bedoel je dit cynisch ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef tammepiet het volgende:
104 miljoen eutjes omzet. Klasse Sloppie.
Omzet zegt niks als je de kosten niet weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef tammepiet het volgende:
104 miljoen eutjes omzet. Klasse Sloppie.
10 miljoen winst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omzet zegt niks als je de kosten niet weet.
Dat weet ik, ik bedoelde alleen dat je per definitie niet kan zeggen dat een omzet van 104 miljoen goed is.quote:
Nee, want dat van Vertonghen komt pas in het volgende rapport.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Vertonghen niet verkocht was hadden we dus rode cijfers gehad![]()
Zie Chase_Utley. Maar als we Stekelenburg en De Zeeuw niet hadden verkocht, klopt dit. Al hadden we dan Cillessen niet gekocht. Dus dat kun je nooit zo stellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Vertonghen niet verkocht was hadden we dus rode cijfers gehad![]()
Ja hier zitten alleen De Zeeuw en Stekelenburg in maar dat was ook 10miljoen+ totaal, dus zonder verkoop wel rode cijfersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, want dat van Vertonghen komt pas in het volgende rapport.
Klopt. Maar tel daarbij de aankoop van Serero, Janssen, Sigthorsson en Cilessen bij op en dan kom je weer ongeveer gelijk uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hier zitten alleen De Zeeuw en Stekelenburg in maar dat was ook 10miljoen+ totaal, dus zonder verkoop wel rode cijfers
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Maar tel daarbij de aankoop van Serero, Janssen, Sigthorsson en Cilessen bij op en dan kom je weer ongeveer gelijk uit.
Belangrijk is dat de salarisposten weer flink zijn gedaald en dat zal in volgend verslag alleen nog maar zijn toegenomen. Ook zal er voor de laatste keer afschrijvingen van de kostenpost Sulejbami instaan. Financieel gaat het nog niet super, maar zeker wel de goede kant op.
We hebben in ieder geval een Feyenoord scenario voorkomen.
Ok. Excuseer. Ik had nog niet goed gelezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie Chase_Utley. Maar als we Stekelenburg en De Zeeuw niet hadden verkocht, klopt dit. Al hadden we dan Cillessen niet gekocht. Dus dat kun je nooit zo stellen.
verkoop sereroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Ferdii het volgende:
Ajax cape town 1.6 miljoen in de plus. Waar halen die geld vandaag?
Zal Ajax cape town gewoon stiekem een witwasserij of drugs handel post zijn?
Ik dacht 5 miljoen, een beetje verkapte kapitaalinjectiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij voor ajax gekost dan?
komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht 5 miljoen, een beetje verkapte kapitaalinjectie
Wat minder dan ik dacht maar ook veelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef tammepiet het volgende:
2.200.000 miljoen pond.
Edit: zo'n 2.720.163,21 euro.
Deels ook niet waar, als Stekelenburg niet was verkocht hadden we Cillissen niet gehaald en andere kosten weer niet gemaakt. Als De Zeeuw niet was verkocht hadden we Janssen niet gehaald etc etc etcquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima cijfers. En zeggen dat je zonder verkopen verlies had gedraaid... Tja nogal wiedes als je een opleidingsinstituut bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |