ik doe mijn winterjas niet aan voordat het november is. Dat is altijd mijn planning. Anders loop ik van oktober tot april in dat ding...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie; dat is vast een autist
Heb ook een leerling die pas een winterjas aantrekt als t volgens de kalender winter is en die ook pas weer uitdoet als het officieel lente is
Ik vond het wel interessant jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken, heb m opgenomenvond je t wat?
Ja oke, maar dit is dus een jongen die vorig jaar door de politie van zn fiets werd geplukt omdat hij zonder jas fietste toen het vroorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe mijn winterjas niet aan voordat het november is. Dat is altijd mijn planning. Anders loop ik van oktober tot april in dat ding...
Ga ik vanavond doen, hoezo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:50 schreef Perruche het volgende:
Vik had jij nou dans la maison gezien?
Klinkt als mn broer, minus het zingen. Hij wil niet van me aannemen dat het niet slim is om 14 km in de vrieskou te fietsen zonder handschoenen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn looproute naar het werk kom ik ook altijd een fietsende man in t-shirt tegen. Ook als het vriest. En hij zingt.
Zo heb ik ook de kachel nog niet aan gehad in huis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe mijn winterjas niet aan voordat het november is. Dat is altijd mijn planning. Anders loop ik van oktober tot april in dat ding...
Klopt! Het is echt een leuke doelgroep hoor, maar met name de hoogfunctionerende (Aspergers met name) omdat je daar echt goed mee kan werken en veel progressie kan zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant ja. De verschillen zijn wel enorm groot. Ze hebben allemaal weer hun eigen gebruikershandleiding
.
ik heb de kachel wel aangezet, maar de temperatuur komt hier dan ook niet boven de zes graden. Ik heb ook al wel dunne handschoentjes aan, maar nogwel m'n zomerjas. Als ik snel genoeg fiets blijf ik warm!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo heb ik ook de kachel nog niet aan gehad in huis.Maar dat gaat dit weekend wel gebeuren, denk ik, twaalf graden en regen
. Nu schijnt het zonnetje nog lekker!
het mag wel in een PMquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Perruche het volgende:
Dat verhaal over die winterjassenik heb ook een aparte collega maar daar wil ik niet over posten wegens te herkenbaar
Wat ik me afvraag: in hoeverre zijn ze zich ervan bewust dat ze anders zijn? Of verschilt dat ook per persoon? Lijkt me echt vreselijk om een soort van opgesloten te zitten in je hoofd en je niet te kunnen uiten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt! Het is echt een leuke doelgroep hoor, maar met name de hoogfunctionerende (Aspergers met name) omdat je daar echt goed mee kan werken en veel progressie kan zien
Sommige doet het meer dan anderen. De meeste interesseert t niks dat ze anders zijn, die zitten lekker in hun eigen wereld en hebben ook geen behoefte om zich te uiten ofzo. Anderen vinden het wel heel moeilijk en die willen wel graag contact en vrienden maken enzo. Maar dat kan je ze wel leren in bepaalde mate hoor! Grappig is wel dat bij de meeste door de diagnose echt de puzzelstukjes op hun plaats vallen en dat het dan makkelijker te accepteren is dat ze anders zijn (want het ligt dus aan de stoornis en niet aan hun zelf zeg maar...). Maar goed, bij meer vragen misschien via PM. Ik vind het heel leuk, maar anderen misschien wat minderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: in hoeverre zijn ze zich ervan bewust dat ze anders zijn? Of verschilt dat ook per persoon? Lijkt me echt vreselijk om een soort van opgesloten te zitten in je hoofd en je niet te kunnen uiten.
Ehm, mijn meneer fietst soms ook in t-shirt als het vriest, oepsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja oke, maar dit is dus een jongen die vorig jaar door de politie van zn fiets werd geplukt omdat hij zonder jas fietste toen het vroor
Knap! Heb je hem al eens aangemeld voor de Tour de France?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ehm, mijn meneer fietst soms ook in t-shirt als het vriest, oeps
Hij fietst dan ook duizend kilometer per uur ofzo.. komt altijd zwetend thuis.
Nee, maar mischien moet ik m es testen op EPOquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Knap! Heb je hem al eens aangemeld voor de Tour de France?
Hee, ik heb ook zo'n collega, of hij echt autistisch is weet ik niet, maar hij is sociaal wel wat onhandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie; dat is vast een autist
Heb ook een leerling die pas een winterjas aantrekt als t volgens de kalender winter is en die ook pas weer uitdoet als het officieel lente is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |