Ik denk dat sponsors graag ivm met Cruijf gebracht willen worden. Iedereen kent Cruijf.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog minder verstand van bestuurlijke zaken (waar ik een sponsor ritselen onder schaar) dan de gemiddelde hooibaal. Die man leest zich niet eens in als hij in een RvC zit terwijl ze moeten vergaderen.
Heb je wel een beter iemand nodig dan Van der Aat, de topcontracten zijn door Fontein binnen gehaald.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:42 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Toch worden er voor dit soort contracten altijd speciale mensen binnen gehaald.
Die moeten zorgen voor het beste contract met de hoogst mogelijk opbrengst.
Vorig jaar was er nog een tabel waarin je kon zien dat Ajax binnen NL nu het hoogste binnen harkt.
Hopelijk lukt het weer, maar zoals gezegd de tijden zijn wel anders..
Waar heb je dan een commercieel directeur voor?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:47 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Ik zeg niet dat je iemand anders hiervoor nodig hebt, maar dat dit wel gebruikelijk is.
Je wilt met een hoofdsponsor een contract voor lange tijd aangaan dat is voor de sponsor niet altijd voordelig. (hoe gaat het met het bedrijf over 10 jaar)
Vaak haal je hier een tussen persoon bij, een hengelaar, die de contacten legt.
Als het de vorige commercieel directeur is gelukt lijkt het me dat het bij het takenpakket van de huidig commercieel directeur hoort, als hij dat niet kan, is hij niet goed genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:55 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Dit zijn grote specifieke contracten. Waarom heb je een PZ afdeling als je een headhunter inhuurt...
Je bent er blij mee, dat is mooiquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben een gelukkig man, kaarten voor city uit gekocht. Ik vermeld het nogmaals
quote:Muniesa staat nog steeds open voor Ajax
Ajax greep deze zomer naast Marc Muniesa van FC Barcelona. De verdediger werd voorgedragen door Johan Cruijff bij de Amsterdammers, maar een knieblessure stond een overgang uiteindelijk in de weg.
Muniesa liet weten dat Ajax na zijn rentree nog steeds een optie is. "Ik heb goede gesprekken gehad met Ajax en had er graag gespeeld. Ze spelen Champions League en hanteren eenzelfde speelstijl als Barcelona", vertelde Muniesa aan het radioprogramma Primer Toc.
Vlak voor de transfer definitief zou worden, mocht Muniesa nog laten zien aan Barcelona-trainer Tito Vilanova wat hij in huis had tegen HSV. In dat duel ging het gruwelijk mis. "Als alles goed gaat kan ik in januari of februari weer terug zijn. Maar ik heb nog geen datum in mijn hoofd, ik richt me nu op elke dag hard werken."
Eriksenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen ongestoord Eriksen bashen, tyron heeft een ban
ERIKSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eriksen slechter dan de Jongquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Eriksen slappe beunhaas die zich aan de kant laat zetten als een nicht
Oja , Poulsie en de Jong moeten opdonderen omdat ze nog slechter zijn
NOU HIJ HEEFD WEL EEN SOOITJE ASISTS! HIJ IS EGT GOET!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Eriksen slechter dan de Jong
Siem heeft ons naar twee titels geschoten, wat heeft die dwergdeen ooit voor ons Ajax gedaan?
tja het moest van Tyronquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Siem heeft ons naar twee titels geschoten, wat heeft die dwergdeen ooit voor ons Ajax gedaan?
gelukkig zijn we van dat kansloze gezanik afquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOU HIJ HEEFD WEL EEN SOOITJE ASISTS! HIJ IS EGT GOET!!!!
Bedoel je de thuiswedstrijd tegen Twente?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, hij is de beste speler bij Ajax en ook één van de weinigen die beter kanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Broodje_Kroket het volgende:
Ik denk toch dat we hem niet te snel af moeten schrijven..
Ik hoop dat de kritiek niet de bovenhand krijgt, maar dat hij van de kritiek nu iets agressiever in zijn spel word.
En stopt met het geven van mislukte hakjes e.d. eerst proberen de bal normaal op de plek krijgen.
Mooi kan het altijd nog worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |