Naja, die doet meer aan noodreparaties op dit momentquote:
Ja echtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus de wakeup light bevalt je goed? Ik bedacht me vanochtend dat ik dat misschien moet overwegen. Het wordt weer donkerder s ochtends en dat lijkt een direct effect te hebben op hoe laat ik op mijn werk ben
Misschien toch ook eens proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja echt
Ik wil in de winter altijd in winterslaap dus lang leve de wake up light
quote:
Snap dat nooit, het is maar net hoe je het noemt, slaapshirt, tuniek, jurkjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een paar jurkjes besteld, die kwamen net binnen.
Hoe durven ze iets wat net tot over je billen komt een jurkje te noemen?.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-10-2012 15:15:10 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
Bloemetje op haar hoofd staat ook goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat strakke truitje staat je anders wel geweldig, prachtig lijntje heb je
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bloemetje op haar hoofd staat ook goed.
Jammer van je Garmin, maar je nieuwe zou toch minder goeie specs hebben dan de oude![]()
.
Weet niet of de mannelijke leerlingen (en de lesbische vrouwelijkequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een legging moet er sowieso onder, anders is het natuurlijk veel te koud.. Maar dan nog is 'ie veel te kort om aan te kunnen trekken naar m'n werk.
Ik laat Baardmans vanavond wel even beslissen.
@GB: doorzichtige dingen draag ik sowieso al niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |