend.
Echt he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i knowZat ook al met plaatsvervangende schaamte af te wachten wat er nu weer uit die pubermuiltjes zou komen
Inderdaad behoorlijk triest, de meeste van die studenten stelden gewoon een vraag om stoer te doen, totaal niet uit interesse. Lekker popie jopie doen op TV maar als ze Holleeder tegen zouden komen face to face dan poepten ze hun broekje vol.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Ik ben 1 van diegenen die het belachelijk vinden dat dergelijk uitschot een platform krijgt, dus ik heb niet gekeken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had gedacht dat meer mensen zouden kijken. Maar de meesten kijken kennelijk het liefst naar de 999e variant van Idols
Of naar Jim Bakkum.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had gedacht dat meer mensen zouden kijken. Maar de meesten kijken kennelijk het liefst naar de 999e variant van Idols
En dus heb je automatisch naar The Voice gekeken. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:49 schreef Montagui het volgende:
Ik ben 1 van diegenen die het belachelijk vinden dat dergelijk uitschot een platform krijgt, dus ik heb niet gekeken.
Ik heb 'dus' ook naar de voice gekeken... en moet zeggen die laatste battle was ook echt fantastisch!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus heb je automatisch naar The Voice gekeken. Zo werkt dat.
Ik keek blijkbaar ook naar The Voice. Al leek het meer op een kleine Curb your Enthusiasm -marathon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |