Waarom geen Babel dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Ajaxfanzone twitter
Boerrigter - de Jong - Sana
Eriksen - Poulsen - Waarschijnlijk Schöne)
Sulejmani is minstens zo slecht vind ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
Waarom telkens Sana? Mag hopen voor jullie dat Sulejmani snel fit is.
Sulejmani is een paar klasse beter dan Sana. Sana zou bij een club als RKC niet eens bovenuit steken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sulejmani is minstens zo slecht vind ik.
Sulejmani is in potentie wel beter maar dat Sana van het niveau RKC is ben ik ook niet met je eens, die heeft ook wat tijd nodig en al aardig wat wedstrijden in de benen omdat hij halverwege de Zweedse competitie overkwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sulejmani is een paar klasse beter dan Sana. Sana zou bij een club als RKC niet eens bovenuit steken.
Daarom was zijn start zo "denderend". Hij had al ritme en de tegenstanders en de rest van de selectie + de tegenstanders nog niet. Nu zakt hij aardig door de mand. Zo'n 12 in een dozijn speler.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sulejmani is in potentie wel beter maar dat Sana van het niveau RKC is ben ik ook niet met je eens, die heeft ook wat tijd nodig en al aardig wat wedstrijden in de benen omdat hij halverwege de Zweedse competitie overkwam.
Dat klopt wel over die start, nu is het afwachten hoe hij uit het dalletje komt, vind het te vroeg om hem nu al af te schrijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Daarom was zijn start zo "denderend". Hij had al ritme en de tegenstanders en de rest van de selectie + de tegenstanders nog niet. Nu zakt hij aardig door de mand. Zo'n 12 in een dozijn speler.
Ik ben er ook niet van om zomaar iemand af te schrijven. Maar je moet natuurlijk wel bepaalde dingen in zijn spel kunnen zien waaraan je kunt zien dat hij iets kan. Eerlijk gezegd zie ik dat helemaal niet bij die jongen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel over die start, nu is het afwachten hoe hij uit het dalletje komt, vind het te vroeg om hem nu al af te schrijven
Ik denk niet dat jij veel hele wedstrijden van Ajax hebt gezien, of kijk je echt alles?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van om zomaar iemand af te schrijven. Maar je moet natuurlijk wel bepaalde dingen in zijn spel kunnen zien waaraan je kunt zien dat hij iets kan. Eerlijk gezegd zie ik dat helemaal niet bij die jongen.
Ik kijk niet veel maar afgezien van de wedstrijd tegen NEC heb ik hem niets zien toevoegen aan Ajax. Hij heeft totaal geen overzicht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij veel hele wedstrijden van Ajax hebt gezien, of kijk je echt alles?
Ik zie hem niet binnen afzienbare tijd naar Barcelona vertrekken of zo maar hij is best een aardige speler, niet eentje die een stroef elftal op sleeptouw neemt, maar dat kan je ook nog niet van hem verwachten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel maar afgezien van de wedstrijd tegen NEC heb ik hem niets zien toevoegen aan Ajax. Hij heeft totaal geen overzicht.
Waarom haal je hem dan? Je haalt toch spelers die je elftal beter maken? Helemaal als je er een transfersom voor moet betalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eentje die een stroef elftal op sleeptouw neemt, maar dat kan je ook nog niet van hem verwachten.
Een mentaal probleem verhelpen bij iemand die wel kan voetballen is makkelijker dan van een middelmatige voetballer een goede speler te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:49 schreef Tarado het volgende:
En Ebicilio, die heeft een mentaal probleem, dat is een nou speler van niveau RKC
Hij was goedkoop en ik denk ook dat de verwachting was dat Sulejmani zou vertrekken, financieel is Sana zeker geen miskoop want al meer waard dan toen hij kwam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan? Je haalt toch spelers die je elftal beter maken? Helemaal als je er een transfersom voor moet betalen.
Ik vrees van niet en zo'n goeie voetballer is Ebicilio nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Een mentaal probleem verhelpen bij iemand die wel kan voetballen is makkelijker dan van een middelmatige voetballer een goede speler te maken.
Als ze verwacht hadden dat Sulejmani zou vetrekken dan hadden ze toch wel een speler op zijn niveau gescout?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was goedkoop en ik denk ook dat de verwachting was dat Sulejmani zou vertrekken, financieel is Sana zeker geen miskoop want al meer waard dan toen hij kwam.
Dat heeft allemaal met budgetten te maken, als ik de verhalen moet geloven was een transfer van Assaidi heel dichtbij, die schat ik zeker hoger in, dat ging niet door en toen kwam plan B, of wie weet plan C.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als ze verwacht hadden dat Sulejmani zou vetrekken dan hadden ze toch wel een speler op zijn niveau gescout?
Narsinghquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal met budgetten te maken, als ik de verhalen moet geloven was een transfer van Assaidi heel dichtbij, die schat ik zeker hoger in, dat ging niet door en toen kwam plan B, of wie weet plan C.
Volgens mij zijn de onderhandelingen met hem nooit in zo'n vergevorderd stadium geweest als met Assaidiquote:
Tja beggars are not choosers daar weet jij als Feyenoord fan nog veel meer vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Narsingh
Tussen plan A en B zit er vergeleken met C dan wel een erg groot verschil.
Lijkt erop dat dat gaat gebeuren jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Is Babel geblesseerd? Nee toch? Ajax1 dacht dat De Jong weer in de spits staat samen met Boerrighter en Sana.
Pelle.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Narsingh
Tussen plan A en B zit er vergeleken met C dan wel een erg groot verschil.
Toch wel vergevorderd. Ajax was rond met de speler, maar vond dat Heerenveen te veel vroeg. Uiteindelijk ging hij voor een paar ton meer dan Ajax wilde betalen naar PSV.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de onderhandelingen met hem nooit in zo'n vergevorderd stadium geweest als met Assaidi
Frank zei dat iedereen die bij de selectie zit 100% fit is, Babel zit daar bijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Is Babel geblesseerd? Nee toch? Ajax1 dacht dat De Jong weer in de spits staat samen met Boerrigter en Sana.
Misschien een beetje hekel aan kunstgrasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Frank zei dat iedereen die bij de selectie zit 100% fit is, Babel zit daar bij
Ebecilio heeft 10.000 kansen gekregen, heeft niet veel kwaliteit, moet het daarom meer van zijn mentaliteit hebben en komt gewoon te dik terug van vakantie....ik denk dat hij nooit meer speelt onder Frank (en terecht in mijn ogen).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel maar afgezien van de wedstrijd tegen NEC heb ik hem niets zien toevoegen aan Ajax. Hij heeft totaal geen overzicht.
Waarom haal je een Sana als je een Ebicilio die jonger is en in mijn ogen niet minder is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |