ik dacht 2015, maar dat het verkort is naar 2014quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wanneer loopt het contract van aegon af dan?
Bedragen die ik steeds hoor zijn idd rond de 50 miljoenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
18.333.000 aandelen met een huidige koers van iets van ¤7. Wordt weinig in gehandeld dus koers zegt niet zo heel veel. Maar zal inderdaad een boel geld kosten (uitgaande van die ¤7 zo'n ¤130m).
edit: Ajax heeft zelf al een flink deel van die aandelen in handen bedacht ik me net. Het bedrag is dus een stuk minder. Maar zo'n 40-50 miljoen zal het alsnog wel zijn.
Yep - volgens mij niet verkort.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik dacht 2015, maar dat het verkort is naar 2014
quote:Sinds 1 juli 2008 is AEGON hoofdsponsor van AFC Ajax. Het contract loopt tot 1 juli 2015, AEGON heeft dan de mogelijkheid tot een verlenging. Het is bijna uniek dat sponsors een 7-jarig contract afsluiten. De bijdrage van AEGON aan AFC Ajax zal jaarlijks maximaal 12 miljoen euro zij
Als je van de beurs afgaat dan moet je de structuur ook aanpassen, anders schiet je er niet zoveel mee op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oude logo sowieso niet. Las in de ajaxlife krant dat Ajax marketingtechnisch veel beter ervoor staat met het nieuwe logo. Ookal vind ik het oude logo veel mooier begrijp ik wel dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien als officieel clublogo.
De beurs afgaan heeft volgens mij niet zo'n zin, maar is meer een onderbuikgevoel (ga nu verder niet op in omdat ik op mijjn mobiel typ) gaat vooral heel veel geld kosten
Nieuwe sponsor heb ik sterk het vermoeden dat dat gazprom gaat worden.
Was laatst nog vol in het nieuws, op internet dan;quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep - volgens mij niet verkort.
wiki quote
[..]
Ik lees dat Ajax zo'n 73% heeft. Dan is de waarde van de openbaar verhandelde aandelen zo'n ¤35 mij een koers van ¤7,10. Maar voor die koers zijn de aandelen niet eraf te halen. Als Ajax ¤10 bied en er wordt toegehapt zal het idd rond de ¤50m kosten (of ¤55m bij ¤11 (introductiekoers))quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bedragen die ik steeds hoor zijn idd rond de 50 miljoen
Dat is dan ook de reden dat ze er vanaf willen lijkt me. Bestuurlijk heb je opeens een stuk meer vrijhedenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je van de beurs afgaat dan moet je de structuur ook aanpassen, anders schiet je er niet zoveel mee op.
Dat is waar ook inderdaad - was ik even vergetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was laatst nog vol in het nieuws, op internet dan;
[ afbeelding ]
Gazprom is bezig met Vitesse en Twente heb ik begrepen. Die gaan echt niet wachten tot 2014.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Als we het meeste geld willen dan moet je met Gazprom ofzo in zee gaan. Hebben nu ook al een skybox in de Arena en gaan de Nederlandse markt op.
Waarvan een deel creatief zonder veel kosten vast wel terug naar Ajax kan waarschijnlijk. Maar zolang er nog dubbele agenda's zijn hoeven ze van mij niet van de beurs momenteel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
18.333.000 aandelen met een huidige koers van iets van ¤7. Wordt weinig in gehandeld dus koers zegt niet zo heel veel. Maar zal inderdaad een boel geld kosten (uitgaande van die ¤7 zo'n ¤130m).
edit: Ajax heeft zelf al een flink deel van die aandelen in handen bedacht ik me net. Het bedrag is dus een stuk minder. Maar zo'n 40-50 miljoen zal het alsnog wel zijn.
Hoe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarvan een deel creatief zonder veel kosten vast wel terug naar Ajax kan waarschijnlijk. Maar zolang er nog dubbele agenda's zijn hoeven ze van mij niet van de beurs momenteel.
Abn stopte toch ook eerder dan dat het contract liep? Naar aanleiding van die skybox geloof ik er wel in dat er wat kan spelen. Sowieso moet Ajax nu al lijntjes uitgooien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gazprom is bezig met Vitesse en Twente heb ik begrepen. Die gaan echt niet wachten tot 2014.
Ik denk dat Gazprom best nog wel wil wachten hoor als ze de kans krijgen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gazprom is bezig met Vitesse en Twente heb ik begrepen. Die gaan echt niet wachten tot 2014.
Niemand denk. Het is geen liefdevolle verhouding. Aegon zit met een contract en Ajax krijgt veel geld. De enige basis waardoor ze nog op het shirt staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
Ik denk niet dat Aegon heel veel problemen zou hebben om het contract eerder te laten beëindigen. Zeker ook omdat de intentie al was.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Cruijff regelt wel een sponsor die net zoveel als Aegon betaalt
Nou.. niemand... Vooralsnog wilt Ajax dat geld graag hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niemand denk. Het is geen liefdevolle verhouding. Aegon zit met een contract en Ajax krijgt veel geld. De enige basis waardoor ze nog op het shirt staan.
Klopt, en meer ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou.. niemand... Vooralsnog wilt Ajax dat geld graag hebben
Cruijff heeft nog minder verstand van bestuurlijke zaken (waar ik een sponsor ritselen onder schaar) dan de gemiddelde hooibaal. Die man leest zich niet eens in als hij in een RvC zit terwijl ze moeten vergaderen.quote:
Hij hosselt die Oliesjeiks joh. Cruijff = Qatarquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog minder verstand van bestuurlijke zaken (waar ik een sponsor ritselen onder schaar) dan de gemiddelde hooibaal. Die man leest zich niet eens in als hij in een RvC zit terwijl ze moeten vergaderen.
Sowieso. Gewoon de overheidssubsidie aan Ajax besteden en de rugsponsor wordt de Cruijff University.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Cruijff foundation op het shirt voor 20 miljoen per jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |