quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Die moeten ook gespeeld worden, ik vind alleen de schema's klote, gewoon 1e wedstrijd woensdag, 2e wedstrijd zaterdag dan zondag weer terug naar je club.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Mwa interland is wel leuk maar eredivisie blijft leuker..
Narsingh aan Schaken en van Persie aan Huntelaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
Poh. Je zal je plaats aan Daryl Janmaat verliezen zeg...
Dat doen ze in Brazilië en ik dacht Argentinië wel maar lijkt me geen goed planquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Of gewoon de eredivisie verder spelen met de selectie die over blijft. Misschien leuke toevoeging in de competitie.
Al denk ik dat het aantal kijkers dan alsnog zakt..
Zal bijvoorbeeld PSV leuk vinden die houden amper wat over danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Of gewoon de eredivisie verder spelen met de selectie die over blijft. Misschien leuke toevoeging in de competitie.
Al denk ik dat het aantal kijkers dan alsnog zakt..
Het is een debiel ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Lijkt me dat ze nog wel wat jeugd hebben die ze in dat geval zouden kunnen laten spelen.
Het is een goed idee voor de jeugd maar of het er voor de kijker ook leuker is...
Denk het niet.
Dan nog. Schaken verkiezen boven Narsingh is ook ongelooflijk trouwens. Zo'n schaken had niet eens opgeroepen moeten worden. Geen exceptionele speler, geen toekomst, niets speciaals. Gevalletje Dave van den Bergh, Barry van Galen, Romano Denneboom. Zonde dat zulke gasten het Oranje shirt aan mogen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh aan Schaken en van Persie aan Huntelaar.
Het is een B opstelling.
Tegen zo'n tegenstander had hij beiden op kunnen stellen Huntelaar diep, Van Persie eromheen, als je er toch een soort oefenwedstrijd van maakt want inderdaad Schaken, wat moet je ermeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan nog. Schaken verkiezen boven Narsingh is ook ongelooflijk trouwens. Zo'n schaken had niet eens opgeroepen moeten worden. Geen exceptionele speler, geen toekomst, niets speciaals. Gevalletje Dave van den Bergh, Barry van Galen, Romano Denneboom. Zonde dat zulke gasten het Oranje shirt aan mogen.
Huntelaar zie ik overigens liever dan van Persie in de spits. Kansen genoeg gehad.
Yup, begrijp ik helemaal niets van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Begrijp echt niet waarom die Schaken met zijn 30 nog bij Oranje gehaald moet worden. Kan toch geen rek meer in zo'n gast zitten. Alsof je daarmee naar het WK wil. Dan kun je nog beter Ebecilio selecteren.
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Begrijp echt niet waarom die Schaken met zijn 30 nog bij Oranje gehaald moet worden. Kan toch geen rek meer in zo'n gast zitten. Alsof je daarmee naar het WK wil. Dan kun je nog beter Ebecilio selecteren.
Stond die op doel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?
zat lekker stilquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?
Van Gaal doet het juist omdat iedereen vindt dat Schaken niet Oranjewaardig isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van Gaal doet het juist omdat iedereen vindt dat Schaken niet Oranjewaardig isNet als dat van Persie en Huntelaar niet samen zouden kunnen spelen. Op van Marwijk na is volgens mij niemand het dat met hem eens.
Ik ben van mening dat je altijd je beste spelers op moet stellen en daar hoort Van Persie zeker bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.
Dat van Persie bij zijn club geweldig is klopt helemaal, maar in Oranje faalde hij onder twee bondscoaches op eindrondes. Ik wil niet eens zeggen dat het aan van Persie ligt, misschien past hij niet in het systeem, of klikt het niet met de rest in het veld. Hoe dan ook, als hij onder van Gaal ook zo speelt als de afgelopen zes jaar hoort hij gewoon niet mee te gaan naar het WK als basisspeler.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je altijd je beste spelers op moet stellen en daar hoort Van Persie zeker bij
Ik had wel het idee dat Van Persie bij Van Basten beter in zijn vel zat dan de afgelopen 2 keer bij Van Marwijk. Over het komende WK hoeven we ons niet druk te maken, het zal wel gehaald worden maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat van Persie bij zijn club geweldig is klopt helemaal, maar in Oranje faalde hij onder twee bondscoaches op eindrondes. Ik wil niet eens zeggen dat het aan van Persie ligt, misschien past hij niet in het systeem, of klikt het niet met de rest in het veld. Hoe dan ook, als hij onder van Gaal ook zo speelt als de afgelopen zes jaar hoort hij gewoon niet mee te gaan naar het WK als basisspeler.
Eerste alinea staat er compleet verkeerd, op ajaxshowtime staat het wel correct;quote:
quote:De clubs zijn er al uit. Dejan Meleg zal in de winterstop naar Ajax gaan en een contract voor drie jaar tekenen. Meleg bekend tegen Novosti dat ook FC Groningen interesse had.
Ze doelen nog op vorig jaar denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eerste alinea staat er compleet verkeerd, op ajaxshowtime staat het wel correct;
[..]
Toen mocht hij helemaal niks tekenen omdat hij nog geen 18 was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze doelen nog op vorig jaar denk ik
Zie liever van Persie dan Schaken. Dan maar het systeem aanpassen. De ene keer Huntelaar, de andere van Persie schiet niet opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.
Niet een beetje weinig, 3 jaar ?quote:
bron: http://www.sporten.dk/fod(...)er-alt-for-sort-hvidquote:Eriksen: The press is too black and white
28 A-matches and acclaimed as one of Europe's hottest young names - but Christian Eriksen still lacks the final breakthrough on the national team. Sporten.dk put him in the fire hot seat
My last good match was against the Czech Republic in September. I do not have to be decisive in every match.
Christian Eriksen is clear in his voice. He has other criteria for when he plays a good game than Danish football fans who scream at Laudrup'ske bright ideas from the offensive midfielder. Christian Eriksen at the age of 20 years already played 28 A-matches, which still bear witness to a player who has earned the confidence of coach Morten Olsen.
But the breakthrough at the highest level, it lacks stadig.Ikke of the other Under EM, he does not, the player with the decisive actions of the Danish offense. And in Ajax shortcomings he still has to be a level above teammates in battles against Real Madrid in the Champions League.
But the press of black and white in the assessment of Eriksen? Seems he saying that he is about to take the next step on to a bigger league? And he is far too much a team player to be the deciding play? Sporten.dk made a number of claims up to Eriksen and confronted him with them.
It would be a huge dream come true, to play a World Cup football country, Brazil
Totally agree. It's a huge football country and a nation that has dominated football for many decades. It will only help to make the tournament extra life. You think the little samba football, when you talk about the World Cup in Brazil. So clearly, it would be great to experience.
You have to switch to a bigger league soon to develop yourself and redeem your potential
I disagree. I really saying that I am very happy where I am now. I feel that I can easily develop myself much more in Ajax, and it is entirely up to me to become a better football player. You also have to be based on where you are right now instead of looking into the future. There is still a lot of challenges in Ajax.
Cristiano Ronaldo is the best player you have played against in his career
Agree. One can even see in the last game we played against Real Madrid, he suddenly out of the blue kicking it into the long corner. He is a great footballer and I do not think you meet someone who does not want to learn anything from Ronaldo. It's been fun to play against a player at that level. But if you ask me who is the best in the world, so I am inclined therefore still to Messi.
You always run more than ten kilometers per match and work a lot for the team. But you are not selfish enough to be the decisive player in your position
No. You run the for the team, and then you run for themselves. I'm not just the type who takes on the box if there is a teammate in a better position than me. I may as well think about whether I should be more selfish, I will then say that. And it may also be that I need to kick a little more on target and try things on their own even more.
You score not enough goals in relation to your position on the field
Partly agree. For the goals are starting to come now. It was really great to score against Twente other day and be match winner in a difficult game. It was right on top of a lot of criticism, and it gave when a lot of confidence that I took the chance and kicked the box and scored. I can use in the future.
Press looks too black and white on your performance
Totally agree. But I have learned to live with. That's just football. There is no room for nuance the picture and look at how else play a good game when you can not just created a goal and an assist. But it puts no more pressure on me. I'm fine with the pressure and expectations for me.
You have learned to distinguish between people who want to get to know you because you are known, and so those who think that the person Christian is interesting
Absolutely. It's something you learn quietly with the interests of one person. I particularly good brand in the beginning, there were many who wrote on Facebook and so on. Now it is no longer a surprise if a girl suddenly write to me or something like that. You learn to keep the people you know well, closer to the body.
It's great to six Danes in Ajax to socialize with
Definitely. Games will be played a little pig to training, where you certainly do not want to lose. We're pretty good at making things together. There have since been some dinners where Viktor Fischer and Nicolai Boilesen have made something together. And we've also been all Danes out shopping sometimes. But there comes Christian Poulsen and Lasse Schoene enough into the roles of those who need to keep track of the young guys, haha.
Die kende ik goed van een ander forum (Managers united)quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)rig/rust-zacht-gino/
Triest! Af en toe worden er goede artikelen gepost van deze site
Zelfde hier, heb sinds v. Marwijk helemaal niets met Oranje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef tammepiet het volgende:
True deze dagen hopen op een mooie contractverlenging of transfer verder even helemaal niets.
Oranje boeit me ook geen moer meer sinds tijdperk van Marwijk.
dat is wel ff de steun die die jongen nodig heeft. Fijn dat Johan ook eens voor wat rust kan zorgen....quote:
ja het is idd de laatste tijd totaal niet rustig bij ajax, rellen hier en daarquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fijn dat Johan ook eens voor wat rust kan zorgen....
ja, zal wel een plus zijn. Ik hoop dat ze binnenkort bekendmaken wat de plannen zijn voor de toekomst, directie, beurs, sponsor, oude logo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
dinsdag worden de jaarcijfers van ajax bekendgemaakt lees ik net.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
dinsdag worden de jaarcijfers van ajax bekendgemaakt lees ik net.
oude logo sowieso niet. Las in de ajaxlife krant dat Ajax marketingtechnisch veel beter ervoor staat met het nieuwe logo. Ookal vind ik het oude logo veel mooier begrijp ik wel dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien als officieel clublogo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, zal wel een plus zijn. Ik hoop dat ze binnenkort bekendmaken wat de plannen zijn voor de toekomst, directie, beurs, sponsor, oude logo?
18.333.000 aandelen met een huidige koers van iets van ¤7. Wordt weinig in gehandeld dus koers zegt niet zo heel veel. Maar zal inderdaad een boel geld kosten (uitgaande van die ¤7 zo'n ¤130m).quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oude logo sowieso niet. Las in de ajaxlife krant dat Ajax marketingtechnisch veel beter ervoor staat met het nieuwe logo. Ookal vind ik het oude logo veel mooier begrijp ik wel dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien als officieel clublogo.
De beurs afgaan heeft volgens mij niet zo'n zin, maar is meer een onderbuikgevoel (ga nu verder niet op in omdat ik op mijjn mobiel typ) gaat vooral heel veel geld kosten
Nieuwe sponsor heb ik sterk het vermoeden dat dat gazprom gaat worden.
ik dacht 2015, maar dat het verkort is naar 2014quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wanneer loopt het contract van aegon af dan?
Bedragen die ik steeds hoor zijn idd rond de 50 miljoenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
18.333.000 aandelen met een huidige koers van iets van ¤7. Wordt weinig in gehandeld dus koers zegt niet zo heel veel. Maar zal inderdaad een boel geld kosten (uitgaande van die ¤7 zo'n ¤130m).
edit: Ajax heeft zelf al een flink deel van die aandelen in handen bedacht ik me net. Het bedrag is dus een stuk minder. Maar zo'n 40-50 miljoen zal het alsnog wel zijn.
Yep - volgens mij niet verkort.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik dacht 2015, maar dat het verkort is naar 2014
quote:Sinds 1 juli 2008 is AEGON hoofdsponsor van AFC Ajax. Het contract loopt tot 1 juli 2015, AEGON heeft dan de mogelijkheid tot een verlenging. Het is bijna uniek dat sponsors een 7-jarig contract afsluiten. De bijdrage van AEGON aan AFC Ajax zal jaarlijks maximaal 12 miljoen euro zij
Als je van de beurs afgaat dan moet je de structuur ook aanpassen, anders schiet je er niet zoveel mee op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oude logo sowieso niet. Las in de ajaxlife krant dat Ajax marketingtechnisch veel beter ervoor staat met het nieuwe logo. Ookal vind ik het oude logo veel mooier begrijp ik wel dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien als officieel clublogo.
De beurs afgaan heeft volgens mij niet zo'n zin, maar is meer een onderbuikgevoel (ga nu verder niet op in omdat ik op mijjn mobiel typ) gaat vooral heel veel geld kosten
Nieuwe sponsor heb ik sterk het vermoeden dat dat gazprom gaat worden.
Was laatst nog vol in het nieuws, op internet dan;quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep - volgens mij niet verkort.
wiki quote
[..]
Ik lees dat Ajax zo'n 73% heeft. Dan is de waarde van de openbaar verhandelde aandelen zo'n ¤35 mij een koers van ¤7,10. Maar voor die koers zijn de aandelen niet eraf te halen. Als Ajax ¤10 bied en er wordt toegehapt zal het idd rond de ¤50m kosten (of ¤55m bij ¤11 (introductiekoers))quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bedragen die ik steeds hoor zijn idd rond de 50 miljoen
Dat is dan ook de reden dat ze er vanaf willen lijkt me. Bestuurlijk heb je opeens een stuk meer vrijhedenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je van de beurs afgaat dan moet je de structuur ook aanpassen, anders schiet je er niet zoveel mee op.
Dat is waar ook inderdaad - was ik even vergetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was laatst nog vol in het nieuws, op internet dan;
[ afbeelding ]
Gazprom is bezig met Vitesse en Twente heb ik begrepen. Die gaan echt niet wachten tot 2014.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Als we het meeste geld willen dan moet je met Gazprom ofzo in zee gaan. Hebben nu ook al een skybox in de Arena en gaan de Nederlandse markt op.
Waarvan een deel creatief zonder veel kosten vast wel terug naar Ajax kan waarschijnlijk. Maar zolang er nog dubbele agenda's zijn hoeven ze van mij niet van de beurs momenteel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
18.333.000 aandelen met een huidige koers van iets van ¤7. Wordt weinig in gehandeld dus koers zegt niet zo heel veel. Maar zal inderdaad een boel geld kosten (uitgaande van die ¤7 zo'n ¤130m).
edit: Ajax heeft zelf al een flink deel van die aandelen in handen bedacht ik me net. Het bedrag is dus een stuk minder. Maar zo'n 40-50 miljoen zal het alsnog wel zijn.
Hoe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarvan een deel creatief zonder veel kosten vast wel terug naar Ajax kan waarschijnlijk. Maar zolang er nog dubbele agenda's zijn hoeven ze van mij niet van de beurs momenteel.
Abn stopte toch ook eerder dan dat het contract liep? Naar aanleiding van die skybox geloof ik er wel in dat er wat kan spelen. Sowieso moet Ajax nu al lijntjes uitgooien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gazprom is bezig met Vitesse en Twente heb ik begrepen. Die gaan echt niet wachten tot 2014.
Ik denk dat Gazprom best nog wel wil wachten hoor als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gazprom is bezig met Vitesse en Twente heb ik begrepen. Die gaan echt niet wachten tot 2014.
Niemand denk. Het is geen liefdevolle verhouding. Aegon zit met een contract en Ajax krijgt veel geld. De enige basis waardoor ze nog op het shirt staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik denk niet dat Aegon heel veel problemen zou hebben om het contract eerder te laten beëindigen. Zeker ook omdat de intentie al was.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Cruijff regelt wel een sponsor die net zoveel als Aegon betaalt
Nou.. niemand... Vooralsnog wilt Ajax dat geld graag hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niemand denk. Het is geen liefdevolle verhouding. Aegon zit met een contract en Ajax krijgt veel geld. De enige basis waardoor ze nog op het shirt staan.
Klopt, en meer ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou.. niemand... Vooralsnog wilt Ajax dat geld graag hebben
Cruijff heeft nog minder verstand van bestuurlijke zaken (waar ik een sponsor ritselen onder schaar) dan de gemiddelde hooibaal. Die man leest zich niet eens in als hij in een RvC zit terwijl ze moeten vergaderen.quote:
Hij hosselt die Oliesjeiks joh. Cruijff = Qatarquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog minder verstand van bestuurlijke zaken (waar ik een sponsor ritselen onder schaar) dan de gemiddelde hooibaal. Die man leest zich niet eens in als hij in een RvC zit terwijl ze moeten vergaderen.
Sowieso. Gewoon de overheidssubsidie aan Ajax besteden en de rugsponsor wordt de Cruijff University.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Cruijff foundation op het shirt voor 20 miljoen per jaar?
Ik denk dat sponsors graag ivm met Cruijf gebracht willen worden. Iedereen kent Cruijf.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog minder verstand van bestuurlijke zaken (waar ik een sponsor ritselen onder schaar) dan de gemiddelde hooibaal. Die man leest zich niet eens in als hij in een RvC zit terwijl ze moeten vergaderen.
Heb je wel een beter iemand nodig dan Van der Aat, de topcontracten zijn door Fontein binnen gehaald.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:42 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Toch worden er voor dit soort contracten altijd speciale mensen binnen gehaald.
Die moeten zorgen voor het beste contract met de hoogst mogelijk opbrengst.
Vorig jaar was er nog een tabel waarin je kon zien dat Ajax binnen NL nu het hoogste binnen harkt.
Hopelijk lukt het weer, maar zoals gezegd de tijden zijn wel anders..
Waar heb je dan een commercieel directeur voor?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:47 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Ik zeg niet dat je iemand anders hiervoor nodig hebt, maar dat dit wel gebruikelijk is.
Je wilt met een hoofdsponsor een contract voor lange tijd aangaan dat is voor de sponsor niet altijd voordelig. (hoe gaat het met het bedrijf over 10 jaar)
Vaak haal je hier een tussen persoon bij, een hengelaar, die de contacten legt.
Als het de vorige commercieel directeur is gelukt lijkt het me dat het bij het takenpakket van de huidig commercieel directeur hoort, als hij dat niet kan, is hij niet goed genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:55 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Dit zijn grote specifieke contracten. Waarom heb je een PZ afdeling als je een headhunter inhuurt...
Je bent er blij mee, dat is mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben een gelukkig man, kaarten voor city uit gekocht. Ik vermeld het nogmaals
quote:Muniesa staat nog steeds open voor Ajax
Ajax greep deze zomer naast Marc Muniesa van FC Barcelona. De verdediger werd voorgedragen door Johan Cruijff bij de Amsterdammers, maar een knieblessure stond een overgang uiteindelijk in de weg.
Muniesa liet weten dat Ajax na zijn rentree nog steeds een optie is. "Ik heb goede gesprekken gehad met Ajax en had er graag gespeeld. Ze spelen Champions League en hanteren eenzelfde speelstijl als Barcelona", vertelde Muniesa aan het radioprogramma Primer Toc.
Vlak voor de transfer definitief zou worden, mocht Muniesa nog laten zien aan Barcelona-trainer Tito Vilanova wat hij in huis had tegen HSV. In dat duel ging het gruwelijk mis. "Als alles goed gaat kan ik in januari of februari weer terug zijn. Maar ik heb nog geen datum in mijn hoofd, ik richt me nu op elke dag hard werken."
Eriksenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen ongestoord Eriksen bashen, tyron heeft een ban
ERIKSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eriksen slechter dan de Jongquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Eriksen slappe beunhaas die zich aan de kant laat zetten als een nicht
Oja , Poulsie en de Jong moeten opdonderen omdat ze nog slechter zijn
NOU HIJ HEEFD WEL EEN SOOITJE ASISTS! HIJ IS EGT GOET!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Eriksen slechter dan de Jong
Siem heeft ons naar twee titels geschoten, wat heeft die dwergdeen ooit voor ons Ajax gedaan?
tja het moest van Tyronquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Siem heeft ons naar twee titels geschoten, wat heeft die dwergdeen ooit voor ons Ajax gedaan?
gelukkig zijn we van dat kansloze gezanik afquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOU HIJ HEEFD WEL EEN SOOITJE ASISTS! HIJ IS EGT GOET!!!!
Bedoel je de thuiswedstrijd tegen Twente?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, hij is de beste speler bij Ajax en ook één van de weinigen die beter kanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Ik denk toch dat we hem niet te snel af moeten schrijven..
Ik hoop dat de kritiek niet de bovenhand krijgt, maar dat hij van de kritiek nu iets agressiever in zijn spel word.
En stopt met het geven van mislukte hakjes e.d. eerst proberen de bal normaal op de plek krijgen.
Mooi kan het altijd nog worden!
Siem de Goalmachinequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef CaasS het volgende:
[..]
Bedoel je de thuiswedstrijd tegen Twente?
Voorzet van blackcard Greg![]()
die sinds het WK 2010 hopeloos uit vorm is en niets meer presteert. Lui achterin hangen, want opkomen doet hij niet meer. Met zijn kansloze muziekgedoe.
Of dat andere doelpunt op aangeven van Eriksen die de Jong vrij voor de keeper zet. Eriksen en zijn assists.![]()
![]()
Of Vermeer met zijn rare acties in de goal. Sowieso wanneer hij de goal uitkomt.![]()
V. Rhijn met zijn terugspeelbal tegen Heerenveen.![]()
Alderweireld met zijn kutwedstrijd tegen AZ waardoor Altidore 2x kon scoren.![]()
Moisander met zijn fouten tegen ADO en Dortmund.![]()
Blind.![]()
Poulsen die tussen de verdedigers gaat staan waardoor je geen middenveld hebt.![]()
De Jong met zijn initiatief op het middenveld, uitstraling en leiderschap. Onze captain.![]()
Boerrigter die sinds zijn blessure geen actie durft te maken en wanneer hij naar binnenkomt altijd de bal kwijtraakt.![]()
Lukoki die langs zijn tegenstander rent en dan niet meer weet wat hij moet doen.
Fok jouw ik ben ajaxied sinds 24 mei 1995 man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:57 schreef The_Groove het volgende:
Hé succes supporters het Twente topic zit even verderop.
Sinds het internet zich blijft ontwikkelen op een manier dat zelfs internet leken zoals wij ermee verder kunnen groeien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sinds wanneer komen berichtjes ineens als plaatje?
Last van?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sinds wanneer komen berichtjes ineens als plaatje?
Plus al die dure spelers die weg zijn...dat wordt cashen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef tammepiet het volgende:
Daar bovenop komen dus nog de resultaten van dit seizoen CL en de verkopen van Jan, Vurnon, Greg etc.
Lekker bezig Marcie.
Vorig jaar 2x winst + 2x gelijk inderdaad nog. Dit jaar hopen op een punt. Zal inderdaad wat verschil in premie liggen dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef CaasS het volgende:
[..]
Plus al die dure spelers die weg zijn...dat wordt cashen.Al zullen de champions league inkomsten wat lager liggen ben ik bang
![]()
Wat dacht je van de bestuursvorm, die je als 'voetbalclub' zijnde moet aannemen? Kijk even naar de ellende die we mede daardoor hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is precies het nadeel van 'de beurs'?
Ik geef alvast mijn tegenargument. Tientallen miljoenen euro's. Kan je wel een elftal toptalenten mee kopen.
Het voordeel is dat je ontzettend transparant moet zijn. Op AN is hier ook een hele discussie over en nu van de beurs gaan zou de Coronels van deze wereld alleen maar kunnen helpen met hun achterkamertjes, vergeet niet dat er nog genoeg smeerlappen bij Ajax rondlopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:20 schreef tjoptjop het volgende:
Precies, je krijgt vooral meer vrijheid terug.
Ook bijvoorbeeld het naar buiten brengen van nieuws moet nu heel zorgvuldig gebeuren. Een belangrijk nieuwtje reeds mededelen aan 1 buitenstaander is nu bijv verboden, dat moet dan weer algemeen naar buiten gebracht worden (persbericht).
Daarnaast het uitgebreid publiceren met bijbehorende controles (en kosten)
Nadeel: het van de beurs gaan zal minimaal 40-50 miljoen kosten. Dus dat is een afweging die gemaakt moet worden.
Real Madrid heeft een omzet van 400 miljoenquote:
Op Barcelona en Madrid na valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Real Madrid heeft een omzet van 400 miljoenEn Ajax heeft de bal niet eens aangeraakt tegen hun. Wat een sadness zeg. Een club met zo'n omzet die niet eens een pass over 3 meter kan geven. Het is echt slecht gesteld in Nederland.
Waarom denk je dat Cruijff aan de bel is gaan trekken 2 jaar geleden, niet omdat hij het zo geweldig vond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Real Madrid heeft een omzet van 400 miljoenEn Ajax heeft de bal niet eens aangeraakt tegen hun. Wat een sadness zeg. Een club met zo'n omzet die niet eens een pass over 3 meter kan geven. Het is echt slecht gesteld in Nederland.
Hij trok al langer maar nu ging de bel pasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Cruijff aan de bel is gaan trekken 2 jaar geleden, niet omdat hij het zo geweldig vond.
Nou, dat lijkt me een erg simpele afweging dan. Daarbij wordt volgens mij alsnog gewoon vaak genoeg nieuws aan een Telegraaf journalistje gelekt. Maar mensen die liever een bestuursvorm als Psv hebben, met lekker onopvallend en ongecontroleerd wanbeleid, en daar ook nog een miljoen 40-50 voor over hebben, be my guest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:20 schreef tjoptjop het volgende:
Precies, je krijgt vooral meer vrijheid terug.
Ook bijvoorbeeld het naar buiten brengen van nieuws moet nu heel zorgvuldig gebeuren. Een belangrijk nieuwtje reeds mededelen aan 1 buitenstaander is nu bijv verboden, dat moet dan weer algemeen naar buiten gebracht worden (persbericht).
Daarnaast het uitgebreid publiceren met bijbehorende controles (en kosten)
Nadeel: het van de beurs gaan zal minimaal 40-50 miljoen kosten. Dus dat is een afweging die gemaakt moet worden.
En dat komt volgens jou echt door de bestuursvorm? Ik zou het omgekeerde zelfs wel durven stellen; zonder de macht van de aandeelhouders was de hele revolutie wellicht niet eens gelukt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:15 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bestuursvorm, die je als 'voetbalclub' zijnde moet aannemen? Kijk even naar de ellende die we mede daardoor hebben meegemaakt.
Ik ben met je eens dat het zonde van het geld is om Ajax van de beurs te halen, ook omdat dit wanbeleid niet voorkomt, daar hoef je alleen maar voor naar andere niet beursgenoteerde voetbalclubs te kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een erg simpele afweging dan. Daarbij wordt volgens mij alsnog gewoon vaak genoeg nieuws aan een Telegraaf journalistje gelekt. Maar mensen die liever een bestuursvorm als Psv hebben, met lekker onopvallend en ongecontroleerd wanbeleid, en daar ook nog een miljoen 40-50 voor over hebben, be my guest.
[..]
En dat komt volgens jou echt door de bestuursvorm? Ik zou het omgekeerde zelfs wel durven stellen; zonder de macht van de aandeelhouders was de hele revolutie wellicht niet eens gelukt.
Tot nu toe zijn het toch alleen nog maar geruchten? Om alles nu af te kopen kost te veel geld wat je anders inderdaad kan investeren in de club.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat het zonde van het geld is om Ajax van de beurs te halen, ook omdat dit wanbeleid niet voorkomt, daar hoef je alleen maar voor naar andere niet beursgenoteerde voetbalclubs te kijken.
Of de macht van de aandeelhouders geholpen heeft bij Cruijffs revolutie weet ik niet, het grootste gedeelte is in handen van de de vereniging en daar zitten net zoveel aanhangers als tegenstanders van Cruijff. Dat laatste is volgens mij de enige reden dat alles zo lang duurt, teveel mensen zijn met hun eigen belang ipv het clubbelang bezig.
bedoel je dit cynisch ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef tammepiet het volgende:
104 miljoen eutjes omzet. Klasse Sloppie.
Omzet zegt niks als je de kosten niet weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef tammepiet het volgende:
104 miljoen eutjes omzet. Klasse Sloppie.
10 miljoen winst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omzet zegt niks als je de kosten niet weet.
Dat weet ik, ik bedoelde alleen dat je per definitie niet kan zeggen dat een omzet van 104 miljoen goed is.quote:
Nee, want dat van Vertonghen komt pas in het volgende rapport.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Vertonghen niet verkocht was hadden we dus rode cijfers gehad![]()
Zie Chase_Utley. Maar als we Stekelenburg en De Zeeuw niet hadden verkocht, klopt dit. Al hadden we dan Cillessen niet gekocht. Dus dat kun je nooit zo stellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Vertonghen niet verkocht was hadden we dus rode cijfers gehad![]()
Ja hier zitten alleen De Zeeuw en Stekelenburg in maar dat was ook 10miljoen+ totaal, dus zonder verkoop wel rode cijfersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, want dat van Vertonghen komt pas in het volgende rapport.
Klopt. Maar tel daarbij de aankoop van Serero, Janssen, Sigthorsson en Cilessen bij op en dan kom je weer ongeveer gelijk uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hier zitten alleen De Zeeuw en Stekelenburg in maar dat was ook 10miljoen+ totaal, dus zonder verkoop wel rode cijfers
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Maar tel daarbij de aankoop van Serero, Janssen, Sigthorsson en Cilessen bij op en dan kom je weer ongeveer gelijk uit.
Belangrijk is dat de salarisposten weer flink zijn gedaald en dat zal in volgend verslag alleen nog maar zijn toegenomen. Ook zal er voor de laatste keer afschrijvingen van de kostenpost Sulejbami instaan. Financieel gaat het nog niet super, maar zeker wel de goede kant op.
We hebben in ieder geval een Feyenoord scenario voorkomen.
Ok. Excuseer. Ik had nog niet goed gelezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie Chase_Utley. Maar als we Stekelenburg en De Zeeuw niet hadden verkocht, klopt dit. Al hadden we dan Cillessen niet gekocht. Dus dat kun je nooit zo stellen.
verkoop sereroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Ferdii het volgende:
Ajax cape town 1.6 miljoen in de plus. Waar halen die geld vandaag?
Zal Ajax cape town gewoon stiekem een witwasserij of drugs handel post zijn?
Ik dacht 5 miljoen, een beetje verkapte kapitaalinjectiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij voor ajax gekost dan?
komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 5 miljoen, een beetje verkapte kapitaalinjectie
Wat minder dan ik dacht maar ook veelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef tammepiet het volgende:
2.200.000 miljoen pond.
Edit: zo'n 2.720.163,21 euro.
Deels ook niet waar, als Stekelenburg niet was verkocht hadden we Cillissen niet gehaald en andere kosten weer niet gemaakt. Als De Zeeuw niet was verkocht hadden we Janssen niet gehaald etc etc etcquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima cijfers. En zeggen dat je zonder verkopen verlies had gedraaid... Tja nogal wiedes als je een opleidingsinstituut bent.
Het valt me nog erg mee hoeveel geld er nodig is uit transfers inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deels ook niet waar, als Stekelenburg niet was verkocht hadden we Cillissen niet gehaald en andere kosten weer niet gemaakt. Als De Zeeuw niet was verkocht hadden we Janssen niet gehaald etc etc etc
Jammer ja, maar het is nog goed gekomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Sana die de 4-4 mist voor open doel tegen Duitsland.
Hoe speelt hij? Die 1 op 1 kansen moeten echt benut wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Sana die de 4-4 mist voor open doel tegen Duitsland.
hij kreeg maar 2 ballen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe speelt hij? Die 1 op 1 kansen moeten echt benut wordenAnders stonden we nu ook gewoon eerste in de eredivisie ( triest eigenlijk dat we dat niet staan
)
voetbalt hij alweer? Ik dacht dat hij er een paar weken uit zou liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani is bij Servië in de 74e minuut ingevallen.
Is toch ook al bij Ajax ingevallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
voetbalt hij alweer? Ik dacht dat hij er een paar weken uit zou liggen.
is daarna weer opnieuw geblesseerd geraakt op de training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is toch ook al bij Ajax ingevallen?
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)sseerd-aan-enkel.htmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
is daarna weer opnieuw geblesseerd geraakt op de training.
over een maand toch weer vriendschappelijk (quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig tot de winterstop geen interlands meer.
Tjah, als CL wegvalt... heb je een heel groot gat te dichten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:33 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)aakt-nog-geen-zomer/
Zo goed zijn de cijfers dus niet.
http://www.avajax.nl/2012(...)arcijfers-2011-2012/quote:Nadere beschouwing Ajax jaarcijfers 2011-2012
Posted on October 17, 2012 by albert@combitrading.nl
Gisteren presenteerde Ajax de jaarcijfers over het boekjaar 20111-2012 en zoals vooraf verwacht werd doet de NV ondanks een matig presterende operationele directie redelijk zaken. De goede lezer zal echter na een nadere beschouwing toch wat minder enthousiast zijn. Ajax heeft geen structurele stap naar voren gemaakt en is voor het resultaat nog erg afhankelijk van de inkomsten uit de Champion League, in dit boekjaar 25 miljoen euro, geniet nogal wat incidentele inkomsten zoals bijvoorbeeld een positieve uitspraak in een fiscaal dispuut van 3.1 miljoen en boekt feitelijk onzekere inkomsten uit TV gelden met een (meer) waarde van 5.4 miljoen euro. Opmerkelijk dat deze nu wel zijn opgenomen in de jaarcijfers te meer omdat de NMA de participatie van Fox International Channels in Eredivise Media & Marketing BV nog niet heeft goedgekeurd en penningen voortvloeiend uit die overeenkomst onder voorwaarden zijn voldaan. Een uiterst dubieuze gang van zaken welke om nadere uitleg vraagt.
Alle verdere commerciële inspanningen en schofferingen van Ajax (ex)partners ten spijt zijn de sponsorinkomsten ondanks drie jaar Champion League gelijk gebleven. De onbegrijpelijke move van Amstel naar Jupiler heeft dus geen extra zoden aan de dijk gezet en roept wederom (http://www.avajax.nl/2012/09/ajax-alleen-sportief-goed-op-koers/ grote vraagtekens op.
Ander opvallend detail is de groei van het aantal FTE’s van 219 naar 242. Daar staat (nog) geen extra omzet tegenover. Wel is een incidentele rente bate van 2.8 miljoen opgenomen inzake het belasting dispuut Averladze /Laudrup. Wat verder de aandacht verdiend is afwaardering van 4.1 miljoen euro op de investering in de Ajax Experience. Een zinloze investering waar commercieel directeur van der Aat zonder meer voor verantwoordelijk gehouden kan worden.
Het sportieve succes mede in aanmerking nemende een nogal opgeklopt resultaat waarover ten tijde van de komende AvA wel wat kritische vragen gesteld mogen worden. Immers naast het belastingvoordeeltje en de vooralsnog ongedekte promesse uit tv-gelden in totaal 8.5 miljoen euro is ook de afwaardering van de Ajax Experience een financieel blok aan het been gebleken. Het zal het beeld van een matig (Slop) tot zéér matig presterende directie (van der Aat) van Ajax alleen maar bevestigen. De RvC heeft nog een hoop werk te verrichten.
Duidelijk is wel dat Slop en Van der Aat echt weg moeten, belachelijk dat dit zo lang duurtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Dit stuk is nog raarder, check
[..]
http://www.avajax.nl/2012(...)arcijfers-2011-2012/
Denk dat dit op korte termijn niet gaat gebeuren..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duidelijk is wel dat Slop en Van der Aat echt weg moeten, belachelijk dat dit zo lang duurt
Ben ik heel cynisch dat ik nu denk dat hij arbeidsethos etaleert omdat zijn contract afloopt terwijl hij verder standaard te zwaar oogt en lui is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)sseerd-aan-enkel.htm
Je hebt gelijk....Heel erg wonderlijk dat hij binnen 16 dagen weer speelt :s
Ik vond hem de laatste keer toen hij inviel niet echt te zwaar ogen (Geen Bacuna of Zeefuik) Dat hij lui is kan ik me bijna voorstellen met zo weinig perspectief dit seizoen. Wel jammer blijf erbij dat als Micky hard werkt en in vorm raakt hij echt van waarde kan zijn voor Ajax. Afgelopen 2 seizoenen had hij af en toe een reeks goeie wedstrijden, helaas verneukte hij het daarna (of z'n lichaam)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ben ik heel cynisch dat ik nu denk dat hij arbeidsethos etaleert omdat zijn contract afloopt terwijl hij verder standaard te zwaar oogt en lui is?
Daarom zeg ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste keer toen hij inviel niet echt te zwaar ogen (Geen Bacuna of Zeefuik) Dat hij lui is kan ik me bijna voorstellen met zo weinig perspectief dit seizoen. Wel jammer blijf erbij dat als Micky hard werkt en in vorm raakt hij echt van waarde kan zijn voor Ajax. Afgelopen 2 seizoenen had hij af en toe een reeks goeie wedstrijden, helaas verneukte hij het daarna (of z'n lichaam)
Sta nooit lang in de rij en heb een hekel aan eerst munten halen ipv meteen met cash te betalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben er niet vaak, maar als de prijzen niet hoger worden maakt het niet veel uit toch. Kan me herinneren dat ik vaak lang in de rij heb gestaan en dat zal ook minder worden dan lijkt me.
Ik zie hem inderdaad in de BPL, Bundesliga, Serie A of BBVA 15 tot 20 doelpunten maken per seizoen ja. Dat kan hij amper in Nederland laat staan tegen fatsoenlijke verdedigers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Daarom zeg ikHet lijkt erop dat hij nu is afgetraind omdat hij op deze manier never nooit een dik contract in de wacht sleept, terwijl hij, als hij nu een goed seizoen zou draaien transfervrij een dik contract in de wacht kan slepen ergens.
Verder denk ik dat die jongen gewoon niet binnen het systeem past. Ik denk in een 4-4-2 en dan als linkermiddenvelder of als 2e spits, op de counter...dat hij, indien fit, in elke competitie 15 a 20 doelpunten kan maken. Hij past niet bij Ajax in een 4-3-3.
quote:Sulejmani heeft wat uit te leggen bij Ajax
AMETERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax verwacht donderdag tekst en uitleg van zijn aanvaller Miralem Sulejmani.
Tot grote verbazing van de oud-international fungeerde de Serviër dinsdag als invaller in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Macedonië (0-1). De coach wist van niks.
De Boer verkeerde in de veronderstelling dat Sulejmani nog niet helemaal was hersteld van een enkelblessure, die hem geruime tijd aan de kant hield.
''Heeft hij echt gespeeld?'', vroeg hij zich donderdag in De Telegraaf af. ''Dit is echt een heel grote verrassing. Ik vind dat een rentree in goed overleg moet gebeuren."
"Miralem is voor Ajax een heel dure speler. Als trainer hoop je niet dat je hem weer een paar maanden moet missen.''
© ANP
Jammer dat die lul die enorme kans niet maakte tegen Dld, kom je toch lekkerder binnen na je eerste Interland minutenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef gniffie het volgende:
Met de blessure van Lukoki zou dit goed nieuws kunnen zijn voor Sana, kan die blijven geilen vanaf links
Zo groot was die ook niet toch? Of geweldig inschieten of geweldig afleggen, ik zag niet echt een makkelijke oplossingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat die lul die enorme kans niet maakte tegen Dld, kom je toch lekkerder binnen na je eerste Interland minuten
Maar wat die nu deed was wel heel erg slechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zo groot was die ook niet toch? Of geweldig inschieten of geweldig afleggen, ik zag niet echt een makkelijke oplossing
Hoe groot wil je ze hebben tegen Duitsland? Ik zag zeker 2 goeie oplossingen maar goed jij en ik waren niet aan de balquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zo groot was die ook niet toch? Of geweldig inschieten of geweldig afleggen, ik zag niet echt een makkelijke oplossing
Sulejmani had ;m gemaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Maar wat die nu deed was wel heel erg slechtSchoot hem gewoon 3 meter naast.
ja als een ware aanvoerderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef S0nic het volgende:
Wel mooi om te zien hoe Zlatan reageert![]()
dat muziekje past er wel bijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef S0nic het volgende:
Jip.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef S0nic het volgende:
Of het er nou 0 of 2 waren, dat schot was eigenlijk wel dramatischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe groot wil je ze hebben tegen Duitsland? Ik zag zeker 2 goeie oplossingen maar goed jij en ik waren niet aan de bal
twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 18-10-2012 om 14:06:53😂😂😂😂😂 @siemdejong #AFCA http://t.co/GOBq8z0i reageer retweet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 18-10-2012 om 14:06:53😂😂😂😂😂 @siemdejong #AFCA http://t.co/GOBq8z0i reageer retweet
![]()
![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 18-10-2012 om 15:59:42Nieuws: Docu over Litmanen te zien tijdens het IDFA http://t.co/g8BZaLS5 #ajax reageer retweet
Lukoki is ook weer terug van zijn blessurequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef gniffie het volgende:
Met de blessure van Lukoki zou dit goed nieuws kunnen zijn voor Sana, kan die blijven geilen vanaf links
quote:Eriksen 'actiever' dan Sneijder
Uit de statistieken blijkt dat Christian Eriksen actiever is geweest dan Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart op dezelfde leeftijd. Hij speelde in vergelijking met de oud-Ajacieden meer wedstrijden en de som van zijn goals en assists is hoger.
Eriksen speelde vorig seizoen 33 competitiewedstrijden, Sneijder speelde er in het seizoen 2003-2004 drie minder en Van der Vaart in het seizoen 2002-2003 twaalf minder. De Deen scoorde zeven keer, Sneijder negen maal en Van der Vaart vond zelfs achttien keer het net.
Echter, Eriksen gaf negentien assists, in vergelijking met Sneijder (elf) en Van der Vaart (vier) is dat veel meer. Eriksen heeft een som (assist en goals samen) van 26 tegen 22 voor Van der Vaart en 20 voor Sneijder. Eriksen is actiever in het seizoen, Van der Vaart effectiever, want die heeft minder minuten nodig.
quote:'Ik ga Frank niet afvallen'
Ronald de Boer is analist bij Sport1 en schuift ook regelmatig aan bij Studio Voetbal. Een wedstrijdanalyse van Ajax lukt hem wel, maar over diepere problemen of de opstelling wil hij zich liever niet uitlaten bekent hij in Voetbal International.
'Als het slecht gaat bij Ajax, dan kijkt iedereen naar mij en vragen mensen zich af wat ik te zeggen heb. Dan zie ik ze kijken. Nou, vertel het maar. Dat vind ik lastig, ik ga dan niet zeggen: Die moet eruit en die moet erin, omdat ik een Ajacied ben en ik Frank niet ga afvallen. Dat kan toch niet?!'
Ronald vervolgt: 'Dat heb ik ook tegen Jack van Gelder gezegd. Als hij Ajax wil bespreken, zeker in een fase waarin het slecht gaat, kan hij mij beter maar niet uitnodigen. Het heeft geen zin als ik ergens zit en ik moet mij inhouden. Voor de kijker is het ook niet leuk. Daarom vind ik het makkelijker een wedstrijd te analyseren.'
quote:'Fischer heeft niets aan tien minuten'
Frank de Boer legt tegen Ajax TV Exclusive onder andere uit waarom Viktor Fischer niet zo vaak meer bij de selectie zit. De trainer wil liever niet dat hij tien minuten meedoet bij het eerste.
'Wij vinden dat jongens van 18 beter de hele week trainen en een hele wedstrijd in de jeugd spelen dan dat ze tien minuten bij het eerste invallen. Daar hebben ze niks aan', zegt De Boer. 'We proberen een soort fundering te maken rond hem dat als hij bij ons negentig minuten mee moet doen, dat hij dan ook negentig minuten kan spelen. Als je steeds op de bank zit, dan gaat die goede lijn die hij in de voorbereiding had omlaag.'
'Dit zal bij Lucas Andersen hetzelfde zijn. Natuurlijk weet ik dat ze graag in het eerste spelen, maar ze moeten geduld hebben.'
Ruben Ligeon zit ook al een tijdje niet meer bij de selectie. 'We kiezen meestal voor twee aanvallers, twee middenvelders en twee verdedigers op de bank. Maar we kijken ook naar de fitheid van de basisspeler. Bij Ricardo van Rhijn ziet het er erg goed uit. hij is erg fit. Daar maken we ook keuzes in. Ruben doet het echt heel goed bij Jong Ajax. Ik durf hem zo op te stellen als Van Rhijn geblesseerd raakt, dat is het punt niet.'
Hoeveel spelers De Boer nog gaat gebruiken dit seizoen? 'Er komen er nog 3 a 4 namen bij'.
quote:Geen schade voor Van Rhijn
Woensdag is de arm van Ricardo van Rhijn onderzocht in het ziekenhuis. De doktoren konden geen schade vinden bij de Ajacied.
Zijn arm klapte dubbel bij de wedstrijd van Oranje tegen Roemenië. 'Het is pijnlijk, maar er is niets kapot. Ik ga ervan uit dat ik in Almelo kan spelen', zegt hij donderdag in De Telegraaf.
quote:Babel: 'Zijn met een proces bezig'
Toen Babel afgelopen zomer de overstap maakte van Hoffenheim naar Ajax was voor veel mensen onduidelijk wat ze van hem moesten verwachten na vijf jaren in het buitenland. 'Ik wist zelf dat ik me heb ontwikkeld', zegt de aanvaller in de papieren versie van Ajax Life.
'Voor anderen is het misschien een verrassing. Er kwamen toch vooral negatieve verhalen uit Duitsland toen ik bij Hoffenheim speelde', vervolgt Babel. Maar ik ben blij dat ik meteen heb kunnen aantonen wat ik kan.'
In de jaren dat Babel voor Liverpool en Hoffenheim speelde, heeft hij zich vooral ontwikkeld als teamspeler. 'Ik heb bij mijn andere clubs ook spelers gezien die vooral voor zichzelf voetbalden. Dan bereik je niets. Niets als speler, ook niet als ploeg. Pas als je elftal goed staat en bereid bent voor elkaar te werken, kunnen een paar spelers uitblinken. Eerder niet. Dat kan ik zijn, maar net zo goed een ander.'
Ook is de Amsterdammer volwassen geworden in het buitenland. 'In de jeugd speel je met veel plezier, zonder druk. Zo was het in mijn eerste periode bij Ajax ook. In het buitenland ben ik een echte prof geworden. Andere speelstijlen, culturen, enorme stadions waarin je speelt. Er komt zoveel op je af. Daar moet je mee leren omgaan.'
En over zijn huidige team en de wisselvalligheid zegt Babel: 'We zijn met een proces bezig. Dan gaat het niet na één wedstrijd al goed. We moeten hier doorheen met z'n allen.'
quote:Directie roept om hulp
Jeroen Slop heeft dinsdag namens de directie benadrukt dat ze zo snel mogelijk een directeur erbij willen. Slop, Henri van der Aat en Marc Overmars hebben naar eigen zeggen hun handen vol. Ajax zoekt echter al 1,5 jaar naar een nieuwe directeur.
De nieuwe RvC is er sinds de zomer mee begonnen, maar tot resultaat heeft het nog niet geleid. 'Er wordt al een tijdje gezocht naar een voorzitter van de directie', zei Slop dinsdag volgens Het Parool. 'De functie is waargenomen door Henri van der Aat en mij, en sinds deze zomer ook door Marc Overmars. Het vergt nogal wat om alle ballen in de lucht te houden. We willen graag dat er iemand bijkomt. Maar de directie gaat niet over de aanstelling vaan haar voorzitter. Dat is aan de raad van commissarissen.'
Nee, heeft Ajaxshowtime uit de VI van deze week gehaald.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef TIM-846 het volgende:
Heb je dat stukje over Erisken zelf getikt?
De haat zit diep héquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef TIM-846 het volgende:
Donder op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef TIM-846 het volgende:
Dat is zijn zwakke punt, hij neemt de bal ook vaak erg slecht aan. Weinig balgevoel helaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jip.
Wel uitermate beroerd ingeschoten zegMaar ach. Het is een debuut
Mee eenstwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 13:28:48,,Zo makkelijk was de kans voor Sana niet'', zegt De Boer over de grote kans van debutant Sana voor Zweden tegen Duitsland. #heraja reageer retweet
Ik nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mee eenstwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 13:28:48,,Zo makkelijk was de kans voor Sana niet'', zegt De Boer over de grote kans van debutant Sana voor Zweden tegen Duitsland. #heraja reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweets persconferentie
Maar dat gelul dat het een hele grote kans was vond ik niet, zie 'm maar eens feilloos in de hoek te krullen. Alleen een Falcao, Messi, Ronaldo doet datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had 'm natuurlijk gewoon moeten afgeven
Hij had hem op z'n minst op goal moeten schieten en had sowieso nog een paar seconden tijd om de bal te controleren. Nu leek het allemaal veel te gehaast en dat kunnen inderdaad alleen de toppersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat gelul dat het een hele grote kans was vond ik niet, zie 'm maar eens feilloos in de hoek te krullen. Alleen een Falcao, Messi, Ronaldo doet dat
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Ajax' doen gaat het goed met blessures dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweets persconferentie![]()
Enoh fit,
Sulejmani eerder terug dan verwacht,
Boerrigter nog steeds fit.
Alleen Sightorsson en Boilesen dan nog. Boilesen op naar de 1.5 jaar achter elkaar geblesseerd zijn, als je die 2 wedstrijden niet meetelt.![]()
Jupquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vooral Boerrigter is een wondertje te noemen. En blij dat ze rustig doen met Boilesen, vorige keer lieten ze hem veel te snel weer spelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:10 schreef CaasS het volgende:
[..]
Voor Ajax' doen gaat het goed met blessures dit jaar.![]()
Enoh fit,
Sulejmani eerder terug dan verwacht,
Boerrigter nog steeds fit.
Alleen Sightorsson en Boilesen dan nog. Boilesen op naar de 1.5 jaar achter elkaar geblesseerd zijn, als je die 2 wedstrijden niet meetelt.
Als je het filmpje ziet is het nog wel begrijpelijk wat hij deed. Bal werd aangespeeld door die vent rechts in beeld en hij schoot de bal in 1 keer. Dan zou hij volgens jullie in 1 keer de bal schampen en door moeten spelen naar die vent bovenin. Eigenlijk had hij over de bal heen moeten stappen, Ibra stond er veel beter voor. Maarja, verzin het dan maar eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 15:09:17Nieuws: De Boer betwijfelt of Boilesen dit jaar nog speelt http://t.co/jC2XGWRv #ajax reageer retweet
Je bedoelt alleen Xabi Alonso doet dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat gelul dat het een hele grote kans was vond ik niet, zie 'm maar eens feilloos in de hoek te krullen. Alleen een Falcao, Messi, Ronaldo doet dat
Er valt die gozer wel een en ander kwalijk te nemen, maar dit slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk scheurt bij Sulejmani de laatste wedstrijd van de competitie alles af wat er maar af te scheuren valt.
Mag ie daarna gezellig de clubs uitkiezen waar ie wil voetballen.
Nou vooruit. Ik gun hem een ingegroeide teennagel dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Er valt die gozer wel een en ander kwalijk te nemen, maar dit slaat ook nergens op.
Hij had ook de bal rustig kunnen aannemen en een stukje kunnen lopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwah, begrijp het wel. Sulejmani is jaren lang gesteund door de supporters en door de club, ookal maakte hij zijn verwachten niet waar en nu gooit hij er gewoon met de pet naar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Er valt die gozer wel een en ander kwalijk te nemen, maar dit slaat ook nergens op.
verkopenquote:
Boilesen komt er wel weer.quote:
Je moet je alleen afvragen of iemand weer helemaal 100 wordt na zoietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen komt er wel weer.![]()
Is niet niks, 3 of 4(?) keer op rij je hamstring scheuren, die moet echt heel rustig aan alles weer opbouwen. Sowieso kan een complete hamstring scheuring wel een jaar duren voordat het helemaal geheeld is.
Is nog maar 20 jaar gelukkig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet je alleen afvragen of iemand weer helemaal 100 wordt na zoiets
Ja maar het heeft dan alsnog wel een impact op iemandquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij hebt er wel verstand van toch?
Kunnen ze gelukkig niet opvangen, hebben een heel smalle selectiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Kompany geschorst, Garcia en Silva pas over een week fit.
Sowieso, 1 punt thuis, 3 uit en daarna pakken we Dortmund. 7 puntjes en gewoon 2e op onderling resultaat met bvb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:00 schreef ValHallen het volgende:
Als we 1 team kunnen hebben in deze poule is het City wel.
Waarom geen Babel dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Ajaxfanzone twitter
Boerrigter - de Jong - Sana
Eriksen - Poulsen - Waarschijnlijk Schöne)
Sulejmani is minstens zo slecht vind ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
Waarom telkens Sana? Mag hopen voor jullie dat Sulejmani snel fit is.
Sulejmani is een paar klasse beter dan Sana. Sana zou bij een club als RKC niet eens bovenuit steken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sulejmani is minstens zo slecht vind ik.
Sulejmani is in potentie wel beter maar dat Sana van het niveau RKC is ben ik ook niet met je eens, die heeft ook wat tijd nodig en al aardig wat wedstrijden in de benen omdat hij halverwege de Zweedse competitie overkwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sulejmani is een paar klasse beter dan Sana. Sana zou bij een club als RKC niet eens bovenuit steken.
Daarom was zijn start zo "denderend". Hij had al ritme en de tegenstanders en de rest van de selectie + de tegenstanders nog niet. Nu zakt hij aardig door de mand. Zo'n 12 in een dozijn speler.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani is in potentie wel beter maar dat Sana van het niveau RKC is ben ik ook niet met je eens, die heeft ook wat tijd nodig en al aardig wat wedstrijden in de benen omdat hij halverwege de Zweedse competitie overkwam.
Dat klopt wel over die start, nu is het afwachten hoe hij uit het dalletje komt, vind het te vroeg om hem nu al af te schrijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Daarom was zijn start zo "denderend". Hij had al ritme en de tegenstanders en de rest van de selectie + de tegenstanders nog niet. Nu zakt hij aardig door de mand. Zo'n 12 in een dozijn speler.
Ik ben er ook niet van om zomaar iemand af te schrijven. Maar je moet natuurlijk wel bepaalde dingen in zijn spel kunnen zien waaraan je kunt zien dat hij iets kan. Eerlijk gezegd zie ik dat helemaal niet bij die jongen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel over die start, nu is het afwachten hoe hij uit het dalletje komt, vind het te vroeg om hem nu al af te schrijven
Ik denk niet dat jij veel hele wedstrijden van Ajax hebt gezien, of kijk je echt alles?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van om zomaar iemand af te schrijven. Maar je moet natuurlijk wel bepaalde dingen in zijn spel kunnen zien waaraan je kunt zien dat hij iets kan. Eerlijk gezegd zie ik dat helemaal niet bij die jongen.
Ik kijk niet veel maar afgezien van de wedstrijd tegen NEC heb ik hem niets zien toevoegen aan Ajax. Hij heeft totaal geen overzicht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij veel hele wedstrijden van Ajax hebt gezien, of kijk je echt alles?
Ik zie hem niet binnen afzienbare tijd naar Barcelona vertrekken of zo maar hij is best een aardige speler, niet eentje die een stroef elftal op sleeptouw neemt, maar dat kan je ook nog niet van hem verwachten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel maar afgezien van de wedstrijd tegen NEC heb ik hem niets zien toevoegen aan Ajax. Hij heeft totaal geen overzicht.
Waarom haal je hem dan? Je haalt toch spelers die je elftal beter maken? Helemaal als je er een transfersom voor moet betalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eentje die een stroef elftal op sleeptouw neemt, maar dat kan je ook nog niet van hem verwachten.
Een mentaal probleem verhelpen bij iemand die wel kan voetballen is makkelijker dan van een middelmatige voetballer een goede speler te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef Tarado het volgende:
En Ebicilio, die heeft een mentaal probleem, dat is een nou speler van niveau RKC
Hij was goedkoop en ik denk ook dat de verwachting was dat Sulejmani zou vertrekken, financieel is Sana zeker geen miskoop want al meer waard dan toen hij kwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan? Je haalt toch spelers die je elftal beter maken? Helemaal als je er een transfersom voor moet betalen.
Ik vrees van niet en zo'n goeie voetballer is Ebicilio nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een mentaal probleem verhelpen bij iemand die wel kan voetballen is makkelijker dan van een middelmatige voetballer een goede speler te maken.
Als ze verwacht hadden dat Sulejmani zou vetrekken dan hadden ze toch wel een speler op zijn niveau gescout?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was goedkoop en ik denk ook dat de verwachting was dat Sulejmani zou vertrekken, financieel is Sana zeker geen miskoop want al meer waard dan toen hij kwam.
Dat heeft allemaal met budgetten te maken, als ik de verhalen moet geloven was een transfer van Assaidi heel dichtbij, die schat ik zeker hoger in, dat ging niet door en toen kwam plan B, of wie weet plan C.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als ze verwacht hadden dat Sulejmani zou vetrekken dan hadden ze toch wel een speler op zijn niveau gescout?
Narsinghquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal met budgetten te maken, als ik de verhalen moet geloven was een transfer van Assaidi heel dichtbij, die schat ik zeker hoger in, dat ging niet door en toen kwam plan B, of wie weet plan C.
Volgens mij zijn de onderhandelingen met hem nooit in zo'n vergevorderd stadium geweest als met Assaidiquote:
Tja beggars are not choosers daar weet jij als Feyenoord fan nog veel meer vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Narsingh
Tussen plan A en B zit er vergeleken met C dan wel een erg groot verschil.
Lijkt erop dat dat gaat gebeuren jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Is Babel geblesseerd? Nee toch? Ajax1 dacht dat De Jong weer in de spits staat samen met Boerrighter en Sana.
Pelle.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Narsingh
Tussen plan A en B zit er vergeleken met C dan wel een erg groot verschil.
Toch wel vergevorderd. Ajax was rond met de speler, maar vond dat Heerenveen te veel vroeg. Uiteindelijk ging hij voor een paar ton meer dan Ajax wilde betalen naar PSV.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de onderhandelingen met hem nooit in zo'n vergevorderd stadium geweest als met Assaidi
Frank zei dat iedereen die bij de selectie zit 100% fit is, Babel zit daar bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Is Babel geblesseerd? Nee toch? Ajax1 dacht dat De Jong weer in de spits staat samen met Boerrigter en Sana.
Misschien een beetje hekel aan kunstgrasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank zei dat iedereen die bij de selectie zit 100% fit is, Babel zit daar bij
Ebecilio heeft 10.000 kansen gekregen, heeft niet veel kwaliteit, moet het daarom meer van zijn mentaliteit hebben en komt gewoon te dik terug van vakantie....ik denk dat hij nooit meer speelt onder Frank (en terecht in mijn ogen).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel maar afgezien van de wedstrijd tegen NEC heb ik hem niets zien toevoegen aan Ajax. Hij heeft totaal geen overzicht.
Waarom haal je een Sana als je een Ebicilio die jonger is en in mijn ogen niet minder is?
Geen overzicht maar toch zet hij een aantal keer per wedstrijd met een steekpass iemand zowat alleen voor de gol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom haal je een Sana als je een Ebicilio die jonger is en in mijn ogen niet minder is?
Hij zegt ook dat hij wedstrijden van Ajax heeft gezien, maar dan kan je toch wel concluderen dat Sana meer toevoegt dan Ebecilio...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen overzicht maar toch zet hij een aantal keer per wedstrijd met een steekpass iemand zowat alleen voor de gol.
Dat dacht men ook van Real Madrid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:31 schreef wieisboos het volgende:
City na 70 minuten 1-0 achter tegen West Bromwich, als zij het kunnen, kunnen wij het ook
En weer eens interessant om te zien of Siem het direct beter doet in de spits.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne mag wel weer eens wat laten zien
WBA staat 4e...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:31 schreef wieisboos het volgende:
City na 70 minuten 1-0 achter tegen West Bromwich, als zij het kunnen, kunnen wij het ook
Zo te zien komt Fischer er wel inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:16 schreef stoeltafel het volgende:
Hopelijk minuten voor Fischer als linksbuiten. Boerrigter blijf ik niks vinden. Babel krijgt rust voor woensdag.
was vorig jaar ook met blinde Vink AJA-TWEquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef truedestiny het volgende:
Gewoon triest. je voelt het aankomen als een doelpunt onterecht wordt afgekeurd.
Laten we eerder eens kijken naar die 3-3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef truedestiny het volgende:
Wat een teringzooi man, Klote grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |