Thanks!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Mooi lijstje GB'tje, en beterschap! Ik ga me even mentaal voordereiden. Weet gelukkig we'll dat de zenuwen over zijn het moment dat ik er Ben, maar toch!
Nee, ik ben verkouden en dat is vervelend, maar ik ben gelukkig nog niet ziek! Als ik geen verlofdag had gehad vandaag was ik gewoon gaan werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Jaaa, beterschap idd, GB! Heb je wel doorgegeven dat je ziek bent?
Ja, ik had mijn zomerjas nog aan en dat was 's ochtends best wel koud.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
Komt volgens mij door het gekke weer.
Overdag in het zonnetje is het nog goed te doen, maar 's ochtends/in de schaduw vries je je bevallige achterwerk eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik denk dat dat een collega van me isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook voor het eerst mijn winterjas aan vanochtend en had handschoenen en een sjaal ook geen overbodige luxe gevonden. Dat wordt nog wat als het echt winter wordt.
Overigens (volgens mij heb ik dit al eens verteld, maar goed) zit er bij mij in de trein een man die nu gewoon nog steeds alleen een blouse met korte mouwen aan heeft. Ik wil hem elke keer vragen of 'ie het eigenlijk niet koud heeft
.
als je om 5 uur begonnen bent met werken is dat niet zo gek, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:39 schreef Perruche het volgende:
Ik voel me gelukkig nog prima
Er zit iemand naast me 2 hamburgers te eten en een cola te drinkenknap hoor, op dit tijdstip!
voor mijn beeldvorming is het leuker om daar niet vanuit te gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je om 5 uur begonnen bent met werken is dat niet zo gek, natuurlijk.
Ohhhh, lekker. Misschien ga ik dat ook wel eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:
Succes met de meeting Perr!
En beterschap voor Jagar en GB
Ik ga vanavond zuurkoolstamppot eten! Met worst
Werk jij ook in Hilversum dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een collega van me is
Beroepsdeformatie; dat is vast een autistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn looproute naar het werk kom ik ook altijd een fietsende man in t-shirt tegen. Ook als het vriest. En hij zingt.
Ik wil mee-eten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:
Succes met de meeting Perr!
En beterschap voor Jagar en GB
Ik ga vanavond zuurkoolstamppot eten! Met worst
Kom jij vanavond zuurkool eten, mag ik morgen mee naar Sumoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil mee-eten!.
Ik ga morgen ws naar Sumo.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kom jij vanavond zuurkool eten, mag ik morgen mee naar Sumo
Oeh, dan moet hij nog even wachten! Brrrr!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie; dat is vast een autist
Heb ook een leerling die pas een winterjas aantrekt als t volgens de kalender winter is en die ook pas weer uitdoet als het officieel lente is
Moet ik nog kijken, heb m opgenomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij die aflevering van Louis Theroux over autisme ook gezien, Nallie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |