abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:07:00 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117819733
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117819843
MaJo: minder goed eten omdat je ongesteld ben is een slecht excuus, sorry :@

Vaiz: jum! Hier boerenkool want Freud eet niet mee :+
pi_117819859
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja echt :Y

Ik wil in de winter altijd in winterslaap dus lang leve de wake up light *O*
Wij hebben er ook één besteld! Morgen komt ie. Ben echt benieuwd, want ik slaap best goed de laatste tijd, maar dat wakker worden...

En ik heb jurkjes gemist!

Zelf een rokje gekocht vandaag bij de Hema. Groen wollen rokje :)
pi_117819862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef An24 het volgende:
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:11:52 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117819917
TT :D

Ik mag vandaag streng zijn op werk, ben ik HEUL goed in :7 Gelukkig morgen vrij :') Hoofdpijn.

Vanavond eet ik tomatenpreisoep!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117820008
Is de gerookte zalm al weer veilig eigenlijk?
pi_117820038
Geen idee, maar ik leef nog.
Ja doei.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:15:21 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117820043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef An24 het volgende:

Vaiz: jum! Hier boerenkool want Freud eet niet mee :+
Ik weet het :D Maar het is meer zo dat het me dan op de een of andere manier niks kan schelen ofzo :?

Ik neem zo een bak yoghurt en dan vanavond salade dan valt de dag uiteindelijk toch mee :s)

Lijstje:

O: banaan
L: 4 boterhammen met vlokken
T: yoghurt met beschuit en roosvicee, 2 mandarijnen
D: Pastasalade met kip
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117820073
Doe jezelf en je lijf een plezier en geef jezelf en trap onder je reet morgen.
Ja doei.
pi_117820123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet het :D Maar het is meer zo dat het me dan op de een of andere manier niks kan schelen ofzo :?

Ik neem zo een bak yoghurt en dan vanavond salade dan valt de dag uiteindelijk toch mee :s)

Lijstje:

O: banaan
L: 4 boterhammen met vlokken
T: yoghurt met beschuit en roosvicee, 2 mandarijnen
D: Pastasalade met kip
Als je nou geen vlokken neemt, geen roosvicee en wat groenvoer, dan is het best prima voor wakker worden om 15:00 uur.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:19:27 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117820196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Onaardig -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als je nou geen vlokken neemt, geen roosvicee en wat groenvoer, dan is het best prima voor wakker worden om 15:00 uur.
Salade is toch groenvoer? :?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117820350
Onaardig? Jij vindt dit een prima lijstje? Nee? Geef jezelf dan een trap onder bevallige kont en stop met jezelf zielig vinden als je ongesteld bent en neem wat fatsoenlijkers dan brood met vlokken; je gaf zelf aan dat dat niet de beste keuze was; maak dan morgen een keuze waar je wel achter staat.
Ja doei.
pi_117820463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Onaardig -O-

[..]

Salade is toch groenvoer? :?
Pastasalade toch? Dan denk ik aan pasta met kip. Correct me if i'm wrong! Plus dat er in sla eigenlijk weinig substantieels zit. Als je een pastasalade hebt met tomaat, courgette en aubergine en paprika, dan klaag ik niet :P
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:27:02 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117820507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Onaardig? Jij vindt dit een prima lijstje? Nee? Geef jezelf dan een trap onder bevallige kont en stop met jezelf zielig vinden als je ongesteld bent en neem wat fatsoenlijkers dan brood met vlokken; je gaf zelf aan dat dat niet de beste keuze was; maak dan morgen een keuze waar je wel achter staat.
Los van de vlokken vind ik dit een prima lijstje ja :Y Dat was dus geen slimme keus maar een schop onder mijn (bevallige?) kont vind ik wat overdreven :{
pi_117820532
Pastasalade met volkorenpasta en een flinke berg paprika/komkommer/courgette :s)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:29:36 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117820615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Pastasalade toch? Dan denk ik aan pasta met kip. Correct me if i'm wrong! Plus dat er in sla eigenlijk weinig substantieels zit. Als je een pastasalade hebt met tomaat, courgette en aubergine en paprika, dan klaag ik niet :P
Die pasta zit er alleen doorheen omdat mijn vriend het anders te weinig eten vind :D Het is sla met tomaat, komkommer, ei, augurkjes en kip :9
pi_117820688
Jouw dag.
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:33:37 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117820776
sla, komkommer, tomaat bevat helemaal niks behalve water, lekker voor erbij.. Kook een stronk broccoli, spruiten, bloemkool of whatever erbij voor de vitamientjes.
Lekker ook
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117820875
Zo dramatisch is dat lijstje nou ook weer niet, zeker niet voor iemand die net een beetje probeert slimmere keuzes te maken. Natuurlijk is het beter zonder de vlokken en roosvicee, maar daar kan je dan de volgende keer aan denken, MaJo. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:38:57 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117820996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
sla, komkommer, tomaat bevat helemaal niks behalve water, lekker voor erbij.. Kook een stronk broccoli, spruiten, bloemkool of whatever erbij voor de vitamientjes.
Lekker ook
Pasta, kip en ei voor de vulling dan? Wist niet dat ik zelfs aan een salade nog iets verkeerd kon doen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Zo dramatisch is dat lijstje nou ook weer niet, zeker niet voor iemand die net een beetje probeert slimmere keuzes te maken. Natuurlijk is het beter zonder de vlokken en roosvicee, maar daar kan je dan de volgende keer aan denken, MaJo. :)

Het is allemaal vrij nieuw inderdaad en ik vind het voor mijn doen best een net lijstje :s)

En al 3 dagen geen cola gedronken *O*
pi_117821065
Netjes van die cola, met kleine stapjes kom je er wel! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:41:45 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117821120
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Goodbye het volgende:
Netjes van die cola, met kleine stapjes kom je er wel! *O*
Dat dacht ik ook *O*
pi_117821135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Het lijstje is voor een ongesteld persoon met ME toch echt niet goed. Het is top dat MaJo beter wil eten, maar het is logisch dat er weinig tot geen energie aanwezig is.
pi_117821183
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Pasta, kip en ei voor de vulling dan? Wist niet dat ik zelfs aan een salade nog iets verkeerd kon doen :')

[..]

Het is allemaal vrij nieuw inderdaad en ik vind het voor mijn doen best een net lijstje :s)

En al 3 dagen geen cola gedronken *O*
Ik drink nog steeds veel cola light :@ jij ben de baas *O*
pi_117821270
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef An24 het volgende:

[..]

o|O o|O ~O>
Ja doei.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:46:22 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117821282
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Het lijstje is voor een ongesteld persoon met ME toch echt niet goed. Het is top dat MaJo beter wil eten, maar het is logisch dat er weinig tot geen energie aanwezig is.
Wat is dan wel goed voor me? Zoals ik al heb aangegeven ben ik echt een noob op dit gebied. Ook wat betreft ME: ik heb de diagnose gekregen en kon het verder allemaal zelf maar uitzoeken :') Ik weet dus serieus niet wat goed voor mij is als ME'er en ook niet wat ik anders zou moeten eten als ik ongesteld ben? Ik wil graag tips maar als ik opmerkingen krijg als dat ik mezelf een schop onder mijn reet moet geven kan ik niks mee, ik weet serieus niet hoe het allemaal werkt :@

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik lust geen light ;) En dit is wel een mijlpaal, ik dronk vroeger (een paar jaar terug) zo 4 tot 6 blikjes op een dag _O- De laatste jaren max 2 per dag maar dat wil ik nu afbouwen naar max 1 maar liever helemaal niet natuurlijk :)
pi_117821301
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, ik weet ook wel dat het niet heel goed is en zeker beter kan. Maar al doende leert men, dacht ik zo.

Ik zie ´gezonde´ collega´s op een dag bijvoorbeeld echt veel meer crap wegwerken. :+

En ik ben gewoon niet zo streng op een keertje vlokken of een keer een stukje taart, maar misschien is dat mijn probleem ook wel :') :D .
pi_117821402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is dan wel goed voor me? Zoals ik al heb aangegeven ben ik echt een noob op dit gebied. Ook wat betreft ME: ik heb de diagnose gekregen en kon het verder allemaal zelf maar uitzoeken :') Ik weet dus serieus niet wat goed voor mij is als ME'er en ook niet wat ik anders zou moeten eten als ik ongesteld ben? Ik wil graag tips maar als ik opmerkingen krijg als dat ik mezelf een schop onder mijn reet moet geven kan ik niks mee, ik weet serieus niet hoe het allemaal werkt :@
Jij hield wel van dingen leren toch?

PM/DM anders je e-mail, heb een e-boek waarin staat welke voedingsstoffen wat doen en zo, is vast ook toepasbaar in jouw situatie! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:50:55 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117821448
Kip en ei is goed *O*
pi_117821565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Ik lust geen light ;) En dit is wel een mijlpaal, ik dronk vroeger (een paar jaar terug) zo 4 tot 6 blikjes op een dag _O- De laatste jaren max 2 per dag maar dat wil ik nu afbouwen naar max 1 maar liever helemaal niet natuurlijk :)
Het is niet netjes dat je bij de diagnose geen advies kreeg. Heb ik in het begin ook niet gehad. Maar jij komt wel in aanmerking voor een dietist, gewoon bij de huisarts aanvragen. En de tips komen hier voor jou ook voorbij. Groenten zoals broccoli, bonen van elk ras, wortels, seizoensgroenten etc. En eiwitten en vlees en vis en als je dat niet eet vervangers. Dingen die samengesteld zijn, zijn niet zo goed voor je. Vlokken en beschuit vullen je maag, maar doen niets voor je energie.

Goodbye: ik eet ook nog steeds veel crap, maar daar omheen is de basis goed. Crap zonder basis is een ander verhaal.
pi_117821656
@an: dietisten worden niet meer vergoed, ook niet bij ziektes waarbij ze wel nodig zijn.
pi_117821756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:56 schreef MarMar het volgende:
@an: dietisten worden niet meer vergoed, ook niet bij ziektes waarbij ze wel nodig zijn.
Das wel ernstig. :( Sorry, dat wist ik niet.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:59:08 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117821779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij hield wel van dingen leren toch?

PM/DM anders je e-mail, heb een e-boek waarin staat welke voedingsstoffen wat doen en zo, is vast ook toepasbaar in jouw situatie! :Y
Je hebt PM :s)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is niet netjes dat je bij de diagnose geen advies kreeg. Heb ik in het begin ook niet gehad. Maar jij komt wel in aanmerking voor een dietist, gewoon bij de huisarts aanvragen. En de tips komen hier voor jou ook voorbij. Groenten zoals broccoli, bonen van elk ras, wortels, seizoensgroenten etc. En eiwitten en vlees en vis en als je dat niet eet vervangers. Dingen die samengesteld zijn, zijn niet zo goed voor je. Vlokken en beschuit vullen je maag, maar doen niets voor je energie.

Goodbye: ik eet ook nog steeds veel crap, maar daar omheen is de basis goed. Crap zonder basis is een anser verhaal.
Kijk hier kan ik wat mee ^O^ Nooit aan gedacht dat ik voor een dietist in aanmerking zou komen :o Dat ga ik zeker eens checken :Y

En de dingen die je zegt eet ik wel veel: vlees, vis, bonen (jammie!), broccoli alleen wortels bijna niet :)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 17:59:32 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117821792
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:56 schreef MarMar het volgende:
Ah kijk, dat dacht ik dus al -O-
pi_117821822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daarentegen heb je al een consult voor een euro of 25 (althans, hier in het noorden).. dus het kan de moeite waard zijn.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:00:53 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117821847
Lijstje :)

O: kom kwark met banaan en honing
L: 2 volkorenbroodjes met kaas en sla
T: mandarijntje
D: snelle chili
T: fruit/kwark nog misschien
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117822043
Je gaat goed met je lijstjes XM :) begint je lijf zich er ook wat van aan te trekken?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:07:12 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117822065
Nee :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117822077
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee :D
Dan verdient dat lijf een trap onder de reet :')
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:09:07 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117822130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

So true. Maar luistert al eeuwig slecht naar mijn wil, dus ach :P
pi_117822162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^^

HEY lijf van xm DOE ES LIEF!
nondejuu!
Maar toch vind ik het fijn om nu dit soort lijstjes van je te zien! :*
pi_117822171
quote:

[..]

Je hebt PM :s)

[..]

Kijk hier kan ik wat mee ^O^ Nooit aan gedacht dat ik voor een dietist in aanmerking zou komen :o Dat ga ik zeker eens checken :Y

En de dingen die je zegt eet ik wel veel: vlees, vis, bonen (jammie!), broccoli alleen wortels bijna niet :)
En zelf de kennis op doen he. Als je dan toch tot 15:00 in je bed ligt, lees er dan veel boeken over.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 18:15:23 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117822329
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:10 schreef An24 het volgende:

[..]

En zelf de kennis op doen he. Als je dan toch tot 15:00 in je bed ligt, lees er dan veel boeken over.
Ik lag niet tot 15.00 uur in bed, ik sliep echt tot die tijd _O- Maar heb al wel een boek besteld laatst maar die zit ik uit te stellen :@ Ik heb mijn ziekte nog niet helemaal geaccepteerd denk ik :@
pi_117822486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik lag niet tot 15.00 uur in bed, ik sliep echt tot die tijd _O- Maar heb al wel een boek besteld laatst maar die zit ik uit te stellen :@ Ik heb mijn ziekte nog niet helemaal geaccepteerd denk ik :@
Haha okay. En verder: aap en mouw ;) sterkte!
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:25:16 #45
70532 loveli
N
pi_117822654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef LieLie het volgende:
Is de gerookte zalm al weer veilig eigenlijk?
Bij de Appie iig wel. Wat er te koop is is sowieso veilig, want alles wat bij verdachte leveranciers vandaan kwam is allang uit de schappen gehaald.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:27:35 #46
70532 loveli
N
pi_117822716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Heb mezelf vandaag die trap gegeven. Was nodig.

D: 300g zalm + boontjes + gefruitte venkel (kassameisje: is dat een lente-ui?).
crap in = crap out
pi_117822736
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij de Appie iig wel. Wat er te koop is is sowieso veilig, want alles wat bij verdachte leveranciers vandaan kwam is allang uit de schappen gehaald.
Het viel me net op inderdaad, de normale vacuumpakjes lagen er niet. Was inderdaad hier om. Heb nu bio-zalm.

Daarmee wordt mijn D: geroosterde meergr. both met avocado en zalm en een zakje italiaanse roerbakgroenten uit de roerbak.
pi_117822747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef loveli het volgende:

[..]

:D :')
pi_117822777
Ik weet nog wel dat ik als kassameisje voor het eerste een knolselderij moest afrekenen. Had echt geen idee wat het was, zo gênant om dat te moeten vragen. :')
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:31:35 #50
70532 loveli
N
pi_117822861
quote:

[..]

Laat je daardoor niet weerhouden. Goede basis/goed voer => meer energie => win.

Brood met vlokken => raam uit.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:06 #51
70532 loveli
N
pi_117822964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als kassameisje voor het eerste een knolselderij moest afrekenen. Had echt geen idee wat het was, zo gênant om dat te moeten vragen. :')
Vroegâh wist een kassameisje het verschil tussen een cox en een braeburn zonder het stickertje te lezen voor ze achter de kassa mocht. Nu is het belangrijker dat ze jong is en 3 stuivers/uur krijgt.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:33 #52
70532 loveli
N
pi_117822979
Ik ging zalm bakken.
crap in = crap out
pi_117823094
Gooi je zelf de chocola ook nog even het raam uit Li? O-)

Lijstje gister:

O: smoothie met havermout
T: rijstwafels met ei
L: salade met gemengde groente/blikje makreel
T: rijstwafel rosbief en rijstwafel gepimpte pindakaas
D: pasta met ui, pompoen en een chipolata worstje
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117823121
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_

MaJo: ik vind dat je je leergierig opstelt en een begin hebt gemaakt met gezonder leven.
Ik denk dat lid worden van de ME-vereniging je wellicht zou kunnen helpen bij de acceptatie ervan. En je krijgt vast bruikbare tips over hoe je bv kunt leren je energie te doseren.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:40:11 #55
70532 loveli
N
pi_117823170
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef _aurum_ het volgende:
Gooi je zelf de chocola ook nog even het raam uit Li? O-)
Heb ik niet meer in huis B-)
crap in = crap out
pi_117823250
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik niet meer in huis B-)
Waarbij het sleutelwoord meer is?

Zo heb ik ook bijna geen dropjes meer in huis!
pi_117823329
Ik heb vandaag kruidnoten in huis gehaald, zoals afgesproken met mijzelf. Gelukkig maar een zakje van 225 gram :+
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 18:47:30 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117823378
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

_O_

MaJo: ik vind dat je je leergierig opstelt en een begin hebt gemaakt met gezonder leven.
Ik denk dat lid worden van de ME-vereniging je wellicht zou kunnen helpen bij de acceptatie ervan. En je krijgt vast bruikbare tips over hoe je bv kunt leren je energie te doseren.
Dank je wel :* Heb al wel wat meegelezen op de site van de ME/CVS vereniging maar misschien is lid worden ook wel een idee :Y Ik heb nog zoveel om me in te verdiepen, weet het ook pas een paar maanden :)
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:47:59 #59
70532 loveli
N
pi_117823391
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Darn, dropjes heb ik nog wel. Chocola heb ik al een tijd niet meer gehaald, paar dagen geleden wel m&m's, die dingen die echt helemaal op moeten op de dag van aankoop. Hoop dat ik ze nooit meer in huis haal.

Boontjes zijn vervangen door de reservebroccoli.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 18:48:17 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117823404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef An24 het volgende:
Ik heb vandaag kruidnoten in huis gehaald, zoals afgesproken met mijzelf. Gelukkig maar een zakje van 225 gram :+
Oeh lekker :9 Zijn kruidnoten erg slecht als je het een beetje met mate eet of valt dat wel mee?

Net een glas Flevosap op, stuk beter dan cola *O*
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:51:58 #61
70532 loveli
N
pi_117823523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:48 schreef MaJo het volgende:
Zijn kruidnoten erg slecht als je het een beetje met mate eet
Kun je dat?
crap in = crap out
pi_117823552
Ik heb teveel sushi gegeten vanmiddag, ik sla mn diner denk maar over. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117823554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh lekker :9 Zijn kruidnoten erg slecht als je het een beetje met mate eet of valt dat wel mee?

Net een glas Flevosap op, stuk beter dan cola *O*
Kruidnoten zijn minikoekjes :) dus niet slechter of minder slecht dan af en toe een koekje.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 18:52:55 #64
70532 loveli
N
pi_117823564
Deze vind ik leuk:
http://www.arla.nl/producten/arla-zin/wat-is-arla-zin/

Drinkyoghurt met stevia ipv suiker. Alleen jammer dat er geen vet in zit.
crap in = crap out
pi_117823603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef loveli het volgende:
Deze vind ik leuk:

Ik heb laatst twee keer iets met stevia gehad, en heb het idee dat ik er hetzelfde op reageer als op zoetstoffen als aspartaam. (=buikpijn) Is dat gek?
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 18:54:35 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117823618
quote:
3s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Kun je dat?
Met kruidnoten vreemd genoeg wel ja, die vullen best wel :)
pi_117823855
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb laatst twee keer iets met stevia gehad, en heb het idee dat ik er hetzelfde op reageer als op zoetstoffen als aspartaam. (=buikpijn) Is dat gek?
best wel vorlgens mij, want stevia is honingkruid en heeft weinig met apsartaam te maken. is het niet gewoon de zuivel waar je last van hebt? of t zit tussen je oren :P
Kwak
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 19:02:42 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117823959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef loveli het volgende:
Deze vind ik leuk:

Klinkt goed ^O^ Maar is toch juist goed dat er geen vet in zit :?

Wel bizar eigenlijk dat de laatste decennia er steeds meer producten zijn gekomen met toegevoegde kleur- en zoetstoffen en dat er nu weer een ontwikkeling is waarbij dat teruggedraaid wordt :D
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:04:31 #69
70532 loveli
N
pi_117824039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar het lijkt me waarschijnlijker dat een ander onderdeel van dat 'iets' de oorzaak was. Wat heb je met stevia gegeten?
crap in = crap out
pi_117824240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar het lijkt me waarschijnlijker dat een ander onderdeel van dat 'iets' de oorzaak was. Wat heb je met stevia gegeten?
Het ene was een soort vitaminewater en het andere ook iets frisdrank-achtigs, zonder zuivel. Beide op vakantie in Amerika, dus ken de producten verder niet.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:10:05 #71
70532 loveli
N
pi_117824304
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^ Maar is toch juist goed dat er geen vet in zit :?
Vet is goed voor je. Je hersenen bestaan uit vet, vetten zijn bestanddelen van hormonen. Als je de juiste vetzuren binnenkrijgt, heb je minder last van PMS.

Wel de juiste vetten eten (zacht eigeel, vette vis, avocado).
quote:
Wel bizar eigenlijk dat de laatste decennia er steeds meer producten zijn gekomen met toegevoegde kleur- en zoetstoffen en dat er nu weer een ontwikkeling is waarbij dat teruggedraaid wordt :D
Het kleurenspectrum van natuurlijk voor is ook geweldig, aubergine, blauwe bes, oranje wortel, rode appel, roze zalm :9

Natuurlijke kleuren hangen vaak samen met natuurlijke gezonde stofjes. Veel kleurtjes eten = veel gezonde stofjes.
crap in = crap out
pi_117824354
Bij flevosap denk ik aan uitgeperste aardappels :+ Flevoland = aardappels en siepels!
*flevosap dus even googlen gaat*

*harige obstructies probeert te verwijderen* :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117824576
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef V1z0R het volgende:
Bij flevosap denk ik aan uitgeperste aardappels :+ Flevoland = aardappels en siepels!

Haarbal? :+
pi_117824733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haarbal? :+
Twee...
En na zoveel tijd zou je denken dat de jacht op m'n cursor wel gedaan was, maar niet dus :+

Verklaart ook dat ik tegenwoordig ben genoodzaakttg op m'n xbox te gamen :{ /pc-gamer van aard
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 19:22:18 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117824836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Vet is goed voor je. Je hersenen bestaan uit vet, vetten zijn bestanddelen van hormonen. Als je de juiste vetzuren binnenkrijgt, heb je minder last van PMS.

Wel de juiste vetten eten (zacht eigeel, vette vis, avocado).

[..]

Het kleurenspectrum van natuurlijk voor is ook geweldig, aubergine, blauwe bes, oranje wortel, rode appel, roze zalm :9

Natuurlijke kleuren hangen vaak samen met natuurlijke gezonde stofjes. Veel kleurtjes eten = veel gezonde stofjes.
Ah weer wat geleerd ^O^ En ik hou van dingen met felle kleurtjes O+

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef V1z0R het volgende:

Haha nee het zijn uitgeperste appels, dus je zat wel in de buurt :s)
pi_117824858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Vroegâh wist een kassameisje het verschil tussen een cox en een braeburn zonder het stickertje te lezen voor ze achter de kassa mocht. Nu is het belangrijker dat ze jong is en 3 stuivers/uur krijgt.
Ik had gewoon nog nooit knolselderij gezien/gegeten, geef mijn moeder maar de schuld. :7 Ik was idd wel zestien en kostte de baas 3,09 in 't uur :') :D . Voor bepaalde dingen van groente/brood/vlees(waar), bier e.d. moest je codes intikken, daar ken ik er nu jaren later nog enkele van uit mijn hoofd. _O-
pi_117824897
Ik vind karnemelk duzend keer lekkerder dan drinkyoghurt..
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:24:13 #78
70532 loveli
N
pi_117824927
ik niet oO<
crap in = crap out
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:24:35 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117824948
Ik heb ook geen chocola meer in huis *)
Niet meer actief op Fok!
pi_117825092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik had gewoon nog nooit knolselderij gezien/gegeten, geef mijn moeder maar de schuld. :7 Ik was idd wel zestien en kostte de baas 3,09 in 't uur :') :D . Voor bepaalde dingen van groente/brood/vlees(waar), bier e.d. moest je codes intikken, daar ken ik er nu jaren later nog enkele van uit mijn hoofd. _O-
Ik kon kipfilet/shoarma/kofte/kebab/patat/frikandellen/kroketten herkennen voor 12,- in het uur :+
Zo ook geleerd dat vrouwen smerig zijn :D :P
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:29:54 #81
70532 loveli
N
pi_117825205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik kon kipfilet/shoarma/kofte/kebab/patat/frikandellen/kroketten herkennen voor 12,- in het uur :+
Gulden of euro?
crap in = crap out
pi_117825209
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zo ook geleerd dat vrouwen smerig zijn :D :P
Ik snap 'm niet? :@
pi_117825235
eindstand:
O: yoghurt met gedroogd fruit en noten
T: appeltje
L: bruin hard broodje kaas/komkommer, 300 gr salade (frisee, olijven. rauwe ham)
T: 2 kleine chocolatechip cookies
T: portie druiven
B: 2x20 minuten fietsen
D: ijsbergsla met 1 tomaat, 1/3e komkommer en wat mozzarella, dressing olijfolie en balsamico. Dubbele bth kaas
S: bodypump
T: 4 blokjes pure chocolade

Voor mij: iets te veel kaas, koekjes hadden niet gehoeven.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:31:06 #84
70532 loveli
N
pi_117825257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet? :@
Ik ga het niet proberen.
crap in = crap out
pi_117825279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ga het niet proberen.
:D
pi_117825322
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Gulden of euro?
Gulden, vond het een reuzebedrag! Was 14.

GB, ik mocht de troep in de WC's van een discotheek opruimen :P
pi_117825353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Tsk, dat is gewoon in euro's! Mijn eerste baantje was in de supermarkt voor 3,53 per uur. In guldens. En ik had nog nooit lente uitjes gezien. Vond het miniprei. En toen werd ik uitgelachen.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:34:01 #88
70532 loveli
N
pi_117825397
Toen was de koopkracht van de gulden beter dan die van de huidige euro.
crap in = crap out
pi_117825435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef MarMar het volgende:
Ik vind karnemelk duzend keer lekkerder dan drinkyoghurt..
Ik ook. Tegenwoordig maak ik shakes van karnemelk met banaan (en eventueel een schep eiwitpoeder). Dat is toch lekker !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117825445
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh, gatverdamme _O-
pi_117825482
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Tsk, dat is gewoon in euro's! Mijn eerste baantje was in de supermarkt voor 3,53 per uur. In guldens. En ik had nog nooit lente uitjes gezien. Vond het miniprei. En toen werd ik uitgelachen.
Hihi, ja dat was in euro's. Twee cent meer dan de vakkenvullers, wij hadden 'gevarentoeslag' o.i.d. _O-
pi_117825487
Karnemelk, dat heb ik ook gedronken vandaag. Njam!
pi_117825523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Echt he, ik heb plee's schoon staan maken voor effing 5 gulden per uur, NIET EERLIJK! :P
pi_117825592
lijst
• yoghurt
• pond rauwe groente
• 5 boterhammen met tevredenheid
• 3 appels
• 2 peren
• 3 cuppesoep (maar geen koekjes!)
• pond rauwe groente
• avondeten: zure bonen met spinaziesaus met feta en sucuk
• toe: pruim, ministukje appelplaatkoek, ministukje baklava
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:40:11 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117825687
Karnemelk is heerlijk maar melk is nog veel lekkerder, dat drink/proef ik ook als een soort van lekkernij, kan er echt van genieten :') Dus drink melk en bijna nooit karnemelk want .. keuzes...

En nu , trusten voor straks slankies en Lielie, heb je vandaag wel genoeg gegeten?

Loveli, dikke kus, gewoon voor de lekker :*
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:40:39 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117825704
Ik heb fabriekswc's van een staalbedrijf schoongemaakt. De heren wonnen het met groot gemak van de dames. Begrijp nog steeds niet hoe je kak werkelijk overal behalve in de pot weet te krijgen.
pi_117825737
Trusten 'niekje :W
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef loveli het volgende:
Jij weet de verschillen nog? Heleboel die ik tegenkom weten niet meer dat je op het laatst 3,25 - 3,75 voor een munt betaalde. Of dat een pakje Cabalero box 30 9,80 kostte...
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Echt he, ik heb plee's schoon staan maken voor effing 5 gulden per uur, NIET EERLIJK! :P
:D ook zonder klagen liters kots met je handen opgeraapt, stront aan alle kanten van de muren en aangekoekt maandverband van de muren geplukt? :P
pi_117825746
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb fabriekswc's van een staalbedrijf schoongemaakt. De heren wonnen het met groot gemak van de dames. Begrijp nog steeds niet hoe je kak werkelijk overal behalve in de pot weet te krijgen.
*boks*
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:43:57 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117825840
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:44:04 #100
70532 loveli
N
pi_117825846
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij weet de verschillen nog? Heleboel die ik tegenkom weten niet meer dat je op het laatst 3,25 - 3,75 voor een munt betaalde. Of dat een pakje Cabalero box 30 9,80 kostte...
Benzineprijzen van nu in guldens waren normaal toen ik m'n rijbewijs haalde. 'Nuff said.
crap in = crap out
pi_117825855
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef loveli het volgende:
Goed punt, de croissantjes in de supermarkt waren toen 59 cent en dat zijn ze nu ook. Alleen dan in euro's. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_117825859
Waarom zou je kots met je handen oprapen, Viz? _O-
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:46:11 #103
70532 loveli
N
pi_117825979
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Omdat ze vanwege zijn hoge loonkosten bezuinigden op fatsoenlijk materiaal 8-)
crap in = crap out
pi_117825990
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Omdat je de hele avond met dezelfde dweil moest doen...
pi_117826022
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

:D ook zonder klagen liters kots met je handen opgeraapt, stront aan alle kanten van de muren en aangekoekt maandverband van de muren geplukt? :P
Ja }:| maar ik ben ietsjes ouder dan jij, het zal inflatie zijn :P
Toen ik begon met biertjes tappen, kostten die 1.50 gulden, zolang is het geleden :P
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:48:29 #106
70532 loveli
N
pi_117826094
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:48:51 #107
70532 loveli
N
pi_117826111
hij doetut niet? -O-
crap in = crap out
pi_117826177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Benzineprijzen van nu in guldens waren normaal toen ik m'n rijbewijs haalde. 'Nuff said.
Energieprijzen zijn gigantisch gestegen inderdaad, naast de gemeentelijke belastingen e.d.

Punt is dat mensen daar minder op letten(auto. incasso) en denken dat de rest duurder is geworden. Melk en brood zijn tegenwoordig zelfs goedkoper! 3,50 was toen wat je betaalde voor een vol brood, nu heb je een vol brood voor 1,10.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:50:22 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117826203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
hij doetut niet? -O-
Als je "niks" bedoeld dan doet ie het
pi_117826321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Energieprijzen zijn gigantisch gestegen inderdaad, naast de gemeentelijke belastingen e.d.

Punt is dat mensen daar minder op letten(auto. incasso) en denken dat de rest duurder is geworden. Melk en brood zijn tegenwoordig zelfs goedkoper! 3,50 was toen wat je betaalde voor een vol brood, nu heb je een vol brood voor 1,10.
Heel niet, ik betaalde 1.50 gulden voor een brood en 50 cent voor een bloemkool en als ik een dikke pan pasta met gehakttomatengroentesaus maakte voor 4 personen was ik 3 a 4 gulden kwijt.. Dat is zo'n 13 jaar geleden, dat weet ik nog heel goed want ik was toen opeens alleenstaande mama en moest goed rekenen om mijn geld net zolang te laten duren als de maand.
pi_117826422
Woonde in een klein dorp met als enige voorziening een warme bakker, die was dus duur merk ik :@
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 19:54:55 #112
70532 loveli
N
pi_117826466
Die was warm O+
crap in = crap out
pi_117826475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Karnemelk is heerlijk maar melk is nog veel lekkerder, dat drink/proef ik ook als een soort van lekkernij, kan er echt van genieten :') Dus drink melk en bijna nooit karnemelk want .. keuzes...

En nu , trusten voor straks slankies en Lielie, heb je vandaag wel genoeg gegeten?

Loveli, dikke kus, gewoon voor de lekker :*
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef LieLie het volgende:
Lijstje:

O: Mix kwark/magere yoghurt met aardbeien en blauwe bessen
T: meergr both met grasboter en kaas
L: saladerestje van gister (spinazie, komkommer, tomaat, paprika, mozzarella, kip) meergr both met grasboter en kaas was vol!
T: mineola
D: geen idee nog. Weet nog niet of ik alleen eet. Wel alleen: twee meergr both met avocado en gerookte zalm. Kommetje met ca 200 gram roerbakgroenten (paprika, courgette, ui, prei, wortel)
Wat vind jij? Ben niet ontevreden.
pi_117826563
Ik weet niet zoveel meer uit het guldentijdperk. Omrekenen doe ik ook niet, dat heeft geen zin, ik weet niet wat de waarde van 20 gulden is (dan denk ik aan 20 euro). Heeft wel een voordeel om jong te zijn wanneer er een nieuwe valuta komt. :P
pi_117826586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef loveli het volgende:
Die was warm O+
:Y zaterdag 's ochtends vers brood ophalen voor het voetballen O+ en puddingbroodje voor ma natuurlijk :D
pi_117827066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet zoveel meer uit het guldentijdperk. Omrekenen doe ik ook niet, dat heeft geen zin, ik weet niet wat de waarde van 20 gulden is (dan denk ik aan 20 euro). Heeft wel een voordeel om jong te zijn wanneer er een nieuwe valuta komt. :P
Misschien ook hoe de situatie was, want jij bent niet veel jonger dan ik toch?
pi_117827093
Hai w/
Be someone that makes you happy
pi_117827106
Omnomnomhelestronkbroccolidoorm'nnoodles :9
Ja doei.
pi_117827115
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Misschien ook hoe de situatie was, want jij bent niet veel jonger dan ik toch?
Hoe bedoel je hoe de situatie was? Ik ben 24 jaar. Toen de euro werd ingevoerd kreeg ik volgens mij 10 gulden zakgeld ofzo. :P
pi_117827133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Omnomnomhelestronkbroccolidoorm'nnoodles :9
Da's meer broccoli met noodles dan noodles met broccoli. _O-
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 20:09:41 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117827246
Ik reken heel soms nog terug naar de gulden. Ik was 18 toen we de euro kregen, hoe jongen waren jullie dan?

Ik weet nog dat een pakje sigaretten toen 6 gulden kostte, tegenwoordig is dat bijna 6 euro. Maar het is ook wel 12 jaar verder natuurlijk :D And on that note: morgen 6 weken gestopt *O*

En nu ga ik koken :s)
pi_117827295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's meer broccoli met noodles dan noodles met broccoli. _O-
Stiekem wel ja :@
Ja doei.
pi_117827389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe bedoel je hoe de situatie was? Ik ben 24 jaar. Toen de euro werd ingevoerd kreeg ik volgens mij 10 gulden zakgeld ofzo. :P
Dat!
Meeste zakgeld dat ik ooit gehad heb is 2,50 :P

Eerder hadden m'n ouders niet zo veel dus moest zelf voorzien in m'n extra's. Onkruid wieden bij de buurvrouw, bierflessen rapen bij de junkenflats, troep ruimen achter de snackbar voor een ijsje.

Bierflessen rapen mocht trouwens niet van m'n ouders, snap tegenwoordig ook wel waarom :'), maar dan had je met z'n beiden 5,- op een dag! Dat laat je niet liggen :D
pi_117827640
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Nallie het volgende:
Hai w/
O+
pi_117827747
O+

Ik heb lekker gegeten vandaag en gesport!! *O*

Oh en Majo, Lielie zei t al; maar dat boek van Amber huppeldepup, dat is handig als je gezond wil gaan eten enzo! (kan iemand ff de titel neerzetten? :'))
pi_117827761
Oh, en peultjes O+ en courgette O+ en bosui! En biefstuk :@ En nu zit ik vol :%
Ja doei.
pi_117827795
mijn eerste uurloon was 3,25 (gulden) toen ik 16 was. op de middelbare school dacht ik nog dat je als je je eerste baan kreeg ongeveer 2000 gulden in de maand bruto zou verdienen. tegenwoordig is dat wel ongeveer 2000, dus ik heb het idee dat de lonen even hard gestegen zijn als de prijzen, al zal dat in officiele cijfers vast anders zijn...

ik was ook 18, werkte bij een bakker, ik was supersnel gewend en wist alle omrekenbedragen van de briefjes uit mijn hoofd ivm euro's teruggeven op guldens O+
Kwak
pi_117827854
Ik werkte in een supermarkt ten tijde van de omschakeling. Ging hier dus ook vrij vlot :+
Ja doei.
pi_117827894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Nallie het volgende:
O+

Oh en Majo, Lielie zei t al; maar dat boek van Amber huppeldepup, dat is handig als je gezond wil gaan eten enzo! (kan iemand ff de titel neerzetten? :'))
Eet jezelf mooi, slank en gelukkig!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:25:08 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117828047
In welk jaar kregen we de euro ook alweer? Ik weet het niet meer :@. Ik ben zoooo slecht met jaartallen.
pi_117828050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Eet jezelf mooi, slank en gelukkig!
Die ja! :) dank u!
pi_117828078
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
In welk jaar kregen we de euro ook alweer? Ik weet het niet meer :@. Ik ben zoooo slecht met jaartallen.
2000? Nee, 2002 volgens Wiki.
pi_117828085
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
2000, dacht ik.
pi_117828118
Later :+
pi_117828142
2002 toch?
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:27:14 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117828151
Toen was ik 20 (in 2000) en woonde ik al dik 2 jaar op mezelf. Reken nu af en toe nog wel om, vooral als ik twijfel over een aankoop. Meestal schrik ik me dan de pleuris en koop ik het niet :+.
pi_117828292
Oh, en WB Nallster! :W heb je eigenlijk best wel gemist :@ serieus gedacht in m'n hoofd, ik mis Nallie ;(... *I suck*
pi_117828335
Iemand hier verstand van flash en indesign, toevallig? :+
pi_117828337
Ik was in 2002 een jaar of 9 op mezelf.. dus jah, ik moest wel wennen aan de euro :)
pi_117828389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en WB Nallster! :W heb je eigenlijk best wel gemist :@ serieus gedacht in m'n hoofd, ik mis Nallie ;(... *I suck*
Jeej O+ Ik heb vandaag nog tonijn gegeten (dan moet ik altijd aan jou denken.. :'))
pi_117828507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
Beetje van indesign. Wat wil je weten?
Worry is a misuse of imagination
pi_117828542
Sommige dingen zijn duurder geworden en andere dingen zijn goedkoper. Ik kan me herinneren dat ik ooit nog eens voor 2000 gulden een pc heb gekocht. Tegenwoordig koop je een goede laptop voor minder dan de helft.
En dan laat ik de belachelijk dure tv die mijn vader ooit kocht maar gewoon buiten beschouwing.
Doe wat je niet durft.
pi_117828548
Sorry, Lie, we hebben een designer op 't werk daarvoor...
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jeej O+ Ik heb vandaag nog tonijn gegeten (dan moet ik altijd aan jou denken.. :'))
:D zolang het geen knakworstjes zijn ben ik blij :+
pi_117828591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
Heb wel eens wat met indesign gedaan, maar dawast :+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 20:36:06 #145
70532 loveli
N
pi_117828638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sommige dingen zijn duurder geworden en andere dingen zijn goedkoper. Ik kan me herinneren dat ik ooit nog eens voor 2000 gulden een pc heb gekocht. Tegenwoordig koop je een goede laptop voor minder dan de helft.
En dan laat ik de belachelijk dure tv die mijn vader ooit kocht maar gewoon buiten beschouwing.
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
crap in = crap out
pi_117828740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
16 mb RAM voor 128,- gulden... 10,- gulden voor een CD-R, de brander kostte me 350,- trouwens, vriendendealtje :+
800mb HD, tel effies 400,- neer!
pi_117828800
quote:

[..]

Jaaaaa!!! Of geheugenkaartjes voor je camera. Kan me herinneren dat ik wel eens iets van 100 euro heb betaald voor 256 kb. :o
Doe wat je niet durft.
pi_117828886
Mb, henk, niet overdrijven! :P (je had geen digitale camera's in de tijd van 256kb :P, misschien wel maar niet voor persoonlijk gebruik)
pi_117828909
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Beetje van indesign. Wat wil je weten?
Ik ben met een digitaal magazine bezig, en ik wil dat een knop bij rollover veranderd. Maar als ik dat doe en ik open vervolgens de flash in de browser, dan flikkert hij heel erg.
Maar ik heb het nu met een alternatief opgelost, volgens mij gaat dat lukken.
pi_117828935
Dat soort dingen werden in guldens ook goedkoper na een paar jaar :)
De eerste cdspelers kostten ook een fortuin, mijn ouders wachtten drie jaar en er was een 0 van de prijs.

Levensmiddelen en boodschappen en vaste lasten zijn volgens mij met name duurder geworden, althans, dat is wel mijn ervaring.. Ik kon toen van 1000 gulden met gemak rondkomen (met kind) en ook nog leuke dingen doen en sporten.
pi_117829008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef MarMar het volgende:
Dat soort dingen werden in guldens ook goedkoper na een paar jaar :)
De eerste cdspelers kostten ook een fortuin, mijn ouders wachtten drie jaar en er was een 0 van de prijs.

Levensmiddelen en boodschappen en vaste lasten zijn volgens mij met name duurder geworden, althans, dat is wel mijn ervaring.. Ik kon toen van 1000 gulden met gemak rondkomen (met kind) en ook nog leuke dingen doen en sporten.
Energie, gemeentelijke belastingen, CBS heeft er een duidelijk overzicht van...
De dingen waarvoor je moet betalen korten de mogelijkheid waarvoor je wilt betalen, dat is het grootste verschil.

Voor jou wel iets leuks Mar, kijk eens wat de waterschappen uitgeven en waaraan. Hele collectie nietsnutten die miljoenen binnenharken met niets doen :') Ambtenarij ten top!
"Oh, deze slootwand moet getrimd worden!", het resultaat van 5jr werk van een willekeurige waterschap ambtenaar... Ik lach me nog altijd dood erom :D _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door V1z0R op 10-10-2012 20:51:11 ]
pi_117829767
Nothanks!! Mijn definitie van iets leuks is net ff anders ;) ik word daar alleen maar chagrijnig van. Misschien later als ik groot ben en geld heb als water..
pi_117829960
Leuk om te weten!

Weet ik waar makkelijk geld valt te halen zonder dat fanatici me lastig vallen :) *Geenstijl detector aanzet*

Nu nog even verdiepen in plantenkunde en zulks...
pi_117830088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, Lie, we hebben een designer op 't werk daarvoor...

[..]

:D zolang het geen knakworstjes zijn ben ik blij :+
:') daar weet ik niks van :P
pi_117830233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Energie, gemeentelijke belastingen, CBS heeft er een duidelijk overzicht van...
De dingen waarvoor je moet betalen korten de mogelijkheid waarvoor je wilt betalen, dat is het grootste verschil.
Jij snapt het tenminste! :)
quote:
Voor jou wel iets leuks Mar, kijk eens wat de waterschappen uitgeven en waaraan. Hele collectie nietsnutten die miljoenen binnenharken met niets doen :') Ambtenarij ten top!
"Oh, deze slootwand moet getrimd worden!", het resultaat van 5jr werk van een willekeurige waterschap ambtenaar... Ik lach me nog altijd dood erom :D _O-
Nah, die doen nog wel iets meer volgens mij hoor. Vraag me alleen niet wat. :P

Op de BBC nu de Great British Food Revival. Het begint goed met O+ Michel Roux O+ en zag O+ Mary Berry O+ ook al voorbij komen in de leader. *O*
Doe wat je niet durft.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:30:39 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117831593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Nallie het volgende:
O+

Uhm dat heb ik even gemist denk ik :? Ik ben benieuwd welk boek dat dan is!

Vandaag wel het boek van het Voedingscentrum binnengekregen over balansdagen *O* Staan ook goeie tips in voor lichte lunches en ontbijt :)
pi_117831671
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uhm dat heb ik even gemist denk ik :? Ik ben benieuwd welk boek dat dan is!

Vandaag wel het boek van het Voedingscentrum binnengekregen over balansdagen *O* Staan ook goeie tips in voor lichte lunches en ontbijt :)
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!
pi_117831794
Lijstje:

O: havermout met banaan en beetje amandelmelk
T: appel
L: 2 speltbh geitenkaas, salade van tom/kom en kikkererwten
T: 3 dropjes, 2 rijstwafels pindakaas
S: half uur kracht, half uur cardio
B: 30 min fietsen
D: salade van spinazie, tomaat, rauwkost, linzen met tonijn, ei en (zelfgemaakte) croutons
T: kiwi met beetje kwark

Ben tevreden :)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:35:29 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117831866
Ik dacht dat de euro werd ingevoerd in 2000 maar het was dus twee jaar later, toen was ik 20 :) Grappig dat velen het niet meer zo goed herinneren, ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren :D

En ik verdiende voor mijn eerste baantje bij de Rabo 17 gulden per uur :o Nooit meer zoveel verdient sindsdien :')
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:36:58 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117831952
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!
Thanks ik ga het checken ^O^ En je hebt gelijk hoor, het gaat bij mij er vooral om dat ik energie uit eten haal. Maar een paar kilootjes eraf zou wel mooi zijn ;)

En van V1z0R een heel boekwerk toegestuurd gekregen ^O^
pi_117831973
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

^ Dat!

Heb je Nallie wel eens gezien? Super slanke mooie vrouw, en ze verloor gewicht terwijl ze meer vet at, de juiste dan.
pi_117832081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ Dat!

Heb je Nallie wel eens gezien? Super slanke mooie vrouw, en ze verloor gewicht terwijl ze meer vet at, de juiste dan.
Lief V1z :D
Gezonde vetjes nog steeds hoor :Y
Ben alleen een beetje noten-moe geloof ik...
pi_117832274
quote:

[..]

Je mag sowieso niet stampen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:42:40 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117832297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ Dat!

Ik heb niemand van hier ooit in het echt gezien ;) Maar dat klinkt goed, meer vet eten en toch gewicht verliezen ^O^
pi_117832316
Stamppot O+
Ja doei.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:43:40 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117832369
Ik heb Eet jezelf mooi slank en gelukkig op mijn Bol.com verlanglijstje gezet, momenteel even geen geld omdat ik geld wil hebben voor Rome volgende week *O* Dan bestel ik dit boek volgende maand of vraag het voor Sinterklaas :+
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:44:07 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117832402
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Stamppot O+
I love stamppot O+ We maken tegenwoordig ook van dingen als bietjes, sperziebonen en spinazie stamppot :D
pi_117832464
Ik zit nog in mij sportmojo wat me verbaast :P normaliter wil ik rond deze tijd van het jaar alleen op de bank onder een dekentje kreperen :D

En ben ik de enige die vindt dat het jaar is voorbij gevlogen? :o
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:45:59 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117832503
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit nog in mij sportmojo wat me verbaast :P normaliter wil ik rond deze tijd van het jaar alleen op de bank onder een dekentje kreperen :D

En ben ik de enige die vindt dat het jaar is voorbij gevlogen? :o
Ik vind de tijd sowieso snel gaan :o En ik zag je de smiley veranderen ;)
pi_117832614
Ik zit op de pad en dan doe ik 'm altijd verkeerd :')
pi_117832719
Vanochtend was ik nog niet verkouden, maar nu heb ik constant een loopneus. Irritant. :')
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:50:09 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117832769
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ik doe hem ook regelmatig fout :D Het is wel een lullige omdat het dan lijkt alsof je iets saai vindt _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:50:22 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117832784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ribbit. Ribbit.
pi_117832805
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ribbit. Ribbit.
_O-
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 21:51:11 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117832836
Ik ga dus volgende week naar Rome met vriendlief O+ Iemand nog tips? De laatste keer dat ik er was is alweer een jaar of 15 geleden en vriendje is er nog nooit geweest. Dus als iemand nog leuke restaurantjes/cafe's/verborgen plekjes weet let me know!
pi_117833017
Rome! O+
Ijsjes eten. O+
Sowieso eten. O+

Volgens mij is Perr er heel recent geweest, maar ik zou sowieso de standaard highlight uitproberen en vragen in je hotel of ze nog leuke tips hebben voor eettentjes. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117833083
Ik vind trouwens nog steeds dat er een Fok!-award moet komen voor SC-topic met de leukste mensen! Die hebben we wel verdiend verdomme!

Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An
... Nu mis ik er nog een bulte, Mc en UKS bijvoorbeeld...

Hoeveel lekkere wijven moet je in dit nerdnest bijeendrukken om zo'n ding te winnen?! }:|
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:56:14 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117833155
Meer dan 16, apparently.
pi_117833201
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat er een Fok!-award moet komen voor SC-topic met de leukste mensen! Die hebben we wel verdiend verdomme!

Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An

Hoeveel lekkere wijven moet je in dit nerdnest bijeendrukken om zo'n ding te winnen?! }:|
:'(
Kwak
pi_117833218
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef V1z0R het volgende:

Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An

Dank je.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_117833245
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dank je.
O+
Kwak
pi_117833249
Jullie zaten op die mooie bulte!
pi_117833282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef V1z0R het volgende:
Jullie zaten op die mooie bulte!
er is genoeg van mij voor een aparte mention dacht ik zo :P in massa win ik het van jullie allemaal! Ha!
Kwak
pi_117833323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er is genoeg van mij voor een aparte mention dacht ik zo :P in massa win ik het van jullie allemaal! Ha!
Tegenover mij toch niet? :@
pi_117833354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:'(
+1
pi_117833372
Ach hij vergeet mij ook regelmatig als hij zijn week samenvatting doet. Mijn leven is niet spannend :D
pi_117833379
Gevaarlijke uitspraken V1z, zo met lijstjes :P
pi_117833416
:{w /care, ik hou van alle vrouwen ook diegene die ik in lijstjes vergeet
pi_117833423
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tegenover mij toch niet? :@
ik denk het wel Vaiz... helaas voor mij. maar goed, work in progress enzo... voor altijd en eeuwig jeweets.
Kwak
pi_117833519
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ach hij vergeet mij ook regelmatig als hij zijn week samenvatting doet. Mijn leven is niet spannend :D
Who cares. Jij staat tenminste in het mooie-mensen-lijstje.

Snif.
pi_117833520
Oh en qua Rome; eat ALL the ice cream! En als dat niet lukt cannoli! :9 :Y)

En dit ontdekte ik toen ik al weg was:

http://www.simonseeks.com(...)st-free-rome__117803

Nu word ik gedwongen om terug te gaan om te testen of dit daadwerkelijk zo is /cheapskate :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:05:16 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117833659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
O+

Slankies :7

Ik miste Nallie ook! Eetvoorbeelddiedichtindebuurtwoontwaarikwerkentofisenookeengekkebuikheeftmademoiselle!

Novem mis ik ook, die is ook minder actief op FB :+ Toen de Parkiet ook even stil was was ik even bang dat iemand de A'dam Slankie Squad (wehe ik zie nu pas afkorting ASS :') Ik moet maar verhuizen :+ ) had ontvoerd want Ewelina is ook al een tijd pleitos! :') :+
pi_117833728
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ribbit. Ribbit.
:D :'( :D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:06:55 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117833738
Ennn morgen vrij *O* want feestje! Dus net tot half 10 ofzo nog werkdingen afgemaakt, hurhur :') Anders stapelt het toch alleen maar op.
pi_117833746
Vrouwen willen niet op een bult, V1z. }:| .

Het jurkje gaat trouwens terug.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_117833842
ik was overigens niet echt beledigd hoor, ik post ook niet meer zoveel. Fok op school doe ik niet, en ik werk meestal gewoon van half acht tot na vijven, en dan heb ik 's avonds niet zoveel zin meer om bij te lezen ;(
Kwak
pi_117833994
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Slankies :7

Ik miste Nallie ook! Eetvoorbeelddiedichtindebuurtwoontwaarikwerkentofisenookeengekkebuikheeftmademoiselle!

Novem mis ik ook, die is ook minder actief op FB :+ Toen de Parkiet ook even stil was was ik even bang dat iemand de A'dam Slankie Squad (wehe ik zie nu pas afkorting ASS :') Ik moet maar verhuizen :+ ) had ontvoerd want Ewelina is ook al een tijd pleitos! :') :+
Novem is idd op FB ook een beetje kwijt. Ewelina zie ik daar nog wel voorbij komen, die gaat iig verhuizen. En Anna82 komt ook nog af en toe binnenvallen hier, maar zie ik ook weinig. Gelukkig heeft ze pas nog bewezen dat ze iig een bikkel is door gewoon te komen Urbanathlonnen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_117834167
ASS O+ afkorting FTW!
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk het wel Vaiz... helaas voor mij. maar goed, work in progress enzo... voor altijd en eeuwig jeweets.
Betekent niet dat we het zo maar voorbij laten gaan! }:|
Eerste stap gewoon dat jij minder zwaar bent dan ik, die is gewoon te doen! :Y Nu even die happy-place voor jezelf ontdekken dat we dat werkelijkheid maken.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:14:49 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117834198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Novem is idd op FB ook een beetje kwijt. Ewelina zie ik daar nog wel voorbij komen, die gaat iig verhuizen. En Anna82 komt ook nog af en toe binnenvallen hier, maar zie ik ook weinig. Gelukkig heeft ze pas nog bewezen dat ze iig een bikkel is door gewoon te komen Urbanathlonnen. B-)
Ja Anna ook idd! :Y O+ Maar die is sowieso een bikkel, want ik herinner me de video van de vierdaagse :7
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 22:19:56 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117834553
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en qua Rome; eat ALL the ice cream! En als dat niet lukt cannoli! :9 :Y)

En dit ontdekte ik toen ik al weg was:

http://www.simonseeks.com(...)st-free-rome__117803

Nu word ik gedwongen om terug te gaan om te testen of dit daadwerkelijk zo is /cheapskate :P
Wow die link is wel een tip waar ik iets mee kan ^O^
pi_117834575
Truste Slankies. Ik ga pitten :z Mooie dromen enzo!
Ja doei.
pi_117835193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Truste Slankies. Ik ga pitten :z Mooie dromen enzo!
Same here! Morgen direct om half 9 een afspraak en de wake up light is er nog niet dus ik moet mezelf uit bed schoppen :+
pi_117835458
Slaap lekker meiden :*

Vaiz O+
pi_117835461
Ohai!

Sportboks met aurum. Broek vergeten in de sportschool, kon een mannebroek maat S lenen. Zat strak rond de benen niet normaal, kon niet lekker squatten. Maar goed wel gegaan, volgende week weer! *O*.

Majo, rome ben ik idd recent geweest, maar weet niet meer zoveel dingen. We zijn naar de palatine hill met colosseum geweest, veel rondgelopen eigenlijk, er zit een heel goede pizzeria bij Campo dei Fiori. Verder veel ijs en cannoli eten en ik vond bij het gebied van Ottaviano (de metro) veel leuke en goedkope restaurantjes zitten als je van het vaticaan "weg" loopt, zeg maar. Verder vaticaan natuurlijk, daar waren wij een dag zoet mee. Ga ook naar Trastevere, heerlijk eten, er zit een supergoed restaurantje, Da Augusto waar je echt moet eten, zo lekker!! En er zit daar ook een ijszaak maar ben de naam kwijt, ze hadden er rodedruivenijs met een lichte zweem van balsamico :~. Oh en piazza navona is superleuk.

Edit; en aperitivo is in mijn ervaring niet bedoeld om je als buitenlander stampvol te eten, alhoewel velen dat wel doen :P

Verder ben ik gelukkig dat ik in Viz zijn lijstje zit en ga ik nu opruimen & slapen, morgen d-day whohoo.
pi_117835767
Effe topic doorgebladerd, gelachen om Vaiz zijn slankies-hoop :+ en het commentaar daarop :D, n.a.v. een andere post ineens zin in vis gekregen (dat is wel irritant), en bedacht dat ik ook eens ga opletten of ik reageer op stevia :s)

Hier verder weinig spannends. Vandaag bij schoonzusje & baby langs geweest, nieuw topmatras besteld (nasa traagschuim, Martijn deukt het huidige(pas een paar maandjes oude) topmatras iets te enthousiast in :'), en morgen komt eindelijk mijn nieuwe stoel binnen. Denk ik. Hoop ik :)

Morgen ga ik wat aanrommelen in huis, keukenmuurtje verven, wat andere klusjes doen, en 's avonds lekker gezond eten bij mijn ouders.

En ehrm, welterusten voor nu! :) O+
pi_117835795
Perr :') "ik weet niet zoveel meer.."

En ik denk bij ASS aan autisme spectrum stoornissen :D maar we zijn nog alive and kicking! Novem ook trouwens, al is t niet in de online wereld ;)

Truste!
pi_117835948
Oh! En wake-up light hebben we ook :Y Tijd terug cadeau gedaan aan mijn ouders, met kerst, maar die vinden het zelf niet fijn. Dus wij hebben m nu sinds een weekje in gebruik :)

Vind vooral de geluidjes prettig. Worden nu wakker met de kikkers. Al lacht M. me altijd uit want volgens hem zijn het eenden. Terwijl het plaatje toch echt wel een kikker laat zien :{w

Lastig om te zeggen of ik veel uitgeruster ben alleen. Aangezien ik niet werk atm, en sowieso 4 a 5x/nacht wakker word om te plassen, is het moeilijk om te zeggen hoe de lamp zou werken in mijn 'normale toestand' :)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 22:42:50 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117835988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Sportboks met aurum. Broek vergeten in de sportschool, kon een mannebroek maat S lenen. Zat strak rond de benen niet normaal, kon niet lekker squatten. Maar goed wel gegaan, volgende week weer! *O*.

Majo, rome ben ik idd recent geweest, maar weet niet meer zoveel dingen. We zijn naar de palatine hill met colosseum geweest, veel rondgelopen eigenlijk, er zit een heel goede pizzeria bij Campo dei Fiori. Verder veel ijs en cannoli eten en ik vond bij het gebied van Ottaviano (de metro) veel leuke en goedkope restaurantjes zitten als je van het vaticaan "weg" loopt, zeg maar. Verder vaticaan natuurlijk, daar waren wij een dag zoet mee. Ga ook naar Trastevere, heerlijk eten, er zit een supergoed restaurantje, Da Augusto waar je echt moet eten, zo lekker!! En er zit daar ook een ijszaak maar ben de naam kwijt, ze hadden er rodedruivenijs met een lichte zweem van balsamico :~. Oh en piazza navona is superleuk.

Edit; en aperitivo is in mijn ervaring niet bedoeld om je als buitenlander stampvol te eten, alhoewel velen dat wel doen :P

Verder ben ik gelukkig dat ik in Viz zijn lijstje zit en ga ik nu opruimen & slapen, morgen d-day whohoo.
Thanks voor de tips ^O^ Dat ijs klinkt te lekker :9

En ik zou dat apperitivo inderdaad niet gebruiken als echt avondeten maar meer voor wat hapjes erbij :)
pi_117836232
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks voor de tips ^O^ Dat ijs klinkt te lekker :9

En ik zou dat apperitivo inderdaad niet gebruiken als echt avondeten maar meer voor wat hapjes erbij :)
Ja het is natuurlijk wel dat je overdag warm kan eten, dat is goedkoper enzo. En dan heb je in de avond genoeg aan de aperitivo zeg maar. Mijn italiaanse periode deden we ook vaak aperitivo maar dat was dan rond een uur of 18:00, lekker in het zonnetje met een negroni (dat is trouwens superlekker, beetje bitter drankje wat veel wordt gedronken bij aperitivo) en dan lekker hapjes erbij. En dan erna in casa di mama nog ff polpette uit de pam snacken :9 ach die goeie ouwe tijd.
Typisch Romeins gerecht is trouwens saltimbocca alla romana en spaghetti cacio e pepe, ik wil het woord lekker niet weer noemen maar omnomnom! En als je "groenten van de dag" besteld krijg je altijd spinazie :'). Ook superlekker is daar de insalata caprese, die komt origineel van het eiland Capri wat niet zo ver van Rome ligt dus dat is ook wel weer leuk.

Anyway ik hou op, ik moet nu alweer terug O+ Italie O+.

Als je trouwens terugvliegt met KLM zit er bij de "B" gates een heel goede ijssalon, dat was niet gelogen mijn lekkerste chocoladeijsje van de twee weken. En je kan in Rome heel makkelijk met de bus, misschien zeker met jouw ME handig om niet te vertrouwen op de metro want die komt bijna nergens maar om even de busroutes uit te zoeken!
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 22:56:40 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117836886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja het is natuurlijk wel dat je overdag warm kan eten, dat is goedkoper enzo. En dan heb je in de avond genoeg aan de aperitivo zeg maar. Mijn italiaanse periode deden we ook vaak aperitivo maar dat was dan rond een uur of 18:00, lekker in het zonnetje met een negroni (dat is trouwens superlekker, beetje bitter drankje wat veel wordt gedronken bij aperitivo) en dan lekker hapjes erbij. En dan erna in casa di mama nog ff polpette uit de pam snacken :9 ach die goeie ouwe tijd.
Typisch Romeins gerecht is trouwens saltimbocca alla romana en spaghetti cacio e pepe, ik wil het woord lekker niet weer noemen maar omnomnom! En als je "groenten van de dag" besteld krijg je altijd spinazie :'). Ook superlekker is daar de insalata caprese, die komt origineel van het eiland Capri wat niet zo ver van Rome ligt dus dat is ook wel weer leuk.

Anyway ik hou op, ik moet nu alweer terug O+ Italie O+.

Als je trouwens terugvliegt met KLM zit er bij de "B" gates een heel goede ijssalon, dat was niet gelogen mijn lekkerste chocoladeijsje van de twee weken. En je kan in Rome heel makkelijk met de bus, misschien zeker met jouw ME handig om niet te vertrouwen op de metro want die komt bijna nergens maar om even de busroutes uit te zoeken!
Heb je in Rome gewoond? Je weet er veel vanaf ^O^ En caprese ben ik sowieso aan verslaafd :9
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:57:17 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117836926
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Nallie het volgende:
Perr :') "ik weet niet zoveel meer.."

En ik denk bij ASS aan autisme spectrum stoornissen :D maar we zijn nog alive and kicking! Novem ook trouwens, al is t niet in de online wereld ;)

Truste!
Beroepsdeformatie :D

Yay, doe haar de groetjes :Y
pi_117836997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Effe topic doorgebladerd, gelachen om Vaiz zijn slankies-hoop :+ en het commentaar daarop :D, n.a.v. een andere post ineens zin in vis gekregen (dat is wel irritant), en bedacht dat ik ook eens ga opletten of ik reageer op stevia :s)

Hier verder weinig spannends. Vandaag bij schoonzusje & baby langs geweest, nieuw topmatras besteld (nasa traagschuim, Martijn deukt het huidige(pas een paar maandjes oude) topmatras iets te enthousiast in :'), en morgen komt eindelijk mijn nieuwe stoel binnen. Denk ik. Hoop ik :)

Morgen ga ik wat aanrommelen in huis, keukenmuurtje verven, wat andere klusjes doen, en 's avonds lekker gezond eten bij mijn ouders.

En ehrm, welterusten voor nu! :) O+
}:| Jij hebt een monsterbuikje die je ons niet showt! O+

Show us yer belleh! BELLUUUHHHH!

Ik moest dus speciaal naar het buikentopic er voor... Ik kom niet graag in OUD en zulks..
pi_117837459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je in Rome gewoond? Je weet er veel vanaf ^O^ En caprese ben ik sowieso aan verslaafd :9
Nee 4 dagen geweest :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:06:23 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117837524
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik moest dus speciaal naar het buikentopic er voor... Ik kom niet graag in OUD en zulks..
Nieuwsgierig aagje ging prompt naar buikentopic natuurlijk :') :+ Cocobuik O+ Gaat hard hee! En ik zag een Milady! *O*
pi_117837742
Wus ik dus ook niet maar LB ook inderdaad, bellluuuhs! O+
Zou bijna denken dat ze parasietjes erin hebben :+

*Spirited away verder kijkt!*

Marietje, die moet je echt zien! /totoro komp dus morgen
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 23:23:25 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117838491
Ik ga ook slapen :z maar eerst een hoofdstukje Game of Thrones :9~
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:26:09 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117838619
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef V1z0R het volgende:
Wus ik dus ook niet maar LB ook inderdaad, bellluuuhs! O+
Zou bijna denken dat ze parasietjes erin hebben :+

*Spirited away verder kijkt!*

Marietje, die moet je echt zien! /totoro komp dus morgen
Staat op mijn to watch list, ik zal hem hoger op de lijst bumpen! :D

Nu eerst slapen :Y
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 23:53:44 #218
70532 loveli
N
pi_117839639
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Who cares. Jij staat tenminste in het mooie-mensen-lijstje.

Snif.
Bovenaan zelfs!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 00:21:21 #219
70532 loveli
N
pi_117840374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
Update? O~)

Niet te veel details, please.
crap in = crap out
pi_117841264
Oi. Net thuis van werk, ik maak zenuwen en dan sta ik ook nog eens niet op de lijst! Een mens maakt wat mee zullen we maar zeggen.
Verder heb ik boerenkoolstamp op vandaag :)
pi_117842402
mornings ;) zo an die arbeit...

Net even op de weegschaal geweest; 7,6 kg eraf! nog 6,4 te gaan :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:05:24 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117842430
Goed teken juist als je niet op de lijst staat. Anders post je hier blijkbaar te veel :P /brightside

Vanavond naar Dans la maison. Las net een review in de Spits en ben home alone, dus ga lekker naar het filmhuis O+ .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:07:26 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117842445
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee 4 dagen geweest :P
_O-

Over twee weken wordt mij gevraagd of ik in Jordanië gewoond heb :P. Ik vind het wel een beetje eng trouwens, zo dicht bij Syrië. Nu gaat de VS ook nog troepen naar Jordanië sturen. Situatie wordt wel dreigend zo. Naja, als het niet safe zou zijn, zou er wel een negatief reisadvies afgegeven worden, denk ik zo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:28:13 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117842559
Nu kijk ik elke ochtend of ik Goodbye zie lopen :')
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:56:04 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117842707
Mogge. Bizar slecht geslapen. Wakker gelegen van 01:20 tot 04:45 ofzo. Maar eens zien hoe ik de dag doorkom :O.
pi_117842780
Xm, heb je al valeriaan of andere pilletjes geprobeerd? Sterkte!
pi_117843155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als ik dat hier ga showen dan schrikken nieuwe slankies zich rot. DAFUQ? En dan draaien ze om en komen ze niet meer terug hier, want blijkbaar is dat Slank heul niet zo effectief :P :+

Maar yeh, wordt steeds dikkere belleh :D Benieuwd hoeveel het nog verder gaat oprekken. Vandaag 36 weken, dus nog maar 4 weken tot D-Day :o
pi_117843223
Succes met wakker blijven XM!
pi_117843229
Laatste lenzenpaar gister in gedaan want irritatie: valt er nu 1 uit m'n oog :') FML
Worry is a misuse of imagination
pi_117843334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als ik dat hier ga showen dan schrikken nieuwe slankies zich rot. DAFUQ? En dan draaien ze om en komen ze niet meer terug hier, want blijkbaar is dat Slank heul niet zo effectief :P :+

Maar yeh, wordt steeds dikkere belleh :D Benieuwd hoeveel het nog verder gaat oprekken. Vandaag 36 weken, dus nog maar 4 weken tot D-Day :o
Vind 'm in ieder geval tof! :Y En succes nog de komende weekjes!

Die Fantasia-buik ook :o :D
pi_117843372
Planning:
O: 3 bth, 1x ham 1x kaas
T: appel
L: hoop soepje en quiche
T: koffie met chocolaatje
D: griekse salade met feta, als toetje een potje rabarbermoes
T: portie noten
pi_117843483
Mogge.

Sterkte vandaag XM :*

Jemig, had ik net een heel stuk getypt over dat ik vanmiddag een intakegesprek heb met een vervelende revalidatiearts, wordt ik gebeld dat hij ziek is.
Andere keer dus :')

enfin, lijstje:

O: brinta
B: rotzooi sorteren van zolder en de logeerkamer wat wegkan... (lees: voor vijf jaar troep wegwerken, het wordt hoog tijd dat ik hier in het huishouden weer wat touwtjes in handen krijg)
T: cappuccino, plakje suikerbrood, want lekker :)
B: nog meer rotzooi sorteren
L: 2 boterhammen kaaskomkommer, gekookt ei, rauwkost, beker melk
B: mijn wandeling
T: cappuccino, banaan
D: iig een runderburger want die heb ik net uit de vriezer gehaald, rest moet nog gekocht, maar iig veel groente.
T: yoghurt met 2 mandarijntjes

Gister had ik tijdens mijn wandeling ruzie met een eekhoorntje O+
Ik zag het beestje zitten in een boom en toen hij mij spotte ging hij een boom verderop, dus ik stapje opzij om te gluren.
Beestje springt nog een boom verder, ik nog een stapje die kant op en toen gingie boos piepen naar me met een dikke staart, echt cuteness de max :D
Vanmiddag neem ik een camera mee.
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 09:32:56 #233
70532 loveli
N
pi_117843918
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Bizar slecht geslapen. Wakker gelegen van 01:20 tot 04:45 ofzo. Maar eens zien hoe ik de dag doorkom :O.
Melatonine, hoge dosering.
/Co
crap in = crap out
pi_117843980
Rot dat je zo slecht slaapt XM :X Ik heb vannacht in coma gelegen, mijn lief moest me zelfs wakker maken :')

Lijstje gister:

O: amaranth met amandelen en whey
T: rijstwafels met ei
L: gemengde salade met rosbief en dressing
T: rijstwafel met gepimpte pindakaas
D: aardappel, ketchup, kip en avocado
S: fitness
T: rijst en panga
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
pi_117844077
Meh...

Vond het hier wel mooi op zn plek :)

Edit: 'the unhappy truth about soda'
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:52:44 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117844323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:08 schreef MarMar het volgende:
Gister had ik tijdens mijn wandeling ruzie met een eekhoorntje O+
Ik zag het beestje zitten in een boom en toen hij mij spotte ging hij een boom verderop, dus ik stapje opzij om te gluren.
Beestje springt nog een boom verder, ik nog een stapje die kant op en toen gingie boos piepen naar me met een dikke staart, echt cuteness de max :D
Vanmiddag neem ik een camera mee.
O+ Bij ons in het park zitten ook eekhoorntjes O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117844500
dit doet mij denken aan mijn terugreis vorige week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117844755
Eekhoorns :D

Ik heb een meeting en Ben zenuwachtig :') maar mijn bloesje zat minder strak vanmorgen :)
pi_117844873
Verkouden }:| . Gelukkig lekker kunnen uitslapen vanochtend, want toen de wekker van m'n vriend ging had ik echt barstende koppijn. Die is nu gelukkig wel aardig weggetrokken.

O: 2 volkoren boterhammen, 1x eiersalade+tuinkers en 1x hagelslag, thee met honing O+
T: sinaasappel + appel
L: 2 volkoren boterhammen met een gebakken ei
T: stukje gerookte kip + halve avocado
D: ? - zo even door mijn kookboeken snuffelen
T: iets lekkers
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 10:17:45 #240
70532 loveli
N
pi_117844874
Vroeg me af welke invloed zenuwen op de blouse hadden. Tijd voor koffie.
crap in = crap out
pi_117844897
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Nu kijk ik elke ochtend of ik Goodbye zie lopen :')
_O- Ik ben vrij vandaag. 8-)

En meestal ook niet zo vroeg als afgelopen dinsdag.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:22:05 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117844977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O- Ik ben vrij vandaag. 8-)

En meestal ook niet zo vroeg als afgelopen dinsdag.
Dat was om kwart over 7 idd :P.

Eigenlijk ben ik gek dat ik elke dag om om 7:15 al in Utrecht ben :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 10:25:03 #243
70532 loveli
N
pi_117845059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk ben ik gek dat ik elke dag om om 7:15 al in Utrecht ben :').
:Y
crap in = crap out
pi_117845105
Mooi lijstje GB'tje, en beterschap! Ik ga me even mentaal voordereiden. Weet gelukkig we'll dat de zenuwen over zijn het moment dat ik er Ben, maar toch!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:28:28 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845161
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y
:D.

Maar dan ben ik wel om 17.50 al thuis O+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:28:47 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845173
Jaaa, beterschap idd, GB! Heb je wel doorgegeven dat je ziek bent?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:30:11 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Mooi lijstje GB'tje, en beterschap! Ik ga me even mentaal voordereiden. Weet gelukkig we'll dat de zenuwen over zijn het moment dat ik er Ben, maar toch!
Zo grappig, die telefoonposts van jou :P. Op mijn iPad kan ik makkelijk switchen tussen Nederlands en Engels, op m'n foon niet. Jij ook niet, zeker?

Succes!
Niet meer actief op Fok!
pi_117845219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef loveli het volgende:
Vroeg me af welke invloed zenuwen op de blouse hadden. Tijd voor koffie.
Voel me vaak wat opgeblazen bij stress, maar wellicht is dat ook omidat ik makkelijker stress tijdens tijd vd maand :+
pi_117845258
Ja klopt, het kan we'll maar alleen in het hoofdmenu en dat is me te veel moeite!
pi_117845264
goeiemorgen....ik ben langzamerhand ook bezig ziek te worden. zere keel en hoofdpijn, verkouden en m'n schouders zitten vast. M'n wereld draait een stukje langzamer nu....
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:32:33 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845293
Idd te veel werk, Perr!

Ik voel me ook een beetje ziekjes. Wat koortsig ofzo. Als ik ziek word, dan nu nog even aub...
Niet meer actief op Fok!
pi_117845308
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Thanks!

Jij succes met je meeting, dat komt wel goed. ;)
pi_117845332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Jaaa, beterschap idd, GB! Heb je wel doorgegeven dat je ziek bent?
Nee, ik ben verkouden en dat is vervelend, maar ik ben gelukkig nog niet ziek! Als ik geen verlofdag had gehad vandaag was ik gewoon gaan werken.
pi_117845385
Komt volgens mij door het gekke weer.

Overdag in het zonnetje is het nog goed te doen, maar 's ochtends/in de schaduw vries je je bevallige achterwerk eraf :X
pi_117845423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
Komt volgens mij door het gekke weer.

Overdag in het zonnetje is het nog goed te doen, maar 's ochtends/in de schaduw vries je je bevallige achterwerk eraf :X
Ja, ik had mijn zomerjas nog aan en dat was 's ochtends best wel koud. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:39:09 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845463
Ik had ook voor het eerst mijn winterjas aan vanochtend en had handschoenen en een sjaal ook geen overbodige luxe gevonden. Dat wordt nog wat als het echt winter wordt :').

Overigens (volgens mij heb ik dit al eens verteld, maar goed :P) zit er bij mij in de trein een man die nu gewoon nog steeds alleen een blouse met korte mouwen aan heeft. Ik wil hem elke keer vragen of 'ie het eigenlijk niet koud heeft :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117845473
Ik voel me gelukkig nog prima :P

Er zit iemand naast me 2 hamburgers te eten en een cola te drinken :') knap hoor, op dit tijdstip!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:39:50 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845485
Je moet er maar zin in hebben idd :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 10:40:02 #259
70532 loveli
N
pi_117845489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook voor het eerst mijn winterjas aan vanochtend en had handschoenen en een sjaal ook geen overbodige luxe gevonden. Dat wordt nog wat als het echt winter wordt :').

Overigens (volgens mij heb ik dit al eens verteld, maar goed :P) zit er bij mij in de trein een man die nu gewoon nog steeds alleen een blouse met korte mouwen aan heeft. Ik wil hem elke keer vragen of 'ie het eigenlijk niet koud heeft :P.
Ik denk dat dat een collega van me is :')
crap in = crap out
pi_117845500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Perruche het volgende:
Ik voel me gelukkig nog prima :P

Er zit iemand naast me 2 hamburgers te eten en een cola te drinken :') knap hoor, op dit tijdstip!
als je om 5 uur begonnen bent met werken is dat niet zo gek, natuurlijk.
pi_117845536
Succes met de meeting Perr!
En beterschap voor Jagar en GB :)

Ik ga vanavond zuurkoolstamppot eten! Met worst :9
pi_117845544
Op mijn looproute naar het werk kom ik ook altijd een fietsende man in t-shirt tegen. Ook als het vriest. En hij zingt.
pi_117845547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als je om 5 uur begonnen bent met werken is dat niet zo gek, natuurlijk.
voor mijn beeldvorming is het leuker om daar niet vanuit te gaan.
pi_117845553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:

Ohhhh, lekker. Misschien ga ik dat ook wel eten. :9~
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:43:16 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een collega van me is :')
Werk jij ook in Hilversum dan? :P. Het is een man van een jaar of vijftig die eruit ziet alsof 'ie denkt dat 'ie nog 25 is :').
Niet meer actief op Fok!
pi_117845590
Ik was ook al flink verkouden geworden begin deze week :(
Gaat nu gelukkig weer ietsje beter.

Beterschap jagar en GB
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117845611
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn looproute naar het werk kom ik ook altijd een fietsende man in t-shirt tegen. Ook als het vriest. En hij zingt.
Beroepsdeformatie; dat is vast een autist ;)
Heb ook een leerling die pas een winterjas aantrekt als t volgens de kalender winter is en die ook pas weer uitdoet als het officieel lente is :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:44:52 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:

Ik wil mee-eten! :9.

Ik ga morgen ws naar Sumo :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_117845630
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil mee-eten! :9.

Ik ga morgen ws naar Sumo :9.
Kom jij vanavond zuurkool eten, mag ik morgen mee naar Sumo :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:46:17 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kom jij vanavond zuurkool eten, mag ik morgen mee naar Sumo :D
:P Je woont een beetje ver weg en ik moet om half 8 alweer in het filmhuis zitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_117845680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heb ook een leerling die pas een winterjas aantrekt als t volgens de kalender winter is en die ook pas weer uitdoet als het officieel lente is :')
Oeh, dan moet hij nog even wachten! Brrrr!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:48:45 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845713
Heb jij die aflevering van Louis Theroux over autisme ook gezien, Nallie?
Niet meer actief op Fok!
pi_117845717
Dat verhaal over die winterjassen :D ik heb ook een aparte collega maar daar wil ik niet over posten wegens te herkenbaar :')
pi_117845758
Vik had jij nou dans la maison gezien?
pi_117845775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij die aflevering van Louis Theroux over autisme ook gezien, Nallie?
Moet ik nog kijken, heb m opgenomen :Y vond je t wat?
pi_117845800
quote:

[..]

ik doe mijn winterjas niet aan voordat het november is. Dat is altijd mijn planning. Anders loop ik van oktober tot april in dat ding...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:52:49 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Moet ik nog kijken, heb m opgenomen :Y vond je t wat?
Ik vond het wel interessant ja :Y. De verschillen zijn wel enorm groot. Ze hebben allemaal weer hun eigen gebruikershandleiding :).
Niet meer actief op Fok!
pi_117845842
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik doe mijn winterjas niet aan voordat het november is. Dat is altijd mijn planning. Anders loop ik van oktober tot april in dat ding...
Ja oke, maar dit is dus een jongen die vorig jaar door de politie van zn fiets werd geplukt omdat hij zonder jas fietste toen het vroor ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:53:09 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845853
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:50 schreef Perruche het volgende:
Vik had jij nou dans la maison gezien?
Ga ik vanavond doen, hoezo? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_117845866
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt als mn broer, minus het zingen. Hij wil niet van me aannemen dat het niet slim is om 14 km in de vrieskou te fietsen zonder handschoenen...
pi_117845875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zo heb ik ook de kachel nog niet aan gehad in huis. :D Maar dat gaat dit weekend wel gebeuren, denk ik, twaalf graden en regen :'( . Nu schijnt het zonnetje nog lekker!
pi_117845884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vond het wel interessant ja :Y. De verschillen zijn wel enorm groot. Ze hebben allemaal weer hun eigen gebruikershandleiding :).
Klopt! Het is echt een leuke doelgroep hoor, maar met name de hoogfunctionerende (Aspergers met name) omdat je daar echt goed mee kan werken en veel progressie kan zien :)
pi_117845902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga ik vanavond doen, hoezo? :)
wil hem ook zien en Ben benieuwd wat je ervan vind!

Nu werken, tot later!
pi_117845906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zo heb ik ook de kachel nog niet aan gehad in huis. :D Maar dat gaat dit weekend wel gebeuren, denk ik, twaalf graden en regen :'( . Nu schijnt het zonnetje nog lekker!
ik heb de kachel wel aangezet, maar de temperatuur komt hier dan ook niet boven de zes graden. Ik heb ook al wel dunne handschoentjes aan, maar nogwel m'n zomerjas. Als ik snel genoeg fiets blijf ik warm!
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 10:55:06 #285
70532 loveli
N
pi_117845918
Thermostaat staat op 21 graden, ik bepaal niet wanneer de kachel aangaat.
crap in = crap out
pi_117845928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Perruche het volgende:
Dat verhaal over die winterjassen :D ik heb ook een aparte collega maar daar wil ik niet over posten wegens te herkenbaar :')
het mag wel in een PM O+
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 10:55:55 #287
70532 loveli
N
pi_117845949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

het mag wel in een PM O+
^^

En ik ga een mof maken.
crap in = crap out
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:56:16 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klopt! Het is echt een leuke doelgroep hoor, maar met name de hoogfunctionerende (Aspergers met name) omdat je daar echt goed mee kan werken en veel progressie kan zien :)
Wat ik me afvraag: in hoeverre zijn ze zich ervan bewust dat ze anders zijn? Of verschilt dat ook per persoon? Lijkt me echt vreselijk om een soort van opgesloten te zitten in je hoofd en je niet te kunnen uiten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:56:37 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117845969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

het mag wel in een PM O+
^^ :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117846067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag: in hoeverre zijn ze zich ervan bewust dat ze anders zijn? Of verschilt dat ook per persoon? Lijkt me echt vreselijk om een soort van opgesloten te zitten in je hoofd en je niet te kunnen uiten.
Sommige doet het meer dan anderen. De meeste interesseert t niks dat ze anders zijn, die zitten lekker in hun eigen wereld en hebben ook geen behoefte om zich te uiten ofzo. Anderen vinden het wel heel moeilijk en die willen wel graag contact en vrienden maken enzo. Maar dat kan je ze wel leren in bepaalde mate hoor! Grappig is wel dat bij de meeste door de diagnose echt de puzzelstukjes op hun plaats vallen en dat het dan makkelijker te accepteren is dat ze anders zijn (want het ligt dus aan de stoornis en niet aan hun zelf zeg maar...). Maar goed, bij meer vragen misschien via PM. Ik vind het heel leuk, maar anderen misschien wat minder :P
pi_117846520
*ziekjes boks met de helft van de slankies doet*

Ik was vooralsnog niet van plan me er wat van aan te gaan trekken, zakdoekjes mee als ik ga wandelen en het duurt een stukje langer voordat ik thuis ben.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:14:35 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117846590
Ik had die Louis Theroux special ook gezien! :Y Wel heftig - paar goeie vrienden van me zijn autistisch maar na het zien van die docu was maar weer duidelijk dat ze het idd niet zo heftig hebben (wat ik al dacht :Y ).
pi_117846685
Mogguh! Computerstoring hier, netwerk ligt eruit. Gelukkig alles gebackupt op usb dus ik kan gewoon doorgaan.

Bij mij werkt als ik verkouden ben/last van mn keel heb kippensoep met tijm erg goed. Ben er dan zo vanaf. En van stukje fietsen (half uurtje ofzo) gaan mn luchtwegen helemaal open. Ben meestal ook maar kort verkouden.
pi_117846723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja oke, maar dit is dus een jongen die vorig jaar door de politie van zn fiets werd geplukt omdat hij zonder jas fietste toen het vroor ;)
Ehm, mijn meneer fietst soms ook in t-shirt als het vriest, oeps :P
Hij fietst dan ook duizend kilometer per uur ofzo.. komt altijd zwetend thuis.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:27:54 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117846997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ehm, mijn meneer fietst soms ook in t-shirt als het vriest, oeps :P
Hij fietst dan ook duizend kilometer per uur ofzo.. komt altijd zwetend thuis.
Knap! Heb je hem al eens aangemeld voor de Tour de France? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117847103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Knap! Heb je hem al eens aangemeld voor de Tour de France? :P
Nee, maar mischien moet ik m es testen op EPO :')
pi_117847147
En ik heb net besloten dat vanavond bij de runderburger ovenfrietjes (gewoon aardappel in reepjes gesneden uit de oven dus in dit geval, duurt ff voordat het klaar is, maar LEKKER) en spinazie met tomaat en feta komt.
pi_117847558
quote:

[..]

Hee, ik heb ook zo'n collega, of hij echt autistisch is weet ik niet, maar hij is sociaal wel wat onhandig.

In de zomer heeft hij altijd 3 schone t-shirts bij zich :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117849344
Heel veel mensen hebben sowieso autistische trekjes, vroeger noemden we dat gewoon 'apart' :P

Lunchtijd :9
pi_117849603
Lekker Mar! :9

Serranoham is trouwens best te eten!
pi_117849612
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')