abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117897436

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.
Of niet?
pi_117898625
Goeden TT.
Kut interlandweekend. :r
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:24:18 #4
386608 Broodje_Kroket
Lekker met mosterd
pi_117898704
Mwa interland is wel leuk maar eredivisie blijft leuker..
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:28:04 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117898816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Mwa interland is wel leuk maar eredivisie blijft leuker..
Die moeten ook gespeeld worden, ik vind alleen de schema's klote, gewoon 1e wedstrijd woensdag, 2e wedstrijd zaterdag dan zondag weer terug naar je club.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:31:23 #6
386608 Broodje_Kroket
Lekker met mosterd
pi_117898955
Of gewoon de eredivisie verder spelen met de selectie die over blijft. Misschien leuke toevoeging in de competitie.
Al denk ik dat het aantal kijkers dan alsnog zakt..
pi_117899175
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
Poh. Je zal je plaats aan Daryl Janmaat verliezen zeg...
Narsingh aan Schaken en van Persie aan Huntelaar.

Het is een B opstelling.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:48:02 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117899570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Of gewoon de eredivisie verder spelen met de selectie die over blijft. Misschien leuke toevoeging in de competitie.
Dat doen ze in Brazilië en ik dacht Argentinië wel maar lijkt me geen goed plan
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:56:46 #9
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117899844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Zal bijvoorbeeld PSV leuk vinden die houden amper wat over dan :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:58:58 #10
386608 Broodje_Kroket
Lekker met mosterd
pi_117899912
Lijkt me dat ze nog wel wat jeugd hebben die ze in dat geval zouden kunnen laten spelen.
Het is een goed idee voor de jeugd maar of het er voor de kijker ook leuker is...
Denk het niet.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:00:28 #11
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_117899952
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:58 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Lijkt me dat ze nog wel wat jeugd hebben die ze in dat geval zouden kunnen laten spelen.
Het is een goed idee voor de jeugd maar of het er voor de kijker ook leuker is...
Denk het niet.
Het is een debiel idee :')
pi_117901086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Narsingh aan Schaken en van Persie aan Huntelaar.

Het is een B opstelling.
Dan nog. Schaken verkiezen boven Narsingh is ook ongelooflijk trouwens. Zo'n schaken had niet eens opgeroepen moeten worden. Geen exceptionele speler, geen toekomst, niets speciaals. Gevalletje Dave van den Bergh, Barry van Galen, Romano Denneboom. Zonde dat zulke gasten het Oranje shirt aan mogen.

Huntelaar zie ik overigens liever dan van Persie in de spits. Kansen genoeg gehad.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:47:09 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117901181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Dan nog. Schaken verkiezen boven Narsingh is ook ongelooflijk trouwens. Zo'n schaken had niet eens opgeroepen moeten worden. Geen exceptionele speler, geen toekomst, niets speciaals. Gevalletje Dave van den Bergh, Barry van Galen, Romano Denneboom. Zonde dat zulke gasten het Oranje shirt aan mogen.

Huntelaar zie ik overigens liever dan van Persie in de spits. Kansen genoeg gehad.
Tegen zo'n tegenstander had hij beiden op kunnen stellen Huntelaar diep, Van Persie eromheen, als je er toch een soort oefenwedstrijd van maakt want inderdaad Schaken, wat moet je ermee
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:36:09 #14
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117902383
tegen die tegenstanders kan je net zo goed heel RKC of NAC oproepen
pi_117904792
Begrijp echt niet waarom die Schaken met zijn 30 nog bij Oranje gehaald moet worden. Kan toch geen rek meer in zo'n gast zitten. Alsof je daarmee naar het WK wil. Dan kun je nog beter Ebecilio selecteren.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:57:15 #16
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_117905059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Begrijp echt niet waarom die Schaken met zijn 30 nog bij Oranje gehaald moet worden. Kan toch geen rek meer in zo'n gast zitten. Alsof je daarmee naar het WK wil. Dan kun je nog beter Ebecilio selecteren.
Yup, begrijp ik helemaal niets van.
So confused when you're lost in the groove
pi_117908426
Cruyff die even eigenhandig de Eriksen discussie beëindigt. _O_
Is dat ook eindelijk voorbij. ;)
pi_117915037
quote:
terechte klacht.. wedstrijd nuet gezien verder, hoe was Vermeer?
pi_117917007
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Stond die op doel? _O- _O- _O-

Nog ballen door het midden naar de tegenstander geschoten? :') Of in paniek de zijlijn over? :')
pi_117918013
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

zat lekker stil
pi_117918439
quote:
Van Gaal doet het juist omdat iedereen vindt dat Schaken niet Oranjewaardig is :') Net als dat van Persie en Huntelaar niet samen zouden kunnen spelen. Op van Marwijk na is volgens mij niemand het dat met hem eens.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_117919223
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Van Gaal doet het juist omdat iedereen vindt dat Schaken niet Oranjewaardig is :') Net als dat van Persie en Huntelaar niet samen zouden kunnen spelen. Op van Marwijk na is volgens mij niemand het dat met hem eens.
Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:35:22 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117922879
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mwa, ik zie Van Persie liever niet Oranje omdat hij elke eindronde er niks van bakt, geef Klaas het vertrouwen maar een keer.
Ik ben van mening dat je altijd je beste spelers op moet stellen en daar hoort Van Persie zeker bij
pi_117923230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je altijd je beste spelers op moet stellen en daar hoort Van Persie zeker bij
Dat van Persie bij zijn club geweldig is klopt helemaal, maar in Oranje faalde hij onder twee bondscoaches op eindrondes. Ik wil niet eens zeggen dat het aan van Persie ligt, misschien past hij niet in het systeem, of klikt het niet met de rest in het veld. Hoe dan ook, als hij onder van Gaal ook zo speelt als de afgelopen zes jaar hoort hij gewoon niet mee te gaan naar het WK als basisspeler.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:02:38 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117923423
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:52 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Dat van Persie bij zijn club geweldig is klopt helemaal, maar in Oranje faalde hij onder twee bondscoaches op eindrondes. Ik wil niet eens zeggen dat het aan van Persie ligt, misschien past hij niet in het systeem, of klikt het niet met de rest in het veld. Hoe dan ook, als hij onder van Gaal ook zo speelt als de afgelopen zes jaar hoort hij gewoon niet mee te gaan naar het WK als basisspeler.
Ik had wel het idee dat Van Persie bij Van Basten beter in zijn vel zat dan de afgelopen 2 keer bij Van Marwijk. Over het komende WK hoeven we ons niet druk te maken, het zal wel gehaald worden maar dat is het dan ook.
pi_117932243
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117932347
quote:
Eerste alinea staat er compleet verkeerd, op ajaxshowtime staat het wel correct;

quote:
De clubs zijn er al uit. Dejan Meleg zal in de winterstop naar Ajax gaan en een contract voor drie jaar tekenen. Meleg bekend tegen Novosti dat ook FC Groningen interesse had.
pi_117932360
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Eerste alinea staat er compleet verkeerd, op ajaxshowtime staat het wel correct;

[..]

Ze doelen nog op vorig jaar denk ik
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_117932427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ze doelen nog op vorig jaar denk ik
Toen mocht hij helemaal niks tekenen omdat hij nog geen 18 was.

Lijkt me ook vreemd dat hij in april dit jaar op proef komt maar 4 maanden daarvoor al een contract kon tekenen.

Het staat er verkeerd. :P
pi_117932464
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zie liever van Persie dan Schaken. Dan maar het systeem aanpassen. De ene keer Huntelaar, de andere van Persie schiet niet op
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_117938641
quote:
Niet een beetje weinig, 3 jaar ?
Als ie waarschijnlijk een beetje op niveau is (hopelijk) dan zit ie al in zijn laatste contractjaar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_117947497
quote:
Eriksen: The press is too black and white

28 A-matches and acclaimed as one of Europe's hottest young names - but Christian Eriksen still lacks the final breakthrough on the national team. Sporten.dk put him in the fire hot seat

My last good match was against the Czech Republic in September. I do not have to be decisive in every match.

Christian Eriksen is clear in his voice. He has other criteria for when he plays a good game than Danish football fans who scream at Laudrup'ske bright ideas from the offensive midfielder. Christian Eriksen at the age of 20 years already played 28 A-matches, which still bear witness to a player who has earned the confidence of coach Morten Olsen.

But the breakthrough at the highest level, it lacks stadig.Ikke of the other Under EM, he does not, the player with the decisive actions of the Danish offense. And in Ajax shortcomings he still has to be a level above teammates in battles against Real Madrid in the Champions League.

But the press of black and white in the assessment of Eriksen? Seems he saying that he is about to take the next step on to a bigger league? And he is far too much a team player to be the deciding play? Sporten.dk made a number of claims up to Eriksen and confronted him with them.

It would be a huge dream come true, to play a World Cup football country, Brazil

Totally agree. It's a huge football country and a nation that has dominated football for many decades. It will only help to make the tournament extra life. You think the little samba football, when you talk about the World Cup in Brazil. So clearly, it would be great to experience.

You have to switch to a bigger league soon to develop yourself and redeem your potential

I disagree. I really saying that I am very happy where I am now. I feel that I can easily develop myself much more in Ajax, and it is entirely up to me to become a better football player. You also have to be based on where you are right now instead of looking into the future. There is still a lot of challenges in Ajax.

Cristiano Ronaldo is the best player you have played against in his career

Agree. One can even see in the last game we played against Real Madrid, he suddenly out of the blue kicking it into the long corner. He is a great footballer and I do not think you meet someone who does not want to learn anything from Ronaldo. It's been fun to play against a player at that level. But if you ask me who is the best in the world, so I am inclined therefore still to Messi.

You always run more than ten kilometers per match and work a lot for the team. But you are not selfish enough to be the decisive player in your position

No. You run the for the team, and then you run for themselves. I'm not just the type who takes on the box if there is a teammate in a better position than me. I may as well think about whether I should be more selfish, I will then say that. And it may also be that I need to kick a little more on target and try things on their own even more.

You score not enough goals in relation to your position on the field

Partly agree. For the goals are starting to come now. It was really great to score against Twente other day and be match winner in a difficult game. It was right on top of a lot of criticism, and it gave when a lot of confidence that I took the chance and kicked the box and scored. I can use in the future.

Press looks too black and white on your performance

Totally agree. But I have learned to live with. That's just football. There is no room for nuance the picture and look at how else play a good game when you can not just created a goal and an assist. But it puts no more pressure on me. I'm fine with the pressure and expectations for me.

You have learned to distinguish between people who want to get to know you because you are known, and so those who think that the person Christian is interesting

Absolutely. It's something you learn quietly with the interests of one person. I particularly good brand in the beginning, there were many who wrote on Facebook and so on. Now it is no longer a surprise if a girl suddenly write to me or something like that. You learn to keep the people you know well, closer to the body.

It's great to six Danes in Ajax to socialize with

Definitely. Games will be played a little pig to training, where you certainly do not want to lose. We're pretty good at making things together. There have since been some dinners where Viktor Fischer and Nicolai Boilesen have made ​​something together. And we've also been all Danes out shopping sometimes. But there comes Christian Poulsen and Lasse Schoene enough into the roles of those who need to keep track of the young guys, haha.
bron: http://www.sporten.dk/fod(...)er-alt-for-sort-hvid
pi_117953401
ZzZ klote interlands :z
pi_117953524
Vind het wel even lekker.
pi_117954735
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
Vind het wel even lekker.
ff een weekend zonder 6 hartverzakkingen op de bank
pi_117954802
Sowieso regent het vandaag, dan verliezen ze altijd.
pi_117955320
True deze dagen hopen op een mooie contractverlenging of transfer verder even helemaal niets.

Oranje boeit me ook geen moer meer sinds tijdperk van Marwijk.
pi_117958577
http://www.catenaccio.nl/(...)rig/rust-zacht-gino/

Triest! Af en toe worden er goede artikelen gepost van deze site
pi_117958799
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)rig/rust-zacht-gino/

Triest! Af en toe worden er goede artikelen gepost van deze site
Die kende ik goed van een ander forum (Managers united)

;(
pi_117959376
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:21 schreef tammepiet het volgende:
True deze dagen hopen op een mooie contractverlenging of transfer verder even helemaal niets.

Oranje boeit me ook geen moer meer sinds tijdperk van Marwijk.
Zelfde hier, heb sinds v. Marwijk helemaal niets met Oranje.
Ze mogen van mij a.s. woensdag best verliezen, zal er geen traan om laten.
Buiten Sneijder, v. Persie en een fitte Robben is het ook allemaal heel matig wat er rondloopt.
pi_117959493
Overigens over 2 weken uit tegen Feijenoord.
Beloofd wat, na een zware CL duel tegen City een 12.30 uur wedstrijd uit tegen een (redelijk) zware tegenstander.
Alle ingredienten zijn aanwezig om er weer een ouderwets Ajax middagje van te maken.
pi_117959507
Cruijf die het voor Eriksen opnam _O_
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:13:23 #43
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_117963884
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:27 schreef Tyron het volgende:
Cruijf die het voor Eriksen opnam _O_
dat is wel ff de steun die die jongen nodig heeft. Fijn dat Johan ook eens voor wat rust kan zorgen....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_117964076
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:13 schreef Againzender het volgende:

[..]

Fijn dat Johan ook eens voor wat rust kan zorgen....
ja het is idd de laatste tijd totaal niet rustig bij ajax, rellen hier en daar :r
pi_117974117
dinsdag worden de jaarcijfers van ajax bekendgemaakt lees ik net.
pi_117974646
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
ja, zal wel een plus zijn. Ik hoop dat ze binnenkort bekendmaken wat de plannen zijn voor de toekomst, directie, beurs, sponsor, oude logo?
pi_117974786
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
:9
pi_117975885
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

ja, zal wel een plus zijn. Ik hoop dat ze binnenkort bekendmaken wat de plannen zijn voor de toekomst, directie, beurs, sponsor, oude logo?
oude logo sowieso niet. Las in de ajaxlife krant dat Ajax marketingtechnisch veel beter ervoor staat met het nieuwe logo. Ookal vind ik het oude logo veel mooier begrijp ik wel dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien als officieel clublogo.

De beurs afgaan heeft volgens mij niet zo'n zin, maar is meer een onderbuikgevoel (ga nu verder niet op in omdat ik op mijjn mobiel typ) gaat vooral heel veel geld kosten

Nieuwe sponsor heb ik sterk het vermoeden dat dat gazprom gaat worden.
pi_117978339
wanneer loopt het contract van aegon af dan?
pi_117978921
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

oude logo sowieso niet. Las in de ajaxlife krant dat Ajax marketingtechnisch veel beter ervoor staat met het nieuwe logo. Ookal vind ik het oude logo veel mooier begrijp ik wel dat we die waarschijnlijk nooit meer terug zien als officieel clublogo.

De beurs afgaan heeft volgens mij niet zo'n zin, maar is meer een onderbuikgevoel (ga nu verder niet op in omdat ik op mijjn mobiel typ) gaat vooral heel veel geld kosten

Nieuwe sponsor heb ik sterk het vermoeden dat dat gazprom gaat worden.
18.333.000 aandelen met een huidige koers van iets van ¤7. Wordt weinig in gehandeld dus koers zegt niet zo heel veel. Maar zal inderdaad een boel geld kosten (uitgaande van die ¤7 zo'n ¤130m).

edit: Ajax heeft zelf al een flink deel van die aandelen in handen bedacht ik me net. Het bedrag is dus een stuk minder. Maar zo'n 40-50 miljoen zal het alsnog wel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')