Ik had gewoon nog nooit knolselderij gezien/gegeten, geef mijn moeder maar de schuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroegâh wist een kassameisje het verschil tussen een cox en een braeburn zonder het stickertje te lezen voor ze achter de kassa mocht. Nu is het belangrijker dat ze jong is en 3 stuivers/uur krijgt.
Ik kon kipfilet/shoarma/kofte/kebab/patat/frikandellen/kroketten herkennen voor 12,- in het uurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog nooit knolselderij gezien/gegeten, geef mijn moeder maar de schuld.Ik was idd wel zestien en kostte de baas 3,09 in 't uur
![]()
. Voor bepaalde dingen van groente/brood/vlees(waar), bier e.d. moest je codes intikken, daar ken ik er nu jaren later nog enkele van uit mijn hoofd.
Gulden of euro?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik kon kipfilet/shoarma/kofte/kebab/patat/frikandellen/kroketten herkennen voor 12,- in het uur
Ik snap 'm niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kon kipfilet/shoarma/kofte/kebab/patat/frikandellen/kroketten herkennen voor 12,- in het uur
Zo ook geleerd dat vrouwen smerig zijn![]()
quote:
Gulden, vond het een reuzebedrag! Was 14.quote:
Tsk, dat is gewoon in euro's! Mijn eerste baantje was in de supermarkt voor 3,53 per uur. In guldens. En ik had nog nooit lente uitjes gezien. Vond het miniprei. En toen werd ik uitgelachen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog nooit knolselderij gezien/gegeten, geef mijn moeder maar de schuld.Ik was idd wel zestien en kostte de baas 3,09 in 't uur
![]()
. Voor bepaalde dingen van groente/brood/vlees(waar), bier e.d. moest je codes intikken, daar ken ik er nu jaren later nog enkele van uit mijn hoofd.
Ik ook. Tegenwoordig maak ik shakes van karnemelk met banaan (en eventueel een schep eiwitpoeder). Dat is toch lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef MarMar het volgende:
Ik vind karnemelk duzend keer lekkerder dan drinkyoghurt..
Oh, gatverdammequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gulden, vond het een reuzebedrag! Was 14.
GB, ik mocht de troep in de WC's van een discotheek opruimen
Hihi, ja dat was in euro's. Twee cent meer dan de vakkenvullers, wij hadden 'gevarentoeslag' o.i.d.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tsk, dat is gewoon in euro's! Mijn eerste baantje was in de supermarkt voor 3,53 per uur. In guldens. En ik had nog nooit lente uitjes gezien. Vond het miniprei. En toen werd ik uitgelachen.
Echt he, ik heb plee's schoon staan maken voor effing 5 gulden per uur, NIET EERLIJK!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gulden, vond het een reuzebedrag! Was 14.
GB, ik mocht de troep in de WC's van een discotheek opruimen
Jij weet de verschillen nog? Heleboel die ik tegenkom weten niet meer dat je op het laatst 3,25 - 3,75 voor een munt betaalde. Of dat een pakje Cabalero box 30 9,80 kostte...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef loveli het volgende:
Toen was de koopkracht van de gulden beter dan die van de huidige euro.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Echt he, ik heb plee's schoon staan maken voor effing 5 gulden per uur, NIET EERLIJK!
*boks*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb fabriekswc's van een staalbedrijf schoongemaakt. De heren wonnen het met groot gemak van de dames. Begrijp nog steeds niet hoe je kak werkelijk overal behalve in de pot weet te krijgen.
Benzineprijzen van nu in guldens waren normaal toen ik m'n rijbewijs haalde. 'Nuff said.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef V1z0R het volgende:
Trusten 'niekje
[..]
Jij weet de verschillen nog? Heleboel die ik tegenkom weten niet meer dat je op het laatst 3,25 - 3,75 voor een munt betaalde. Of dat een pakje Cabalero box 30 9,80 kostte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |