abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:42:53 #1
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117914404
Vorig topic: NOVA college tour

In december 2007 startte hét interviewprogramma voor studenten: College Tour! Drie- tot negenhonderd studenten interviewen samen met presentator Twan Huys een grootheid uit binnen- of buitenland.

Het idee voor het programma ontstond in de Verenigde Staten waar Twan Huys als Amerika-correspondent tijdens de presidentsverkiezingen de townhall meetings bezocht. Bijeenkomsten in sportzalen en gemeentehuizen waar burgers de mogelijkheid krijgen om de presidentskandidaten het vuur na aan de schenen te leggen met alledaagse vragen. Twan Huys haalde dit concept naar Nederland. Een zaal vol nieuwsgierige studenten, één topgast en een presentator: College Tour was geboren!

De volgende mensen zijn al te gast geweest in College Tour:

Hans Teeuwen
Jan Jaap van der Wal
Joop van den Ende
Neelie Kroes
Gerard Spong
Madeleine Albright
Johan Cruijff
Nick Leeson
John Malkovich
Peter van Uhm
Jesse Jackson
Rem Koolhaas
Wouter Bos
Dalai Lama
Prinses Irene
Steve Ballmer
Harry Mulisch
Ayaan Hirsi Ali
Jan Peter Balkenende
Dries van Agt en...
Doutzen Kroes
Louis van Gaal
Bram Moszkowicz
Maxime Verhagen
Alain Ducasse
Linda de Mol
Youp van 't Hek
Seth Meyers
Richard Branson
Mark Rutte
Matthijs van Nieuwkerk

College Tour is spraakmakend. Dit is onder andere te danken aan de spraakmakende gasten die in het programma geïnterviewd worden maar toch vooral aan de studenten. De vragen die studenten weten en durven te stellen blijken bij elke gast interessante antwoorden op te leveren die regelmatig het nieuws halen. Zo begon de aanzet voor het Wilders-proces in de uitzending van College Tour waar topadvocaat Spong te gast was. Na doorvragen van de studenten in de zaal besloot Spong om 30 studenten pro-deo bij te staan in een rechtzaak tegen Wilders.

Een krantenkop na de uitzending met Louis van Gaal luidde: ‘Van Gaal nooit meer terug naar Ajax’. Dit naar aanleiding van de vraag van een student of Van Gaal toch alstublieft terug zou willen keren bij Ajax om de club te redden.

Tijdens de opname met topadvocaat Bram Moszkowicz ontstond een ongebruikelijke situatie; Moszkowicz wilde niet dat beelden van hem en zijn toenmalige cliënt, Desi Bouterse, werden vertoond. Vijfhonderd studenten zagen van heel dichtbij een harde onderhandeling tussen presentator en gast.

Aflevering terugzien? Ze zijn bijna allemaal te bekijken op Uitzending Gemist!

OP door WebHawkjuh, bron: http://collegetour.ntr.nl
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:43:30 #2
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_117914436
was dat hoertje zonet niet in het pownews voorstukje :o
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:43:30 #3
42366 Staal
pi_117914437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Veel slechte vragen. Ik vraag me af wat voor niveau de uni tegenwoordig nog is. :{
Wat was het niveau toen jij studeerde?
Un certain jeune homme
pi_117914461
Die blonde naast zijn advocaat was wel leuk.
pi_117914487
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:43 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat was het niveau toen jij studeerde?
Dank voor het openen van dit fraaie topic, ik had niet door dat ik de laspost had.

Het niveau was toen een stuk hoger volgens mij.
pi_117914495
Ik mis Sting in het lijstje van de OP.
I feel kinda Locrian today
pi_117914566
Nee, serieus, ik viel helemaal van mijn stoel toen de dandy met baardje en dikke modieuze bril door Holleeder knap voor lul werd gezet.

Je vraagt je dan af wat voor niveau we dan hebben.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:47:02 #8
42366 Staal
pi_117914575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dank voor het openen van dit fraaie topic, ik had niet door dat ik de laspost had.

Het niveau was toen een stuk hoger volgens mij.
Nee, ik neem het je niet kwalijk dat je snel je kuierlatten nam.

Wat heb jij gestudeerd? En wat vond jij precies een hoger niveau?
Un certain jeune homme
pi_117914657
Die allochtoon-hipster :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:50:34 #10
42366 Staal
pi_117914712
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, serieus, ik viel helemaal van mijn stoel toen de dandy met baardje en dikke modieuze bril door Holleeder knap voor lul werd gezet.

Je vraagt je dan af wat voor niveau we dan hebben.
Je doelt op die laatste vraag van die jongen die strafrecht krijgt van de advocaat van Holleeder?
Een zeer terechte vraag van die student maar waarop hij geen antwoord kreeg. Die bedoel je?
Un certain jeune homme
pi_117914714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef De_Guidance het volgende:
Die allochtoon-hipster :')
Met z'n slechte vraag.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:52:06 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117914773
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Oh, je hebt het nu over die kansloze generatie van nu, dat alleen maar met mobieltjes, iPads etc op groeit? Die direct als ze wakker worden of net in de trein zitten, meteen met hun graftakken de Iphone uit de broek haalt en de hele treinreis kansloos met zo'n ding zitten te spelen.

Die nog niet eens weten wat een theemuts is of andere dingen van vroeger. :')
:Y Die snotneuzen die al gaan janken als ze geen bereik hebben als ze willen bellen. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:59:06 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117915008
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Je doelt op die laatste vraag van die jongen die strafrecht krijgt van de advocaat van Holleeder?
Een zeer terechte vraag van die student maar waarop hij geen antwoord kreeg. Die bedoel je?
Die gast was veel te warrig. Zijn vraag was helemaal niet duidelijk. Hij wilde iets zeggen wat hij niet over kon brengen. Terecht dat hij afgezeken werd.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:01:27 #14
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_117915088
Ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:01:58 #16
42366 Staal
pi_117915101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die gast was veel te warrig. Zijn vraag was helemaal niet duidelijk. Hij wilde iets zeggen wat hij niet over kon brengen. Terecht dat hij afgezeken werd.
Ik vond de vraag nogal duidelijk. Maar jij doet misschien dezelfde moeilijke studie als EchtGaaf. Zo'n studie die niet genoemd kan worden vanwege priveredenen, aldus EchtGaaf.

Over warrig gesproken. Hahahaha.
Un certain jeune homme
pi_117915119
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Tem het volgende:

[..]

Met z'n slechte vraag.
Even in de schijnwerpers staan met zijn hipsterbrilletje.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:03:04 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117915132
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik vond de vraag nogal duidelijk. Maar jij doet misschien dezelfde moeilijke studie als EchtGaaf. Zo'n studie die niet genoemd kan worden vanwege priveredenen, aldus EchtGaaf.

Over warrig gesproken. Hahahaha.
Mag jij even herhalen wat die gast hem gevraagd heeft.
pi_117915237
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Even in de schijnwerpers staan met zijn hipsterbrilletje.
Hij deed me trouwens denken aan djurmaine... ;(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:19:34 #20
42366 Staal
pi_117915758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Mag jij even herhalen wat die gast hem gevraagd heeft.
Als je het niet meteen begrijpt, het staat op uitzendinggemist.nl.

Ziet u dit niet als een kans om uw menselijke kant te laten zien, uw goede kant om het publiek te bewerken waarvan grote delen u toch al verheerlijken.

Geen letterlijk citaat, bijna wel maar dit was zijn feitelijke vraag. Niks warrigs aan. Alleen stond deze vraag niet in het repetitieblad en daarom werd het ongemakkelijk. Maar dat ligt niet aan die jongen.
Un certain jeune homme
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:31:48 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117916268
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Staal het volgende:

[..]

Als je het niet meteen begrijpt, het staat op uitzendinggemist.nl.

Ziet u dit niet als een kans om uw menselijke kant te laten zien, uw goede kant om het publiek te bewerken waarvan grote delen u toch al verheerlijken.

Geen letterlijk citaat, bijna wel maar dit was zijn feitelijke vraag. Niks warrigs aan. Alleen stond deze vraag niet in het repetitieblad en daarom werd het ongemakkelijk. Maar dat ligt niet aan die jongen.
Juist, hij kwam met een warrig verhaal en wilde eigenlijk een statement maken en verpakte die als een onhandige vraag, waar hij niet helemaal uit kwam.
Ik voelde plaatsvervangende schaamte toen ik hem zag stumperen om zijn punt naar voren te brengen.
pi_117916342
Hij zei als één van de weinigen wél 'u' ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:35:14 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117916413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef starla het volgende:
Hij zei als één van de weinigen wél 'u' ;)
Ik vond het inderdaad opvallend dat ze deden alsof ze met hem geknikkerd hadden.
Zelfs Twan sprak hem aan met u.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:41:44 #24
42366 Staal
pi_117916717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Juist, hij kwam met een warrig verhaal en wilde eigenlijk een statement maken en verpakte die als een onhandige vraag, waar hij niet helemaal uit kwam.
Ik voelde plaatsvervangende schaamte toen ik hem zag stumperen om zijn punt naar voren te brengen.
Echt waar joh? Plaatsvervangende schaamte zelfs. Toe maar. .Hoe zou jij zijn kritische vraag dan stellen? En had je die vraag eigenlijk wel willen stellen of zou je dan toch liever als dat blonde meisje met haar rode jurkje met de borstjes vrij lief glimlachen en kritiekloos zijn. De vraag van de jongen was wel duidelijk namelijk en ik ben maar een gemiddeld mens.

Misschien heeft EchtGaaf toch nog gelijk ook, alleen weet hij dat niet.. :).
Un certain jeune homme
pi_117916875
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vond het inderdaad opvallend dat ze deden alsof ze met hem geknikkerd hadden.
Zelfs Twan sprak hem aan met u.
Stelletje brutale apen waren het. Hoop hele domme vragen en opmerkingen ook. Studenten vandaag de dag.... :')

Althans... veel.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:48:45 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117916971
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Staal het volgende:

[..]

Echt waar joh? Plaatsvervangende schaamte zelfs. Toe maar. .Hoe zou jij zijn kritische vraag dan stellen? En had je die vraag eigenlijk wel willen stellen of zou je dan toch liever als dat blonde meisje met haar rode jurkje met de borstjes vrij lief glimlachen en kritiekloos zijn. De vraag van de jongen was wel duidelijk namelijk en ik ben maar een gemiddeld mens.

Misschien heeft EchtGaaf toch nog gelijk ook, alleen weet hij dat niet.. :).
Ja, ik heb me geschaamd voor de meeste studenten. Ik had in ieder geval niet de vragen gesteld die de meeste studenten gesteld hebben.
Je vraagt je toch af wat ze eigenlijk verwacht hadden van deze avond.
Maar goed, het zijn niet alleen de studenten die een irreëel beeld hebben van dat interview.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:49:49 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117917015
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Stelletje brutale apen waren het. Hoop hele domme vragen en opmerkingen ook. Studenten vandaag de dag.... :')

Althans... veel.
Soms ben ik echt wel onder de indruk van zo'n student, maar nu even niet. _O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:00:42 #28
42366 Staal
pi_117917367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, ik heb me geschaamd voor de meeste studenten. Ik had in ieder geval niet de vragen gesteld die de meeste studenten gesteld hebben.
Je vraagt je toch af wat ze eigenlijk verwacht hadden van deze avond.
Maar goed, het zijn niet alleen de studenten die een irreëel beeld hebben van dat interview.
Waarom schaam jij je voor de meeste studenten? Ben jij docente op de middelbare of geef je colleges op de uni? Antwoord graag.

En wat ik nog het meest gek vind is dat je dan compleet voorbij gaat aan het feit dat alles gerepeteerd was op condities van Holleeder. Holleeder zelfs te vroeg van start ging en er eerst een filmpje moest worden afgedraaid he. Later ook bleek dat die vraag van die jongen die oh wonder oh, toeval de laatste vraag bleek te zijn. Geen antwoord van Holleeder uiteraard. Dat zag jij niet?
Un certain jeune homme
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:06:59 #29
42366 Staal
pi_117917548
Maar plaatsvervangende schaamte, Thunderbitch, dat vind ik nogal wat.

Wat zou jij als upperbitch willen vragen aan meneer Holleeder?

Waar de miljoenen zijn zeker. Heel intellectueel en ineens zonder plaatsvervangende schaamte en dan hoeven we het verder ook niet te hebben over de snuifneus van ons Twanneke.
Un certain jeune homme
pi_117917600
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:06 schreef Staal het volgende:

Waar de miljoenen zijn zeker.
Daar komt ook echt een goudeerlijk antwoord op, uiteraard.
pi_117917644
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:00 schreef Staal het volgende:

[..]

Waarom schaam jij je voor de meeste studenten? Ben jij docente op de middelbare of geef je colleges op de uni? Antwoord graag.

En wat ik nog het meest gek vind is dat je dan compleet voorbij gaat aan het feit dat alles gerepeteerd was op condities van Holleeder. Holleeder zelfs te vroeg van start ging en er eerst een filmpje moest worden afgedraaid he. Later ook bleek dat die vraag van die jongen die oh wonder oh, toeval de laatste vraag bleek te zijn. Geen antwoord van Holleeder uiteraard. Dat zag jij niet?
Ik snap haar wel. De vragen waren, van wat ik er van gezien heb, van bedroevend niveau. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.

Wat een self made wijsneuzen zeg. :')
pi_117917659
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Althans... veel.
Wat verwacht je? Dat een student alles perfect doet? Lekker negatief wordt hier gedaan, ben benieuwd. Ik ga nu kijken.
pi_117917689
Het was zonde van zo´n gast om zulke vragen te stellen. Het meisje dat vroeg hoe zij hem kon geloven, wat moet Holleeder daar op antwoorden? Precies, op zijn woord. En als je dat woord niet vertrouwd, kun je beter niet te algemene vragen stellen, maar overtuigende en kritische vragen. Die werden vanavond te weinig gesteld. Hetzelfde geldt voor die allochtoon; als hij zijn vraag gewoon duidelijk en kritisch had verpakt, zou het geen lacherige sfeer veroorzaken.Zonde van de zendtijd was het.

En wat hierboven wordt gezegd, inderdaad. Als je zo wijsneuserig en minachtend doet, doe het dan ook goed. En kom niet met een verhaal aan waarbij je de helft van de tijd ''euh', maar stel een vraag waaruit blijkt dat er iets niet klopt.
pi_117917691
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap haar wel. De vragen waren, van wat ik er van gezien heb, van bedroevend niveau. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.

Brutaal? Dit is juist een mogelijkheid om kritische vragen te kunnen stellen en iemand een beetje aan te vallen. Mogen ze van jou dan alleen simpele, beleefde vragen stellen?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:12:01 #35
42366 Staal
pi_117917707
quote:

[..]

Wat zou jij in je meest intelligente bui vragen aan meneer Holleeder? Ik krijg steeds geen antwoord ook he.
Un certain jeune homme
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:12:32 #36
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117917720
Het was gewoon oke. Zure zult allemaal weer hier.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117917798
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat verwacht je? Dat een student alles perfect doet? Lekker negatief wordt hier gedaan, ben benieuwd. Ik ga nu kijken.
Dat ze iig vragen stellen die er toe doen. Daarnaast zou het fijn zijn als ze hun on verdiende arrogantie een beetje lieten vallen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:14:59 #38
42366 Staal
pi_117917804
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar hoe jij het ziet.
Un certain jeune homme
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:16:31 #39
42366 Staal
pi_117917858
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef eriksd het volgende:
Het was gewoon oke. Zure zult allemaal weer hier.
Wat vond je precies okay?
Un certain jeune homme
pi_117917869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

pi_117917912
Ik heb nog niemand hier een nieuwe vraag zien formuleren.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:20:50 #42
42366 Staal
pi_117918000
Okay, een bezopen mod en een handjevol ongeletterden die zelf niet eens weten wat ze zouden moeten vragen aan meneer Holleeder anders dan: "mag ik met u op de foto?"

Trusten mensen. :).
Un certain jeune homme
pi_117918142
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Was de Heineken ontvoering puur voor het geld, of was er ook een snak naar sensatie en spanning? Wat bezielt iemand om zo'n gevaarlijke en moeilijke missie te doen?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:28:00 #44
42366 Staal
pi_117918201
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:25 schreef Moos. het volgende:

[..]

Was de Heineken ontvoering puur voor het geld, of was er ook een snak naar sensatie en spanning? Wat bezielt iemand om zo'n gevaarlijke en moeilijke missie te doen?
Heb jij wel gekeken? Het ging om geld en makkelijk. Dat was het antwoord op de vraag van een van die "domme" studentjes.
Un certain jeune homme
pi_117918249
quote:
'hoe had uw leven eruit gezien, als u niet dit pad was opgegaan?'
pi_117918269
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan was hij psychologie gaan studeren.
pi_117918292
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En dat is geen suffe vraag?
pi_117918338
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:31 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Dan was hij psychologie gaan studeren.
Dat ging hem pas interesseren na zijn huidige 'carrière'...
pi_117918356
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vooral moeilijk om te beantwoorden, lijkt mij. Enigszins confronterend ook. En goed, dat weet je als persoon niet. Je weet alleen hoe je zou willen dat het was gelopen.
pi_117918377
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het antwoordt op deze 'suffe' vraagt zou mij en velen anderen denk ik, toch best interesant zijn.
pi_117918416
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:34 schreef Ziba het volgende:

[..]

Vooral moeilijk om te beantwoorden, lijkt mij. Enigszins confronterend ook. En goed, dat weet je als persoon niet. Je weet alleen hoe je zou willen dat het was gelopen.
Een nogal open vraag, waar hij best iets op had kunnen zeggen. Bijvoorbeeld wat hij als klein jongetje bijvoorbeeld van droomde. ...
pi_117918465
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:28 schreef Staal het volgende:

[..]

Heb jij wel gekeken? Het ging om geld en makkelijk. Dat was het antwoord op de vraag van een van die "domme" studentjes.
Nee, dat heeft hij niet duidelijk gezegd. Hij heeft bij de vraag "Waarom Heineken?", wat overigens een goede vraag was, tussendoor gezegd "het ging immers om het geld". Maar ik kan me voorstellen als je een jonge knul bent, dat je opzoek bent naar avontuur en dat hij een afweging heeft gemaakt wat de gevolgen zijn. Als die vraag zou worden gesteld, zou er misschien een uitgebreider antwoord, over zichzelf, hierover worden gemaakt.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:40:39 #53
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918503
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:20 schreef Staal het volgende:
Okay, een bezopen mod en een handjevol ongeletterden die zelf niet eens weten wat ze zouden moeten vragen aan meneer Holleeder anders dan: "mag ik met u op de foto?"

Trusten mensen. :).
Bezopen nu eens niet. Wat er oke was? Ik vond het vermakelijk. Kon hem goed bestuderen, zette aan tot nadenken en het was wat ik ervan verwachtte. Blijf erbij dat College Tour niet het geëigende format is, voor de rest: interessante televisie.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117918521
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het antwoordt op deze 'suffe' vraagt zou mij en velen anderen denk ik, toch best interesant zijn.
Misschien wel (zoals elke voetballer een sigarenzaak zou hebben) maar dan wordt het persoonlijk, en dat was niet echt de bedoeling.
pi_117918543
quote:
' heeft de lange tijd in detentie u als mens veranderd? Zo ja, hoe?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:42:57 #56
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918559
Voorts is het natuurlijk ook geen prater hé. Wat had je verwacht: een politicus met snedige antwoorden?
Bis bis bis
pi_117918629
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Misschien wel (zoals elke voetballer een sigarenzaak zou hebben) maar dan wordt het persoonlijk, en dat was niet echt de bedoeling.
Hij heeft zo nu en dan best iets persoonlijks gezegd, best kwetsbaar bijvoorbeeld die mishandelingen door zijn vader.

Ze konden bijvoorbeeld ook naar zijn kindertijd kunnen vragen.

Of bijvoorbeeld de vraag der vragen: wat maakte hem tot een ontvoerder? Zoiets verzin je niet even in je eentje op een achternamiddag...
pi_117918641
quote:

[..]

helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspring 8)7 wordt er niet van te voren gevraagd welke vraag zou je willen stellen aan W Holleeder.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:47:03 #59
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918659
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij heeft zo nu en dan best iets persoonlijks gezegd, best kwetsbaar bijvoorbeeld die mishandelingen door zijn vader.

Ze konden bijvoorbeeld ook naar zijn kindertid kunnen vragen.

Of bijvoorbeeld de vraag der vragen: wat maakte hem tot een ontvoerder? Zoiets verzin je niet even in je eentje op een achternamiddag...
Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.
Bis bis bis
pi_117918680
De vraag die gesteld had moeten worden: wat maakt iemand tot een niets ontziende ontvoerder?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:48:34 #61
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117918694
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

helemaal mee eens, ook geen U maar geje en gejou, en dan die domme doos met de vraag over die boxspring 8)7 wordt er niet van te voren gevraagd welke vraag zou je willen stellen aan W Holleeder.
Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys" :')
Bis bis bis
pi_117918733
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De vraag die gesteld had moeten worden: wat maakt iemand tot een niets ontziende ontvoerder?
is ook in een andere setting gevraagd aan Holleeder, en zijn antwoord was, jong naief en de buurt waar je in opgroeit, en dan kan jezelf wel bedenken in welke tijdgeest en de vrienden die jij als je vrienden beschouwd, veel branie, plannen bedenken en ga zo maar door.
pi_117918734
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef eriksd het volgende:

[..]

Geld? Hoeven verder geen hoogdravende motieven achter te zitten.
De vraag waarom hij die enorme risico's durfde aangaan...Of de ultieme vraag, overzag hij de mogelijke gevolgen wel toentertijd ?
pi_117918777
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dat weet je met studenten. Ik had zelf ook wel een beetje tijdens mijn studie dat als je weer een 8 of 9 incasseerde je dacht dat je god weet wat was. En dan zet je je eerste stapjes op de werkvloer en weet je helemaal niets. Dit zijn dan ook nog eens van die figuren met zo'n bestuderende studie als psychologie, dan krijg je helemaal van die "little old man boys" :')
vond het onbeschoft, je hoort gewoon een ouder iemand en vooral als je hem niet kent met U aan te spreken, vond de meeste studenten dom over komen en maar schermen met ik krijg strafrecht van jou advocaat.
pi_117918811
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:12 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat zou jij in je meest intelligente bui vragen aan meneer Holleeder? Ik krijg steeds geen antwoord ook he.
Wat vind jij van al die brutale vlegeltjes in de zaal?

Dat is een vraag die ik zou stellen.
pi_117918869
'had u werkelijk gedacht uit handen van justitie te kunnen blijven, na de ontvoering?'
pi_117918947
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)euvel-over-Holleeder

_O- _O- Die John vd heuvel, ook vroeger uit de poppenkast geflikkert, wat staat die voor lul :+
pi_117919033
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is. :').
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_117919077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een hype om die Holleeder zeg.. Alsof het de grootste maffia baas uit de geschiedenis is. :').
Het is een kruimeldief met de status van Al Capone
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:13:55 #70
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_117919126
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is een kruimeldief met de status van Al Capone
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_117919227
quote:

[..]

. De studenten waren brutaal. Ze kwamen over of ze zichzelf fantastisch vonden, denigrerend zelfs jegens Holleder. Ze komen godverdomme net kijken.

Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel ( :') ) op nationale tv, jeweetz"

Tenenkrommend.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_117919277
Een persoon vroeg hoe hij betrokken raakte bij de Heineken ontvoering, daarop antwoorden hij dat hij erin is gerolt. Ik had graag willen weten waarom hij na de ontvoering en de veroordeling in het criminele circuit is gebleven. Zat hij er op dat moment al zo diep in dat hij er niet meer uit kon zoals dat hoogstwaarschijnlijk nu het geval is.
pi_117919446
Staal.... wat steun jij een fantastische generatie. Geweldig :D
pi_117919541
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zaten inderdaad een paar dappere korpsballen tussen zeg.. Niveau: "kijk mij dapper doen tegen Holleeder de uber crimineel ( :') ) op nationale tv, jeweetz"

Tenenkrommend.
zeker tenenkrommend. Mijn God wat een popiejopie volk. Wat een kneuzen. :')
pi_117919868
Was gewoon een prima College Tourtje.

Kutstudenten, hoop geknip en Twan, niks mis mee.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 06:50:43 #76
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_117920287
Twan was weer eens ouderwets triest bezig. Zogenaamde stoere vragen, laat Holleder studenten afzeiken :X :X
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_117920478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat dit soort imbecielen überhaupt in het openbaar durft te spreken vind ik raar. Z'n half-mongoloïde gestotter staat nu voor eeuwig op beeld.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:31:11 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117921022
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 02:26 schreef Specularium het volgende:
Was gewoon een prima College Tourtje.

Kutstudenten, hoop geknip en Twan, niks mis mee.
Dat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:40:17 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117921110
7
COLLEGE TOUR
1.287.000

Minder dan Vd Vorst ziet sterren, met John :+ (1.363.000)
pi_117921870
Ze zaten alleen tegenover the Voice en voetbal :P. Wanneer schuift Willem aan bij PenW :) ?
pi_117922547
quote:

[..]

Tenenkrommend.
i know :Y Zat ook al met plaatsvervangende schaamte af te wachten wat er nu weer uit die pubermuiltjes zou komen :X
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117922729
ik snap niet waarom je als student niet gewoon 'u' kan zeggen tegen een man van 50+
pi_117922730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:19 schreef Apotheose het volgende:

[..]

i know :Y Zat ook al met plaatsvervangende schaamte af te wachten wat er nu weer uit die pubermuiltjes zou komen :X
Echt he.

Hier op FOK sterft het ook van de "wijze" studentjes. Erger me vaak kapot aan ze.
pi_117923098
Ik had gedacht dat meer mensen zouden kijken. Maar de meesten kijken kennelijk het liefst naar de 999e variant van Idols :')
pi_117923181
quote:

[..]

Tenenkrommend.
Inderdaad behoorlijk triest, de meeste van die studenten stelden gewoon een vraag om stoer te doen, totaal niet uit interesse. Lekker popie jopie doen op TV maar als ze Holleeder tegen zouden komen face to face dan poepten ze hun broekje vol.
pi_117923185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had gedacht dat meer mensen zouden kijken. Maar de meesten kijken kennelijk het liefst naar de 999e variant van Idols :')
Ik ben 1 van diegenen die het belachelijk vinden dat dergelijk uitschot een platform krijgt, dus ik heb niet gekeken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_117923210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Of naar Jim Bakkum.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:53:13 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117923242
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:49 schreef Montagui het volgende:

Ik ben 1 van diegenen die het belachelijk vinden dat dergelijk uitschot een platform krijgt, dus ik heb niet gekeken.
En dus heb je automatisch naar The Voice gekeken. Zo werkt dat.
Ik keek blijkbaar ook naar The Voice. Al leek het meer op een kleine Curb your Enthusiasm -marathon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117923289
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus heb je automatisch naar The Voice gekeken. Zo werkt dat.
Ik keek blijkbaar ook naar The Voice. Al leek het meer op een kleine Curb your Enthusiasm -marathon.
Ik heb 'dus' ook naar de voice gekeken... en moet zeggen die laatste battle was ook echt fantastisch! _O_
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_117923373
Die chick met die vragen over de Heineken ontvoering en de brute behandeling van mijnheer Heineken, was zo lachwekkend... _O-

Waarom geen boxspring en geen lekkere warme trui? Als in een drie sterren hotel. 8)7

En die Holleeder... "tja, drie sterren hotel had gekund, maar dan hadden we iedere keer zo'n last van de roomservice." _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 12:00:39 ]
pi_117923422
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:51 schreef Tem het volgende:

[..]

Of naar Jim Bakkum.
Die geweldig kan presenteren.
pi_117923436
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die chick met die vragen over de Heineken ontvoering en de brute behandeling van mijnheer Heineken, was zo lachwekkend... _O-

Waarom geen boxspring en geen lekkere warme trui? Als in een drie sterren hotel. 8)7

En die Holleeder... "tja, drie sterren hotel had gekund, maar dan hadden we iedere keer zo'n last van de roomservice." _O-
Tenenkrommend... Maar ze was ook blond geloof ik.
pi_117923517
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat ge-jij vond ik onbeschoft.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:07:18 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_117923532
Heb ook een groot stuk gezien. Vond het erg boeiend. Huys vond ik goed: kritisch en gelukkig Holleeder met 'u' aansprekend. De studentenvragen konden mij niet boeien, behalve één studente die vroeg welke studie hij zou volgen als hij zou willen studeren. 'Psychologie' was het antwoord. Vond ik heel opvallend.

Ook zijn antwoord op de vraag of en wanneer hij ooit doodsbang is geweest: 'Als je als vijf-jarige uit je bed wordt gehaald om beneden in elkaar geslagen te worden.' Of iets in die strekking.

Ik heb het beginstuk gemist. Zou hem zelf gevraagd hebben of hij niet onbewust op zijn vader is gaan lijken doordat anderen voor hemzelf óók doodsbang zijn.
pi_117923536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die hipster-Turk was zo niet nog erger.

Holleeder merkte terecht op: "Wat een gek" of iets in die strekking.
pi_117923551
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik vond dat ook niet gepast :N
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:08:24 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_117923568
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Eens.
pi_117923590
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die hipster-Turk was zo niet nog erger.

Holleeder merkte terecht op: "Wat een gek" of iets in die strekking.
Dat vond ik wel het dieptepunt.

Het ging hem natuurlijk om 30 seconde beroemd te zijn. :') Mooi dat hij door Holleeder in de zeik werd gezet. :D
pi_117923734
Maar de hypocrisie van John van de Heuvel is wel de klap op de vuurpijl.
pi_117923772
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat vond ik wel het dieptepunt.

Het ging hem natuurlijk om 30 seconde beroemd te zijn. :') Mooi dat hij door Holleeder in de zeik werd gezet. :D
Ach ja, dat soort mannetjes komen zichzelf vaak hard tegen. De plaat voor hun kop is echter zo dik, dat ze er niets van leren en op dezelfde ongepast arrogante toer doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 12:17:33 ]
pi_117923795
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach ja, dat Soort mannetjes komen zichzelf vaak hard tegen. De plaat voor hun kop is echter zo dik, dat ze er niets van leren en op dezelfde ongepast arrogante toer doorgaan.
Het zijn de vmbo-ers van morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')