Het valt me nog erg mee hoeveel geld er nodig is uit transfers inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deels ook niet waar, als Stekelenburg niet was verkocht hadden we Cillissen niet gehaald en andere kosten weer niet gemaakt. Als De Zeeuw niet was verkocht hadden we Janssen niet gehaald etc etc etc
Jammer ja, maar het is nog goed gekomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Sana die de 4-4 mist voor open doel tegen Duitsland.
Hoe speelt hij? Die 1 op 1 kansen moeten echt benut wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Sana die de 4-4 mist voor open doel tegen Duitsland.
hij kreeg maar 2 ballen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe speelt hij? Die 1 op 1 kansen moeten echt benut wordenAnders stonden we nu ook gewoon eerste in de eredivisie ( triest eigenlijk dat we dat niet staan
)
voetbalt hij alweer? Ik dacht dat hij er een paar weken uit zou liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Sulejmani is bij Servië in de 74e minuut ingevallen.
Is toch ook al bij Ajax ingevallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
voetbalt hij alweer? Ik dacht dat hij er een paar weken uit zou liggen.
is daarna weer opnieuw geblesseerd geraakt op de training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is toch ook al bij Ajax ingevallen?
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)sseerd-aan-enkel.htmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
is daarna weer opnieuw geblesseerd geraakt op de training.
over een maand toch weer vriendschappelijk (quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig tot de winterstop geen interlands meer.
Tjah, als CL wegvalt... heb je een heel groot gat te dichten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:33 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)aakt-nog-geen-zomer/
Zo goed zijn de cijfers dus niet.
http://www.avajax.nl/2012(...)arcijfers-2011-2012/quote:Nadere beschouwing Ajax jaarcijfers 2011-2012
Posted on October 17, 2012 by albert@combitrading.nl
Gisteren presenteerde Ajax de jaarcijfers over het boekjaar 20111-2012 en zoals vooraf verwacht werd doet de NV ondanks een matig presterende operationele directie redelijk zaken. De goede lezer zal echter na een nadere beschouwing toch wat minder enthousiast zijn. Ajax heeft geen structurele stap naar voren gemaakt en is voor het resultaat nog erg afhankelijk van de inkomsten uit de Champion League, in dit boekjaar 25 miljoen euro, geniet nogal wat incidentele inkomsten zoals bijvoorbeeld een positieve uitspraak in een fiscaal dispuut van 3.1 miljoen en boekt feitelijk onzekere inkomsten uit TV gelden met een (meer) waarde van 5.4 miljoen euro. Opmerkelijk dat deze nu wel zijn opgenomen in de jaarcijfers te meer omdat de NMA de participatie van Fox International Channels in Eredivise Media & Marketing BV nog niet heeft goedgekeurd en penningen voortvloeiend uit die overeenkomst onder voorwaarden zijn voldaan. Een uiterst dubieuze gang van zaken welke om nadere uitleg vraagt.
Alle verdere commerciële inspanningen en schofferingen van Ajax (ex)partners ten spijt zijn de sponsorinkomsten ondanks drie jaar Champion League gelijk gebleven. De onbegrijpelijke move van Amstel naar Jupiler heeft dus geen extra zoden aan de dijk gezet en roept wederom (http://www.avajax.nl/2012/09/ajax-alleen-sportief-goed-op-koers/ grote vraagtekens op.
Ander opvallend detail is de groei van het aantal FTE’s van 219 naar 242. Daar staat (nog) geen extra omzet tegenover. Wel is een incidentele rente bate van 2.8 miljoen opgenomen inzake het belasting dispuut Averladze /Laudrup. Wat verder de aandacht verdiend is afwaardering van 4.1 miljoen euro op de investering in de Ajax Experience. Een zinloze investering waar commercieel directeur van der Aat zonder meer voor verantwoordelijk gehouden kan worden.
Het sportieve succes mede in aanmerking nemende een nogal opgeklopt resultaat waarover ten tijde van de komende AvA wel wat kritische vragen gesteld mogen worden. Immers naast het belastingvoordeeltje en de vooralsnog ongedekte promesse uit tv-gelden in totaal 8.5 miljoen euro is ook de afwaardering van de Ajax Experience een financieel blok aan het been gebleken. Het zal het beeld van een matig (Slop) tot zéér matig presterende directie (van der Aat) van Ajax alleen maar bevestigen. De RvC heeft nog een hoop werk te verrichten.
Duidelijk is wel dat Slop en Van der Aat echt weg moeten, belachelijk dat dit zo lang duurtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Dit stuk is nog raarder, check
[..]
http://www.avajax.nl/2012(...)arcijfers-2011-2012/
Denk dat dit op korte termijn niet gaat gebeuren..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duidelijk is wel dat Slop en Van der Aat echt weg moeten, belachelijk dat dit zo lang duurt
Ben ik heel cynisch dat ik nu denk dat hij arbeidsethos etaleert omdat zijn contract afloopt terwijl hij verder standaard te zwaar oogt en lui is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)sseerd-aan-enkel.htm
Je hebt gelijk....Heel erg wonderlijk dat hij binnen 16 dagen weer speelt :s
Ik vond hem de laatste keer toen hij inviel niet echt te zwaar ogen (Geen Bacuna of Zeefuik) Dat hij lui is kan ik me bijna voorstellen met zo weinig perspectief dit seizoen. Wel jammer blijf erbij dat als Micky hard werkt en in vorm raakt hij echt van waarde kan zijn voor Ajax. Afgelopen 2 seizoenen had hij af en toe een reeks goeie wedstrijden, helaas verneukte hij het daarna (of z'n lichaam)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ben ik heel cynisch dat ik nu denk dat hij arbeidsethos etaleert omdat zijn contract afloopt terwijl hij verder standaard te zwaar oogt en lui is?
Daarom zeg ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste keer toen hij inviel niet echt te zwaar ogen (Geen Bacuna of Zeefuik) Dat hij lui is kan ik me bijna voorstellen met zo weinig perspectief dit seizoen. Wel jammer blijf erbij dat als Micky hard werkt en in vorm raakt hij echt van waarde kan zijn voor Ajax. Afgelopen 2 seizoenen had hij af en toe een reeks goeie wedstrijden, helaas verneukte hij het daarna (of z'n lichaam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |